Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Liittynyt 7v sitten
15
aloitusta ·
5159
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tai+miehet+ja+naiset+ovat+yhtä+vetäviä+myös+vanhana.+Näkökulma-juttu+:)
30.07.2019 21:57
Voitteko+ystävällisesti+laittaa+niitä+palautteita+sinne+ylläpitoon.+Kiitos
Lopetan+keskustelun+osaltani+tähän.
30.07.2019 21:52
Kannattaa+todellakin+varoa,+minähän+voin+olla+kuka+vaan+ja+leijailla+missä+vaan++:)
Surkuhupaisaa++...
Ootko+muuten+kattonu+peilistä,+ettet+vaan+olisi+muuttunut+minuksi++:)hiivatti....etten+vaan+olisi+muuttunut+Pertsaksi,+hetkinen+minä+tarkistan......*kurkkaa+yöpaisan+alle*....huh+huh....pimpero+tallella,+säikähdin+ihan...
30.07.2019 21:50
On+se+kyllä+niinkin,+että+jos+alan+aukoa+puhdistustarkoituksessa+tietsikkaa,+se+räjähtää+varmasti++:)
30.07.2019 21:43
Tykkään+monenlaisista+miehistä++,+ei+tarvitse+olla+kalju+tai+parrakas+kalju,+eikä+tatskojakaan,+vaikkakin+itse+pidän+niistä,+en+siis+kaikista,+mutta+jotkut+ovat+taidetta.
Ei+se+ulkonäkö+vaan....
30.07.2019 21:40
Täältä+voi+lueskella+lisää
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15500786/pallihikea-ja-salaliittoteorioita-tallaista-on-tyo-suomi24-yllapidossa-ja--kehityksessa
Löytyy+tuolta+s-24+blogista
Mitäänhän+ei+ole+pakko+uskoa...
Linkki+olisi+kiva+tuohon+ohjeeseen
30.07.2019 21:31
Totta+kai+päättää.
30.07.2019 21:21
En+kommentoi++:)
30.07.2019 21:19
Elikkä+alankin+pelätä+uudelleen....pahus!
Kondensaattori+mikä+hiivatti+sekin+on?
Sata+vuotta+sitten,+kun+olin+nuori,+ukot+puhu+aina+solenoidista++:)
30.07.2019 21:18
Rumpalia+oli+mukava+katsella++:)
30.07.2019 21:12
Täh??
30.07.2019 21:07
Ei+siitä+mitään+apua+ole,+jos+vastausta+ei+uskota.+Jos+ylläpito+sanoo,+ettei+täällä+ole+palstakohtaista+modea+,+mutta+se+tarina+edelleen+elää,+mikä+merkitys+sillä+ylläpitoon+osoitetulla+palautteella+on.+
Ylläpito+on+ilmoittanut+tiedottavansa+tästä+modeasiasta+blogissaan+lähiaikoina.+
Jos+halutaan+ylläpitää+tarinaa+siitä,+että+joku+meistä+kirjoittajista+on+ilkeä+mode,+joka+poistaa+sellaisia+asiallisia+kommentteja+joista+ei+pidä,+ei+mikään+määrä+ylläpidon+tiedotteita+tai+vastauksia+poista+sitä+epäilyä.
30.07.2019 21:03
Komppaan++:)
30.07.2019 20:57
Kun+minä+puhun+tarpeista,+en+tarkoita,+että+haluan+miehen+vain+siksi,+että+hän+tyydyttää+tarpeeni,+haluan+hänet+siksi,+että+haluan+viettää+aikaa+hänen+kanssaan.++En+myöskään+ajattele,+että+miehestä+pitäisi+olla+jotain+hyötyä.
Kun+puhun+tarpeista,+tarkoitan+sitä,+että+kun+minulla+on+tarve+olla+toisen+kyljessä,+voin+sen+tehdä.+Tai+jos+minua++keljuttaa+jokin,+hän+voisi+vähän+rutistaa+ja+sitten+päinvastoin.+Ja+jos+hän+ei+halua+rutistaa,+sekin+on+hyvä.+Toista+ei+voi+pakottaa+olemaan+hellä.
