Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

103

1. Onkos+Husun+haistattelusta+jos+esitutkinta+aloitettu?+Hän+kutsui+minuakin+rasistiksi,+en+ole+rasisti.+Ihmisen+ihonvärillä+ei+ole+kilin+v-tun+vertaa,+ihonväri+on+vain+ulkoinen+ominaisuus+ja+on+täysin+yksi+hailee+mitä+somalit+tekee+siellä+Somaliassa!+Mutta+mitä+he+tekevät+täällä+on+jo+väliä,+paljonkin!
  2. Olen+täysin+erimieltä,+tekniikka+kehittyy+ja+HALPENEE+kaiken+aikaa.+Esim.+ensimmäinen+PC-koneeni+maksoi+1995,+10850+mk,+muistan+tuon+luvun+aina,+koska+se+oli+opiskelijalle+aika+iso+raha!+Nykyään+mikä+tahansa+kello+kädessä+soittaa+MP3-musiikkia+leikiten,+toisin+kuin+eka+tietokoneeni!Tämä+mitä+nyt+sanotaan+1969-72+kuussa+käynneistä,+vaikka+siellä+mukamas+käytiin+leikiten+monta+kertaa+ilman+mitään+sen+kummempia+haasteita,+picknik-reissuja,+edelleen+ei+sinne+ole+olemassa+edes+kuu-turismia!+Salli+mun+nauraa+käkäkäkäk!+Tästä+ekasta+käynnistä+on+sentään+jo+50v+ja+minä+olen+45v,+kertaakaan+ihminen+ei+ole+minun+elinaikana+kuussa+siis+käynyt!!+Hah!+HAH!Ranskasta+Engalntiin+lennettiin+eka+kerran+jo+110v+sitten,+nyt+ylittäminen+on+lasten+leikkiä,+paitsi+se+leijulauta+tyyppi+epäonnistui.+Mount+Everestille+tehdään+nykyään+turismismimatkoja+vaikka+toki+sielläkin+ruumiita+voi+edelleen+nähdä+matkalla.+Todella+naurettava+ajatus+että+nämä+kuu-matkat+1969-72+on+ainut+poikkeus+ihmisen+historiassa+missä+tekniikka+kehittyy+”taaksepäin”,+eli+1960-luvulla+oli+jotain+”maagista”+tekniikkaa+jota+ei+enää+nykypäivänä+voida+toistaa,+valtaisasta+kehityksestä+huolimatta!+Käkäkä!Aivan+hölmöä+niellä+kaikki+tuo+1960-luvun+capitalistinen+american+sonta+vielä+jopa+50v+jälkeen,+etenkään+kun+yhtäkään+modernilla+laitteella+otettua+LÄHIKUVAA+vaikka+50m+etäisyydeltä+noista+oletetuista+kohteista+ei+ole+edelleenkään+otettu!+Ainoat+”todisteet”+on+itse+valheen+tuottajan+rötös-kuvat,+jotka+menee+edelleen+tietyille+tyypeille+kuin+häkä+päähän!+Säälin+teitä,+huijattavat+poloiset!
  3. Eikö+teitä+ihmetytä+että+Nasalla+on+tuommoinen+asperger+oireyhtymän+insinööri+töissä,+joka+sanoo+että+on+kivulias+prosessi+rakentaa+uusiksi+Apollo+tekniikka,+minkä+tuhosivat,+jolla+pääsivät+aikoinaan+kuuhun,++mutta+samaan+hengenvetoon+toteaa+että+vain+ihmisen+mielikuvitus+on+rajana+päästä+vaikka+Mars-planeetalle???+Eikö+tuossa+ole+AIKA+V-TUN+ISO+RISTIRIITA!!!!