Viime yön jälkeen olen 100% varma itsemurhasta

Sacce34

olen tyypillinen ruma hardcore ätmi joka saa olla tyytyväinen jos pääsee edes saman sateen alle naisen kanssa, muista asioista nyt puhumattakaan ja olen vihdoinkin tullut päätepysäkille elämässäni.

Olen pitkään ollut jo 99% varma itsemurhastani, mutta viime yön jälkeen olen aivan 100% varma asiasta. Näin unta, että joku tyyppi otti mua kädestä kiinni ja pisti siihen kranaatin ja heitti sokan pois.

Normaalisti tämäntyyppisissä unissa menen paniikkiin ja juoksen pakoon, yleensä myös herään siihen paniikkitunteeseen, mutta nyt en tehnyt elettäkään poistuakseni vaarallisesta tilanteesta vaan odotin kaikessa rauhassa, että kranaatti räjähtää koska päätin sillä silmänräpäyksellä, että tässä on nyt minun mahdollisuuteni kuolla nopeasti ja varmasti. Kranaatti sitten räjähti unissani, mutta olin hämmästynyt kun olin edelleen elossa, vain vähän savua oli ympärilläni, sen jälkeen uni vaihtui toiseksi.

Kertaakaan elämäni aikana en ole reagoinut unissani ilmeiseen hengenvaaraan tällä tavalla, täysin väliinpitämättömästi - jopa toivoen, että kuolen juuri sillä hetkellä kun sellainen mahdollisuus yllättäen tarjoutui. Nyt aamulla herätessäni oli todella "helpottunut" olotila, kuin iso taakka olisi pudonnut harteiltani. Olen nyt aivan täysin 100% varma että ennenaikainen kuolema on minulle parempi vaihtoehto kuin elämän jatkaminen vain kärsien päivästä toiseen, ikäänkuin alitajuntani olisi nyt myös jollain tavalla "hyväksynyt" tämän ratkaisun oikeaksi.

Nyt on enää kyse tekotavasta, kaikista mieluiten toivoisin, että tällainen kuolemanvaara tulisi yllättäen eteen ja voisin kohdata kuoleman kirjaimellisesti silmästä silmään, sellainen ei toki ole realistista ellei sitten hakeudu sellaisiin paikkoihin ja tilanteisiin jossa se voisi olla mahdollista.

Minulla on nyt ihan tyyni ja seesteinen mieli, en millään tavalla koe elämän päättämistä enää ahdistavana tms.

154

2393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghhfhghg

      Miten toivoisit, että ihmiset reagoivat tähän?

      • Naisasialooser1

        Ei mitenkään koska ruman miehen kärsimykset eivät kiinnosta ketään. Siksi ainut oikea vaihtoehto on itsemurha.


      • eimitäänhienoa

        Itsemurhahakut kertoo depressiosta, joka on sairaus ja ainut oikea vaihtoehto on itsensä hoitaminen. Vaikka se ei helppoa olekaan, kun tauti iskee juuri siihen ihmisen ydinosaan, joka toimintaa ja tunteita jne säätelee.

        Silti se on tauti eikä mikään suuri romantisoitava asia. Samalla tavalla kuin luunmurtuma tai syöpä on tauti.


      • bdfhdrty
        eimitäänhienoa kirjoitti:

        Itsemurhahakut kertoo depressiosta, joka on sairaus ja ainut oikea vaihtoehto on itsensä hoitaminen. Vaikka se ei helppoa olekaan, kun tauti iskee juuri siihen ihmisen ydinosaan, joka toimintaa ja tunteita jne säätelee.

        Silti se on tauti eikä mikään suuri romantisoitava asia. Samalla tavalla kuin luunmurtuma tai syöpä on tauti.

        Se on parantumaton sairaus, joka johtaa tavalla tai toisella kuolemaan. Ihminen voi itse päättää haluaako hän "elää" tuottaen lisäarvoa lääketehtaitten ja yksityisten terveyspalveluiden tuloksiin vai valitseeko hän toisen tien.


      • AvioATmies
        eimitäänhienoa kirjoitti:

        Itsemurhahakut kertoo depressiosta, joka on sairaus ja ainut oikea vaihtoehto on itsensä hoitaminen. Vaikka se ei helppoa olekaan, kun tauti iskee juuri siihen ihmisen ydinosaan, joka toimintaa ja tunteita jne säätelee.

        Silti se on tauti eikä mikään suuri romantisoitava asia. Samalla tavalla kuin luunmurtuma tai syöpä on tauti.

        Eikö itsensä hoitaminen itsemurhalla olisi sitten noin niin kuin periaatteessa hyvinkin kestävä ja taatusti toimiva hoito?


      • SaaraIsTheBest

        Jumala auttaa teitä, kun muistatte rukoilla.


    • Hgfde3345tg

      Eise tee sinusta huonompaa ihmistä jos elämäntilanteessasi ei naiset osoita kiinnostusta sua kohtaan. Voin tarjota seuraani tänään jos asut oulun alueella ja ettiä sulle jtn nais kontaktia. Todellisuudessa ne atm miehet useimmiten itse estävät itseä saamasta seuraa esim pelon takia.

      Itse olen myös pitäny itseä pahimpana miesluuserina suomessa, mutta ihmeenkautta sain hankittua pysyviäkin ystäviä. Joku aina välittää ja jää kaipaamaan. Me olemme Jumalan silmissä usein erilaisia kuin mitä muut ihmiset meitä pitävät.

      Useimmilla ihmisillä on omat kuviot ja he ikävästi sulkee ulkopuolelle ne ihan hyvällä tarkoituksellakin liikenteessä olevat miehet. Miksi et kerrankin kokeilisi jtn out of the book tyyppistä juttua, yritä kuunnella sisäistä ääntäsi vaikka se olisi miten hiljainen ja mykistetty.

      Olet selvästi tienristeyksessä takana menneisyys ja synnin taakka jonka palkka on kuolema, toisessa suunnassa on Jeesuksen sinulle ojentama käsi ja ikuinen elämä.

      Minä toivon että valitset jeesuksen ja armon. Levollista Joulua toivottaa eräs Tonttu.

      • Gerimaxi

        Jumala on maailmankaikkeusuniversumin suurin sadisti potenssiin muutama miljoona. Sellaiset ihmiset jotka eivät usko häneen ja tekevät liikaa syntiä joutuvat tai saattavat joutua kärvistettäväksi tulimereen ikuisiksi ajoiksi, siis mieti vähän minkätyyppisestä olennosta/oliosta on kyse:

        Et usko jumalaan, teet liikaa syntiä ja olet jo kitunut 100 MILJARDIA vuotta yhteen menoon, mutta ehei tämä ei riitäkään uskomallesi Jumalalle, se on vasta alkulämmittelyä, tulee toiset sata miljardia vuotta ja vielä sata miljardia vuottan lisää, jokohan riittää rangaistukseksi lyhyen muutaman vuosikymmenen elätyn syntisen elämän vuoksi? No ei riitä, kidutus jatkuu ja jatkuu eikä koskaan lopu. Suosittelen, että lopetat tuollaisten mielikuvitussadistien palvomisen välittömästi ja hankit elämän


      • 098090

        "Olet selvästi tienristeyksessä takana menneisyys ja synnin taakka jonka palkka on kuolema, toisessa suunnassa on Jeesuksen sinulle ojentama käsi ja ikuinen elämä."

        Kirjoitat itsemurhakandidaatille näin!! Kyllä te kristityt olette ihan oikeasti PAHOJA.. Olen sen ennenkin huomannut.


      • ReasonableFaith77
        Gerimaxi kirjoitti:

        Jumala on maailmankaikkeusuniversumin suurin sadisti potenssiin muutama miljoona. Sellaiset ihmiset jotka eivät usko häneen ja tekevät liikaa syntiä joutuvat tai saattavat joutua kärvistettäväksi tulimereen ikuisiksi ajoiksi, siis mieti vähän minkätyyppisestä olennosta/oliosta on kyse:

        Et usko jumalaan, teet liikaa syntiä ja olet jo kitunut 100 MILJARDIA vuotta yhteen menoon, mutta ehei tämä ei riitäkään uskomallesi Jumalalle, se on vasta alkulämmittelyä, tulee toiset sata miljardia vuotta ja vielä sata miljardia vuottan lisää, jokohan riittää rangaistukseksi lyhyen muutaman vuosikymmenen elätyn syntisen elämän vuoksi? No ei riitä, kidutus jatkuu ja jatkuu eikä koskaan lopu. Suosittelen, että lopetat tuollaisten mielikuvitussadistien palvomisen välittömästi ja hankit elämän

        Tyypillinen ihminen, joka on saanut täysin väärän kuvan Jumalasta. Tuosta vähän selvitystä:
        http://uskonpuolesta.blogspot.fi/2011/04/helvetti-ja-jumalan-rakkaus.html?m=1


