- Janakkalassa Hämeenlinnan motarin levähdyspaikka on kai Riihimäkeä lähin "alan paikka". Siis se, joka on Hämeenlinnasta Riksuun tulopuolella tietä.
- Taisi mennä nyt hieman mielikuvitus laukoille, sillä yhdessäkään Ruusun glory hole -kopissa ei ole tuollaista siirrettävää penkkiä, jolla miehesi sinut otti. Niissä kopeissa on vain niitä helvetin epämielyttäviä muovituoleja tai seinään kiinnitetty vesivaneripenkki.
Mutta muten ihan kiihoittava tarina. - On se ollut jo keväästä asti. Mutta melko hiljaista on viikonvaihdeiltoja (pe-la) lukuunottamatta ollut. Ainakin kun olen käynnyt. Tosin melko harvakseltaan.
- Sunnuntai-ilta ei ole ihan paras mahdollinen toimintailta, perjantaisin ja lauantaisin meno on vilkkaampaa.
Dark room -sokkeloa on alakerrassa portaista oikealle, mutta melkoisen hämärää on myös vasemmalle lähtevän käytävän perällä olevissa slingeissä ja kalterihäkissä.
Olen myös saanut pari kertaa houkuteltua pimeään seuraa sekä yläkerran että alakerran kahdessa glory hole -kopien "imupuolelle". Lisäksi alakerran glory hole -kopissa on nyt remontin jälkeen mahdollisuus yhteisestä sopimuksesta avata väliovi ja siirtyä videokoppien väliseen valaisemattomaan huoneeseen touhuamaan. - Homomiehet ovat enemmistönä kaikkina iltoina, mutta aina joukossa on myös bi- ja heteromiehiä. Omien kokemuksieni mukaan perjantaina ja lauantaina kirjo on monipuolisempi. Joskin silloin on myös enemmän viinan rohkaisemia "satunnaisia" vierailijoita, joista joskus saataa olla häiriötäkin. Mutta olisi todella ihana sattua kanssanne samaan aikaan huudeille.
- Saa liikkua täysin alasti, saa harrastaa seksiä, saa ehdotella ja vietellä paikalla olevia ihmisiä yms.
Ei saa pakottaa ketään mukaan leikkeihin, ei saa sotkea paikkoja, ei saa rahastaa eikä tupakoida (paitsi erillisessä tupakkahuoneessa).
Pitää toki varautua siihen, että alastomuus tulkitaan helposti "itsensä tarjoamiseksi" ja halukkaita leikkiin tunkeutujia on riesaksi asti. - Olin 17-vuotias kun vanhempieni järjestämissä juhlissa oli tavanmukaisesti jossain vaiheessa iltaa yhteissaunomista hieman jo humaltuneen porukan kesken. Jossain vaiheessa saunominen rauhoittui ja jäin yksikseni makoilemaan Aito-kiukaan makoisiin jälkilöylyihin parveen.
Hetken kuluttua vanhempieni hieman alle viskymppinen vieras tuli kanssani saunaan. Sanoi, että makoile siinä vaan ja tuli istumaan niin, että sain pääni hänen reisilleen. Löylyä heittäessään ihan kiusallaan liikutteli ihania isoja rintojaan naamallani ja minä kokematon nuori hamusin innoissani nänniä suuhun. Tuntui myös hän pitävän tästä touhusta.
Juhlat jatkuivat, itsekin nautin boolia ja aikanaan vetäydyin nukkumaan viimeisimpien juhlijoiden vielä jatkaessa rauhallista jutusteluaan.
Jonkin ajan kuluttua tämä saunaseuralaiseni tuli huoneeseeni, riisui itsensä alasti ja kömpi viereeni leveään sänkyyni. Jonkin aikaa makoilimme vierekkäin, hän ohjasi käteni rinnoilleen ja pian tunsin myös hänen kätensä kullillani. Ja niinhän siinä kävi, että hän hetkisen kalullani leikittyään nousi päälleni istumaan ja ohjasi kaluni kuumaan ja kosteaan pilluunsa. Enhän minä siinä kauaa kestänyt vaan muutamassa hetkessä laukesin ensimmäisen kerran naisen pilluun. Ja vielä toistamiseen samana yönä toisenkin kerran.
Myöhemmin uusimme leikkimme sekä hänen luonaan Helsingissä, kun hän ystävällisesti majoitti minut muutaman kerran kaupunkireissullani. Myös kotonani järjestetyissä juhlissa seuraavan parin vuoden aikana tyydytimme toisiamme mm. saunassa, uima-altaassa, sängyssäni ja kerran jopa autossani Luukin kartanon pysäköintialueella kuljettaessani häntä juhlien jälkeisenä päivänä Helsinkiin. - Minulla on muutama kokemus suomalaisista transuista ja on tunnustetta, että nuo kokemukset ovat seksikokemusteni ehdottomasti top tenissä.
Viimeisin on Espoon keskuksessa asuva nuorukainen, joka ei ole transu vaan matkalla miehestä naiseksi. Vierailustani hänen luonaan on aikaa yli puoli vuotta, mutta tapaus on edelleen kiihoittavana ja kuumana muistona mielessäni.
Toivon, että myös tulevaisuudessani on vielä edessä ihania kokemuksia kotimaisten transujen kanssa. - Ainakin minä tykkään paljosta muustakin kuin "pelkästä" seksistä. Mutta kun kuukaudessa on noin 720 tuntia, joista noin 5-6 tuntia vietän Keltaisessa Ruusussa, niin jäähän siinä vielä noin 715 tuntia kaikenlaiseen muuhun mukavaan.
- Suostu ihmeessä, mutta vaadi miehesi mukaan. Juuri sellaista maksullista paria minä etsin.
- Upea tapahtuma ja hienosti kerrottu. Rispektii molemmista.