Liiveissäseisoo

Liivit päällä kurvikkaana ulkosalla viltin päällä 69 asennossa herkuia suuhun olis toiveena.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 57 kommenttia
- Hei! Toinen bi seksuaali sai työnnellä flesuun samalla kun kaveri työnsi suuhun.Ensin suuhun spermat ja heti perään flesuun.Oli hyvää
- Tuo kiinnostaa aina! Olisi kiva tavata.
- Olispa mukavaa olla runkkuringissä spermaamassa sinua.Matkaa on vaan liian paljon. Itse haaveilen olla runkkuringin keskellä liiveissä.
- mullahan on tämä suomi24 postikin ja myös tuo g mail. mailin alkuun klahtee1@
- Olisi kiva tavata ja sovitella liivejä kaksistaan.Ja se mitä lopuksi tapahtuu olisi myös niin kiinnostavaa.
- Olisi ihanaa imeä ,minulla olisi sukkanauha lantioliivit ja nylonsukat ja rintaliivit.
- Kouvolan seudulla 69 sessiota haluaisin.Olen 58 ukm.Nyt tarkenisi ulkonakin
- Niin minäkin,on niin kiihottavaa runkata ja ottaa suuhun toisen kullia.Siinä yrittää pysyä aivan orgasmin reunalla ja kun kulli alkaa nykien suihkia paksua spermaa suuhun tulee tajunnan räjäyttävä orgasmi.
- Hei! Niin minäkin,57 v bi mies myöskin kymenlaaksosta.Tylsää runkata yksin,haluaisin runkata toista ja nähdä miten lasti irtoaa,saisi lentää vaikka kasvoilleni.Joskus tyttöilen,mutta voin runkata ilmankin naisten liivejä.Mulla on tuo suomi24 sähköposti
- Olisi ihanaa tavata sinut Lauracd.Tykkään myös kävellä painavat tekorinnat liiveissä ja tiedän miltä se tuntuu.Laitan myös hieman leveyttä lantioon housuliivien alle ja tuntuu kiihottavalta kävellä kurvikkaana.
- Tuollaista on kiva ottaa suuhun.
- Vaikka sompaselle,voisi löytyä seuraa
- Sain jo sompasella mällit "tisseille" ja toiselta suuhun,oli vanha tuttu.Lisää tekee mieli
- sompasella 69 suikkarit viltin päällä?
- Olen suunnillen samanikäinen ja tykkään toisinaan ottaa omaa aikaa ja lähteä ajelemaan naiseksi pukeutuneena.Kokovartaloliivin puristus ja seisoo liivien alla.Kun vielä olen bi,olisi kiva tavata toinenkin ja olla vaikka pukeutuneena ja samalla runkkailla
- Kyllä kivempi on ottaa suuhun toiselta.Iteltä jos ottaa,tulee se ikäänkuin liian myöhään,toiselta kun saa juuri kun oma orgasmi on tulossa juurikin parinkymmenen sekunnin päästä.Silloin se on kyllä kiihottavaa,alkaa oma kyrpäkin ruiskia.
- Mulla on myös kokemuksia siitä kun olen saanut sovittaa liivejä ja korseletteja liivikaupassa ja kirpparilla.Ainahan siellä liivien alla seisoo ja sovituskopissa tulee.Joskus myös myyjän ollessa vieressä.