Luulin tätä paikaksi jossa olisin voinut olla oma itseni. Että täällä olisi ihmisiä joita voin kutsua ystäviksi, että täällä on aitoja tyyppejä.
Oikeassa elämässä kun olen täysin syrjäytynyt yhteiskunnasta. Toki töissä käyn, mutta hoidan vain homman ja se siitä.
Nyt on lyöty ilmat täysin pihalle. Viimeinenkin usko ihmisyyteen viety. Oikeastaan on helpompi näin. Vetäytyä vaan täydelliseen yksinäisyyteen.
Partis
Usko ihmisyyteen mennyt
57
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen mennyttä viikkoa ja sitä mikä helvetin häly tulee joistain asioista ja syytä ei taida kukaan edes tietää?
Jospa ajattelet itse liian synkällä taustasävyllä? Ei minulla ainakaan ole sinusta palstakäyttäytymisen puolesta mitään negatiivista sanottavaa.
Se jos jotkut syyttävät ilmeisesti(?) sinua "hakkerimodeksi" niin sitä en tiedä, eikä se kiinnosta paskaakaan koska siihen ei koskaan kukaan saa mitään selvyyttä tällaisilla saiteilla.
Olehan vahva, ei se elämä ole synkkää, se on vain sitä mitä me itse siitä ajattelemme. Vitut muista:)
AsianVierestä- Anonyymi
Tulit sitten itseäsi komppaamaan.
xL - Anonyymi
En koskaan kerennyt päästä kärryille susta, mutta sulla on aina hyviä pointteja 👍
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Komppaan :)
Ei keretty tuntea kauaa, mutta kiitos hyvistä ajatuksista. Ehkäpä sovellan niitä tuolla oikeassa elämässä sitten 😊
Anonyymi kirjoitti:
Ei keretty tuntea kauaa, mutta kiitos hyvistä ajatuksista. Ehkäpä sovellan niitä tuolla oikeassa elämässä sitten 😊
Sanonko suoraan, että vi.tuttaa ja kun keskustelu ei muutu, vaikka sinä Partis poistut, se kyttäävä mode on täällä silti tai nyt se on luotsi, joka kyttää ja poistelee kommentteja.
No, elämä on...
- Anonyymi
Ei mene läpi. Yököttävää tollanen toisten aliarviominen ja manipulointi.
xL- Anonyymi
Tuo esitys ei edelleenkään mene läpi. Oikeasti olet pieni kiltti tyttö.
Muista pysyä erossa roinasta.
💪
Oliko se vinkki kun kirjoitit, että teillä on paska musamaku?
- Anonyymi
Siis onko teidän mielestänne partis ja tuo kaskenpolttaja sama?
Vaikka väki vähenee niin jutut ei kyllä yhtään helpotu.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis onko teidän mielestänne partis ja tuo kaskenpolttaja sama?
Vaikka väki vähenee niin jutut ei kyllä yhtään helpotu.
AsianVierestäEi kaikki välttämättä pertsaa, jotka pertsoilta vaikuttaa. Mutta pertsta teki niin lähtemättömän vaikutuksen, että epäiltyjä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki välttämättä pertsaa, jotka pertsoilta vaikuttaa. Mutta pertsta teki niin lähtemättömän vaikutuksen, että epäiltyjä riittää.
Tämä palsta on kyllä kun joku psyko movie.
Ei kyllä uskalla mennä suihkuun tai kääntää selkäänsä:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta on kyllä kun joku psyko movie.
Ei kyllä uskalla mennä suihkuun tai kääntää selkäänsä:)
AsianVierestäKannattaa todellakin varoa, minähän voin olla kuka vaan ja leijailla missä vaan :)
Surkuhupaisaa ...
Ootko muuten kattonu peilistä, ettet vaan olisi muuttunut minuksi :)hiivatti....etten vaan olisi muuttunut Pertsaksi, hetkinen minä tarkistan......*kurkkaa yöpaisan alle*....huh huh....pimpero tallella, säikähdin ihan...- Anonyymi
Sama virsi IHAN joka kerta kun uusi nimimerkki ilmestyy palstalle. Hän on heti epäilyksen alla miljoonasta eri nikistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama virsi IHAN joka kerta kun uusi nimimerkki ilmestyy palstalle. Hän on heti epäilyksen alla miljoonasta eri nikistä.
Lisään vielä; kaipaan suunnattomasti niitä aikoja jolloin täällä oli jungfrau, kylmis, lordi bordeom, femnerd, pimppaloora, etc.
Ne oli hienoja aikoja. - Anonyymi
Ota yhteyttä jos joskus olet vapailla markkinoilla 😚
Ainakin onnistuit istuttamaan minuun hitusen feminismiä 😂 Pyrtti kun uskoo, että täällä on yksi henkilö Dissen, Abriksen Pönttiksen ym takana, niin on nyt keksinyt tehdä vastaiskun keksimällä oman trollikerhon..?
- Anonyymi
Minä en ymmärrä tuota spekulointia siitä kuka on kuka? Mitä väliä jos jollain on useampi nikki, jos kuitenkin asiallisesti kirjoittaa? Nuo spekuloinnit ja syyttelyt pilaa tämän palstan. Esim. rekatut valittaa koko ajan kun palstaa pitää saada siistiksi mutta ovat itse pertin kimpussa kukin vuorollaan. Jos puolustat yhtään pertiksi luultuja nikkejä niin sua syytetään itteeskin pertiksi. Jos haluatte paremman palstan, korjatkaa ensin tuo oma käytös.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ymmärrä tuota spekulointia siitä kuka on kuka? Mitä väliä jos jollain on useampi nikki, jos kuitenkin asiallisesti kirjoittaa? Nuo spekuloinnit ja syyttelyt pilaa tämän palstan. Esim. rekatut valittaa koko ajan kun palstaa pitää saada siistiksi mutta ovat itse pertin kimpussa kukin vuorollaan. Jos puolustat yhtään pertiksi luultuja nikkejä niin sua syytetään itteeskin pertiksi. Jos haluatte paremman palstan, korjatkaa ensin tuo oma käytös.
Ei sillä, ainakaan mulle, mitään sen suurempaa väliä ole.
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Ei vaan minulla on neljä täysi- ikäistä tytärtä.
Huomenna seitsemän veljestä ja kuusi kissaa...
- Anonyymi
Sitten ei jääkkään kuin yksi vaihtoehto.
Partis kiittää ja kuittaa. - Anonyymi
Aina kun joku ilmoittaa erikseen lähtevänsä palstalta, niin ei oikeasti lähde tai tulee pian takaisin samalla tai eri nikillä. Ne jotka häipyy, häipyy ilmoittamatta.
- Anonyymi
Hyvä päätös, et menetä mitään. Mielenkiintoista.
- Anonyymi
Sama juttu. Luulin että minusta tykätään ja saisin seurustella kivan naisen kanssa mutta paskat en saanut mitään. Tää maa on ihan perseestä ja kaikki ihmiset myös enkä varmana mene koskaan töihin.
- Anonyymi
Miksi kiusasit pönttistä joka välissä, partis, sekö oli omaa itseäsi?
- Anonyymi
Koska rakastin ja rakastan edelleen Pönttistä. Hän myös aina yhtä tarmokkaasti hyökkäsi kimppuuni ilman syytä. Masokistista rakkautta ❤
Mutta nyt on hyvästien aika. Pönttis ei kuule minusta enää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska rakastin ja rakastan edelleen Pönttistä. Hän myös aina yhtä tarmokkaasti hyökkäsi kimppuuni ilman syytä. Masokistista rakkautta ❤
Mutta nyt on hyvästien aika. Pönttis ei kuule minusta enää.Ettei kyse ole ollut pakkomielteisestä takertumisesta kuin rakkaudesta? Olen kerran joutunut sellaisen kohteeksi, ja se oli aika ahdistavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt on hyvästien aika. Pönttis ei kuule minusta enää.Rakastuit pelkkään mielikuvaan hänestä, et oikeaan persoonaan.
sä olit liian vallaton, sillä on aina seurauksia ainakin sen verran ettei toinen välttämättä kohta enää luota vilpittömyyteen. tykkää ja suuttuu vuoronperään, onhan se aika erioista .
