Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kränkkymaakari
profiilit
Kränkkymaakari
Kränkkymaakari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
528
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suosittelen+Sinulle+uutta+uraa+stand-up+koomikkona.+Vainoharhaisuudesta+(Pietarin+trollikoulu)+saa+aikaan+monenlaisia+hupijuttuja.
Ikävä+totuus+vain+on+että+jopa+itsensä+jumalaksi+harhoissaan+kuvittelevan+liikeyrittäjän+on+pakko+noudattaa+Suomen+Lakia+-+siinä+suhteessa+ei+auta+vaikka+kuinka+väkevästi+solvaisit+"ay+mafiaa".++Lain+tarkoitus+on+olla+heikomman+puolella+eikä+turvata+epämääräisten+"työnantajien"+porsastelua.
Ei+ole+minun+syyni+että+liikeyrityksesi+meni+nurin+-+olen+siitä+tietenkin+pahoillani.++On+vain+ikävää+ettet+voi+myöntää+tekemiäsi+virheitä+vaan+syytät+epäonnistumisistasi+muita+tahoja.
01.06.2019 12:15
Pitää+tietenkin+-+vain+ja+ainoastaan+Venäjä+on+syyllinen!
01.06.2019 11:52
Ylimielisyys+on+ihailtava+luonteenpiirre+-+voin+vain+kunnioittaa!
01.06.2019 09:01
Uhriutuminen+näyttää+olevan+ydinosaamistasi.+Ei+todellakaan+ole+minun+tai+"ay+mafiosojen"+syytä+että+tumpeloit+liikeyrityksesi+vararikkoon.+Tekee+varmaankin+kipeää+katsoa+peiliin+ja+nähdä+siellä+syyllinen+-+helpompaa+tietenkin+on+syyttää+maailmanlaajuista+kommunistista+salaliittoa+jonka+ainoana+päätarkoituksena+oli+tuhota+pieni+maailmasi+jossa+Sinua+työntekijät+kumarsivat+jumalana.
01.06.2019 08:56
Kaikeksi+onneksi+tenukeppi-Teuvolla+on+plagiaatti-Laura+kaverinaan.+Edes+toinen+heistä+osaa+käyttää+kopiokonetta...
01.06.2019 08:48
Henkilööni+kohdistamasi+solvaukset+eivät+lisää+uskottavuuttasi+-+teet+itsestäsi+vain+entistäkin+naurettavamman.
On+tietenkin+kovin+ikävää+"yrittäjän"+kannalta+että+työntekijöille+ylipäätään+täytyy+maksaa+palkkaa+-+heidän+tulisi+olla+onnellisia+jo+pelkästään+siitä+syystä+että+saavat+olla+nöyriä+palvelijoitasi.
Loppukaneettisi+on+mielenkiintoinen:+edellytät+siis+että+"osaava+väkesi"+kumartaa+Sinua+jumalanaan+-+nyt+taisi+päästä+freudilainen+lipsahdus+😁
01.06.2019 07:51
Et+ole+keskustelualustan+puheenjohtaja+vaikka+niin+ps-harhoissasi+kuvitteletkin.+"Äänestä+Suomi+takaisin+(osaksi+Venäjää)!+Perussuomalaiset."
01.06.2019 07:32
Annetaan+ihmeessä+persujen+jatkaa+-+ensi+keväänä+kuullaan+Suvivirren+tilalla+Venäjän+kansallislaulu.
01.06.2019 07:11
Eivätkö+Perussuomalaiset+olekin+jo+siinä+puuhassa..?
01.06.2019 06:53
Voit+uskotella+itsellesi+ja+muille+aivan+mitä+mieleesi+juolahtaa+-+kommenttiesi+rivien+välistä+paistaa+kuitenkin+toisenlainen+totuus.+Taisikin+käydä+niin+että+makselit+työväellesi+palkkaa+kulloisenkin+mielialasi+mukaan+ja+he+haastoivat+sinut+menettelyysi+kyllästyneinä+käräjille.+Hävisit+jutun+ja+nyt+olet+katkera+"kommunistiselle+ay+mafialle"+kun+luulit+olevasi+suurenmoisuudessasi+jopa+Suomen+Lain+yläpuolella.
