Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mishkas
profiilit
Mishkas
Mishkas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kommentti+jäi+kesken..+Siis+että+on+poistettu+viestejä.+En+tiedä+viitsinkö+puhua+täällä+enää+jos+tulee+haukkuja+niskaan+tai+muuta+miksi+on+poisteltu.+En+päässyt+lukemaan+kun+tuli+vain+ilmoitus.
14.06.2019 03:34
Tästä+keskustelusta+kai+on+jouduttu+poistam
14.06.2019 03:32
Pitkä+tauko+kirjottelussa..+Paketti+tuli+perille+ja+oon+nyt+aika+omassa+rauhassa+kokeillut+ja+miettinyt.+Ne+mistä+aiemmin+kirjoittelin+ei+olleet+hyvät.+Näytti+kuvassa+erilaiselta.+Kun+otti+ne+käteen+näki+jo,+että+naurettavan+paksut+oli.+Lisäksi+huomasin,+että+rapisee+liikaa+niin+en+kokeillut+päälle+edes.+Suurin+osa+oli+kyllä+aika+paksuja+omasta+mielestä+muutenkin.+Olikohan+se+Molicare+tai+Tena+mitä+kokeilin+yhdeksi+yöksi.+Vanhemmat+jätti+koko+paketin+huoneeseen+niin+sai+rauhassa+kokeilla,+eikä+ole+ollut+hirveää+painostusta.+Tosin+varmaan+tietävät,+että+olin+kokeillut+yhden+kun+paketti+oli+auki.+Ne+kyllä+hiosti+päällä+vähän+ja+vähän+kuului+ääntä,+mutta+ei+niin+pahasti+kuin+niissä+ensimmäisissä+mitä+katselin.
06.06.2019 18:02
Vastailen+illalla+vielä+paremmin+tänne.+Kiitos+hyvistä+kommenteista+ja+vinkeistä.+On+kyllä+melko+uusi+kik,+mutta+en+niin+usein+käytä.++Otan+vaikka+uudelleen+käyttöön!+Nimimerkki+on+Mishkanos+:)
25.05.2019 16:04
Uskalsin+viestillä+avautua+tyttöystävälle.+Sanoin,+että+en+tiedä+vielä+aionko+pitää+vaippaa,+mutta+kastelusta+kerroin.+En+maininnu+tuota+tuhrimista+kuitenkaan.+Häntä+ei+haitannut+asia+ja+kuulemma+kannustaa+mua+pitämään+niitä+vaippoja+ja+toivoo,+että+vaiva+parantuis.+Sain+lisää+uskallusta+pistää+testiin+ne!
24.05.2019 20:00
Oon+poika+ite+:)+pojille+on+niitä+omia+siteitä,+mutta+joo+ei+ne+ole+kauheen+hyviä.++Koitan+tänään+ehkä+kertoo+tyttöystävälle+tästä.+Se+ei+tiiä+ja+pelottanu+kertoa
24.05.2019 18:05
Joo.+Näytin+noita+porukoille+ja+puhuttiin,+että+jos+se+ostaa+näytteitä+niin+lupaan+ainakin+kokeilla.+Kai+se+tilaa+näytteitä+muistakin,+mutta+sano+et+jos+noi+on+semmoset+mitä+suostun+testaamaan+niin+voi+ostaa+pari.+Mutta+kuulemma+niin+kalliita,+että+ei+osta+enempää+noita,+vaan+sitten+olis+joku+muu+merkki.+Tilataan+myös+housuvaippoja+jos+haluun+testata+päiväkäyttöön.+Voisin+pelata+jalkapalloa+ehkä+vielä+jos+ne+ei+ole+hurjan+näkyvät+vaatteiden+alla.+Side+ei+pysy+oikein+paikoillaan+jos+liikkuu+paljon,+eika+sit+oikein+toimi+kun+noi+päiväongelmat+on+just+liikkuessa+paljon+ja+sillon+kuitenkin+vähän+enempi+saattaa+tulla
24.05.2019 17:38
Moi.+Kävin+katsomassa+tuota+ehdottamaasi+verkkokauppaa.+Siellä+oli+monta+kategoriaa.+Yhdessä+kategoriassa+oli+kuviollisia+vaippoja+ja+yksi+yövaippa,+joka+näytti+ainakin+kuvassa+tosi+ohuelta+eikä+ns+'vaippamaiselta'.+Niissä+oli+pääkallokuvioita,+joka+sai+näyttämään+enempi+alusasulta+ja+merkki+oli+kai+Rearz.+Onko+noi+ihan+aikuisille+tarkotettu+siis?+Ja+onko+niinkuin+kuvassa+näkyy+ohuet+ja+huomaamattomat?+Eikä+esim.+rapise?+Äitini+kanssa+juteltiin+ja+sanoi,+että+jos+mulle+on+mieluisempi+joku+tollanen+ei-niin+lapsellisen+näköinen+niin+voi+ostaa+pari+näytettä+ja+voin+niillä+esim.+alottaa.+Mut+osaako+kukaan+sanoa+onko+noi+hyvät??
24.05.2019 17:06
Juu+varattu+aika+vissiin+yksityiselle+taas.+Käynyt+jo+aiemmin+vaivan+kanssa.+Ja+juteltiin+niistä+vaipoista.+Äiteel+oli+joku+nettikauppa+mistä+puhui+että+tilailisi+yöksi+niitä+teippareita+ja+päiväksi+kuulemma+'alkkareiden+näköisiä+vaippoja'+mutta+tarkoittaa+varmaan+semmosia+pull+up+tyylisiä+mitä+lapset+pitää.+Ei+oikein+innosta.+Vai+onko+olemassa+jotain,+joista+ei+huomaa+että+on+ylimäärästä+'tavaraa'+housuissa?+Yöksi+myös+onko+olemassa+vaihtoehtoa+jossa+imukyky+hyvä+mutta+ei+näy+pyjaman+alta?+Tosiaan+tulee+öisin+aika+paljon+sitä+pissaa.+Päivällä+semmoisia+että+side+ei+ole+estänyt+housujen+kastumista,+mutta+ei+niin+paljon+kun+yöllä.+Kiitos.
24.05.2019 12:47
1 / 1