Moni ateisti on seurakunnan jäsen. Muista käydä äänestämässä. Ota selvää, ketkä ehdokkaista ovat ateisteja. Tämän selville saaminen voi olla vaikeaa, mutta esimerkiksi Mikko Salmi Oulun kaupungista on leipäpappi ja ateisti. Kiitos hänelle toimituksista, joita on tehnyt perheelleni ja suvulleni.
Muista äänestää seurakuntavaaleissa
8
397
Vastaukset
- Anonyymi
Kirkosta eronneita ja lahkoihin liittyneitä ei toivottavasti hyväksytä edes ehdokkaiksi.
Yritin äänestää, mutta eivät päästäneet.
Sanoivat, etten kuulu kirkkoon.
Kysyin, eikä pelkkä usko riitä.
Ei riitä, ne sanoivat.
Silloin karjaisin: "AAAAAAAAAAARGGH!"
He kutsuivat paikalle vartijan rauhoittelemaan.
Kysyin, eikös tämä ole äänestyspaikka.
Kyllä on, he vakuuttelivat.
Sanoin, että nythän sitten äänestin.
Notta käytin äänioikeuttani.
Tosin en tiedä, kuka sai ääneni.
Toisaalta ääneni on tallella yhä.- Anonyymi
Eiköhän ne mädätä kirkkonne 🤣 transu on päivän sana 🤣🤣🤣
Kiitos kun muistutit olen kirkon jäsen, jumaliin en usko. Olen kiinnostunut uskonnosta en sulje pois uskoon tulemisesta, katsellen kuinka käy.
siino kirjoitti:
Alatko uskoa Pyhään Lehmään, jos rupeat uskomaan?
Saisitko sitten enää juoda Pyhää Piimää?Katsotaan jos tämä aktivoituu, ilmoitan tietenkin välittömästi kun tulee enemmän tietoa.
- Anonyymi
Katselet.......3 maailmansota roikkuu ilmassa!
- Anonyymi
nääthän mitä uskonihmiset tekee nykyhallituksessa!! Eivät välitä kakan vertaa heikompiosaisista ollaan hiljaa vaikka leikkaukset kohdistuu juuri pienituloisiinopiskelijoihin myös.
ÄÄnestä siinä sitten kirkollisissa vaaaleissa ,höpö,höpö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419