Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3

  1. Adoptiossa+on+mieheni+mukaan+se+vika+että+hän+ei+pysty+kiintymään+lapseen+joka+ei+varmasti+ole+hänen+omansa.+Hän+on+niin+kunnian+himoinen+että+se+on+aina+hänen+ansiotaan+jos+lapsi+menestyy+luonnon+tieteissä+ja+on+muutenkin+fiksu+ja+älykäs.+Hänen+pitää+saada+olla+ylpeä+jälkikasvustaan+ja+hänen+pitää+olla+seuraava+Einstein.+Eilen+mieheni+sai+sellaisen+älynväläyksen+että+vuokraamme+kohdun+Englannista.+Ajattelin+tänään+että+mikä+minä+sitten+olen+sille+lapselle+jos+se+onnistuu+saada+aikaiseksi+mieheni+siemenellä?+Se+lapsi+kasvaa+vieraan+naisen+sisällä+sen+9+kuukautta+ja+sitten+saapuu+meille,+ihmisille+joihin+sillä+ei+ole+mitään+sidettä.+Se+ei+ole+kuullut+ääntäni,+ei+sydäntäni+ja+eikä+minulla+olisi+antaa+sille+maitoakaan.+Geneettisesti+se+saattaisi+olla+minun+ja+mieheni+jälkeläinen,+mutta+siihen+se+sitten+jääkin.+Koko+kohdussa+vietetyn+ajan+vauva+opettelee+rakastamaan+sitä+kantavaa+äitiä,+joka+ei+ole+minä+vaan+vuokrattu+kantaja.+Luonto+ei+ymmärrä+tällaisia+asioita+ja+heti+synnyttyään+se+vauva+voi+traumatisoitua+siitä+että+se+viedään+pois+tutusta+kieliympäristöstä+vieraiden+keskelle.+Mikäli+saamme+vuokrakohdun+Englannista+niin+minulla+ei+ole+varaa+asua+siellä+yhdeksää+kuukautta+ja+toistella+että+minä+olen+oikea+äitisi,+vaikka+olet+toisen+naisen+sisällä.