Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yritäs+Disse+kirjoittaa+tuonne+ylle+niitä+näkökulmiasi,+pohditaan+niitä.++Tai+vaikka+tähän,+ettei+tarvi+monessa+ketjussa+seilata+:)
21.07.2019 18:07
Niin+onkin+Partakaveri+:)
21.07.2019 18:05
Se+taitaa+olla+niin,+että+kun+ihmiset+tulevat+yhteen+,+silloin+aletaan+esittää+niitä+vaatimuksia+ja+odotuksia+ja+näin-pitäisi-elää-+juttuja.+Siihen+kun+lisää+sen+asenteen,+että+minä+tiedän+paremmin+ja+minulla+on+oikea+totuus,+onkin+soppa+valmis.
Hellsten+on+kyllä+hyvä+noissa+pohdinnoissaan.+Pidän+hänen+kirjoistaan,+ja+olen+niistä+oivalluksia+minäkin+saanut.
Se+taitaa+olla+niin,+että+kun+ihmiset+tulevat+yhteen+,+silloin+aletaan+esittää+niitä+vaatimuksia+ja+odotuksia+ja+näin-pitäisi-elää-+juttuja.+Siihen+kun+lisää+sen+asenteen,+että+minä+tiedän+paremmin+ja+minulla+on+oikea+totuus,+onkin+soppa+valmis.
Hellsten+on+kyllä+hyvä+noissa+pohdinnoissaan.+Pidän+hänen+kirjoistaan,+ja+olen+niistä+oivalluksia+minäkin+saanut.
Heissäkin+on+monenlaista+uskovaa+kuten+on+kristityissä.+Kaikki+eivät+elä+menneisyydessä,+eivätkä+äärilaidoilla.
21.07.2019 17:51
No+tuo+ihmeessä,+näkökulmat+ovat+aina+mielenkiintoisia
21.07.2019 17:49
Vähän+samoilla+linjoilla+kanssasi:)
Seksin+muistan+siitä,+kun+katson+nuorimmaiseni+syntymävuotta+:)
21.07.2019 17:46
Jaa'+ah...mistä+lähti....taisi+lähteä+islaminuskoisista,+taitoimme+hiukan+peistä,+riideltiin+ja+mökötettiin+ja+sitten+etsittiin+sovintoa++:)+
jotenkin+noin+se+meni+:)
21.07.2019 17:40
Voi+sentään...
Anteeksi,+on+sen+verran+kuitenkin+rankka+aihe,+että+tein+väärin+kun+läksin+vitsailemaan...
Joillekin+se+saattaa+olla+aika+totta.
21.07.2019 17:23
Eiköhän+meillä+kaikilla+ole+ne+huonommat+päivät,+kun+tulee+sanottua+vähän+harkitsematta.+
Mielipiteitähän+ei+tarvitse+takaisn+vedellä+eikä+anteeksi+pyytää.+Jos+aiheuttaa+toiselle+pahaa+mieltä,+sitä+on+syytä+pyytää+anteeksi+ja+niin+minusta+tässä+on+nyt+tehtykin.
21.07.2019 17:16
Pitäisiköhän+pukeutua+asian+mukaisesti,+jos+Partakaveri+näkee+taustatoimintaa.....:)
21.07.2019 17:11
Vai+on+sinulla+nappula,+jolla+voi+poistella+kaikenlaista,+olen+nyt+vähän+kade.+:)+Sellainen+nappula+olisi+kiva+ja+jos+sillä+vielä+voisi+poistaa+ja+taas+pistääkin+esille,+hauskuus+vaan+lisääntyisi.+Mistä+niitä+nappeja+saa+:D++:D
21.07.2019 17:09
Oli+se+kiva+keskustelu,+ärsyttää,+että+se+poistettiin.+
Hän+tulee+vaan+mukaan+keskustelemaan+aina+kun+moottoripyöräilyltään+kerkiää+:)
Voi+olla+että+Partakaveri+kaipaa+hiukan+apua,+ettei+muutu+vallan+naiseksi+:)+Etkös+sinä+ollut+mies?+Vaikka+ei+sillä+sinänsä+väliä+ole+:)+Ei+pysy+kärryillä+kuka+mitäkin+on..immeisiä+nyt+ainakin
21.07.2019 17:03
Oli+se+kiva+keskustelu,+ärsyttää,+että+se+poistettiin.+
Hän+tulee+vaan+mukaan+keskustelemaan+aina+kun+moottoripyöräilyltään+kerkiää+:)
Voi+olla+että+Partakaveri+kaipaa+hiukan+apua,+ettei+muutu+vallan+naiseksi+:)+Etkös+sinä+ollut+mies?+Vaikka+ei+sillä+sinänsä+väliä+ole+:)+Ei+pysy+kärryillä+kuka+mitäkin+on..immeisiä+nyt+ainakin
21.07.2019 17:03
No+onpa+sinulla+kaikenlaista+naisen+elänän+"iloa"
Vaihdevuosissa+on+kyllä+tosiaan+se+hyvä+puoli,+että+menkat+jää+pois.+Niitä+taitaa+harva+kaivata.
Mulla+ne+jäi+pois,+kun+kohtuni+poistettiin+jossain+neljänkympin+korvilla+ja+olipa+aika+autuasta+kulkea+rättihyllyn+ohi.
On+se+hyvä,+että+tutkitaan+kunnolla.+Tähystys+on+aika+helppo+avoleikkauksiin+verraten,+vaikkakin+kajoaminen+on+aina+kajoaminen.+Kyllä+nuo+saavat+aina+miettimään+kaikenlaista
21.07.2019 16:23
"PS.+Kaskenpolttaja+on+ymmärtääkseni+jo+"kypsempään+ikään"+ehtinyt+nainen"
Juu...suorastaan+ylikypsä+:D+mutta+minkäs+teet,+aika+ei+pysähdy+vaikka+haluaisikin.
21.07.2019 16:11
Masennusta+voi+tietenkin+myös+hoitaa.+Voi+myös+sisäistää+sen,+että+masentunut+ei+näe+mitään+hyvää+itsessään+tai+ympäristössään,+eikä+myöskään+näe+mitään+toivoa.+Se+kuuluu+sairauden+kuvaan.+
Jos+sokea+sanoo,+ettei+näe+maisemaa,++onko+se+maisema+kuitenkin+vai+eikö+ole?
Erilaisilla+tavoilla+voi+peitellä+itseään+tai+korjailla+itseään,+mutta+poistaako+se+epävarmuuden+ja+huonon+itsetunnon,+masennuksen?
Jos+masentaa+niin+sitten+masentaa.+Jos+ei+pääse+sängystä+ylös+niin+sitten+ei+pääse,+ei+se+siitä+muuksi+sillä+hetkellä+muutu.+Voi+vaikka+hyväksyä,+että+tänään+on+tälläinen+päivä+ja+huomenna+yritän+uudelleen.+Ja+voi+sitä+miettiä+niitä+keinojakin,+millä+asian+tilaan+saisi+muutoksen+aikaan.
Nuo+perusjutut,+nukkuminen+ja+syöminen+ovat+tärkeitä+ja+jos+ei+pääse+sinne+ruuanhakuun,+voi+tehdä+vaikka+niin,+että+varaa+siihen+sängyn+viereen+vettä+ja+jotain+syömistä++ja+yrittää+sitten+jossain+kohtaa+uudelleen+sinne+ruuanhakuun.++
Kuten+sanoin,+masennusta+voi+myös+hoitaa,+se+kyllä+kannatta.
21.07.2019 16:09
Hieno+juttu+:)
21.07.2019 15:24
Olen+pahoillani,+mutta+minulla+ei+ole+aavistustakaan+kuka+sinä+olet.
Se+on+hieno+juttu,+että+näet+selvästi+nimimerkkivaihdokset.+Tiedätkö+myös+ne+vanhat+nimimerkit?
21.07.2019 15:16
Katselin+torstaina+niitä+lupiineja+ja+ajattelin,+että+pitäisi+ruveta+ajatuksista+tekoihin.+Vielä+se+jäi+toistaiseksi.
21.07.2019 15:14
246 / 258