Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Aneel1
profiilit
Aneel1
Aneel1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuulepas+tyttönen,+itse+näet+peilistä+omin+silmin+onko+painoa+liikaa.+Olet+vielä+lapsonen,+mutta+kun+alat+syömään+kotiruokaa+ja+kouluruokaa+ja+jätät+herkut+vähemmälle,+niin+vartesi+muokkautuu+vielä+sellaiseksi+kuin+haluat.+Keksi+itsellesi+liikkumismuoto+ja+hommaa+itsetuntoa,+niin+kiusaaminelnkin+lpppuu.
Äitisi+on+tavallaan+oikeassa,+mutta+hän+on+liian+läheinen+tuossa+painoasiassa.+Minuakin+kiusattiin+joskus,+mutta+se+loppui,+kun+en+enää+väliittänyt+siitä+ja+kehityi+n+180+cm+pitkäksi+ja+ihan+mallimittoihin.
Kaikkea+hyvää+sinulle+ja+kuule,+kuuntelepas+Mikko+Harjun+biisi+Sinä+riität!
10.06.2019 21:00
Hienoa+ja+ammennahan+sieltä+itsellesi+voimia.+Teepä+niitä+tehtäviäkin,+niin+huomaat,+että+sinuakin+autetaan.+Lue+niitä+asioita+rauhassa,+makustellen+ja+ymmärtäen+mitä+ne+tahtovat+ilmaista.
Suomen+ilmat+on+mitä+ne+on!+Katukuvastakin+sen+näkee,+onko+sadesää+vai+pouta.+Aurinkoisella+säällä+ihmiset+ovat+hymyilevämpiä+ja+ystävällisempiä,+näen+sitä+työssänikin+ihmisten+parissa.+Toisaalta,+minuun+ei+juurikaan+säät+vaikuta,+pukeudun+vaan+sen+mukaisesti.+Joskus+oikein+huonolla+ilmalla,+minusta+tuntuu+että+olen+päinvastoin+hyvällä+tuulella+ja+sitten+taas+kun++aurinko+paistaa,+minulla+saattaa+olla+migreeni+tai+muuten+vaan+ärsyttää,+kun+kaikki+on+kaunista+ja+toisilla+on+asiat+niin+paljon+paremmin.+Nämä+ovat+vaan+niitä+ajatuksia,+kukaan+ei+oikeesti+tiedä+mitä+päämme+sisällä+liikkuu+jos+emme+kerro+jollekin+tai+pura+asioita+esim.+kirjoittamalla,+joka+on+minun+varaventttiilini.+Ja+kuule,+ei+itkemisessä+ole+mitään+väärää,+se+on+hienoa+että+ihmisellä+on+tunteet.
25.05.2019 20:47
Joko+kävit+Nyytin+etsimässä,+se+on+niin+sulle+!
24.05.2019 17:48
Nyyti;+Ole+oman+elämäsi+tähti,+löytyy+netistä.+Suosittelen+kaikille+masentuneille+ja+joilla+on+ongelmia+huonon+itsetunnon+kanssa.
22.05.2019 12:01
Moikka+taas+ja+kiva+että+sait+jotain+itsellesi+kirjoituksestani+ja+pidit+vitsistä.+Huumori+auttaa+aina,+sanoo+kuka+mitä+tahansa.+Me+katsoimme+elokuvan+Netflixistä,+josta+saa+ilmaisen+kokeiluviikon+tai+oliko+peräti+pidemmän+aikaa.+Vertaistuki+on+ihan+mahtava+juttu,+koska+parhaiten+tietää+sellainen+ihminen+masennuksesta,+joka+on+sen+itse+käynyt+läpi.+"Aurinko+paistaa+lopulta+risukasaan",+kuten+edesmennyt+äitini+minua+rohkaisi.+Lukeminen+auttaa+ja+itse+kirjoitan+paljon,+runoja,+mietelmiä+ja+purkaakseni+vaan+pahaa+oloa.+Tässä+maailmassa+on+niin+paljon+ihmisiä,+joilla+ei+ole+ketään+kenelle+puhua+ja+en+minäkään+viitsinyt+"kokoajan"+vaan+valittaa+ystävilleni.+Masentuneen+seura+masennuttaa+myös+rinnalla+kulkevia+valitettavasti.+Kuule,+voisit+yrittää+löytää+netistä+sellaisen+Nyyti-sivuston,+se+on+auttanut+itseäni+paljon...tai+voin+minäkin+sen+linkin+etsiä...+Nyt+en+kerro+vitsiä,+kun+täytyy+viikata+pyykit+ennen+töihin+lähtöä.+Anna+auringon+antaa+almujaan+anovalle.
22.05.2019 10:34
Moikka+!
Olen+itsekin+ollut+joskus+niin+masentunut,+että+mulle+oli+ihan+sama+onko+verhot+auki+vai+kii+ja+nukuinko+vai+olinko+hereillä.++Siinä+tilassa+ei+auta+vaikka+joku+sanoo+sulle,+että+ulkona+paistaa+aurinko,+kun+sisällä+itsessäni+on+pimeää.+Mutta+hei,+mä+nousin+siitä+ihan+vaan+omalla+tahdonvoimallani,+koska+sitä+ei+kukaan+toinen+sulle+tee.+Aloitin+pienillä+rutiineilla,+että+aamusta+ylös,+aamupesut+jne.+ja+oikeesti+sieltä+se+alkoi+ilokin+löytyä+ja+nimenomaan+opin+iloitsemaan+ihan+pienistä+jutuista.+Oletko+nähnyt+The+sound+of+music-elokuvan,+jos+et,+niin+kannattaa+katsoa,+se+saa+hyvälle+tuulelle.+Vertaistuki+auttaa+kans+näissä+masennusjutuissa,+siis+tieto+siitä+ettet+ole+todellakaan+ainoa.+Ja+tiedätkö,+se+voi+tuntua+nyt+pahalta+kuulla,+mutta+masentunut+on+myös+vähän+itsekäs,+sillä+maailma+pyörii+vaikka+kuinka+itse+vetää+peiton+korvilleen.+Nyt+on+kesä,+kaikilla+ystäviä+kun+on+kärpäsiä.+Pojat+kulkee+vähissä+kamppeissa+ja+kaikkialla+on+koiran+taluttajia+ja+kukkia,+tuoksua+yms.+Nauti+hyvä+ihminen,+on+vain+yksi+kesä+2019.+Sitten+se+vitsi:+Mies+meni+kauppaan+ostamaan+naiselleen+rintaliivejä,+myyjä+kyseli:onko+ne+sellaiset+meloonit,+johon+mies+ettei+ole.+Myyjä+kysyi,+että+onko+ne+niin+kuin+appelsiinit+ja+mies+siihen+ettei+oikein+sellaisetkaan.+Viimein+myyjä+kysyi,+että+onko+ne+niin+kuin+kananmunat+ja+mies+ilostui:"joo,+sellaiset+paistetut".+Ja+älä+vaan+sano+minulle,+että+helppo+mun+on+sanoa,+sillä+olen+ollut+tosi+masentunut+aikoinaan.
21.05.2019 18:16
1 / 1