- Anonyymi
Pahoittelen. Olin oma itseni. En suodattanut, vaikka suodatinkahvin ystävä olenkin 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelen. Olin oma itseni. En suodattanut, vaikka suodatinkahvin ystävä olenkin 🤔
ei sun mulle tarvi pahoitella, mutta pönttikselle jos olet hänen olonsa saanut vaikeaksi.
Anonyymi kirjoitti:
ei sun mulle tarvi pahoitella, mutta pönttikselle jos olet hänen olonsa saanut vaikeaksi.
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Pönttikselle olen riitojamme jo pahoitellut. Tilannetta vaikeuttaa se että hän luulee minun olevan multinikki. Olen osuuteni hoitanut, loppu pitää selvittää Pertin sun muiden kanssa :)
Anonyymi kirjoitti:
Pönttikselle olen riitojamme jo pahoitellut. Tilannetta vaikeuttaa se että hän luulee minun olevan multinikki. Olen osuuteni hoitanut, loppu pitää selvittää Pertin sun muiden kanssa :)
mä en tiedä kuka on kenenkin multinikki ja onko, mutta jos joku sellaista leikkiä leikkii menköön itseensä ja miettiköön mitä kaikkea paskaa ympärilleen kylvää.
- Anonyymi
Minulla oli todella hauskaa niin kauan kuin tätä kesti. Toivottavasti nautitte yhteisestä ajastamme yhtä paljon kuin minäkin.
Kiitos kaikille. Tämä oli aikamoinen sirkus 🤣
Partis- Anonyymi
Älä huoli. Olitkohan sittenkin liian vilpitön tälle saitille. Ehkä ihmiset ei kestä aitoutta täällä... Kohta tulee taas paskaryöpyt tälle, mutta jaksamista sulle.🌺🦋
nm. käyn vielä joskus
- Anonyymi
Miksi et ole saanut olla täällä oma itsesi? Omasta puolesta voin sanoa että ei ole tapana arvostella ketään. Elämä on tasapainossa jos saa olla oma itsensä. Sen tilan suon kaikille.
- Anonyymi
Tänne ei pitäis tulla ,kun menee solmuun, eikä ehdi nukkumaan. Öitä.
- Anonyymi
Tunnetteko olevanne ihmisiä joista tykätään ja joita rakastetaan ilman tätä palstaa. Soitteleeko teille läheisenne ja kysyvät mitä kuuluu ja pyytävät vaikka kylään tai jotain. Se olisi ihmisen normaalia elämää että olisi oikeita ihmisiä kelle jutella ja kenen kanssa viettää aikaa. Ei palstalla kirjoittelu ole normaalia elämää vaan ihmisyyden rajoja koetteleva tila jossa yksinäisyyden puutettaa yritetään lievittää kirjoittelemalla juttuja joilla ei ole mitään merkitystä. Vain sillä on merkitystä tykkääkö joku sinusta palstan ulkopuolella ja voisit elää normaalia elämää ihmisten kanssa jotka pitävät sinusta.
Yksinäisyyden tunnetta yritetään lievittää kirjoittelemalla näitä juttuja ja yritetään saada ymmärrystä vaikka kukaan ei ymmärrä miten tuskaista on elää yksin kun ei ole elämässä oikeita ihmisiä joille jutella. Pelkäätte että teidät tunnistetaan ja vaihdatte nikkejä, se olikin kauhea häpeä eikä kukaan saa tietää että kirjoittelette tänne näitä juttuja."Tunnetteko olevanne ihmisiä joista tykätään ja joita rakastetaan ilman tätä palstaa."
- Kyllä tunnen. Sinulla on minusta virhe ajatuskaavassasi, kun luen lopun perustelusi miksi palstalla kirjoitellaan. Se on toki osan syykin, yksinäisyys.
Osalle tämä on kuitenkin telkkarin tai muun harrastuksen korvike. Ei suinkaan yksinäisyyden tappamista. Ajantappoa ja korvaavaa tekemistä vähemmän kiinnostavan tekemisen tilalle.
Se, että pitää yhteyksiä ihmisiin irl ja käy kylässä harvemmin ottaa niin paljon aikaa, ettei mitään muuta ehdi. Monet ystäviä ja tuttavia tapaavistakin töllöttävät telkkaria, käyvät jumpassa tms.
Ettei se elämä ole vain perheen ja ystävien tai työpaikan ihmisten kanssa olemista.
Usein ihmettelen miksi ihmiselle sallitaan telkkarihömppä pitkin päivää, salitreenit pitkin päivää, kylillä juoksentelu ja töissä oleminen pitkin päivää, mutta nettikeskustelu on mörkö ja tabu. Vielä 2019 vuonnakin!
Mitäs jos joku vaihtaa noi muut asiat nettikeskusteluun, koska tykkää vuorovaikutuksesta konkreettisesti kotoaan poistumatta?Abrakadabra kirjoitti:
"Tunnetteko olevanne ihmisiä joista tykätään ja joita rakastetaan ilman tätä palstaa."
- Kyllä tunnen. Sinulla on minusta virhe ajatuskaavassasi, kun luen lopun perustelusi miksi palstalla kirjoitellaan. Se on toki osan syykin, yksinäisyys.
Osalle tämä on kuitenkin telkkarin tai muun harrastuksen korvike. Ei suinkaan yksinäisyyden tappamista. Ajantappoa ja korvaavaa tekemistä vähemmän kiinnostavan tekemisen tilalle.
Se, että pitää yhteyksiä ihmisiin irl ja käy kylässä harvemmin ottaa niin paljon aikaa, ettei mitään muuta ehdi. Monet ystäviä ja tuttavia tapaavistakin töllöttävät telkkaria, käyvät jumpassa tms.
Ettei se elämä ole vain perheen ja ystävien tai työpaikan ihmisten kanssa olemista.
Usein ihmettelen miksi ihmiselle sallitaan telkkarihömppä pitkin päivää, salitreenit pitkin päivää, kylillä juoksentelu ja töissä oleminen pitkin päivää, mutta nettikeskustelu on mörkö ja tabu. Vielä 2019 vuonnakin!
Mitäs jos joku vaihtaa noi muut asiat nettikeskusteluun, koska tykkää vuorovaikutuksesta konkreettisesti kotoaan poistumatta?"Pelkäätte että teidät tunnistetaan ja vaihdatte nikkejä, se olikin kauhea häpeä eikä kukaan saa tietää että kirjoittelette tänne näitä juttuja."
- En mä sen takia ole nikkejä vaihdellut, että pelkään tunnistamista. Mut nyt takuulla tunnistaa ne ketkä tuntee ja on nähnyt mut, jo mun jutuista ja profiilikuvistani. En kai käyttäs samoja kuvia enkä puhus samoja asioita jos siitä ois kyse.
On kaksi syytä tai kolme miksi nikit vaihtuu mulla.
A) En tunne nikkiä omaksi, etu-ja sukunimiäkin vaihdellaan mm. siksi..
B) Yritän huijata itseni lopettamaa, kun poistan nikkini..jos vaikka sillee onnistus..addikti.
C) Aloin alunperin vaihtelemaan nikkiä tiputtaakseni stalkkerit kannoiltani, mutta nykyään kun en jaksa miettiä roolia millä pysyä stalkkerille vieraana, olen tunnistettava itsenäni..se ei tiputa kannoilta kun hetkeksi..Abrakadabra kirjoitti:
"Pelkäätte että teidät tunnistetaan ja vaihdatte nikkejä, se olikin kauhea häpeä eikä kukaan saa tietää että kirjoittelette tänne näitä juttuja."
- En mä sen takia ole nikkejä vaihdellut, että pelkään tunnistamista. Mut nyt takuulla tunnistaa ne ketkä tuntee ja on nähnyt mut, jo mun jutuista ja profiilikuvistani. En kai käyttäs samoja kuvia enkä puhus samoja asioita jos siitä ois kyse.