Itse+tykkään+helliä+ja+silitellä,+mutta+voin+olla+tekemättä+sitä,+jos+se+miestä+ahdistaa+tai+keljuttaa+tai+jotain.+Minusta+on+tärkeä+tietää+millaisista+asioista+toinen+tykkää,+ja+jos+se+on+mahdollista,+voin+niitä+toteuttaa,+koska+minusta+on+hienoa,+että+hän+voi+hyvin.+Sitä+se+rakkaus+kai+on?+Jos+toisella+on+paskat+fiilikset+kotiin+tullessaan+,+en+tarkoituksella+lisää+sitä+fiilistä.
30.07.2019 20:54
Olen+muuttanut+suhtautumistani+siihen,+silloin+pelkäsin,+että+se+räjähtää,+jos+siihen+koskee++tai+painaa+väärää+nappia+:)
30.07.2019 20:43
Niin+se+varmasti+on.+Tytötkin+ovat+ujoja+ja+häpeävät+ulkonäköään.++Hiukan+viinaa,+eikä+pelota+enää+yhtään+niin+paljon.+
Nykyään+käytän+toisenlaisia+keinoja+pelon+karkoittamiseen,+mutta+kyllä+minä+vieläkinolen+epävarma+suhteessa+kiinnostavaan+mieheen.Ei+auta+kuin+vain+selvitä.
30.07.2019 20:18
No+kyllä+minä+aika+monttuun+putosin.+Asuimme+vielä+eri+puolilla+Suomea,+eikä+minulla+ole+autoa+ollut+koskaan.+Se+oli+sellainen+tarina,+että+jälki+olisi+voinut+olla+toisenlainenkin+suhteessa+lapsiin,+mutta+minulla+on+lämpimät+ja+luottamukselliset+välit+kaikkiin+lapsiini+ja+kolme+heistä+asuukin+tässä+aika+lähellä.
30.07.2019 20:15
En+siitä+kiittänytkään+vaan+siitä,+että+hän+niin+hellyttävästi+mitätöi+kirjoittajia.
Minä+en+ole+ihan+niin+sinisilmäinen,+että+uskon+kaikenlaisia+arvailuja+siitä+kuka+kukakin+on.+Ja+on+oikeastaan+sama+kuka+kukakin+on,+otan+kirjoittajat+niin+kuin+he+itsensä+esittelevät
Eli+minua+ei+pätkääkään+kiinnosta+olit+kuka+tahansa,+tykkään+tästä+kirjoittajasta+joka+käyttää+nikkiä+AsianVierestä+:)
30.07.2019 20:05
No+painiminen...sehän+voi+olla+mukava+tapa+päättää+kumpi+imuroi.
Mutta+siis+väkivalta+ei+ole+hyväksyttävää+ja+jos+alan+käydä+käsiksi+"tappomielellä"+on+aika+viheltää+peli+poikki.
Sanallisesti+sitten+taas.....vaikka+pyrin+kyllä+sanallisestikin+siihen,+etten+lyö+vyön+alle+ja+sitä+arvostan+toisessakin.
Arvostan+tuossa+ex-siipassani+sitä,+että+hän+puuttui+heti,+kun+ex-anoppi+yritti+lapsille+kertoa+"totuuksia"+äidistä.+Eikä+hänkään+ole+ilmeisesti+koskaan+moittinut+minua+lapsille.+Meillä+lapset+siis+jäivät+isälle.+Arvostan+hänessä+montaa+muutakin+asiaa,+vaikka+halusinkin+"murhata"+hänet+silloin+kun+ero+tuli+ajankohtaiseksi.+Nykyään+taas+rakastankin+häntä.
30.07.2019 19:55
Et+ole+väärässä++:)
30.07.2019 19:49
189 / 258