Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+se+on,+pysyy+realiteetit+kohdallaan.+Eikä+lopu+keskustelu.+Mukavaa+päivän+jatkoa+sinulle+ja+iloa+kirjoitteluun.
31.07.2019 17:18
Juu+samoilla+linjoilla.+Mutta+vasta+laitettu+nakkikastike.....voi+poijjaat,+siinä+on+taivas+lähellä
31.07.2019 17:14
Onneksi+täällä+on+teitä,+joilla+ei+ole+pas.kainen+sisus....
31.07.2019 17:11
Kyllä+minä+itsessänikin++tunnistan+sen,+että+joskus+tekisi+mieli+kaataa+likasanko+jonkun+asiaan+liittymättömän+ihmisen+päälle,+varsinkin,+jos+hän+koskettaa+tietämättään+sitä+asiaa.+Onneksi+sitä+elämässään+voi+koko+ajan+opetella+uusia+taitoja.
Kuten+sanoitkin+avoimmuus+ja+keskustelu+ovat+hyviä+asioita+tälläkin+palstalla.
Onhan+se+niin,+että+tämä+palsta+on+meidän+kirjoittajien+näköinen+😊
31.07.2019 17:07
Tehdäänkö+Valtakunta+niin,+että+kun+sinä+kerrot+kuinka+täällä+on+ihmisiä,+jotka+kiusaavat,+minä+ohitan+ne+kommentit?
31.07.2019 17:00
Kuule+Valtakunta,+anteeksi+että+loukkasin+sinua.+Meillä+on+ollut+hyviä+keskusteluja+sinun+kanssasi+ja+jokainen+elää+elämäänsä+omalla+tavallaan.
31.07.2019 16:56
Se+voi+olla+etten+siksi+ole+kumppania+löytönyt.+Mutta+kun+ne+ihmiset,+joiden+parissa+arkeani+vietän,+ovat+niin+ihania,+en+halua+luopua+heistä+juodakseni+viinaa.+Ehkä+minä+luovun+kumppanihaaveista+ja+nautin+näistä+ihmisistä+jotka+ovat+ympärilläni.+Sinunkin+kanssasi+on+mukava+turista+😁
31.07.2019 16:53
Hienoa+pohdintaa.
Päivänjatkoja+myös+sinulle+😊
31.07.2019 16:48
Näin+se+on.+Ei+lisättävää+😀
31.07.2019 16:45
Itse+ajattelen+niin,+että+en+voi+toisten+niskaan+kaataa+sellaista,+joka+ei+kuulu+heille.+Esimerkiksi+jos+joku+loukkaa+minua+live-+elämässä,+en+voi+tulla+tänne+ja+kaataa+sitä+jonkun+niskaan+tai+olla+antamatta+anteeksi,+jos+täällä+joku+minua+loukkaa+ja+anteeksi+pyytää+vain+siksi,+että+live-+elämässä+minua+on+loukattu+paljon+eikä+ole+pyydetty+anteeksi.
Anteeksi+antaminen+on+tietysti+oma+valinta+ja+niin+on+anteeksiantamattomuuskin.
Mutta+jos+ei+anna+anteeksi+vaikka+toinen+on+pyytänyt,+minun+mielestäni+ei+ole+oikein+tökkiä+asialla+joka+paikassa,+koska+toinen+on+tehnyt+osuutensa.+Enempää+ei+voi+tehdä+kuin+osuutensa.
Enkä+hyväksy+kiusaamista,+se+on+selvä.
31.07.2019 16:42
Vähän+sama+mulla,+väsyy+vuorovaikutukseen,+kun+on+aina+niin+täpöillä+mukana.+Pakko+ottaa+hengähdystaukoa+välillä.
Maailman+kuvan+avartuminen+on+se+juttu,+miksi+minäkin+kaikenlaista+touhuilen.+Vaikka+olenkin+ajatellut,+että+katselen+aika+laajasta+perspektiivistä+asioita,+huomaa+,+ettei+se+nyt+niin+laaja+ole,+etteikö+lisää+avartumista+mahtuisi+ja+tarvitsisi.++Yllättävän+paljon+itsestään+löytää+kaikenlaisia+asenteita+ja+lukkoja,+kun+pikkuisen+raaputtaa+itse+tai+kun+joku+toinen+raaputtaa.
Noissa+musalinkeissä+onkin+paljon+uutta.+En+itse+ole+kuunnellut+aktiivisesti+vuosiin+musiikkia,+taisin+saada+yliannoksen+nuorempana+ja+siksi+on+hieno+avata+jonkun+linkki+ja+löytää+uusia+maailmoja.
Olen+ollut+aina+elämälle+utelias+ja+mikäpä+sitä+uteliaisuutta+paremmin+tyydyttää+kuin+keskustelupalstat++:D++:D
Kyllä+sinussakin+sen+pohdiskelijan+näkee+ja+sen,+ettei+ajatus+pienessä+piirissä+samaa+kehää+kierrä++:D
31.07.2019 15:24
Jos+ei+saa+nättiä+naista,+voi+ärsyyntyä+ja+hankkia+vatsahaavan+,+tai+sitten+voi+muuttaa+haluamisensa+kohdetta.
31.07.2019 15:14
En+minäkään+voi+ymmärtää+tämän+aloituksen+tarkoitusta,+mutta+aina+ei+voi+ymmärtää.+Elämän+realiteetti.
31.07.2019 15:04
Monet+syntyvät+kurttunaamoina++:)
Eikö+se+Eino+Leino+runoillut+siihen+tapaa,+että+meillä+ukkoina++syntyvät+jo+sylilapset....
31.07.2019 14:50
Siinäpä+se+taitaakin+olla,se+viisasten+kivi,+yksi+niistä,+jos+on
++"valtava+tarve+jatkuvasti+havaita+jotain+uutta+ja+pureskella+jotain+ennen+pureskeltua+uudelleen+tai+ihan+uutta.+vaikka+rutiinit+on+turvallisia,+niin+uudet+asiat+ja+ihmiset+kiehtoo,+koska+aina+samalla+yleensä+omaksuu+jotain+uutta...kartuttaa+lisää+värejä+omaankin+maailmaansa"
Silloin+aina+myös+löytää.+Minunkin+asenteeni+elämään+ja+ihmisiin.++Aina+saa+kaikenlaisista+kohtaamisista,+jos+haluaa+ottaa+vastaan.
31.07.2019 14:47
Tarkoitan+ryhmiä+yleisesti.+Ja+tämä+sinkkupalstakin+on+yhdenlainen+ryhmä.
Täällä+on+monenlaista+osallistujaa+.+Ja+ennokkakäsityksiä+on+varmasti+myös.+olen+huomannut,+että+taitaa+täällä+olla+myös+niitä,+jotka+osaavat+pyytää+anteeksi+ja+niitä,+jotka+osaavat+antaa+anteeksi+ja+sitten+niitäkin,+jotka+eivät+osaa+tai+halua+antaa+anteeksi.+Niinhän+se+elämässä+yleensäkin+on,+on+monenlaista+tapaa+suhtautua+kanssakulkijoihin.
31.07.2019 14:41
Niillä+leireillä,+joilla+itse+olen+ollut,+välillä+joku+on+nokka+porossa...+:)
31.07.2019 14:20
Kai+se+riippuu+siitäkin,+miten+tuntee+itsensä+ja+omat+kipukohtansa+ja+kuinka+kauan+ryhmässä+on.
Uudet+ovat+uhka+silloin,+jos+on+epävarma+omasta+paikastaan.+Ja+jos+ei+kestä+muutoksia+ja+sitä,+että+muutos+sysää+aina+liikkeelle+yhtä+ja+toista+,+on+vaikeuksissa+ryhmässä.
Uudet+voi+ottaa+uhkana+tai+sitten+heidät+voi+ottaa+mahdollisuutena.++Voi+heidät+jättää+myös+täysin+huomiotta+varsinkin+tämän+tapaisissa+ryhmissä.
Mielenkiintoista+on+myös+se+miten+oma+tapa+olla+läsnä+vaikuttaa+hyvässä+ja+pahassa...
31.07.2019 14:18
Todella+hyvä+neuvo.
Jos+vertailee+itseään+toisiin,+aina+siinä+tuntuu+jossakin+kohtaa+häviävänsä.
Kolmenkympin+kohdalla+monille+tulee+paniikki,+se+vaan+kuuluu+elämään.+Ikäkausikriisejä+riittää+lopun+elämää+:)
Se+mitä+voi+tehdä,+on+perata+oma+elämänsä,+katsoa+mikä+on+hyvää+ja+mikä+ei+tyydytä+itseä+ja+mitä+haluaa+lisää+tai+mitä+uutta+haluaa+elämäänsä.+Ja+sitten+katsoa+mitä+voi+muuttaa+ja+mitä+ei.+Ja+etsiä+keinoja+muuttaa+se,+mikä+on+muutettavissa.
31.07.2019 14:14
No+laita+sitten+nimesi+tähän+julki.
31.07.2019 13:48
186 / 258