Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

29

  1. On+se+ollut+jo+keväästä+asti.+Mutta+melko+hiljaista+on+viikonvaihdeiltoja+(pe-la)+lukuunottamatta+ollut.+Ainakin+kun+olen+käynnyt.+Tosin+melko+harvakseltaan.
  2. Olin+17-vuotias+kun+vanhempieni+järjestämissä+juhlissa+oli+tavanmukaisesti+jossain+vaiheessa+iltaa+yhteissaunomista+hieman+jo+humaltuneen+porukan+kesken.+Jossain+vaiheessa+saunominen+rauhoittui+ja+jäin+yksikseni+makoilemaan+Aito-kiukaan+makoisiin+jälkilöylyihin+parveen.Hetken+kuluttua+vanhempieni+hieman+alle+viskymppinen+vieras+tuli+kanssani+saunaan.+Sanoi,+että+makoile+siinä+vaan+ja+tuli+istumaan+niin,+että+sain+pääni+hänen+reisilleen.+Löylyä+heittäessään+ihan+kiusallaan+liikutteli+ihania+isoja+rintojaan+naamallani+ja+minä+kokematon+nuori+hamusin+innoissani+nänniä+suuhun.+Tuntui+myös+hän+pitävän+tästä+touhusta.Juhlat+jatkuivat,+itsekin+nautin+boolia+ja+aikanaan+vetäydyin+nukkumaan+viimeisimpien+juhlijoiden+vielä+jatkaessa+rauhallista+jutusteluaan.Jonkin+ajan+kuluttua+tämä+saunaseuralaiseni+tuli+huoneeseeni,+riisui+itsensä+alasti+ja+kömpi+viereeni+leveään+sänkyyni.+Jonkin+aikaa+makoilimme+vierekkäin,+hän+ohjasi+käteni+rinnoilleen+ja+pian+tunsin+myös+hänen+kätensä+kullillani.+Ja+niinhän+siinä+kävi,+että+hän+hetkisen+kalullani+leikittyään+nousi+päälleni+istumaan+ja+ohjasi+kaluni+kuumaan+ja+kosteaan+pilluunsa.+Enhän+minä+siinä+kauaa+kestänyt+vaan+muutamassa+hetkessä+laukesin+ensimmäisen+kerran+naisen+pilluun.+Ja+vielä+toistamiseen+samana+yönä+toisenkin+kerran.+Myöhemmin+uusimme+leikkimme+sekä+hänen+luonaan+Helsingissä,+kun+hän+ystävällisesti+majoitti+minut+muutaman+kerran+kaupunkireissullani.+Myös+kotonani+järjestetyissä+juhlissa+seuraavan+parin+vuoden+aikana+tyydytimme+toisiamme+mm.+saunassa,+uima-altaassa,+sängyssäni+ja+kerran+jopa+autossani+Luukin+kartanon+pysäköintialueella+kuljettaessani+häntä+juhlien+jälkeisenä+päivänä+Helsinkiin.