On kaksi syytä tai kolme miksi nikit vaihtuu mulla.
A) En tunne nikkiä omaksi, etu-ja sukunimiäkin vaihdellaan mm. siksi..
B) Yritän huijata itseni lopettamaa, kun poistan nikkini..jos vaikka sillee onnistus..addikti.
C) Aloin alunperin vaihtelemaan nikkiä tiputtaakseni stalkkerit kannoiltani, mutta nykyään kun en jaksa miettiä roolia millä pysyä stalkkerille vieraana, olen tunnistettava itsenäni..se ei tiputa kannoilta kun hetkeksi..Toki viestihistoriaa on kurjempi penkoa, kun on ollut monia nikkejä...ei tiiä millä ettis ja mitä.🤣
- Anonyymi
Ei voi pelätä tunnistamista koska kukaan ei tunne minua edes palstan ulkopuolelta. Minulla ei ole kavereita joten ei ole pelkoa että joku tunnistaa.
Se nyt on varmaa ettei minusta kukaan tykkää eikä sellainen jolla on sosiaalista elämää ei voi ymmärtää yksinäistä ihmistä.
- Anonyymi
Katson telkkaria ainoastaan jos tulee urheilua ajankuluksi. Ei sieltä juurikaan tule muita ohjelmia kuin uusintoja joita on tullut 50 kertaa muuten joka kanavalta.
- Anonyymi
Partakaveri ei palstalta poistu, lyödäänkö vetoa?
Miehellä on kahtia jakautunut persoona.- Anonyymi
Miehellä on 15-20 nikkiä ja moden oikeudet. Aitiopaikka sotkea kaikki sekaisin.
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä on 15-20 nikkiä ja moden oikeudet. Aitiopaikka sotkea kaikki sekaisin.
Jos Partakaveri päättää palata 786 nikin voimin, hän tekee niin. Kukin tavallaan...joku nikillä joku anona, joku nikillä ja anona.....se on elämää, ei sen enempää.
Ja jos Partakaverin kaikilla 786:lla nikillä on moden oikeudet, siitä nariseminen täällä ei muuta asiaa miksikään.....
- Anonyymi
Koskaan ei kannata menettää uskoaan ihmisyyteen. Kuten Saarnaaja ( siellä Isossa Kirjassa) sanoo, ei ole mitään uutta auringin alla.
Ihmisyyteen kuuluu monelaista.
-kaskenpolttaja Partakaverista tykkään , ehkä se joskus sattuu minua piristää koska tykkää neutraalista kanssa käymisestä.
Mietin jo että on pyörinyt öljyssä ja nameissa odottaen tulevan naisen kaappaavan lenkkipolulta🥰- Anonyymi
Puhut aika hassusti, joskus on todella vaikeaa ymmärtää että mitä tarkoitat, kun tuntuu että sanat ovat jotenkin epäjärjestyksessä.
Mutta itse ajattelisin, varmaan kaikki ovat huomanneet että kun Anonyymit kirjoittelijat saavat enemmän tilaa, niin tulee heti vapaampi ilmapiiri ja erilaisia aiheita jonkun ikuisen väittelyn tilalle, johon ei ole olemassakaan mitään ratkaisua. Anonyymi kirjoitti:
Puhut aika hassusti, joskus on todella vaikeaa ymmärtää että mitä tarkoitat, kun tuntuu että sanat ovat jotenkin epäjärjestyksessä.
Mutta itse ajattelisin, varmaan kaikki ovat huomanneet että kun Anonyymit kirjoittelijat saavat enemmän tilaa, niin tulee heti vapaampi ilmapiiri ja erilaisia aiheita jonkun ikuisen väittelyn tilalle, johon ei ole olemassakaan mitään ratkaisua.partakaveri tykkää leikkiä kanssani kun viestin näkee, hän sattuu ymmärtää sen sisällön.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu872315Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4522234Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771462Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101430- 671323
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all181201Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071085Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2601052Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811052Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2691037