Liiveissäseisoo

Liiveissäseisoo profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Liivit päällä kurvikkaana ulkosalla viltin päällä 69 asennossa herkuia suuhun olis toiveena.

Liittynyt 7v sitten
0 aloitusta · 57 kommenttia
Hei.Tuosta kesälomasta tulikin mieleen että lomalla on kiva käydä noita toisten kaupunkien kirppareita.Myös cruising paikkoja jotka ovat muuten liian kaukana.Muutenkin kun naisten vaatteissa liikkuu on kivempi olla vähän kauempana naapureista.
Joskus on tullut kesämekko päällä kesäyönä katseltua liiviliikkeen ikkunaa ja runkkailtua mekon helman alla.Kun alkaa tuntua että on tulossa voi nostaa mekkoa ja nähdä liiveissä itsensä ja miten sperma lentää.
Viime kesänä tuli kokeiltua miten valkoinen korseletti näkyy läpi sadeasusta joka on vähän läpinäkyvä.Se oli vähän liian näkyvä mutta beiget liivit alla oli parempi.Kun pysähdyin sillan alle pitämään sadetta niin nainen joka oli suojassa myös katseli että näkeekö hän oikeasti että mulla on vain liivit sadeasun alla.Mulla oli värinäkuula kiinni sidottuna kaluun ja yritin keskustella aivan sivistyneesti hänen kanssaan vaikka orgasmi oli tulossa.Kohta spermat ruikkivat sadeasun sisäpuolelle,oli kiimaista.En tiedä huomasiko hän.
kyllä+vaan+mutta+mihin?
Me+saatiin+aikoinaan+kaveri+mukaan+seksiin+kun+hänen+tyttöystävänsä+jätti+hänet.Kaverilla+oli+liki+20+senttinen+ja+paksukin,minulla+taas+normi+15,sekin+paksu.Olin+jo+testannut+vaimoa+että+dildoa+meni+sisään+sellainen+16.5+senttiä.Nyt+kyllä+kun+kaveri+työntyi+sisään+vaimoon+sitä+meni+selvästi+enenmmän.Jaa+että+miksi+vaimolle+isompaa.Se+näyttää+niin+hyvältä+kun+pitkä+kalu+uppoaa+naiseen+ja+sain+vielä+pitää+kalun+juuresta+kiinni.Me+miehet+kumpikin+bi+seksuaalisia,sain+ensin+imeä+kaverin+kalun+kovaksi+ja+ohjata+sen+pillun+uumeniin.Tietysti+oli+ihanaa+nähdä+vaimon+tärisevä+ja+kiljahteleva+orgasmi+samalla+kun+sain+tuntea+kyrvän+juurta+pidellessäni+sperman+syöksähtelevän+naiseni+sisään.Ja+miten+hyvältä+tuntuu+kun+saa+painaa+spermattuun+tussuun+ja+samalla+ottaa+kaverin+spermaisen+terskan+suuhun.Siinä+vaimoa+pannessa+voi+tuntea+miten+kaveri+alkaa+jäykistyä+uuteen+otteluun,terska+kasvanut+jo+uudestaan+koko+suun+täyttäväksi+kun+itseltä+lähtee+lasti+liikkelle.Ne+oli+mukavia+vuosia+kun+oli+vakionussija+vaimolle,ja+kun+hän+toi+joskus+toisenkin+kaverin+tullessaan+meille.Vaimo+sai+joskus+kolmekin+orgasmia+ja+minäkin+kaksi+illan+mittaan.Aivan+parhaana+kokemuksena+voin+kertoa+sen+että+kun+saa+painaa+spermattuun+tussuun+kaluaan+ja+samalla+kaveri+antaa+suuhun,niin+kun+kalu+nytkähdellen+laskee+lastin+suuhun+laukaisee+se+oman+lastin+naisen+sisälle+heti+perään.Nykyään+nautin+kun+saan+liivit+päällä+ottaa+spermaa+suuhuni+runkaten+itseäni