Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei tarvitsekaan. Jumala todistaa ihan omalla olemattomuudellaan sen automaattisesti.
14.11.2022 19:56
"Uskon että tuoli johon olen istumassa kestää
Tekeekö tämä usko tekemään minusta mielisairaan?"
Jos istuksimaksi aikomasi tuoli on sijoitettu psykiatrin vastaanotolle, olet todennäköisesti mielisairas. Sen sijaan tuoli saattaa sen tiedon kestää.
14.11.2022 05:32
"Jumalaa ei voi todistaa olevaksi eikä olemattomaksi."
Jumalan voi helposti todistaa olemattomaksi:
Jos hän olisi, hän olisi. Mutta koska sellaista ei ole, sellaista ei ole.
14.11.2022 05:25
Minä uskon, että hän on transu. Olen siis uskovainen.
14.11.2022 05:23
"Mutta Jeesus antoi teillekin toivon paremmasta. Hän karkoitti riivaajat mielipuolien mielistä ja heistä tuli terveitä."
Jeesus ei tee yhtään mitään. Eihän hän ole ajanut mielipuolta sinustakaan.
14.11.2022 05:16
Jumala ei osallistu keskusteluun mitenkään, kuten on varmuudella jo vuosisatojen ajan huomattu. Sen sijaan uskovaiset haluavat ns. Jumalaa hyväkseen käyttäen jakaa ystävällistä lähimmäisrakkauttaan auliisti ja tuomita kaiken mikä liikkuu.
14.11.2022 05:13
Ennen vanhaan hyvään aikaan ei ollut muuta viihdettä kuin puhua paskaa kavereitten kanssa nuotion ääressä kamelinpökäleitä poltellessa. Jotkut ottivat tarinat tosissaan, vaikka perimmäinen tarkoitus oli hauskuuttaa toisia. Myöhemmin juttuja lähdettiin porukalla levittelemään muillekin "ristiretkinä". Täydestä menivät kuin väärä raha.
13.11.2022 13:16
"Millainen ihminen pitää totena näitä taruja?"
Tietenkin Raamatun dokumenttikertomukset ovat täyttä totta. Miten muka voisi saada oma omenavarkautensa anteeksi muuten kuin naulitsemalla ristiin ja tappamalla joku täysin sivullinen ja asiaan mitenkään kuulumaton henkilö?
Ja tietenkin aasit puhuvat. Kuten uskovaisista voi havaita.
13.11.2022 12:54
"Onko hän mielisairas, koska pitää satuolentoa todellisena?"
Monet pitävät itseään täysin terveenä, vaikka uskovat kuka mihinkin. Esimerkiksi Joulupukkiin uskotaan paljon enemmän, koska ihmiset tuhlaavat hirmuiset määrät rahaa hänen jaettavakseen tarkoitettuihin lahjoihin. Se herättää suurta ihmetystä täysin lahjattomissa Jehovan todistajissa.
13.11.2022 12:39
"Saakohan se kakkua?"
Jeesus muuttaa muutaman saavillista vettä viiniksi isälleen lahjaksi.
Hänen isänsä kun on armoton alkoholisti. Oli jo aikoinaan aina niin kännissä,
että hänen sanansakin piti ihmisten kirjoittaa hänen puolestaan.
Mooseskin joutui hakkaamaan käskyt kiveksiin, koska isä oli myös silloin
täysin tööt. Että voi hyvää isänpäivää vaan.
13.11.2022 12:28
Uskovaisuus on useimmiten niin lievä hulluus, että he selviytyvät joten kuten avohoidossa. Joskus heidän hulluutensa menee överiksi kuten esimerkiksi tässä tapauksessa: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005902635.html
12.11.2022 17:27
Yritin äänestää, mutta eivät päästäneet.
Sanoivat, etten kuulu kirkkoon.
Kysyin, eikä pelkkä usko riitä.
Ei riitä, ne sanoivat.
Silloin karjaisin: "AAAAAAAAAAARGGH!"
He kutsuivat paikalle vartijan rauhoittelemaan.
Kysyin, eikös tämä ole äänestyspaikka.
Kyllä on, he vakuuttelivat.
Sanoin, että nythän sitten äänestin.
Notta käytin äänioikeuttani.
Tosin en tiedä, kuka sai ääneni.
Toisaalta ääneni on tallella yhä.
12.11.2022 17:20
Kukaan ei ole ikinä eikä missään vaiheessa ollut ateisti. Kaikki uskovat kaiken aikaa jopa syntyessään johonkin jumalaan. Jumalia riittääkin istuksimaan joka niityllä ja notkelmalla. Niitä on siellä ja täällä ja varsinkin siellä (siis jalkovälissä).
Niin kuin Tuomari Nurmio laulaa: "Hän on täällä tänään! Kun käännät hänelle selkäsi, hän seisoo edessäsi!" Jumalia on aina joka puolella. Näin ollen kukaan ei voi mitenkään välttyä olemasta uskovainen. Turha tulla kenenkään väittämään, että olisi ateisti. Ateismi on täysin mahdotonta. Helpompi on kamelin päästä taivaaseen kuin valehtelevan uskovaisen.
12.11.2022 17:08
Sulla on ihan lestadiolainen meininki!!!
12.11.2022 16:56
"Pyhäin miesten päivä muutettiin ihmisten toimesta "Pähäin päivä"ksi!"
Pähäin päivää en ole vielä viettänytkään. Mistä kohtaa kalenteria se löytyy?
Olisi samantien otettu käyttöön Häpyin henkilöiden päivä, koska kaikilla on sentään häpy. Pyh, pyhempi, pyhin päivä on ihan pyh.
12.11.2022 16:50
Mikään ei ole niin tyhmä kuin insinööri, paitsi tietenkin DI.
12.11.2022 07:29
Olet väärässä taas. Eihän minussa sinun mukaasi ole mitään ateismia vaan sinussa , joten yksinkertaisesti vain sinä olet yksinkertainen.
12.11.2022 07:28
Ja taas se valelääkäri siellä antaa vääriä diagnoosejaan mielipuolikohtauksissaan.
Mene itse lääkäriin, mene suoraan lääkäriin kulkematta minkään kiertotien kautta!
12.11.2022 06:51
Kiitos asiallisesta tiedotuksesta! On tuo aivan muuta infoa kuin tolppiin laitetuissa plakaateissa, joissa uhataan ja uhataan Jeesuksen tulevan pian, mutta äijää ei vaan kuulu eikä näy vuosikymmenestä toiseen.
Nyt se siis on tiedossa. Vuonna 2033 Jeesus tulee. Ja kuten tuolla aiemmin yksi kommentoija sanoi, että vanhaan tapaan tulee, niin joku Maria ressukka sitten joutuu räjäyttämään takapuolensa halki, jotta täysikasvuinen Jeesus saadaan ahtautumaan sieltä ulos.
Mahtaa olla skriinillä melkoinen näky, kun tapahtumaa esitellään suorana lähetyksenä kaikelle kansalle. Odotan jännityksellä. Varmasti Betelgeuze räjähtää silloin supernovana merkiksi taivaalle, että nyt se Herran prrrrkele sitten tuli uudelleen kävelemään vetten päällä, muuttamaan litratolkulla vettä viiniksi ja ihmeparantelemaan spitaalisia, jotka ovatkin odotelleet sairaaloiden potilasjonoissa jo 2000 vuoden ajan. JES!
12.11.2022 06:44
Minulla on kolmas silmä perseessä eikä otsassa, eikä sillä näe mitään.
12.11.2022 06:27
70 / 230