TUKEVAT JA KANTAVAT RINTALIIVIT

entinen triumph

Olen kokeillut useita eri rintaliivejä isolle rinnalle. Mulla on 95-105 c-d rinnat. Kyllä useimmin mulle sopii kaarituetut joustamoton rintaliivit leveillä olkaimilla jotka joustavat ja on leveet, esim pitsi, sivut korkeet ja tukiluut, vähintään 3,hakaset. Ei roiku turhan paljon, ainahan isot painavat,roikkuu hiukan. Kyllä onnistuu ilman kaaritukia ostaa hiukan piukemmat.

17

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!Löysin juuri kirpparilta käyttämättömät triumph liivit,puolipåitkät ja takana n5-6 hakasta.Koko on 100d,ovat aivan ihanat ja kupin muoto on just oikea.Käytän myös lahkeellisia housuliivejä ja lantioliiviä sukkanauhojen kera.Myös kokovartaloliivit tuntuvat mukavilta.

      • ceda55

        kiva kun on myös ihan sellaisia isoja kokoja housuliivejä jotka ovat lahkeellisia ,ovat ihanan mukavia vaikka ovat piukat,niin voi aivan hyvin laittaa vaikka sellaiset kiiltävät housuliivit tai ihan housukorsetin miss mary of sweden saa myös sukkanauhoilla tai myös ihanat sukkahousut joissa on pikku housuliivi jo valmiina
        ceda55


    • kylläKelpais

      http://aijaa.com/3rL3FC
      Moni haaveilee tälläisista alusvaatteista, mutta todella vaikeaa on löytaa.
      Tuollainen paketti tuntuisi varmasti kivalta

      • EnnenNoitaOli

        Ihana paketti!
        Kumpa joku vielä kertoisi, mistä nuo komeudet löytyisi, niin, että voisi oikein liikkeessä sovittaa. Pieninkin vinkki kiinnostaa.


      • transtäti

        Olen noita liivejä keräillyt jo pitkään,housuliivejä,kantioliivejä,palleatuettuja rintaliivejä,kokovartaloliivejä ja niin edelleen. Yleensä käytän kokoja 105-110 d-e -f,täytteillä lantiolla ,reisissä ja rinnoissa. On kiva kävellä kurvikkaana nuo päällä. Olen ostanut kirppareilta ja selma palmun liikkeestä kalliossa helsingissä,myös toki joistakin muistakin liiviliikkeistä. Olen kyllä saanut hyvää ja ymmärtävää palvelua


      • Anonyymi

        oi oi kun on ihanat liivit voi kun sais tollaset pukee päälleni olen 60v transvestiitti


      • Anonyymi
        transtäti kirjoitti:

        Olen noita liivejä keräillyt jo pitkään,housuliivejä,kantioliivejä,palleatuettuja rintaliivejä,kokovartaloliivejä ja niin edelleen. Yleensä käytän kokoja 105-110 d-e -f,täytteillä lantiolla ,reisissä ja rinnoissa. On kiva kävellä kurvikkaana nuo päällä. Olen ostanut kirppareilta ja selma palmun liikkeestä kalliossa helsingissä,myös toki joistakin muistakin liiviliikkeistä. Olen kyllä saanut hyvää ja ymmärtävää palvelua

        Pääsispä vaan näkemään! t.um54


    • caramba

      Lorellassa on,Sokos myy marc andspencer ,on hyviä ja isojakin kokoja,leveät olkaimet ja 3 hakaset.mä käytän ja ovat kauniita ja hyvin istuvia.

    • Anonyymi

      mullakin on kaapissa kymmeniä korsetteja housuliivejä ym naisten alusasuja olen trans fetissi pukeminen asuihin kiihottaa ja lopuksi laukean aina

      • Olisi kiva tavata ja sovitella liivejä kaksistaan.Ja se mitä lopuksi tapahtuu olisi myös niin kiinnostavaa.


      • Anonyymi
        Liiveissäseisoo kirjoitti:

        Olisi kiva tavata ja sovitella liivejä kaksistaan.Ja se mitä lopuksi tapahtuu olisi myös niin kiinnostavaa.

        Pitkälahkeisia housuliivejä / lahkeellisia bodyjä Taticd myös käyttää ostelen niitä ebay ..


    • Anonyymi

      mullakin on kymmeniä korsetteja ja muita liivejä joita puen päälle ja runkkaan lopuksikun kiihotun pukeutumisessa usein laitan kortsun päälle etten sotke liivejä olen 60v ja keuruulta olis kivaa päästä imemään korsetti transua

      • Sama täällä,on lahkeellisia housuliivejä joita käytän toppausten kanssa,lantioliivejä joissa sukkanauhat,korseletteja ,pitkiä rintaliivejä,jne.Viimeisen ostin berliinistä korsett engelkeltä jossa sain sovittaa myyjien ystävällisesti ihan kehottaessa kokeilemaan.Minun koot ovat n110 d-f. Lantiolla on ympärysmittaa n 130.Varsin kiihottavaa pukea liivejä toisen kaverin kanssa joka kiihottuu samoista asioista


    • Anonyymi

      Isot rinnathan on upeat,mutta monille tosiaan (hiukan) ongelmalliset koon ja painon takia.
      Yksi vaihtoehtohan olisi teettää ompelijalla tukevat liivit levein olkaimin ja monella hakasella tukevasta nappa-nahasta. Ryhti pysyy ja on hyvän näköisetkin!

      • Tuommoiset nappa nahkaiset rintaliivit ei ole tulleet mieleenkään,ennemmin.Olen tykästynyt triumph doreen luxury liiveihin kokoa 105 e.Käytän niitä lahkeellisten housuliivien kanssa.Seuraavana on ostoslistalla miss mary 2424 mallin liivit valkoisena,koko 105 g tai h.


      • Liiveissäseisoo kirjoitti:

        Tuommoiset nappa nahkaiset rintaliivit ei ole tulleet mieleenkään,ennemmin.Olen tykästynyt triumph doreen luxury liiveihin kokoa 105 e.Käytän niitä lahkeellisten housuliivien kanssa.Seuraavana on ostoslistalla miss mary 2424 mallin liivit valkoisena,koko 105 g tai h.

        Doreen Luxury on myös minun suosikkiliivi. Itse käytän kokoa 85B. Aivan mahtavt rintaliivit.


    • Aivan ihanaa kun kevät vihdoinkin tulee,pääsee ulos kurvikkaana liiveissä kävelemään.Sompasen kivillä liivit päällä runkulle ja muuta kivaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe