Apaattinen palsta

Anonyymi

Kiistelyä, riitelyä, masentelua ja kettuilua. Eihän tätä jaksa enää edes lukea. Mikä täällä vaivaa ja on vikana?

Jos ei noita edellä olevia, niin sitten pelkkää kuivakkaa pölinää.

Rasittavaa. Osataan sitä näköjään kesälläkin keskustelut pilata.

Voisiko kokeilla iloisempia aiheita? Olisiko mitenkään paikallaan hymyt ja hyvä tuuli? Osa takuulla lomallakin, niin sen verran pitäis positiivisuutta mielessä olla.

139

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan samaa se on kaikilla palstoilla, jotta suotta valitat.

      • Anonyymi

        Palsta on kuin jäätynyt järvi ja joutsenet jaloistaan siinä kiinni.

        Miettikää vaikka sitä, mitä tänä kesänä tekisitte jos saisitte yllättäen yhden ylimääräisen lomaviikon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta on kuin jäätynyt järvi ja joutsenet jaloistaan siinä kiinni.

        Miettikää vaikka sitä, mitä tänä kesänä tekisitte jos saisitte yllättäen yhden ylimääräisen lomaviikon?

        Mitä sinä tekisit siinä tilanteessa?

        Lähtisitkö maalle tapaamaan vanhaa äiteetäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä tekisit siinä tilanteessa?

        Lähtisitkö maalle tapaamaan vanhaa äiteetäsi?

        Menisin j.lauta vaikka kuuhun, että virkistyisin tämmöisestä apatiasta mitä täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisin j.lauta vaikka kuuhun, että virkistyisin tämmöisestä apatiasta mitä täällä!

        Roikut silti täällä. Eikö ole lomaa palstalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roikut silti täällä. Eikö ole lomaa palstalta?

        No h.lvetti tulin vain kurkkaamaan ja taatusti lähden sen siliän tien. Olen harmistunut teistä.


    • :)
      Aloita jokin iloisempi aihe, yritetään pitää se parhaamme mukaan iloisena, meistä kirjoittajistahan se on kiinni, mitä kirjoitamme :)

      • Anonyymi

        Te olette viime päivinä epäonnistuneet. Totean sen puhtaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te olette viime päivinä epäonnistuneet. Totean sen puhtaasti.

        Haluatko hieman tarkentaa vastaustasi? Millä tavoin olemme epäonnistuneet ja ketkä me? Olisiko sinulla parannusehdotuksia asian korjaamiseksi?
        Kaskenpolttaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko hieman tarkentaa vastaustasi? Millä tavoin olemme epäonnistuneet ja ketkä me? Olisiko sinulla parannusehdotuksia asian korjaamiseksi?
        Kaskenpolttaja

        No s.tana semmosta riitelyä ja kampeamista, että sivullistakin rupeaa .tuttamaan.

        Osa taatusti lomallakin niin eikö muuten ole mitään hyvää puhuttavaa? Miettikää vaikka sitä, miten onnellisia olette kun ette ole pyörätuoliin joutuneet! Mistäpä voisitte tänään kiittää??


      • Anonyymi kirjoitti:

        No s.tana semmosta riitelyä ja kampeamista, että sivullistakin rupeaa .tuttamaan.

        Osa taatusti lomallakin niin eikö muuten ole mitään hyvää puhuttavaa? Miettikää vaikka sitä, miten onnellisia olette kun ette ole pyörätuoliin joutuneet! Mistäpä voisitte tänään kiittää??

        Voin itse ainakin kiittää sinua palautteesta. Ja monesta muustakin asiasta elämässäni voin kiittää.

        Ihmisten kanssa nyt vaan on niin, että välillä riidellään, sitten sovitaan , ollaan hetki rauhassa ja hymyillään ja sitten taas vähän riidellään. Siinä oppii aika hyvin itsestään ja toisista.
        Olen pahoillani, että se ..tuttaa sinua. Voithan sinä liittyä siihen riitelyyn ja sopimiseen ja keskusteluun?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voin itse ainakin kiittää sinua palautteesta. Ja monesta muustakin asiasta elämässäni voin kiittää.

        Ihmisten kanssa nyt vaan on niin, että välillä riidellään, sitten sovitaan , ollaan hetki rauhassa ja hymyillään ja sitten taas vähän riidellään. Siinä oppii aika hyvin itsestään ja toisista.
        Olen pahoillani, että se ..tuttaa sinua. Voithan sinä liittyä siihen riitelyyn ja sopimiseen ja keskusteluun?

        Palautetta tulee varmasti, koska positiivarit eivät jaksa tätä shaibentaalia enää päivääkään enkä varmana liity teidän inttämisketjuihin. Niin kauan pysyn poissa kunnes tyyli muuttuu. Yrittäkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palautetta tulee varmasti, koska positiivarit eivät jaksa tätä shaibentaalia enää päivääkään enkä varmana liity teidän inttämisketjuihin. Niin kauan pysyn poissa kunnes tyyli muuttuu. Yrittäkää.

        No sehän on harmillista, ettet halua liittyä meidän keskusteluumme.
        Voimme me sinun kanssasi käydä keskustelua tässäkin. Hyvinhän tämä näyttää sujuvan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palautetta tulee varmasti, koska positiivarit eivät jaksa tätä shaibentaalia enää päivääkään enkä varmana liity teidän inttämisketjuihin. Niin kauan pysyn poissa kunnes tyyli muuttuu. Yrittäkää.

        No sehän on harmillista, ettet halua liittyä meidän keskusteluumme.
        Voimme me sinun kanssasi käydä keskustelua tässäkin. Hyvinhän tämä näyttää sujuvan :)


      • Anonyymi

        Kuka ihme se sinäkin nyt olet? Joku vanha, ihan selvään. Pitäkää edes ne nimimerkkinne, niin tietää ketä puhutella.


      • Mitenkäs tässä ketjun pätkässä on nyt vähän kireän oloinen tunnelma? Tulkitsenko väärin?


      • Juuri niin, siksihän se niin hyvin sujuukin.
        Voit tietenkin olla lomalla ja vaikka teltassa alasti , se on varmasti aika vapauttava kokemus, ellei ole teltassa kovin montaa hyttystä.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Mitenkäs tässä ketjun pätkässä on nyt vähän kireän oloinen tunnelma? Tulkitsenko väärin?

        Olen hermostunut teihin etten viitsi enää kirjautuakaan! Muuten en ole kireä. Juon maitoa mukista ja muuten varsin leppeä helteinen tunnelma.

        Rehtorittaren kanslia on hetken vielä auki, että typerät patoutumat poistetaan.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Juuri niin, siksihän se niin hyvin sujuukin.
        Voit tietenkin olla lomalla ja vaikka teltassa alasti , se on varmasti aika vapauttava kokemus, ellei ole teltassa kovin montaa hyttystä.

        Ja tuokin, että kuka tolvana tässä on alkanut joka viestin poistamaan? On taas herra moderaattori aktivoitunut helteissä? Relaa ja hengitä.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Juuri niin, siksihän se niin hyvin sujuukin.
        Voit tietenkin olla lomalla ja vaikka teltassa alasti , se on varmasti aika vapauttava kokemus, ellei ole teltassa kovin montaa hyttystä.

        Totta kai olen alasti. Sitä ette ainakaan määrää.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Juuri niin, siksihän se niin hyvin sujuukin.
        Voit tietenkin olla lomalla ja vaikka teltassa alasti , se on varmasti aika vapauttava kokemus, ellei ole teltassa kovin montaa hyttystä.

        No oletko saamari ite kokeillut kertaakaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oletko saamari ite kokeillut kertaakaan?

        Keskustelua vai teltassa alasti oloa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai olen alasti. Sitä ette ainakaan määrää.

        Olemmeko me/ minä määräillyt sinua?
        Alastihan me synnymme ja alasti on mukava olla.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Olemmeko me/ minä määräillyt sinua?
        Alastihan me synnymme ja alasti on mukava olla.

        Hyvin mahdollista, että viiden minuutin sisään alatte sitäkin määräilemään.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Keskustelua vai teltassa alasti oloa?

        Viineistä tietenkin. Ensimmäinen on jo nähty, ja se on epäonnistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hermostunut teihin etten viitsi enää kirjautuakaan! Muuten en ole kireä. Juon maitoa mukista ja muuten varsin leppeä helteinen tunnelma.

        Rehtorittaren kanslia on hetken vielä auki, että typerät patoutumat poistetaan.

        No voi sentään....kurjaa, että olet niin hermostunut meihin.
        Nyt onkin hieno keli, lämmintä riittää.

        Kaskenpolttaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ihme se sinäkin nyt olet? Joku vanha, ihan selvään. Pitäkää edes ne nimimerkkinne, niin tietää ketä puhutella.

        Anomuumi vaatii kyselee/ vaatii toisia kertomaan keitä on... Kuka SINÄ olet?

        -pihallatipunen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viineistä tietenkin. Ensimmäinen on jo nähty, ja se on epäonnistunut.

        Po. Viimeistä tietenkin. Viinejä ei tähän sotketa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Po. Viimeistä tietenkin. Viinejä ei tähän sotketa.

        Ahaa...siis alasti teltassa. En itse asiassa ole kokeillut. Kotona olen kyllä usein alasti, lasketaanko sitä?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ahaa...siis alasti teltassa. En itse asiassa ole kokeillut. Kotona olen kyllä usein alasti, lasketaanko sitä?

        Menkää ulos luontoon. Etsikää kurtturuusu ja lupiini ja hävittäkää niitä niin teette ison ja hyvän teon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anomuumi vaatii kyselee/ vaatii toisia kertomaan keitä on... Kuka SINÄ olet?

        -pihallatipunen-

        On ihan selvää, kuka minä olen, mutta ”kaskenpolttaja” on aivan selvään nimimerkkivaihdos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menkää ulos luontoon. Etsikää kurtturuusu ja lupiini ja hävittäkää niitä niin teette ison ja hyvän teon.

        Katselin torstaina niitä lupiineja ja ajattelin, että pitäisi ruveta ajatuksista tekoihin. Vielä se jäi toistaiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ihan selvää, kuka minä olen, mutta ”kaskenpolttaja” on aivan selvään nimimerkkivaihdos.

        Olen pahoillani, mutta minulla ei ole aavistustakaan kuka sinä olet.
        Se on hieno juttu, että näet selvästi nimimerkkivaihdokset. Tiedätkö myös ne vanhat nimimerkit?


      • Hieno juttu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan selvää, kuka minä olen, mutta ”kaskenpolttaja” on aivan selvään nimimerkkivaihdos.

        No ei mulle ole.

        Tosin vaikutat Pönttiksen (joka on yleensä kiva) ja ärtyneen Iku-Turson (ei yleensä kiva) sekasikiöltä..

        -pt-

        PS. Kaskenpolttaja on ymmärtääkseni jo "kypsempään ikään" ehtinyt nainen


      • "PS. Kaskenpolttaja on ymmärtääkseni jo "kypsempään ikään" ehtinyt nainen"

        Juu...suorastaan ylikypsä :D mutta minkäs teet, aika ei pysähdy vaikka haluaisikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No s.tana semmosta riitelyä ja kampeamista, että sivullistakin rupeaa .tuttamaan.

        Osa taatusti lomallakin niin eikö muuten ole mitään hyvää puhuttavaa? Miettikää vaikka sitä, miten onnellisia olette kun ette ole pyörätuoliin joutuneet! Mistäpä voisitte tänään kiittää??

        Söpöä minun mies on pyörätuolilaiselle miehelle mustasukkainen.😁


    • Anonyymi

      Ikävä kyllä s24 on vain viihdesivusto. Ei ollenkaan vakavasti otettava paikka.

      • Anonyymi

        Nyt viihteestä on tullut vain vähän... ehkä huonoa viihdettä sinänsä, ei ole enää kovin huvittavaa kuten pitäisi olla :)

        Parhaimman viihteen saa kun menee oikeaan elämään, ulos oikeiden ihmisten luokse välillä. Nytkin on aivan hyvä keli käydä vaikka jäätelökioskilla tai kaupassakin välillä.

        Mitä tahansa muutakin harrastetta välillä kuin palstat.


      • Anonyymi

        No vakavalta viime päivät näyttänyt! Hirveetä jankkausta ja negailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt viihteestä on tullut vain vähän... ehkä huonoa viihdettä sinänsä, ei ole enää kovin huvittavaa kuten pitäisi olla :)

        Parhaimman viihteen saa kun menee oikeaan elämään, ulos oikeiden ihmisten luokse välillä. Nytkin on aivan hyvä keli käydä vaikka jäätelökioskilla tai kaupassakin välillä.

        Mitä tahansa muutakin harrastetta välillä kuin palstat.

        Joo, sen takia täällä ei enää ole jaksanut olla! Purettanu jo itteään mieluummin vaikka muurahaisilla. Se on kyllä tehnyt hyvää. No yks lokki paskanti päälle, mutta pesulla läksi sekin.


    • Anonyymi

      No mitäs voi olettaa, ei kait kukaan onnellinen kirjoittele jonnekin sinkku-palstalle.

      • Anonyymi

        Ai niin joo tyhmä minä kun huomautin. Joopa. Kyllä te olette nyt rasittavia! Oiskohan oikeasti ryhtiliikkeen paikka?


      • Anonyymi

        Lapselliset-palstalle pitäisi kirjoittaa jos on lapsia.
        Aikuiset-palstalle jos on aikuinen.

        Miksi kaikki joilla on lapsia ovat lapsellisia, eivätkä ikinä aikuistu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin joo tyhmä minä kun huomautin. Joopa. Kyllä te olette nyt rasittavia! Oiskohan oikeasti ryhtiliikkeen paikka?

        Jos sellaisen ryhtiliikkeen tekee niin ei todellakaan ole tarvetta kirjoitella tänne enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sellaisen ryhtiliikkeen tekee niin ei todellakaan ole tarvetta kirjoitella tänne enää.

        On tarvetta, koska tämän kuuluu olla rentoutumissivusto.

        Palstalle kirjoittamisen kuuluu tuottaa hyvää mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tarvetta, koska tämän kuuluu olla rentoutumissivusto.

        Palstalle kirjoittamisen kuuluu tuottaa hyvää mieltä.

        Silloin on kyllä elämä aikas huonoissa kantimissa, joten ei ole uskottavaa että jonkinlaisen ryhtiliikkeen olisi tehnyt.


    • Ihan hyvä meno täällä on. Nyt kun vielä saadaan Pönttis linjoille, jotta voin pytää häneltä anteeksi tai ainakin pahoitella huonoa käytöstäni :)

      • Anonyymi

        Toivottavasti Pönttis&Co pysyy pois palstalta.


      • Anonyymi

        Mitä sä nyt taas olet sekoillut? Sunhan piti olla muuttunut mies ja raivarit mennyttä elämää...

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Pönttis&Co pysyy pois palstalta.

        Pönttis ja kommandiittiyhtiö tulevat kyllä takaisin kunhan Partakaveri on poistunut lopullisesti.


      • Anonyymi

        Joo, se oli partakaverilta virheliike. Kysymys kuuluu, kannattiko niin tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä nyt taas olet sekoillut? Sunhan piti olla muuttunut mies ja raivarit mennyttä elämää...

        xL

        Pönttis on mennyttä elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se oli partakaverilta virheliike. Kysymys kuuluu, kannattiko niin tehdä?

        P:n poissaolo tarjoaa ainakin kahdenlaista tyydytystä. Yhtäältä pönttikselle itselleen, koska palaaminen on nautinnollista poissaolon jälkeen, toisaalta palstalaisille, koska nyt he saavat kaivata, mikä muutoin oliskin mahdotonta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä nyt taas olet sekoillut? Sunhan piti olla muuttunut mies ja raivarit mennyttä elämää...

        xL

        Sanottaisiinko niin että en ole sekoillut, mutta vastasin tuleen napalmilla ja ohjaamalla laavavirran Pönttölaaksoon 😖

        Fuuuck.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Sanottaisiinko niin että en ole sekoillut, mutta vastasin tuleen napalmilla ja ohjaamalla laavavirran Pönttölaaksoon 😖

        Fuuuck.

        Asia onkin selvityksen alla ja partakaveriin tullaan ottamaan yhteyttä toista reittiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asia onkin selvityksen alla ja partakaveriin tullaan ottamaan yhteyttä toista reittiä.

        Hehe. Onpas hauskaa.


      • Oletko vielä kiusannut Peristä?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Oletko vielä kiusannut Peristä?

        Sulta lähtee moderointioikeudet pois ja kaikki mitä olet tehnyt, paljastuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulta lähtee moderointioikeudet pois ja kaikki mitä olet tehnyt, paljastuu.

        Oi voi, jäin kiinni. Elä kantele minusta ylläpidolle pliis. Jos en moderoi palstaa, tämä tulee menemään ihan sekaisi.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Oi voi, jäin kiinni. Elä kantele minusta ylläpidolle pliis. Jos en moderoi palstaa, tämä tulee menemään ihan sekaisi.

        Sun on vaikea enää yrittää tehdä itsestäsi uskottavaa edes tuota reittiä. Kaikki on tiedossa ja suosittelisin muidenkin kirjoittajien olemaan varovaisia kun henkilö, jolle ei kuuluisi mitään tieto-oikeuksia, näkee ne kumminkin. Mutta väärinkäytöllä on seuraukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun on vaikea enää yrittää tehdä itsestäsi uskottavaa edes tuota reittiä. Kaikki on tiedossa ja suosittelisin muidenkin kirjoittajien olemaan varovaisia kun henkilö, jolle ei kuuluisi mitään tieto-oikeuksia, näkee ne kumminkin. Mutta väärinkäytöllä on seuraukset.

        Sinä olet harhainen. Ei tällaiselle sekopäälle ikinä myönnettäisi moderaattorin oikeuksia. Mutta toki voit tiedustella asiaa ylläpidolta 🤣

        Mistä näitä sikiää 🙃?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun on vaikea enää yrittää tehdä itsestäsi uskottavaa edes tuota reittiä. Kaikki on tiedossa ja suosittelisin muidenkin kirjoittajien olemaan varovaisia kun henkilö, jolle ei kuuluisi mitään tieto-oikeuksia, näkee ne kumminkin. Mutta väärinkäytöllä on seuraukset.

        Mistäs itse nuo tietosi vedät?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Sinä olet harhainen. Ei tällaiselle sekopäälle ikinä myönnettäisi moderaattorin oikeuksia. Mutta toki voit tiedustella asiaa ylläpidolta 🤣

        Mistä näitä sikiää 🙃?

        Tässä kohtaa vain oli faktaa. Virheitä sattuu oikeuksien myötäjillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs itse nuo tietosi vedät?

        Rikkeet ja siihen liittyvät asiat ovat ylläpitäjän asia.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Sinä olet harhainen. Ei tällaiselle sekopäälle ikinä myönnettäisi moderaattorin oikeuksia. Mutta toki voit tiedustella asiaa ylläpidolta 🤣

        Mistä näitä sikiää 🙃?

        Joo, no voi harmi. Ei kai auta kuin "menettää" ne moden oikeudet. Ollaanko nyt sujut (mitä ikinä sinulla onkaan minua vastaan)?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Joo, no voi harmi. Ei kai auta kuin "menettää" ne moden oikeudet. Ollaanko nyt sujut (mitä ikinä sinulla onkaan minua vastaan)?

        Toivottavasti selviää pelkällä sillä, että ne menee. Mutta se on muiden päätettävissä ja riippuu siitä, miksi taustatoiminta katsotaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohtaa vain oli faktaa. Virheitä sattuu oikeuksien myötäjillekin.

        Ota toki ylläpitoon yhteyttä, mutta sen lisäksi voin säästää sinua mielipahalta, jos vaan kerrot mistä olet loukkaantunut minulle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti selviää pelkällä sillä, että ne menee. Mutta se on muiden päätettävissä ja riippuu siitä, miksi taustatoiminta katsotaan.

        Taustatoiminta? Haluanko edes tietää mitä tämä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun on vaikea enää yrittää tehdä itsestäsi uskottavaa edes tuota reittiä. Kaikki on tiedossa ja suosittelisin muidenkin kirjoittajien olemaan varovaisia kun henkilö, jolle ei kuuluisi mitään tieto-oikeuksia, näkee ne kumminkin. Mutta väärinkäytöllä on seuraukset.

        "Kaikki on tiedossa ja suosittelisin muidenkin kirjoittajien olemaan varovaisia kun henkilö, jolle ei kuuluisi mitään tieto-oikeuksia, näkee ne kumminkin."

        Siis mitkä tieto-oikeudet? Koskeeko se anonyymejä rekkautumattomia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki on tiedossa ja suosittelisin muidenkin kirjoittajien olemaan varovaisia kun henkilö, jolle ei kuuluisi mitään tieto-oikeuksia, näkee ne kumminkin."

        Siis mitkä tieto-oikeudet? Koskeeko se anonyymejä rekkautumattomia?

        Ei hyvää päivää. En edelleenkään näe kenenkään tietoja. Tästähän on tulossa varsinainen joukkohysteria.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Ei hyvää päivää. En edelleenkään näe kenenkään tietoja. Tästähän on tulossa varsinainen joukkohysteria.

        No joo, täällähän on niitäkin jotka luulee kaikkia kirjoittajia pertiksi. Oisko samaa...


      • Partakaveri kirjoitti:

        Taustatoiminta? Haluanko edes tietää mitä tämä on?

        Vai on sinulla nappula, jolla voi poistella kaikenlaista, olen nyt vähän kade. :) Sellainen nappula olisi kiva ja jos sillä vielä voisi poistaa ja taas pistääkin esille, hauskuus vaan lisääntyisi. Mistä niitä nappeja saa :D :D


      • Pitäisiköhän pukeutua asian mukaisesti, jos Partakaveri näkee taustatoimintaa.....:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki on tiedossa ja suosittelisin muidenkin kirjoittajien olemaan varovaisia kun henkilö, jolle ei kuuluisi mitään tieto-oikeuksia, näkee ne kumminkin."

        Siis mitkä tieto-oikeudet? Koskeeko se anonyymejä rekkautumattomia?

        Koskee sillä tavalla, että näkyy, kun et ole kirjautunut ja kun taas olet kirjautunut. Asialla tunnutaan hekumoitavan ja siitä ollaan niin ylpeitä, ettei vallanhimosta voitu olla loppuun asti hiljaa. Omatpahan rikkeensä teki.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Ei hyvää päivää. En edelleenkään näe kenenkään tietoja. Tästähän on tulossa varsinainen joukkohysteria.

        Niin no se on nyt tässä vaiheessa enää yksi ja sama, mitä enää selität, koska se on muiden tahojen hoidossa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Pitäisiköhän pukeutua asian mukaisesti, jos Partakaveri näkee taustatoimintaa.....:)

        Tiedä vaikka minulla olisi piilokameroita kaikkien käyttäjien kodeissa.

        Niin ja sitä taikanappia minä räpläisin diskomeiningillä, ihan vaan koska pystyisin 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskee sillä tavalla, että näkyy, kun et ole kirjautunut ja kun taas olet kirjautunut. Asialla tunnutaan hekumoitavan ja siitä ollaan niin ylpeitä, ettei vallanhimosta voitu olla loppuun asti hiljaa. Omatpahan rikkeensä teki.

        Mistä päättelet että näkyy? Missä on hekumoitu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koskee sillä tavalla, että näkyy, kun et ole kirjautunut ja kun taas olet kirjautunut. Asialla tunnutaan hekumoitavan ja siitä ollaan niin ylpeitä, ettei vallanhimosta voitu olla loppuun asti hiljaa. Omatpahan rikkeensä teki.

        Olen selvästi hyvin tärkeä mies. Pitääkin alkaa käyttäytymään arvoni mukaisesti 🎩


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tiedä vaikka minulla olisi piilokameroita kaikkien käyttäjien kodeissa.

        Niin ja sitä taikanappia minä räpläisin diskomeiningillä, ihan vaan koska pystyisin 😁

        Voi sentään...
        Anteeksi, on sen verran kuitenkin rankka aihe, että tein väärin kun läksin vitsailemaan...
        Joillekin se saattaa olla aika totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskee sillä tavalla, että näkyy, kun et ole kirjautunut ja kun taas olet kirjautunut. Asialla tunnutaan hekumoitavan ja siitä ollaan niin ylpeitä, ettei vallanhimosta voitu olla loppuun asti hiljaa. Omatpahan rikkeensä teki.

        Eli silloin kun haluat kirjoittaa anonyymisti etkä merkilläsi, moderointi näkee lähdeosoitteen ja tietää kertoa, milloin mikäkin kirjoittaja on mielipiteitään esittänyt. Ainoastaan oli niin typerä ettei osannut pitää tietoaan itsellään vaan toi julki sellaisia asioita, joita ei muuten tiedä kukaan ellei omista oikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli silloin kun haluat kirjoittaa anonyymisti etkä merkilläsi, moderointi näkee lähdeosoitteen ja tietää kertoa, milloin mikäkin kirjoittaja on mielipiteitään esittänyt. Ainoastaan oli niin typerä ettei osannut pitää tietoaan itsellään vaan toi julki sellaisia asioita, joita ei muuten tiedä kukaan ellei omista oikeuksia.

        "Ainoastaan oli niin typerä ettei osannut pitää tietoaan itsellään vaan toi julki sellaisia asioita, joita ei muuten tiedä kukaan ellei omista oikeuksia. "

        Ok eli ei ole kyse siitä että joku tunnistaa anonyymin rekkautuneeksi kirjoitustyylistä. Vaan jostain muista asioista kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ainoastaan oli niin typerä ettei osannut pitää tietoaan itsellään vaan toi julki sellaisia asioita, joita ei muuten tiedä kukaan ellei omista oikeuksia. "

        Ok eli ei ole kyse siitä että joku tunnistaa anonyymin rekkautuneeksi kirjoitustyylistä. Vaan jostain muista asioista kyse.

        Muista asioista. Ei kirjoitustyylistä vaan lähdeosoitteesta.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Tiedä vaikka minulla olisi piilokameroita kaikkien käyttäjien kodeissa.

        Niin ja sitä taikanappia minä räpläisin diskomeiningillä, ihan vaan koska pystyisin 😁

        Voit vitsailla vaikka illan loppuun ja yrittää näyttää muiden silmissä niin kuin kaikki olisi ok. Kaksi osapuolta asian tietää nyt. Miten sinä olet nyt noin hermostunut kuuluu minun kysyä?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voi sentään...
        Anteeksi, on sen verran kuitenkin rankka aihe, että tein väärin kun läksin vitsailemaan...
        Joillekin se saattaa olla aika totta.

        Joo, ei pitäisi pelleillä kun tämä on selvästi toiselle totisinta totta. Toivottavasti kaveri saa ylläpidolta vastauksen ja sitä kautta mielenrauha.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Tiedä vaikka minulla olisi piilokameroita kaikkien käyttäjien kodeissa.

        Niin ja sitä taikanappia minä räpläisin diskomeiningillä, ihan vaan koska pystyisin 😁

        Pitäisikö sinun puhua nyt jollekin luottohenkilölle, että saisit selvitettyä tilannettasi? Minulla on vain tapana heittää väliin vähän diippiä settiä. Kunhan höpöttelen ennen nukkumaan menoa. Hyvää yötä prinssi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voit vitsailla vaikka illan loppuun ja yrittää näyttää muiden silmissä niin kuin kaikki olisi ok. Kaksi osapuolta asian tietää nyt. Miten sinä olet nyt noin hermostunut kuuluu minun kysyä?

        Olin hämmentynyt että mikä tämä juttu on. Kiitos kun selvensit :)


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Joo, ei pitäisi pelleillä kun tämä on selvästi toiselle totisinta totta. Toivottavasti kaveri saa ylläpidolta vastauksen ja sitä kautta mielenrauha.

        ”Voi pientä kun on nyt hämmentynyt.”


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Olin hämmentynyt että mikä tämä juttu on. Kiitos kun selvensit :)

        Hämmennys voi kääntyä katsos toisinpäin. Onneksi asia selvisi ja kuka täällä mitäkin tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö sinun puhua nyt jollekin luottohenkilölle, että saisit selvitettyä tilannettasi? Minulla on vain tapana heittää väliin vähän diippiä settiä. Kunhan höpöttelen ennen nukkumaan menoa. Hyvää yötä prinssi.

        Moi Pönttis :). Mikä juttu tämä on? Olen halunnut pyytää sinulta anteeksi aikaisempaa ränää, mutta teen sen sitten kun saat ylläpidolta vastauksen. Tässä tilanteessa se ei varmasti sinusta tuntuisi kovin vilpittömältä. Minulla on ollut ikävä sinua. Jatketaan paremmissa merkeissä kun saat ylläpidolta vastauksen ja puhutaan sitten asiat halki.


      • Pönttis. Olen pahoillani että olen aiheuttanut sinulle mielipahaa :(. Puhutaan asiat halki. Minua on harmittanut tämä juttu.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Moi Pönttis :). Mikä juttu tämä on? Olen halunnut pyytää sinulta anteeksi aikaisempaa ränää, mutta teen sen sitten kun saat ylläpidolta vastauksen. Tässä tilanteessa se ei varmasti sinusta tuntuisi kovin vilpittömältä. Minulla on ollut ikävä sinua. Jatketaan paremmissa merkeissä kun saat ylläpidolta vastauksen ja puhutaan sitten asiat halki.

        Miksi sotket Pönttistä tähän? Tunnut tietävän siis asiasta jotain? Tämän tarkoitus on se, että ihmiset tietävät varoa sinua. Puhut Pönttiksestä. Kirjoitukset eivät menneet hukkaan sillä todistat juuri tällä hetkellä sen, mitä taustalla teet ja mitä tietoja hallitset. Toivottavasti olet onnellinen omassa liemessäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sotket Pönttistä tähän? Tunnut tietävän siis asiasta jotain? Tämän tarkoitus on se, että ihmiset tietävät varoa sinua. Puhut Pönttiksestä. Kirjoitukset eivät menneet hukkaan sillä todistat juuri tällä hetkellä sen, mitä taustalla teet ja mitä tietoja hallitset. Toivottavasti olet onnellinen omassa liemessäsi.

        Ai tässä on nyt useampi anonyymi, joidenka kanssa käyn keskutelua? Mistä minä sitä voisin tietää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö sinun puhua nyt jollekin luottohenkilölle, että saisit selvitettyä tilannettasi? Minulla on vain tapana heittää väliin vähän diippiä settiä. Kunhan höpöttelen ennen nukkumaan menoa. Hyvää yötä prinssi.

        Mutta Pönttis minua todella harmittaa tämä. Uskot tai et, olet minulle tärkeä.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Ai tässä on nyt useampi anonyymi, joidenka kanssa käyn keskutelua? Mistä minä sitä voisin tietää?

        eikös se niin ollut, että ”luottohenkilölle” piti puhua, että saa mielenrauhan?


      • Minulla on edelleen vain tämä yksi nimimerkki ja olen jatkanut entiseen malliin. Mutta minulla on ollut ikävä sinua ja olen halunnut kertoa kuinka pahoillani olen.

        Minulle tuli nurkkaan ajettu olo sinun syytöksistäsi. Olen kohdannut kaltoinkohtelua menneisyydessä ja taistelumoodi iski päälle. Olisin voinut selvittää asian fiksusti, mutta valitsin apinanraivon. Mitätöin sinua. Ei olisi pitänyt. Minua harmittaa tämä todella paljon. Välitän sinusta ja olet minulle tärkeä palstakaveri :(

        Anteeksi, olen pahoillani.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Minulla on edelleen vain tämä yksi nimimerkki ja olen jatkanut entiseen malliin. Mutta minulla on ollut ikävä sinua ja olen halunnut kertoa kuinka pahoillani olen.

        Minulle tuli nurkkaan ajettu olo sinun syytöksistäsi. Olen kohdannut kaltoinkohtelua menneisyydessä ja taistelumoodi iski päälle. Olisin voinut selvittää asian fiksusti, mutta valitsin apinanraivon. Mitätöin sinua. Ei olisi pitänyt. Minua harmittaa tämä todella paljon. Välitän sinusta ja olet minulle tärkeä palstakaveri :(

        Anteeksi, olen pahoillani.

        Virheen ovat tehneet ihan muut, ne, jotka ovat sinulle oikeudet myöntäneet. Kirjoittajien pitää olla varovaisia. Muista se, että heikot laivat uppoavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheen ovat tehneet ihan muut, ne, jotka ovat sinulle oikeudet myöntäneet. Kirjoittajien pitää olla varovaisia. Muista se, että heikot laivat uppoavat.

        Kas. Yllättäen palsta ei olekaan enää apaattinen. Jopas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Virheen ovat tehneet ihan muut, ne, jotka ovat sinulle oikeudet myöntäneet. Kirjoittajien pitää olla varovaisia. Muista se, että heikot laivat uppoavat.

        Painu sinä nyt vittuun siitä mussuttamasta.

        Luulin jo että Pönttis vastasi minulle.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Painu sinä nyt vittuun siitä mussuttamasta.

        Luulin jo että Pönttis vastasi minulle.

        Nuo harhautukset on turhia. Sinä kyllä näet kuka milloinkin vastaa. Tiedätkö mitä niistä toimista seurasi? Pönttis on jättänyt palstan.


    • Anonyymi

      Kaikki riippuu saako rakkautta ja seksiä. Jos ei saa niin mieli masentuu eikä ihmiset voi hyvin.

    • No pyydän anteeksi, jos ja kun olen ollut räyhätär viime päivinä. En haluis olla, tiiän miten rasittavaa se muillekin on...yritän tsempata.😌

      • Kesä on saanut porukan villiintymään 😁


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kesä on saanut porukan villiintymään 😁

        Mulla taitaa vitutus tulla osin eripurasta tiiät kyllä kenen kaa, mutta taustapontta antaa paitti jurmutti luonteeni myös hormonimyrsky.

        Eihän se oikeuta tietysti mitä vaan, mutta selittää jotain...kesähän on ihmisen parasta aikaa.😊

        Oispa aina kesä.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Kesä on saanut porukan villiintymään 😁

        Valtuudet kun ylittyy ja tieto leviää.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Mulla taitaa vitutus tulla osin eripurasta tiiät kyllä kenen kaa, mutta taustapontta antaa paitti jurmutti luonteeni myös hormonimyrsky.

        Eihän se oikeuta tietysti mitä vaan, mutta selittää jotain...kesähän on ihmisen parasta aikaa.😊

        Oispa aina kesä.

        Elämä on ihmisen parasta aikaa. Kesä kuuluu vuodenkiertoon ja elämään. Yliopiston ruokalan mainoksissa on ollut jo pitkään lause: "Ruoka on ihmisen parasta ravintoa".


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Kesä on saanut porukan villiintymään 😁

        Kirjoittajien taustatiedot eivät ole turvassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtuudet kun ylittyy ja tieto leviää.

        Anteeksi en ymmärtänyt?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mulla taitaa vitutus tulla osin eripurasta tiiät kyllä kenen kaa, mutta taustapontta antaa paitti jurmutti luonteeni myös hormonimyrsky.

        Eihän se oikeuta tietysti mitä vaan, mutta selittää jotain...kesähän on ihmisen parasta aikaa.😊

        Oispa aina kesä.

        Valtakunnalle voisin sanoa, että anteeksi jos olen ollut liian kova sinua kohtaan. Yritän olla olematta. Mielipiteitäni en pyydä ikinä keltään anteeksi.

        Mutta jos olen aiheuttanut tukalan olon, sitä voin pyytää anteeksi. Meidän maaimat ei käy yksiin, eikä ajatukset siitä. Parempi kun kumpikin vältellään keskustelua toisillemme. Eikä mitään piilovittuilua enää sieltäkään..ok?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittajien taustatiedot eivät ole turvassa.

        Anteeksi, en vieläkään ymmärtänyt 🤔


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on ihmisen parasta aikaa. Kesä kuuluu vuodenkiertoon ja elämään. Yliopiston ruokalan mainoksissa on ollut jo pitkään lause: "Ruoka on ihmisen parasta ravintoa".

        Joo mutta mun hen.koht elämä on parhaimmillaan kesällä. Talvet ja syksyt on tympeitä. Väsyttää ja kaamosmasentaa...


      • Ok. Hyvää iltaa.


      • Anonyymi

        Miksi pyytelet anteeksi? Täällähän xliner ja dissi sanoo jatkuvasti kuinka jokainen vastuussa omista tunteistaan. Jos siis räyhäät ja ja ne pahoittaa siitä mielensä, itse ovat vastuussa tunteistaan. Täällä saa kirjoittaa ja olla sillä tuulella kuin sattuu olemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pyytelet anteeksi? Täällähän xliner ja dissi sanoo jatkuvasti kuinka jokainen vastuussa omista tunteistaan. Jos siis räyhäät ja ja ne pahoittaa siitä mielensä, itse ovat vastuussa tunteistaan. Täällä saa kirjoittaa ja olla sillä tuulella kuin sattuu olemaan.

        No yritän kai olla inhimillinen. Jos olen jotenkin tehnyt jonkun olon kauheeksi, en mä siitä nauti tai iloitse. Niin piru en ole kumminkaan.

        Mutta tää on nyt rauha tai ei koskaan hetki. ☺️

        Ei tässä räyhäämisessä ole mitään mieltä. Häneltäkään päin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pyytelet anteeksi? Täällähän xliner ja dissi sanoo jatkuvasti kuinka jokainen vastuussa omista tunteistaan. Jos siis räyhäät ja ja ne pahoittaa siitä mielensä, itse ovat vastuussa tunteistaan. Täällä saa kirjoittaa ja olla sillä tuulella kuin sattuu olemaan.

        Tunnevastuu on jokaisella itsellään tottakai, mutta painostava ilmapiiri ja sen purkaminen on osapuolien vastuulla.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        No yritän kai olla inhimillinen. Jos olen jotenkin tehnyt jonkun olon kauheeksi, en mä siitä nauti tai iloitse. Niin piru en ole kumminkaan.

        Mutta tää on nyt rauha tai ei koskaan hetki. ☺️

        Ei tässä räyhäämisessä ole mitään mieltä. Häneltäkään päin...

        Siis keneltä häneltä? Luulin että olet yleisesti räyhännyt. Ajattelin jos olet ollut huonolla tuulella ja se on näkynyt teksteissä yleisesti.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis keneltä häneltä? Luulin että olet yleisesti räyhännyt. Ajattelin jos olet ollut huonolla tuulella ja se on näkynyt teksteissä yleisesti.

        Valtakunnalle voisin sanoa, että anteeksi jos olen ollut liian kova sinua kohtaan. Yritän olla olematta. Mielipiteitäni en pyydä ikinä keltään anteeksi.

        Mutta jos olen aiheuttanut tukalan olon, sitä voin pyytää anteeksi. Meidän maaimat ei käy yksiin, eikä ajatukset siitä. Parempi kun kumpikin vältellään keskustelua toisillemme. Eikä mitään piilovittuilua enää sieltäkään..ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunnalle voisin sanoa, että anteeksi jos olen ollut liian kova sinua kohtaan. Yritän olla olematta. Mielipiteitäni en pyydä ikinä keltään anteeksi.

        Mutta jos olen aiheuttanut tukalan olon, sitä voin pyytää anteeksi. Meidän maaimat ei käy yksiin, eikä ajatukset siitä. Parempi kun kumpikin vältellään keskustelua toisillemme. Eikä mitään piilovittuilua enää sieltäkään..ok?

        Aa ok, en lukenut tuosta välistä kommentteja kun kommentoin suoraan ekaan pätkään.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mulla taitaa vitutus tulla osin eripurasta tiiät kyllä kenen kaa, mutta taustapontta antaa paitti jurmutti luonteeni myös hormonimyrsky.

        Eihän se oikeuta tietysti mitä vaan, mutta selittää jotain...kesähän on ihmisen parasta aikaa.😊

        Oispa aina kesä.

        Kyllä tänne myrskyä mahtuu. Ja minä se vasta merikapteeni olenkin. Nou hätä.

        Tällaisena neitimiehenä tiedän nuo hormonimyrskyt.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Anteeksi, en vieläkään ymmärtänyt 🤔

        Nonii kuin näkyy hän mustamaalaa juuri nyt minua.
        Ei osaa pysyä erossa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kyllä tänne myrskyä mahtuu. Ja minä se vasta merikapteeni olenkin. Nou hätä.

        Tällaisena neitimiehenä tiedän nuo hormonimyrskyt.

        Se vitutus on hänen päänsisäinen kuin olen sanonut,tahtoo mustamaalata minua.
        Eikä osaa pysyä erossa minusta kuvittelee että saa levittää väärää tietoa minusta palstalle.
        Erittäin rumasti käyttäytyy.


      • valtakunta kirjoitti:

        Nonii kuin näkyy hän mustamaalaa juuri nyt minua.
        Ei osaa pysyä erossa.

        Ehkä ei historian paras sovintoele, mutta Abra on selvästi tätä juttua miettinyt. Hän tuli jo vähän vastaan. Entä jos antaisit tälle jutulle mahdollisuuden?


      • Eiköhän meillä kaikilla ole ne huonommat päivät, kun tulee sanottua vähän harkitsematta.
        Mielipiteitähän ei tarvitse takaisn vedellä eikä anteeksi pyytää. Jos aiheuttaa toiselle pahaa mieltä, sitä on syytä pyytää anteeksi ja niin minusta tässä on nyt tehtykin.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ehkä ei historian paras sovintoele, mutta Abra on selvästi tätä juttua miettinyt. Hän tuli jo vähän vastaan. Entä jos antaisit tälle jutulle mahdollisuuden?

        Ei se tekee tuota puhuu mukavia ja haukkuu päälle eli mustamaalaa tuollain jatkuvasti turha minusta puhua mitään kun jättäis minut jo rauhaan tervettä olla erossa kun joku ihminen ei sovi lähelle.

        Tuollaiset anteeksi olet niin paska vertaukset saavat mennä muualle syvästi anteeksi pyyntöjensä kanssa pohjalle.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei se tekee tuota puhuu mukavia ja haukkuu päälle eli mustamaalaa tuollain jatkuvasti turha minusta puhua mitään kun jättäis minut jo rauhaan tervettä olla erossa kun joku ihminen ei sovi lähelle.

        Tuollaiset anteeksi olet niin paska vertaukset saavat mennä muualle syvästi anteeksi pyyntöjensä kanssa pohjalle.

        En ole menossa muualle, pyysin anteeksi ja jos se ei kelpaa ei mahda mitään. Minä ainakin yritin, enempää en mahda.

        Elämä jatkuu. :)


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ehkä ei historian paras sovintoele, mutta Abra on selvästi tätä juttua miettinyt. Hän tuli jo vähän vastaan. Entä jos antaisit tälle jutulle mahdollisuuden?

        Kuin näkyy en ole pyytänyt pysymään muualla vain erossa minusta
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15769149/funean-esseet#comment-98335179

        Joten jatkuu puolustus ja siellä on linkki missä käskin pysymään monta kertaan erossa minusta.
        Näet kyllä hänen pitää sisäistää rehellisyys ei ennakkoluulo josta olen puhunut. Se että minuun se ei luottamusta luo helposti, se on monesti sen repinyt.


      • Anonyymi

        Tuollaiset anteeksi olet niin paska vertaukset saavat mennä muualle syvästi anteeksi pyyntöjensä kanssa pohjalle.

        Kuin näkyy en ole pyytänyt pysymään muualla vain erossa minusta


      • Abrakadabra kirjoitti:

        En ole menossa muualle, pyysin anteeksi ja jos se ei kelpaa ei mahda mitään. Minä ainakin yritin, enempää en mahda.

        Elämä jatkuu. :)

        Viisaampi hautaa sotakirveen.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eiköhän meillä kaikilla ole ne huonommat päivät, kun tulee sanottua vähän harkitsematta.
        Mielipiteitähän ei tarvitse takaisn vedellä eikä anteeksi pyytää. Jos aiheuttaa toiselle pahaa mieltä, sitä on syytä pyytää anteeksi ja niin minusta tässä on nyt tehtykin.

        Suosin pysymään erossa tästä minun ei tarvitse katsella tätäkää. Kyllä laki on puolellani kun kysyit miten jaksan.
        Pyrin tekemään kaiken oikein sen vuoksi ja olen rehellinen.
        Oon nähnyt tuota ihmistä en voi opettaa joten käsken pysymään erossa minusta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Suosin pysymään erossa tästä minun ei tarvitse katsella tätäkää. Kyllä laki on puolellani kun kysyit miten jaksan.
        Pyrin tekemään kaiken oikein sen vuoksi ja olen rehellinen.
        Oon nähnyt tuota ihmistä en voi opettaa joten käsken pysymään erossa minusta.

        Anteeksi että puutuin asiaan joka ei minulle kuulu.


      • acirE kirjoitti:

        Viisaampi hautaa sotakirveen.

        Juu, kukaan jaksa yksinään ikusesti tapella. Kai...☺️


    • Anonyymi

      Tänne tyypillinen vastaus aloitukseen olisi kunnon olkinukke eli vaikka että "miksi pitäisi aina vaan rallatella, naureskella ja kirjoittaa pelkästään iloisista aiheista?"

      • Anonyymi

        Olkinukke eli varisten peloitin eli decoy.

        Itku pitkästä ilosta ja ilo pitkästä itkusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkinukke eli varisten peloitin eli decoy.

        Itku pitkästä ilosta ja ilo pitkästä itkusta.

        Itku pitkästä ilosta, pieru paljon nauramisesta. :)


    • Anonyymi

      Nosto. Lopussa tärkeimmät uutiset.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      371
      4363
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2453
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      137
      1731
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1524
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1186
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      38
      1119
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe