Sinkut palstalla on hauskaa

Anonyymi

Mukavaa luettavaa eikä koskaan tylsää. Kukaan ei provoile tai hauku toisia. Ihan kuin jossain leirillä olisi ja kaikilla on hauskaa.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hau hau. haukutaanpas.

• Anonyymi

Abris, vaihdoin asuinpaikkaa jälleen.

Aamulla kirjoitin vielä mökiltä, nyt siirryin taas kaupunkiin lomalta, eri tietokone taas käytössä, parin kuukauden loma mökillä :)

Aamulla kirjoitin vielä mökiltä siihen erääseen ketjuun että: Abris on ainoa rehellinen ja ystävällinen.

Erilaiset harrasteet kaupungissa taas ja paljon ihmisiä ympärillä, eikä mennyt kuin 30min kun ensimmäinen naapuri tuli juttelemaan minut huomattuaan. Ja paljon tyttöjä ympärillä, kaikkialla.

Tämä on tällä hetkellä tehokkain tietokone mitä on käytössä eri paikoissa, tämä on siis 1 kolmesta paikasta missä pääasiassa asun. Tässä on peräti jättikokoinen näytönohjainkin jotta voi pelata kivasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Abris, vaihdoin asuinpaikkaa jälleen.

Aamulla kirjoitin vielä mökiltä, nyt siirryin taas kaupunkiin lomalta, eri tietokone taas käytössä, parin kuukauden loma mökillä :)

Aamulla kirjoitin vielä mökiltä siihen erääseen ketjuun että: Abris on ainoa rehellinen ja ystävällinen.

Erilaiset harrasteet kaupungissa taas ja paljon ihmisiä ympärillä, eikä mennyt kuin 30min kun ensimmäinen naapuri tuli juttelemaan minut huomattuaan. Ja paljon tyttöjä ympärillä, kaikkialla.

Tämä on tällä hetkellä tehokkain tietokone mitä on käytössä eri paikoissa, tämä on siis 1 kolmesta paikasta missä pääasiassa asun. Tässä on peräti jättikokoinen näytönohjainkin jotta voi pelata kivasti.

muuttolintuna liidät paikasta toiseen. 😊

aaa, sinäkö sen kirjoitit, oliko se noin sanasta sanaan. vastasinkin sulle siihen. kyllä mä rehellinen olen sen mukaan, kun sisuksissani tunnen rehellisyyden ja oikein olevan, joskus jätän jotain kertomatta ihan turvallisuus syistä. mutta ystävällinen en aina suinkaan ole.

sinua on vissin kaivattu kotipuolessa, kun heti on naapurit pulputtamassa.

mitäs meinaat pelata? jee osuin shiftiin... 😃

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

muuttolintuna liidät paikasta toiseen. 😊

aaa, sinäkö sen kirjoitit, oliko se noin sanasta sanaan. vastasinkin sulle siihen. kyllä mä rehellinen olen sen mukaan, kun sisuksissani tunnen rehellisyyden ja oikein olevan, joskus jätän jotain kertomatta ihan turvallisuus syistä. mutta ystävällinen en aina suinkaan ole.

sinua on vissin kaivattu kotipuolessa, kun heti on naapurit pulputtamassa.

mitäs meinaat pelata? jee osuin shiftiin... 😃

jos kokeilisin jotain sims 4, kun nuoriso pelaa sitä, joo, vastasit silloin että on myös epärehelliseksi ja epäystävälliseksi...

Sims 4 voisin kokeilla, tässä paketissa taitaa olla kaikki osat, ainakin tuo saari-osa, kokeilisin tuota peliä.

Näytönohjain on kyllä todella suuri, se on suurimmassa PCI-E väylässä ja vie koko väylän koon, 16x täyspitkä kortti, hyvin on toiminut tuo kyllä.

Eräänä kriteerinä oli tuo juurikin tuota näytönohjainkorttia valitessa: pitää olla täysin äänetön, eli ei tuulettimia, siksi tuossa on aika suuret jäähdytysprofiilit grafiikkaprosessoreille.

• Anonyymi kirjoitti:

jos kokeilisin jotain sims 4, kun nuoriso pelaa sitä, joo, vastasit silloin että on myös epärehelliseksi ja epäystävälliseksi...

Sims 4 voisin kokeilla, tässä paketissa taitaa olla kaikki osat, ainakin tuo saari-osa, kokeilisin tuota peliä.

Näytönohjain on kyllä todella suuri, se on suurimmassa PCI-E väylässä ja vie koko väylän koon, 16x täyspitkä kortti, hyvin on toiminut tuo kyllä.

Eräänä kriteerinä oli tuo juurikin tuota näytönohjainkorttia valitessa: pitää olla täysin äänetön, eli ei tuulettimia, siksi tuossa on aika suuret jäähdytysprofiilit grafiikkaprosessoreille.

sims 4 olen nähnyt mainoksia, vaan peli on ihan vieras. niin taisin vastata, muistikuva on yhtenevä.
        😵😵
        nyt menee ohi ja kovaa, en ymmärrä noista pelipuheista yhtikäs mitään.

• Niillä leireillä, joilla itse olen ollut, välillä joku on nokka porossa... :)

• Juu, täällä on aina tämmönen mukavan lepposa tunnelma..🙃

• Anonyymi

Vaikka olen siirtynyt ulkoruokintaan, käyn täällä yhä repeilemässä teidän jutuille. Jatkakaa👍😁👌

PartaKawaii

• Anonyymi

Oo miten ihanaa! Minulla on tunne, että neiti Pönttöuuni on pian tulossa takaisin. Mitenhän kovalla ryminällä tuleekaan? Ihanaa! :D

• Anonyymi

Tulee moottorisahan ja jätesäkin kanssa, veikaan. Voipi irrota parta samalla...

xL

• Anonyymi

Palstan iloiset ihmiset rakastakaa toisianne ja lopettakaa riitely.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      670
      3524
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2738
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1731
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1622
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      51
      1575
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1540
    7. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1510
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      369
      1508
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1369
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1263
    Aihe