Sinun+Extyökkäri+kannattaa+muistaa+että+niin+kauan+kun+kaltaisiasi+työnantajia+jotka+haluavat+leikkiä+jumalaa+omassa+pienessä+haavemaailmassaan+"kommunistinen+ay+mafia"+on+todella+tarpeen+-+muuten+olisimme+kaikki+ilmaistyössä.
01.06.2019 06:29
Ymmärrä+nyt+itse+kuitenkin+ettet+ole+tämän+keskustelualustan+puheenjohtaja+vaikka+mielesi+tekisikin+etkä+siis+ole+sellaisessa+asemassa+että+voisit+käskyttää+muita+tänne+kirjoittavia.
01.06.2019 06:12
Tarkoitat+siis+Perusuomalaisia..?
31.05.2019 21:39
Juuri+noin!+Kun+järkeviä+argumentteja+ei+ole+osoittaa+niin+"keskustelu"+kääntyykin+henkilöön+kohdistettuihin+herjauksiin.+Ei+todellakaan+ole+minun+syyni+että+firmasi+meni+nurin+siksi+ettet+kerta+kaikkiaan+raskinut+maksaa+työmiehillesi+TESn+mukaista+palkkaa.+On+aivan+turha+kiukutella+täällä+"ay+mafiaa"+vastaan+kun+olet+itse+munannut+asiasi+liikeyrittäjänä.
31.05.2019 20:46
Jop-joo:+nyt+paloivat+Extyökkäriltä+käämit+-+voin+vain+pahoitella.+Mikä+voisi+olla+miellyttävämpää+kuin+sälyttää+tulosvastuu+itse+yrityksen+johtajana+tekemistään+alihinnoitelluista+urakkatarjouksista+työntekijöiden+kannettavaksi.+Jos+liikeyrittäjä+hölmöilee+itselleen+vararikon+se+on+tietenkin+"ay+mafian"+syy.+Juuri+siksi+on+olemassa+järjestäytymismahdollisuus+myös+duunareille+-+ahneiden+"yrittäjien"+mielivaltaisuutta+vastaan.
31.05.2019 20:15
H.V.+nazi:+itse+asiassa+myös+kristinusko+on+lähellä+kommunismia.+"Jos+sinulla+on+kaksi+ihokasta+niin+anna+toinen+niistä+sellaiselle+joka+on+ihokkaaton!"
31.05.2019 20:07
Henkilööni+kohdistamasi+julkiset+herjaukset+osoittavat+arvomaailmasi+todellisuuden.+Jouduitko+törmäyskurssille+"ay+mafian"+kanssa+vain+siitä+syystä+ettet+suostunut+maksamaan+edes+yleissitovan+TESn+määrittelemiä+vähimmäispalkkoja+vaan+ajattelit+siirtää+ottamasi+taloudellisen+liikeriskin+työntekijöidesi+vastuulle?
31.05.2019 19:23
Mielenkiintoista+on+myös+seurata+kuinka+moneen+kuppikuntaan+PS+on+jakautunut+ensi+Jouluun+mennessä+-+erimielisyyttä+ilmenee+jo+tulevan+puoluesihteerin+valinnassa+ja+PS-nuoret+etääntyvät+puolueesta+kuin+aikoinaan+Komsomol+Keskuskomiteasta+siellä+persujen+ihannemaassa+Venäjällä☹️
31.05.2019 19:14
Huono+vertaus+tietenkin+-+suonette+anteeksi+-+mutta+jos+oli+oikein+pöykäri+koira+koulutettavana+niin+vanha+eteläpohjalainen+ohje+tepsi:+"Lyä+päähän+-+siellä+se+vika+on!"
31.05.2019 19:07
No++siinä+tapauksessahan+oikeistolaisuus+ja+kommunismi+ovat+aatteellisesti+hyvinkin+lähellä+toisiaan!
31.05.2019 19:05
Ehkäpä+tulisi+valistaa+PSn+kannattajia+vaalipiirijaosta+seuraavia+eduskuntavaaleja+ajatellen.+Olisi+tärkeää+saada+kaikille+tieto+ettei+Messias+Pula-aho+ole+ehdokkaana+esim.+Lapin+vaalipiirissä+-+todella+ikävää+että+Hänelle+tarkoitetut+äänet+valuivat+inhalle+vasemmistolle+☹️
31.05.2019 18:58
11 / 27