Kovaa itkua on mutta mitään hyötyä siitä ei ole, mutta nää valittavat pölhöpojat ei vaan sitä tajua. Ja tämä palsta kuten koko Suomi-foorumi on täysin merkityksetön, oikeilla keskustelufoorumeilla haukutaan Suoli24:ää sontatunkioksi, joka onkin osava nimitys.
Jos Hakkarainen sattuisi oleen vasemmistolainen, niin mitään valituksia ei hänestä kuuluisi. No, demareilla on omat al-Taeensa ja kissankiduttajansa.
Huvittavaa näiden vassareiden valitus Hakkaraisesta täällä
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä palstalla tulee niin persumainen olo. Peukkuja sille.
- Anonyymi
Olen kokoomuksen äänestäjä ja ihmettelisin suuresti, jos joku vasemmistopuolue lähettäisi Hakkaraisen kaltaisen edustajan Brysseliin.
Ja jos Suomi24:ssa pelkästään ylistettäisiin Persustapuoluetta ja palvottaisiin kritiikittömästi Hakkaraista ja Pula-ahoa niin tämä foorumi olisi persujen mielestä ainoa oikea keskustelualusta ja varsinainen totuuden airut😁
- Anonyymi
Puolustan Hakkaraista. Hän sanoi haastattelussa, että ajaa Brysselissä suomalaisen sahateollisuuden asioita. Huhtasaari sanoi samaan aikaan, että tärkeintä on koota yhteen kaikki Venäjä-mieliset.
- Anonyymi
Sanoiko Huhtasaari noin?
- Anonyymi
NO terve vähäjättö;
Sina se osaa anaalisoida kukka on vaemmisto ja kukka oikeistopöhelö, hienoa.
On aivan selvaa, että kaikki on kateellisia kansakouluphjaiselle sahurille, juopolle ja yksinkertaiselle ja sinun hyvälle kaverille.
Teihin sopii hyvin tarina elokuvasta, "siunattu hulluus".- Anonyymi
no se tuli selväkielellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no se tuli selväkielellä
Selkokieltä kai tarkoitat. Mut mikäs persulta menis oikein;
Perussuomalaisen kommunikaatio on semmosta humpanjytkettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkokieltä kai tarkoitat. Mut mikäs persulta menis oikein;
Perussuomalaisen kommunikaatio on semmosta humpanjytkettä.Totta. Populisteihin uppoaa humpanjytke.
- Anonyymi
Onko meillä järkeä kuunnella haittamaahanmuuton kannattamista, monikulttuurisuususkovaiset 1, tässä parhaat palat SAK:n EU-vaalitentistä. Eero Heinäluoma, Silvia Modig ja Sirpa Pietikäinen loistavat, kun Laura Huhtasaari yrittää puhua järkeä https://www.youtube.com/watch?v=fo1vgn2Qgt8
- Anonyymi
"joka" viittaa ihmiseen.
- Anonyymi
Valitettavasti Hakkarainen on Perussuomalaisten eliittiä.
Jos PS olisi hallituspuolue, saataisiin historian huonoimmat ministerit.- Anonyymi
Ne huonoimmat saadaan nyt.
- Anonyymi
Ei Hakkraisen takia kukaan itke., ei edes vasuri. Nauraa kyllä. Pelkkä vitsi koko mies!
- Anonyymi
No ei se Hakkarainen kyllä minustakaan mikään ykkösvalinta ollut. Mitä se siellä muka saa aikaan, ei kyllä ole odotukset korkealla.
- Anonyymi
Olen perussuomalaisena samaa mieltä. Ja kyllä näistä asioista pitää pystyä puhumaan avoimesti, ei ruveta siihen että puoluekurin nimissä on pakko nuolla joka ehdokkaan p-settä eikä eri mieltä saa mistään olla.
- Anonyymi
Mitenkähän Bryssseli suhtautuisi kielitaidottomaan alkoholisoituneeseen seksuaaliahdistelijaan ja maahanmuuttajaan jos ei olisi olemassa EU parlamentin statusta siellä!
- Anonyymi
Niin, mitähän siellä parlamentissa ryhmätoverit on mieltä, kun Suomesta sinne tuputetaan näitä pystymetsästä vetäistyjä hakkaraisia. Ei ainakaan Suomen mainetta hirveästi nosta.
- Anonyymi
Niin totta. Eihän se osaa edes mitään kieliä, miten se voi kenenkään kanssa edes keskustella. Pitääkö raahata tulkkia jatkuvasti mukana käytävillä ja kahvioissa vai? Puhelin soi niin "vastaappa sinä tulkki kun osaat noita kieliä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin totta. Eihän se osaa edes mitään kieliä, miten se voi kenenkään kanssa edes keskustella. Pitääkö raahata tulkkia jatkuvasti mukana käytävillä ja kahvioissa vai? Puhelin soi niin "vastaappa sinä tulkki kun osaat noita kieliä".
Tulkit toimivat (ylityöllistettyinä) vain parlamentin istunnoissa. Voihan yksityistulkin palkata käsipuoleen, mutta siihen menee suurin osa Teuvon palkasta, eikä verkostoitumisvaikutus ole kovin tehokas. Varsinkin kun tulkki joutuisi kiemurtelemaan pahimpien möläysten kääntämisessä.
- Anonyymi
Kyllä täytyisi ymmärtää mistä keskustellaan, eikä möläytellä asian vierestä. TV~tentti osoitti että " rajat kiinni ja matut palautettava" tyylillä ei pelkästään pärjää vaan saa helposti tyhmän ja naurunalaisen leiman.
- Anonyymi
Osaa kai se englantia? Vai mitenkä?
- Anonyymi
Kävi Eduskunnan kustannuksella lyhyen englannin kielikurssin Maltalla muutama kesä sitten.. Oppi tilaamaan baarissa paukut, kun samalla osoitti sormella, mistä pullosta kaadetaan.
- Anonyymi
Ainakin vaalien alla ilmoitti kielitaidokseen vain Suomen kielen. Eli ei kai osaa englantiakaan.
- Anonyymi
En minä Hakkaraisesta valita. Osaaottava säälinhymy kyllä joskus irtoaa, myös hänen äänestäjilleen. MInä kun olen jokaista persua moninkertaisesti viisaampi.
ViherVassuMamuHomoSvedu - Anonyymi
Hakkaraisesta olisi kyllä varmaan ollut Suomessa enemmän hyötyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283123Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2812982Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin81990- 2401707
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61510- 751301
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2081295Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi351096Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081