Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

29

  1. Taloustutkimuksen omistaa entinen kokoomuslainen kansanedustaja Eero Lehti.
  2. Lihavana miehenä myös minulle on siunaantunut läskit rinnat ja niissä imemisestä kiihottuvat nännit.

    Viimeisin mukavan kokemus muutaman viikon takaa US-videosta, jossa asetuin dark roomin divaanille odottamaan, mitä pimeässä kohdata.

    Pari ensimmäistä miestä kääntyivät melko nopeasti pois kun huomasivat nivusiani hieroessaan, että divaanilla pötköttää melkoinen hylje.

    Kolmas tulija sen sijaan tuli viereeni makaamaan, ryhtyi hieromaan rintojani, jotka olin jo itse paljastanut ja joita puristelin ikään kuin "vinkin antaakseni".

    Mies paljasti myös omat nänninsä imettäväkseni ja näykittäväkseni, joten pelin henki oli aivan selkeä.

    En ole varsinaisesti suutelijoita, mutta tuolla pimeässä kumppani halusi ehdottomasti myös suudella. Joten kosteat kielileikit lähtivät käyntiin. Samassa myös divaanin vieressä olevalle jakkaralle oli istahtanut joku toinen mies, sillä tunsin käden hamuavan persettäni ja pallejani. Reitti olikin oikein hyvä, sillä kyhnäsimme ensimmäiseksi tulleen miehen kanssa vastakkain kyljellä maaten niin, että rahilla istuvalla oli suora reitti kädellään pakaroideni väliin.

    Vieressäni makaava mies laski housunsa alemmas ja minä kaivoin hänen kalunsa käteeni ja ryhdyin runkkaamaan. Runkkaamisen myötä myös nännieni imeminen sekä suutelu voimistui melko hurjaksi.

    Valitettavasti rahilla istunut mies poistui tässä vaiheessa ja minä keskityin vain vieressäni makaavan miehen runkkaamiseen ja vuorostani hänen nänniensä imemiseen ja näykkimiseen. Näin tehdessäni kumppanin tahti kiihtyi ja pian tunsin hänen saavan orgasminsa ja ruiskuttavan spermansa käteeni ja vatsalleni.

    Itse en tuossa vaiheessa orgasmia saanut, mutta onneksi oli vielä aikaa jäädä US-videoon päivystämään.
  3. Missä+nuo+blogit+ovat?