Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. LihavaBiukko
                                                1. Keskustelu24
                                                2. LihavaBiukko

LihavaBiukko

LihavaBiukko profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Liittynyt 7 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                2 aloitusta · 31 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Minulla on vakkareita, joiden kanssa tämä on ihan normaalia palvelua.

Kotimaisia naisia, joiden palveluvalikoima on monipuolinen ja tyydyttävä.

Viimeksi noin kaksi viikkoa sitten sain ensin pientä sauvaa ja hieman myöhemmin isompaa straponia pyllyyni.
                                                  08.03.2025 17:38
                                                • Treffit-sivustolla. Erityisesti seksiseuran välittämiseen erikoistuneella sivustolla. Tai sitten suomenkielisellä, mutta englanninkielisellä nimellä varustetulla todellista seksiseuran välittävällä sivustolla. Googlettamalla löydät varmaan tarkempia ohjeita.08.03.2025 17:21
                                                • Taloustutkimuksen omistaa entinen kokoomuslainen kansanedustaja Eero Lehti.05.08.2023 16:14
                                                • Missä helvetissä moderointi pakoilee vastuuta tehtävistään?
                                                  Eikö tällaisen uhkailun sallimiminen ole rikos myös Suomi24 ylläpitäjälle?
                                                  05.08.2023 16:10
                                                • Tunnin hommasta ei kannata maksaa varsinaisella seksillä. Ehkä nopea käsityö on suhteessa oikea korvaus. Kunnon seksillä pitää saada vastapalvelukseksi kyllä vähintään puolen päivän laadukas remontti.02.08.2023 12:52
                                                • Olisi mukavaa jos joku myös vastaisi.25.07.2023 22:43
                                                • Täytyypä yrittää osua paikalle oikeaan aikaan.
                                                  Tuollainen pimeässä touhuaminen kiinnostaisi myös minua.
                                                  22.07.2023 17:34
                                                • Lihavana miehenä myös minulle on siunaantunut läskit rinnat ja niissä imemisestä kiihottuvat nännit.

Viimeisin mukavan kokemus muutaman viikon takaa US-videosta, jossa asetuin dark roomin divaanille odottamaan, mitä pimeässä kohdata.

Pari ensimmäistä miestä kääntyivät melko nopeasti pois kun huomasivat nivusiani hieroessaan, että divaanilla pötköttää melkoinen hylje.

Kolmas tulija sen sijaan tuli viereeni makaamaan, ryhtyi hieromaan rintojani, jotka olin jo itse paljastanut ja joita puristelin ikään kuin "vinkin antaakseni".

Mies paljasti myös omat nänninsä imettäväkseni ja näykittäväkseni, joten pelin henki oli aivan selkeä.

En ole varsinaisesti suutelijoita, mutta tuolla pimeässä kumppani halusi ehdottomasti myös suudella. Joten kosteat kielileikit lähtivät käyntiin. Samassa myös divaanin vieressä olevalle jakkaralle oli istahtanut joku toinen mies, sillä tunsin käden hamuavan persettäni ja pallejani. Reitti olikin oikein hyvä, sillä kyhnäsimme ensimmäiseksi tulleen miehen kanssa vastakkain kyljellä maaten niin, että rahilla istuvalla oli suora reitti kädellään pakaroideni väliin.

Vieressäni makaava mies laski housunsa alemmas ja minä kaivoin hänen kalunsa käteeni ja ryhdyin runkkaamaan. Runkkaamisen myötä myös nännieni imeminen sekä suutelu voimistui melko hurjaksi.

Valitettavasti rahilla istunut mies poistui tässä vaiheessa ja minä keskityin vain vieressäni makaavan miehen runkkaamiseen ja vuorostani hänen nänniensä imemiseen ja näykkimiseen. Näin tehdessäni kumppanin tahti kiihtyi ja pian tunsin hänen saavan orgasminsa ja ruiskuttavan spermansa käteeni ja vatsalleni.

Itse en tuossa vaiheessa orgasmia saanut, mutta onneksi oli vielä aikaa jäädä US-videoon päivystämään.
                                                  09.07.2023 10:48
                                                • Tätä minäkin olen ihmetelly.

Toki muutamien muidenkin häriköiden ja keskusteluntappajien annetaan terrorisoida palstaa täysin ilman kontrollia.

Mutta ilmeisesti tällä palstalla ei ole minkäänlaista moderointia.
                                                  23.06.2023 19:07
                                                • Hesassa ainakin Keltaisessa Ruusussa, US-videossa ja Voquen saunalla on dark roomit.18.06.2023 21:27
                                                • Missä nuo blogit ovat?27.06.2020 21:54
                                                • Vasemmistoa on äänestetty, vihreitä ei ikuna.08.02.2020 19:41
                                                • Minulla on nyt vastaava haku Helsingin alueelta (Espoo, Helsinki, Vantaa), kun edellinen opiskelijaneito meni ja pokkasi maisterin paperit juuri joulun alla.
                                                  Hän on jo muuttanut kotiseuduilleen länsirannikolle eikä ole enää seuraavalla pääkaupungin reissullani tarjoamassa minulle päiväkahveja kotonaan.
                                                  Enhän minä toki tiuhaan käynyt tämän edellisen ihanaisen luonakaan, noin parin kuukauden välein. Enkä ollut ainokainen, kävi hänen luonaan muutama muukin maalaisisäntä/kaupunkilaisherra.
                                                  Ihanaiseni kutsui kahville vain ukkomiehiä, koska he eivät "jää nurkkiin pyörimään".
                                                  Minulla alkoi loppuaikoina olemaan kyse lähinnä ihanista roolileikeistä ilman varsinaista yhdyntää. Mutta tyydytyksen me saimme aina molemmat, usein parikin orgasmia samalla tapaamisella. Ainakaan minä en niitä näytellyt ja tuntui että ihanaisenikin sai orgasmin ihan aidosti. Tai sitten hänen lantiopohjan lihasten hallinta ja käyttö aina pieniä squirittailuja myöten oli todellista taidetta.
                                                  27.12.2019 22:29
                                                • Helsingissä ainakin Keltaisessa Ruusussa ja US-videossa on glory holet.
                                                  Itsellä kokemuksia (hyviä ja huonoja) vain Keltaisesta Ruususta, jossa olen saanut runkata, imeä ja ottaa pyllyynkin ihan mukavasti.
                                                  Lähes aina on myös seinän toisella puolella ymmärretty, kun olenntarjonnut aukosta kumihuppua puettavaksi ennen suoritusta. Ja jos ei ole ymmärretty, on sessio päättynyt tähän yhteisymmärryksen puutteseen.
                                                  Olen usein istuskellut gloryssä anustappi rasvatussa pylyssäni, kiihoitellut miehiä runkkaamalla ja imemällä aukosta ja lopulta otanut tapin pois pyllystä ja tarjonnut aukkoni seinännaukkoon pantavaksi.
                                                  Rumana lihavana ukkona olen saanut näin sellaistakin kalua, jota en olisi ilman seinää saanut.
                                                  Tosin on uudistetussa Ruusussa ollut myös alakerran glory holen osalta myönteisiä kokemuksia avattavasta väliseinästä. Pari kertaa olen saanut hyvällä imulla ja perseen annolla saanut pimeään "välikoppiin" sellaisen miehen minua panemaan, joka ei normaalisti olisi tällaisesta lihavasta ukosta kiinnostunut.
                                                  27.12.2019 22:09
                                                • Minulla on tuo LihavaUkko-profiili, enkä joudu syöttämään syntymäaikaa enkä kirjautumaan puhelimella.
                                                  Ja siinä vaiheessa jos tuollaiset hidasteet tulee käyttöön, niin se on kuutpai.
                                                  18.12.2019 21:33
                                                • Rekisteröidy, niin pääset sisään ilman syntymäpäiväkyselyjä.18.12.2019 21:23
                                                • Pyhitin yksinäisen pyhäpäivän aamun laitteen kanssa leikkimiseen. Toisen kanavan läpykät kalun juureen ja päähän, toisen läpykät nänneihin.
                                                  Olen nyt löytänyt sen "oikean" ohjelmavaihtoehdon ja tiedän suunnilleen, millaisia tehoja tarvitsen parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen.
                                                  Mutta niin vaan kävi, että taas kerran olin liian hätänen. Ensimmäinen "jarrutus" toki onnistui, mutta toisen kerran orkun lähestyessä käänsin volyymit nollille liian myöhään.
                                                  Olen kokeneemmilta käyttäjiltä lukenut ja kuullut Koodin chatissa, että paras orkku tulee kun on useamman kerran kiihoittanut itsensä ihan siihen orkun kynnykselle ja sitten rauhoittanut tilanteen.
                                                  Mutta ehkä minä tuonkin vielä opin.
                                                  13.10.2019 11:01
                                                • Ehdottomasti. Kerro lisää mahdollisuuksista.14.09.2019 15:51
                                                • Pappa tahtoisi hieman pakottaa ja palvottaa.08.09.2019 21:00
                                                • Ostin kuukausi sitten Motonetista hiema alle 40-eurolla laitteen ja nyt olen päässyt sinuiksi sen kanssa. Tänäänkin kun olin yksin kotona leikin noin tunnin ja sain lopulta todella vahvan orkun. Tähän jää ihan oikeasti koukkuun.
                                                  https://m.motonet.fi/fi/tuote/9500855/Waltter-TENS-monitoiminen-elektroterapialaite24.08.2019 22:09
                                                Edellinen
                                                Sivu 1 / 2

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."4

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää6

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!176

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa2

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202666

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Suomalaisten suosikkikohde valittiin parhaaksi matkailumaaksiBrittiläinen matkailulehtien legenda Conde Nast Traveller on jälleen valinnut vuoden
                                                • Finnairin matkustajamäärä vahvassa kasvussa – yksi alue laskussaSuomalainen valtiollinen lentoyhtiö Finnair kasvoi jälleen syyskuussa merkittävästi, kun se
                                                • Lahjakorteilla huijataan yhä useammin – käytetään rahanpesussaVerkkopetoksia tehtailevilla rikollisilla on käytössään monenlaisia keinoja. Huijauksissa käytetään usein

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia