Vapaa kuvaus

Liivit päällä kurvikkaana ulkosalla viltin päällä 69 asennossa herkuia suuhun olis toiveena.

Aloituksia

0

Kommenttia

47

  1. Tuommoiset+nappa+nahkaiset+rintaliivit+ei+ole+tulleet+mieleenkään,ennemmin.Olen+tykästynyt+triumph+doreen+luxury+liiveihin+kokoa+105+e.Käytän+niitä+lahkeellisten+housuliivien+kanssa.Seuraavana+on+ostoslistalla+miss+mary+2424+mallin+liivit+valkoisena,koko+105+g+tai+h.
  2. kyllä+vaan+mutta+mihin?
  3. Me+saatiin+aikoinaan+kaveri+mukaan+seksiin+kun+hänen+tyttöystävänsä+jätti+hänet.Kaverilla+oli+liki+20+senttinen+ja+paksukin,minulla+taas+normi+15,sekin+paksu.Olin+jo+testannut+vaimoa+että+dildoa+meni+sisään+sellainen+16.5+senttiä.Nyt+kyllä+kun+kaveri+työntyi+sisään+vaimoon+sitä+meni+selvästi+enenmmän.Jaa+että+miksi+vaimolle+isompaa.Se+näyttää+niin+hyvältä+kun+pitkä+kalu+uppoaa+naiseen+ja+sain+vielä+pitää+kalun+juuresta+kiinni.Me+miehet+kumpikin+bi+seksuaalisia,sain+ensin+imeä+kaverin+kalun+kovaksi+ja+ohjata+sen+pillun+uumeniin.Tietysti+oli+ihanaa+nähdä+vaimon+tärisevä+ja+kiljahteleva+orgasmi+samalla+kun+sain+tuntea+kyrvän+juurta+pidellessäni+sperman+syöksähtelevän+naiseni+sisään.Ja+miten+hyvältä+tuntuu+kun+saa+painaa+spermattuun+tussuun+ja+samalla+ottaa+kaverin+spermaisen+terskan+suuhun.Siinä+vaimoa+pannessa+voi+tuntea+miten+kaveri+alkaa+jäykistyä+uuteen+otteluun,terska+kasvanut+jo+uudestaan+koko+suun+täyttäväksi+kun+itseltä+lähtee+lasti+liikkelle.Ne+oli+mukavia+vuosia+kun+oli+vakionussija+vaimolle,ja+kun+hän+toi+joskus+toisenkin+kaverin+tullessaan+meille.Vaimo+sai+joskus+kolmekin+orgasmia+ja+minäkin+kaksi+illan+mittaan.Aivan+parhaana+kokemuksena+voin+kertoa+sen+että+kun+saa+painaa+spermattuun+tussuun+kaluaan+ja+samalla+kaveri+antaa+suuhun,niin+kun+kalu+nytkähdellen+laskee+lastin+suuhun+laukaisee+se+oman+lastin+naisen+sisälle+heti+perään.Nykyään+nautin+kun+saan+liivit+päällä+ottaa+spermaa+suuhuni+runkaten+itseäni
  4. 1 / 3