Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aurinko+paistaa?
Silakoita?
05.07.2022 05:41
Kylmääki+tarkoittaa,+että+Turussa+oli+muinoin+lammas,+joka+määki.+Kylmääki+siellä+silloin+oli,+koska+lampaan+villasta+tehtiin+sitten+villapuseroita.+Myöhemmin+lammas+grillattiin+kebabkaritsana+tuomiokirkon+torilla+ja+syötiin+ikään+kuin+Jeesuksen+lihana.+Sen+jälkeen+otettiin+palan+painikkeeksi+litroittain+Jeesuksen+verta+eli+kirkollisviintä+ja+kylläpäs+olo+oli+taivaallinen+vatsa+täynnä+hyvää,+villapusero+yllä.+Siunattu+lammas+riitti+ainakin+20000+ihmiselle+ja+villapuseroita+syntyi+tuhansia.+Viini+ei+edes+päässyt+loppumaan.+Jeesuskin+olisi+ihmetellyt+moista,+jos+olisi+ollut+ihmettelemässä.
05.07.2022 05:35
"Kesäjuhlilla+ei+edes+tarvita+poliisia"
Uskovaiset+eivät+halua,+että+heitä+valvotaan.+He+haluavat+tehdä+rikoksensa+kaikessa+rauhassa.++Jumalahan+ei+tunnetusti+puutu+asioiden+kulkuun+yhtään+mitenkään+eikä+välitä+mistään+mitään.+Tuo+kuviteltu+hahmo+on+siis+samanlainen+kuin+uskovaisten+omatunto:+sitä+ei+ole.
05.07.2022 05:19
Humala+saattaa+aiheuttaa+pitkittyessään+vaivoja,+mutta+jumalassa+olo+on+aina+kipeää:+se+on+krooninen,+psyykkinen+sairaus.+Jumalaan+sairastuneet+eivät+edes+osoita+mitään+haluja+parantua+hirveästä+taudistaan.+Sen+sijaan+humalasta+pääsee+eroon+hetkessä.
05.07.2022 05:15
"Olen+tässä+viime+hetkinä+pohtinut+sitä,+miltä+tuntuisi+olla+vähä-älyinen,+sellainen+kuin+siino+ja+foorumin+ateistien+valtaosa+ovat?"
Jos+olisit+oikeasti+nero,+et+kirjoittaisi+mitään+noin+älytöntä.+Ai+niin.+Ethän+sinä+osaa+lukea+tätä.
05.07.2022 05:06
Hienoa!+Ehkä+jopa+itse+Jeesus+suvaitsee+tulla+toiselle+vierailulleen,+kun+hän+tutustuu+uuteen+keskukseen+:D
03.07.2022 13:48
Hän+tiesi,+mistä+puhui.+Jeesusta+pitää+odotella+pitkään+ja+mieluiten+vankilassa.
03.07.2022 13:44
Joo,+saattaa+olla,+mutta+eivät+nuo+pahemmin+kannabiksessa+vaikuttaneet+olevan+:)
21.05.2022 17:45
ei+yrtittämällä+vaan+yrittämällä+:)
21.05.2022 08:15
"Onhan+tunnettua,+että+ateisti+siino+pitää+itseään+keskimäärin+teistejä+älykkäämpänä,+koska+"testit"+osoittavat+niin...+:)"
En+ole+kerskunut+olevani+muita+älykkäämpi,+mutta+teisteiltähän+tuo+valehtelu+sujuu+kuin+ripulipaskalla+käynti.+Tosin+olen+läpäissyt+yliopiston+pääsykokeen+ensimmäisellä+yrtittämällä.+Jotkut+eivät+selvittäneet+sitä+viidennelläkään.+Suoritin+myös+tutkinnon+ja+työskentelin+eläkkeeseen+asti.
Siitä+huolimatta+en+edelleenkään+pidä+järkevänä+uskoa+juutalaisten+säveltämiin+satuihin.
21.05.2022 08:13
Luotettavat+todisteet+olisivat+olleet+myös+ihan+jees.
09.05.2022 20:04
hei+hei+hei+hihhuli-hönö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaikki+ovat+edelleen+jumalattomia,+vaikka+valehtelisit+mitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ota+sinä+lukua,+kun+saat+turpaasi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja+nyt+anonyymi-älypätkä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lopeta+älypätkäilysi+ja+ole+kerrankin+selvä,
että+joku+asia+olisi+sulle+selvä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
09.05.2022 20:00
Uskovaisille+on+tärkeää+tekopyhyys,+jonka+ansiosta+he+voivat+tuomita+ihmisiä.+Sen+jälkeen+he+nostavat+leukansa+pystyyn+ja+luulevat+olevansa+muita+parempia.
09.05.2022 18:02
Jos+kaikkivoiva+Jumala+olisi+olemassa,+hän+pystyisi+kaikkivoivana+tekemään+sentään+itsensä+olevaiseksi.+Kristinuskon+Jumala+onkin+vain+kakkivoiva+eli+pelkkää+paskapuhetta.
09.05.2022 17:57
Lue+ihan+ite+vaan+oman+uskosi+pönkittämiseksi.+Minua+ei+kiinnosta.+Lue+sinä+välillä+Aku+Ankkaa.
09.05.2022 17:48
Hei+anonyymi-älypätkä.+Kaikkihan+me+olemme+jumalattomia,+koska+asiallisesti+mitään+jumalia+ei+aikuisten+oikeasti+ole.+Koeta+nyt+tanopää+tämä+jo+tajuta!!!+Mikään+uskominen+johonkin+ei+tee+siitä+todellista.+Vaikka+uskoisit+olevasi+rikas+eli+tililläsi+olevan+miljardi+euroa,+olet+edelleen+köyhä+ressukka,+koska+sinulla+ei+uskostasi+huolimatta+ole+rahaa.+Sama+homma+pätee+ns.+jumalallisiin.+He+ovat+edelleen+jumalattomia,+koska+heillä+ei+uskostaan+huolimatta+ole+yhtään+mitään+jumalaa.
09.05.2022 17:46
Ok.+Mooses+on+siis+=+Jumala.+Semoosesta+se.
09.05.2022 17:37
En+tiedä,+millä+linjoilla+Kim+on,+mutta+hänen+omat+linjansa+ovat+pöhöttyneet+kuin+uskovaisilla.
Ne,+jotka+haluavat+tehdä+itselleen+sähkölaskua+jouluvaloilla,+tehkööt.+Minä+otan+vain+kulauksen+Jeesuksen+verta+eli+viintä+sen+kunniaksi+:D
09.05.2022 17:35
Jeesus+on+jako,+mieli+ja+tautinen+:D
09.05.2022 06:34
Kaikenlaista+sitä+voidaan+sanoa.+Karl+Marxin+tuotanto+ei+kiinnosta+minua+pätkääkään.+Ennemmin+kuuntelen+ja+katselen+Marx-veljesten+musisointia:+https://www.youtube.com/watch?v=pbUrsot6oeY
09.05.2022 06:32
76 / 230