      • 7plus13

        menkää uskikset uskispalstalle, kauas pois täältä, uskovaiset on jokseenkin häiriintyneitä ja mielisairaita koko poppoo, pidetään tää ihan sinkkupalstana vain


      • iskarias

        Hihhulihörhöille tekisi hyvää lukea välillä vaikka Aku Ankkaa, saisivat vähän vaihtelua satuihinsa


      • Palstan.Rumin.Mies
        7plus13 kirjoitti:

        menkää uskikset uskispalstalle, kauas pois täältä, uskovaiset on jokseenkin häiriintyneitä ja mielisairaita koko poppoo, pidetään tää ihan sinkkupalstana vain

        Nimenomaan. Jos yksi ihminen näkee ja kuvittelee harhoja se viedään psykiatriseen pakkohoitoon. Jos iso ihmismassa näkee ja kuvittelee yhdessä harhoja sitä kutsutaan uskonnoksi.


      • ReasonableFaith77
        iskarias kirjoitti:

        Hihhulihörhöille tekisi hyvää lukea välillä vaikka Aku Ankkaa, saisivat vähän vaihtelua satuihinsa

        Aku Ankka on satua ja viihdettä. Raamattu ja Uusi Testamentti erityisesti siinä ovat tarkkaa historiaa. Tietämättömät, Raamattuun ikinä edes vilkaisseet ihmiset haukkuvat sitä saduksi koska eivät halua että Jumala on olemassa tai että Raamattu on totta. Ei tarvitse kun lukea vaikka Luukkaan evankeliumia ja sen jatko Apostolien teot, niin nähdään että on varsin tarkkaa historiaa.

        Craig Blombergin varsin kattava tutkielma: The historical reliability of the New Testament, on melkoisen hyvä puolustus historiallisuudesta. Suosittelen.

        Ateistit vois myös mennä omille palstoilleen täältä, jos uskovaisetkin.


    • NeverNyrkki

      Aloittaja: mene Bronxiin Never Nyrkkiin haukkumaan mustia n-alkuisilla sanoilla, katsot taatusti kuolemaa eye-to-eye ennen pitkää

      • RistoRäppääSua

        Vitsi sä oot LOL, OMG!


    • Naisasialooser1

      Oikea päätös. Ruman HC-AT-miehen tilanteeseen ei todellakaan ole muuta ratkaisua kuin itsemurha. Tuosta tekotavasta niin eikö itsensä dynaamiitilla räjäyttäminen olisi hyvä ja 100% varma keino.

      • Zuizaidi

        Mistä suisaidikandi saa dynsaa?? Kelpais minullekin


      • astuute

        Naiasialooseri miten voit sanoa että oikea päätös? Itsemurha on synti josta joutuu ikuiseen kadotukseen, mietippäs vähän mitä sanot.


      • 787878
        astuute kirjoitti:

        Naiasialooseri miten voit sanoa että oikea päätös? Itsemurha on synti josta joutuu ikuiseen kadotukseen, mietippäs vähän mitä sanot.

        Älähän nyt. NAL tekee vain työtään hänelle tärkeän asian parissa.


      • 34345654
        787878 kirjoitti:

        Älähän nyt. NAL tekee vain työtään hänelle tärkeän asian parissa.

        Jep, ja aloituksenkin luultavasti NAL itse rustasi..


      • Naisasialooser1

        En rustannut ja sekös sinua vituttaa kun olen saanut monta HC-AT-miestä itsemurhan kannalle.


      • 45364564
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        En rustannut ja sekös sinua vituttaa kun olen saanut monta HC-AT-miestä itsemurhan kannalle.

        Rustasitpas, ja ei niin hirveästi haittaa, että ajat muita omia nimimerkkejäsi itsemurhan partaalle :D


      • Naisasialooser1

        En rustannut ja sinä tiedät sen itsekin ja sekös sinua vituttaa, että saan aiheutettua itsemurhia.


      • 45645
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        En rustannut ja sinä tiedät sen itsekin ja sekös sinua vituttaa, että saan aiheutettua itsemurhia.

        Eipä palstatrollailut taida tässä vaiheessa vituttaa ketään muuta kuin mahdollisesti asiallisia keskustelijoita, ja heitä ei täällä enää näy.


    • Femsdkdfmksdfdf

      Jossain tuolla on kuvankaunis nuori nainen joka haluaa hoivata sielusi haavat.

    • MatkaanVaan

      Jos on rahaa jonkin verran niin kuukauden loma pattiksella tekis hyvää..Mieli vois muuttua

    • Lknlknlknlk

      Ketä kiinnostaa.

    • 1443143

      Vaimo thaimaasta? Olen komea ja helposti naisia saava, avioliittoni muistuttaa silti lähinnä jotain järjestettyä hommaa (vaikka rakkausavioliitto oli alkujaan).

      Jos ja kun päädyn toiselle kiekalle, ihan oikeasti mietin thaikkunaisia vaihtoehtoja. Antavat varmasti auliisti ja hoitavat kodin, pätäkkää toki pitää varmaan olla jonkun verran.

      • 00700

        Pätäkkää pitää olla aika paljon. Haluatko oikeasti jonkun maksullisen loppuelämäksesi? Eikö sinua kiusaa ajatus, että oikeasti et ole mitään? Vain sinun lompakkosi on. Nimimerkki kokemusta on.


      • ei.enkeleitä.täälläkään
        00700 kirjoitti:

        Pätäkkää pitää olla aika paljon. Haluatko oikeasti jonkun maksullisen loppuelämäksesi? Eikö sinua kiusaa ajatus, että oikeasti et ole mitään? Vain sinun lompakkosi on. Nimimerkki kokemusta on.

        Jos vertaa kotimaisiin naisiin niin ei keskimääräisesti näiden asioiden kanssa ole mitään eroa. Luultavasti voi jopa saada jotain enemmän ja aidompaa kuin kotimaisten kanssa.


      • 1443143

        "Haluatko oikeasti jonkun maksullisen loppuelämäksesi? Eikö sinua kiusaa ajatus, että oikeasti et ole mitään? Vain sinun lompakkosi on. Nimimerkki kokemusta on. "

        Ei minua liiemmien kiinnosta motiivi miksi hän olisi kanssani jos molemmat saavat suhteelta mitä hakevat. Käytännön asioiden ja seksin lisäksi naiset voivat tarjota jonkinlaista äidillistä empatiaa, kuitenkin hormoonimyrskyjen ja mielialavaihtelujen vuoksi en tiedä jaksanko alkaa enää uudestaan rakentamaan mitään syvällistä henkistä yhteyttä naiseen. Jos on suht kivaa yhdessä se riittää.

        Varakkuus on yksi ominaisuus muiden joukossa. Ei minulla nytkään olisi kaunista vaimoa, jos olisin ruma (ellei onni olisi potkinut kunnolla). Jonkun ominaisuuskombinaation takia ihmiset ovat yhdessä joka tapauksessa. Jos ne ominaisuudet katoavat, katoaa usein myös suhde. Jos esimerksi lihon ja jään kaivamaan munia kotiin, nainen vaimo jättää minut ennemmin tai myöhemmin.


      • Naisasialooser1

        Sinä et ole komea, etkä saa helposti kuin lähiräkälän rusinoituneita muumioita


      • eisovikertakaikkiaan
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Sinä et ole komea, etkä saa helposti kuin lähiräkälän rusinoituneita muumioita

        Kyllä se just näin taitaa olla näiden palstalla naissankareina esiintyvien äijien kanssa.


    • Ensi.apulainen

      Suosittelen ensiapuna maksullista kinkkua.

    • 456456745

      Luulet ehkä menettäväsi paljonkin, mutta arkisella ja tylsistyttävällä kompromissilla useimmat menevät näissä. Sinä voit unohtaa naiset kokonaan ja keskittyä mielenkiintoisempiin asioihin perusteellisesti ja ehkä tehdä itsestäsi ja elämästäsi jotakin - kun kerran päätös on tehty puolestasi, niin turha stressata, päästä vain irti.
      Tee itsari kuolemalla vanhuuteen mahdollisimman mielenkiintoisen elämän päätteeksi.

    • ubvnijfmv

      Saman päätöksen oon tehnyt itekin. Vaikkei sillä paha olo oo mihinkään hävinnyt, niin on kuitenkin tavallaan helpompaa, kun ei oo enää missään kiinni. Voi vaan nakata paskat kaikelle ja kaikille.

      Tässä elämässä ei oo enää mitään, mikä jaksais kiinnostaa.

      • erika-täti

        Eikö edes pillu?


      • ntigmor
        erika-täti kirjoitti:

        Eikö edes pillu?

        Ei. Ei mun elämä oo mistään sellaisesta riippuvainen, vaikken kelpaakaan kenellekään. Romulla nyt vaan ei tee mitään.


      • Naisasialooser1
        erika-täti kirjoitti:

        Eikö edes pillu?

        Ruma kusinen reikä nyt viimeiseksi kiinnostaa. Ellet sitten pysty tarjoamaan samanlaista pillua kuin robottinaiset, pillua josta ei oikeasti tule koskaan kusta, ei haise sille eikä kalalle eikä sieltä myöskään tule muita kuvottavia eritteitä. Robonaisen pillu on myös kaunis, eikä ruma ruttureikä


      • Naisasialooser1 kirjoitti:

        Ruma kusinen reikä nyt viimeiseksi kiinnostaa. Ellet sitten pysty tarjoamaan samanlaista pillua kuin robottinaiset, pillua josta ei oikeasti tule koskaan kusta, ei haise sille eikä kalalle eikä sieltä myöskään tule muita kuvottavia eritteitä. Robonaisen pillu on myös kaunis, eikä ruma ruttureikä

        No minkä ihmeen takia HC-ATM:n sitten pitää tehdä itsemurha?


      • hbejnr
        outsider1 kirjoitti:

        No minkä ihmeen takia HC-ATM:n sitten pitää tehdä itsemurha?

        Vaikka siitä syystä, että hän itse niin haluaa. En ymmärrä, mitä se kenellekään kuuluu.


      • hbejnr kirjoitti:

        Vaikka siitä syystä, että hän itse niin haluaa. En ymmärrä, mitä se kenellekään kuuluu.

        Kysyin NAL:ilta, en sinulta.


      • Naisasialooser1

        Juuri siksi koska hän itse niin haluaa.


      • 13p10

        Siis tappaa itsensä rumuuden takia? Älytöntä. Jonkin kivuliaan sairauden takia johon mikään kipulääke ei auta niin ymmärtäisin mutta pelkkä rumuus.... Nykyihmisillä on selkeästi liian helppoa.


      • Naisasialooser1

        Rumuus on henkisesti äärimmäisen kivulias vamma, johon ei auta yhtään mikään paitsi se itsemurha.


      • jouwtfman
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Rumuus on henkisesti äärimmäisen kivulias vamma, johon ei auta yhtään mikään paitsi se itsemurha.

        siis jos ruma kusinen reikä ei ole minkään arvoinen, miksi surra ettei saa naista ja sen takia itsensä tappaa wtf man


      • ugvbbhnsdjv
        13p10 kirjoitti:

        Siis tappaa itsensä rumuuden takia? Älytöntä. Jonkin kivuliaan sairauden takia johon mikään kipulääke ei auta niin ymmärtäisin mutta pelkkä rumuus.... Nykyihmisillä on selkeästi liian helppoa.

        Itsensä saa tappaa aivan mistä syystä kukakin haluaa. On törkeää käytöstä väheksyä ihmisen kokemusta itsestään ja elämästään.

        Yhteiskunnan tulisi järjestää kattavat eutanasiapalvelut, jotta asia voitaisiin hoitaa siististi ja kaikkien osapuolien kannalta järkevästi.


      • Naisasialooser1 kirjoitti:

        Rumuus on henkisesti äärimmäisen kivulias vamma, johon ei auta yhtään mikään paitsi se itsemurha.

        Ulkonäön merkitys vähenee iän myötä jatkuvasti. Harva täällä mikään missi tai misteri on.


      • ugvbbhnsdjv kirjoitti:

        Itsensä saa tappaa aivan mistä syystä kukakin haluaa. On törkeää käytöstä väheksyä ihmisen kokemusta itsestään ja elämästään.

        Yhteiskunnan tulisi järjestää kattavat eutanasiapalvelut, jotta asia voitaisiin hoitaa siististi ja kaikkien osapuolien kannalta järkevästi.

        Ei todellakaan saa. Itsemurha on törkeä teko läheisiä kohtaan.


      • tcvgvb
        outsider1 kirjoitti:

        Ei todellakaan saa. Itsemurha on törkeä teko läheisiä kohtaan.

        Ja höpöhöpö. Monilla ei ole läheisiä tai ne ovat täysiä mulkkuja. Itsemurha on jokaisen henkilökohtainen oikeus.


      • Naisasialooser1
        outsider1 kirjoitti:

        Ei todellakaan saa. Itsemurha on törkeä teko läheisiä kohtaan.

        Läheisiltä on vielä törkeämpi teko vaatii kärsivää elämään vain, jotta heille ei tulisi pahempi mieli.

        Itsemurha on rohkea ja kunnioitettava teko ja läheiset saisivat olla ylpeitä siitä kuten Japanilaisetkin ovat. Koko suku joutuu häpeään ellei suvun jäsen suorita itsemurhaa ja lunasta näin kunniaansa kun on sen aika.


      • Naisasialooser1 kirjoitti:

        Läheisiltä on vielä törkeämpi teko vaatii kärsivää elämään vain, jotta heille ei tulisi pahempi mieli.

        Itsemurha on rohkea ja kunnioitettava teko ja läheiset saisivat olla ylpeitä siitä kuten Japanilaisetkin ovat. Koko suku joutuu häpeään ellei suvun jäsen suorita itsemurhaa ja lunasta näin kunniaansa kun on sen aika.

        Ei ole kunniakas, ja mitä ihmettä kuollut kunnialla tekee?


      • Naisasialooser1

        Kyllä on kunniakas ja kymmenet miljoonat Japanilaiset eivät ole väärässä siinä asiassa, sinä olet. Ja mitä elävä tekee kunniattomalla olemassa ololla?


      • ruminmies
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Kyllä on kunniakas ja kymmenet miljoonat Japanilaiset eivät ole väärässä siinä asiassa, sinä olet. Ja mitä elävä tekee kunniattomalla olemassa ololla?

        Elämästä voi tehdä elämisen arvoista muutoinkin, ei siihen naista ja hyvää ulkonäköä tarvita. Etsii vain intohimonsa.

        t. äärimmäisen ruma mies


      • Milla-kisu

      • OlenVaanParas

        Osasin tehdä linkin:D


    • Mene.eka.sinne

      Hei käythän kuitenkin Thaimaassa matkalla. Sielä pohjoisessa on kuulemma paljon vaimomatskua olevia kauniita tyttöjä.

      • NedFlanders

        Pah. Suomessa on kuumimmat misut.


    • mietivielä
    • En minäkään pelkää kuolemaa, kun se on tullut niin tutuksi monissa yhteyksissä niin monelta kantilta tässä elämän aikana. Ihan kavereita ollaan. Mulle se "kaveruus" antaa rauhaa, tietynlaista seesteisyyttä. Vähensi aikoinaan ahdistusta. Pelkästään tieto siitä, että se on viimeinen turva, muutti lähtökohtia huomattavasti.

      En suosittele itsemurhaa. Mutta ymmärrän kyllä. Nyt kun sulla on parempi olo, käy ihmeessä katselemassa metsässä ja veden äärellä luontoa. Kuuntele, katsele, tunnustele, haistele. Ota eväät mukaan, kävele hyvän pituinen reitti ja pukeudu lämpimästi. Voi olla yllättäväkin antoisa kokemus.

    • Äkämäinen

      Ensinnäkin tympii muuten terveiden ja usein hyvin taloudellisesti toimeentulevien jutut elämän päättämisestä. Ymmärrän vaikeasti vammautuneet, jo syntymästä asti vammaiset, pahoista kivuista kärsivät (Suomessa kivunlievitys on tuurista ja lopulta lompakon paks.kiinni) ja muuten huonosti pärjäävät, jotka synkkyyteen vajoaa.. Heitä kohtaan on jopa pilkkaa terveen kekkuloida noilla jutuilla. :/

      Teillä on monilla muutoin elämässä ne "ovet auki". Ketään ei voi pakottaa väkisin vain seuraan paneksimaan mutta on helkutisti tekemistä maan päällä ja sellaista, mihin ei pysty monet köyhemmät ja sairaat.
      Pitäisi olla joku elämänvalmentaja joka aukoisi silmät joillekin!

      Eipä kaikilla naisillakaan nyt mahkuja perheeseen ja parisuhteeseen ole. Näemmä usein naiset ovat kykenevämpiä sitten keksimään muuta tekemistä ja täten mielekkyyttä eloon.
      Jos minä olisin päättänyt nuorena sen jonkun miehen olevan ainoa syy elämiseen tai siis jonkun alapään niin hirressä olisin ajat sit keikkunut..

      Ne ns.komeatkin miehet saa lopulta rahalla kauneimmat naiset. Joten setelitukko esiin ja naisiin! Yleensä kun sitä pelkkää pil.. Täällä itketään. Silloin et tarvitse sosiaalisia kykyjä.
      Ja yksityiseltä lääkäriltä viimeistään voi hakea sellaiset napit, että varmasti uskaltaa jos pelkää mennä.. :) Auttaa ne muihinkin sosiaalisiin tilanteisiin.
      En näe mitään pahaa vaikka tosiaan piipahtaa siel thaikuissakaan.. Joillekin se järkiliitto voi hyvin ollakin sopiva.

      Ei, ei se yksinäisyys ole koskaan kivaa. Paitsi introvertille onneksi helpompaa.. Mutta ei sen pidä antaa määritellä koko elämää.

      Eikä perkele sitten yksikään vakavasti lue noita jonkun hullun ja ilkeän tyypin juttuja itsareista! En ole uskovainen mutta uskon todella ihmisen pahuuteen ja sitä ruokkii toisten suru & epäonni. Ei pidä antaa sellaisille ravintoa. :)

      Näin pyhien aikaan kannattaa muistaa ettei se "perhearki" todellakaan ole mitään ruusuilla tanssimista monille. Yksin ainakin välttyy niiltä ikäviltä jutuilta.. ;)

      Voimia ja toivon ettei kukaan sorru tekemään tyhmyyksiä.

      • 5435356

        (Naisasialooser1 on syyntakeeton.)

        Ihan asiaa kirjoitit.. Tosiaankin pilkkaa niitä kohtaan, joilla oikeasti menee huonosti.


      • yugegjoe

        Olettehan hakeneet apua sadistisiin mielihaluihinne?


      • Ihan hyvä kirjoitus. Masennus on kuitenkin sairaus siinä missä fyysisetkin sairaudet. Kun tuska on mielessä, se on vähintääkin yhtä kaameaa kuin kipu kropassa. Raha ja toimeentulo eivät ole onnea takaavia asioita.

        Totta, lääkkeitä ja terapiaa saa jos haluaa. Mutta mikään ei auta, jos ei halua itse tehdä jotain asioiden eteen. Mikään ei siis toimi samalla tavalla kuin burana kipuun. Terapiassa pitää itsekin työstää asioita. Lääkitys voi katkaista terän pahimmalta, jolloin pystyy vähän toimimaan itsekin omaksi edukseen.


        "Näin pyhien aikaan kannattaa muistaa ettei se "perhearki" todellakaan ole mitään ruusuilla tanssimista monille."

        Tämä on niin totta. Usein ulospäin näkyy jotain ihan muuta kuin mitä tuntemuksia on siellä arjessa kotona, kun muut eivät näe.

        Toivottavasti Nallin juttuja ei ota kukaan tosissaan. Se nyt vaan on vähän sopimaton palikka yhteiseen peliin.


      • sadistii
        yugegjoe kirjoitti:

        Olettehan hakeneet apua sadistisiin mielihaluihinne?

        Anna mennä, jos siltä tuntuu.


      • Naisasialooser1

        Rumuus on vamma siinä missä muutkin ja täysin pätevä ja kannattava syy itsemurhaan. Hyvin huomaa, että sinulla ei naisena ole hajuakaan minkälaista kärsimystä ruman HC-AT-miehen elämä on 24/7

        Ja tekopyhänä itsekään et kestäisi sellaista elämää vain roikkuisit hirressä kuten itse sanoitkin. Ainut syy miksi haluat, että HC-ATM jatkaa kärsimyksiään on se, että haluat jonkun ihmisryhmän olevan sinua alempana ja joita kohtaan voit tuntea ylemmyyttä.

        Asiaa voi pyöritellä miten vaan mutta vääjäämättä päädytään lopputulokseen, joka on itsemurha.

        Itsemurha on ihailtava ja kunniakas tapa päättää omat täysin turhat kärsimykset ja sen voi suorittaa vieläpä näyttävästi ja ikimuistoisesti.


      • s3etripuu
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Rumuus on vamma siinä missä muutkin ja täysin pätevä ja kannattava syy itsemurhaan. Hyvin huomaa, että sinulla ei naisena ole hajuakaan minkälaista kärsimystä ruman HC-AT-miehen elämä on 24/7

        Ja tekopyhänä itsekään et kestäisi sellaista elämää vain roikkuisit hirressä kuten itse sanoitkin. Ainut syy miksi haluat, että HC-ATM jatkaa kärsimyksiään on se, että haluat jonkun ihmisryhmän olevan sinua alempana ja joita kohtaan voit tuntea ylemmyyttä.

        Asiaa voi pyöritellä miten vaan mutta vääjäämättä päädytään lopputulokseen, joka on itsemurha.

        Itsemurha on ihailtava ja kunniakas tapa päättää omat täysin turhat kärsimykset ja sen voi suorittaa vieläpä näyttävästi ja ikimuistoisesti.

        "Ainut syy miksi haluat, että HC-ATM jatkaa kärsimyksiään on se, että haluat jonkun ihmisryhmän olevan sinua alempana ja joita kohtaan voit tuntea ylemmyyttä."

        Tuo kertoo hyvin omasta ajatusmaailmastasi.


      • Naisasialooser1

        Niin se kertoo sen, että minä haluan HC-AT-miesten päättävän kärsimyksensä ettei heidän tarvitse elää täällä teidän mieliksenne.


      • 987986
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Niin se kertoo sen, että minä haluan HC-AT-miesten päättävän kärsimyksensä ettei heidän tarvitse elää täällä teidän mieliksenne.

        Se kertoo siitä että pidät toisia ihmisiä toisia parempina ja tunnet itse ylemmyyttä. Siksi luulet muiden ajattelevan samoin.


      • 987986 kirjoitti:

        Se kertoo siitä että pidät toisia ihmisiä toisia parempina ja tunnet itse ylemmyyttä. Siksi luulet muiden ajattelevan samoin.

        Jeps.. Siinä totuus tästä asiasta.. ;P


      • Naisasialooser1
        987986 kirjoitti:

        Se kertoo siitä että pidät toisia ihmisiä toisia parempina ja tunnet itse ylemmyyttä. Siksi luulet muiden ajattelevan samoin.

        YT väki ajattelee juurikin niin, että AT väki on heitä alempana ja siksi haluavat pitää heidät hengissä, jotta voivat ylenkatsoa näitä ja tuntea sitä ylemmyyttä.


    • Rumasinkkumies-

      Masennus johtuu yksinäisyydestä ja rakkauden puutteesta ja seksin puutteesta. En minä kuitenkaan sen takia ala junan eteen hyppäämään.

    • Hei,

      Hyvä että päätit kirjoittaa tilanteestasi tänne. Joskus jo pelkkä ajatusten kirjoittaminen voi helpottaa oloa. Toivottomalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen yksin on kuitenkin raskasta. Tällaisessa tilanteessa ulkopuolinen tuki on tärkeä voimavara. Asioista keskusteleminen auttaa jäsentämään omia ajatuksia ja tarjoaa uusia näkökulmia, mikä usein helpottaa jaksamista.

      Jos haluat keskustella tilanteestasi puhelimitse, voit aina soittaa Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen. Puhelun voi soittaa nimettömänä ja se maksaa operaattorin veloittaman puhelumaksun verran. Valtakunnallisen kriisipuhelimen numero on 010 195 202. Puhelin päivystää arkisin klo 9-07, lauantaisin ja juhlapyhinä 15-07, sunnuntaisin 15-07.

      Jos taas haluat jutella kasvotusten, ympäri Suomea toimii kriisikeskuksia, joihin voit varata ajan ja tulla keskustelemaan paikan päälle. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät osoitteesta:

      http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/kriisikeskusverkosto/alueelliset_kriisikeskukset.
      Käynnit eivät maksa mitään.

      Jos haluat mielummin kertoa ajatuksistasi ja tuntemuksistasi lisää kirjoittamalla, voit ottaa meihin yhteyttä Tukinetin kautta (www.tukinet.net). Tukinetissä pääset keskustelemaan kahdenkesken tukihenkilön kanssa. Tukinet -live päivystää joka arkipäivä 15-19. Tukinetissä on myös foorumeita, joista on mahdollista löytää vertaistukea ihmisiltä, jotka ymmärtävät tilannettasi oman kokemuksensa kautta.

      Kiireellisessä tilanteessa voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen. Lähimmän psykiatrinen poliklinikan yhteystiedot löydät etsimällä netistä hakusanalla "psykiatrinen päivystys paikkakuntasi" tai "psykiatrinen poliklinikka paikkakuntasi".

      Itsemurhayrityksen jälkeen keskustelutukea kannattaa hakea heti.
      SOS-kriisikeskus Helsingissä tarjoaa tukea itsemurhaa yrittäneille selviytymisen tueksi ja uuden itsemurhayrityksen ehkäisemiseksi.
      Keskustelut ovat maksuttomia. Ajan varaaminen LINITY-asiakasvastaanotolle puhelimitse: 0800 98 030 (ma–pe klo 9–17)
      Lisätietoja: www.mielenterveysseura.fi/linity

      t. sos-kriisikeskus / pekka

      • kevlarvest

        Mitä jos te siellä kriisikeskuksessa avaisitte ja avartaisitte elämänkatsomustanne edes yhden kerran edes sen verran, että tajuaisitte, että on olemassa ihmisiä joilla on aivan kirjaimellisesti ja tosiasiallisesti parempi olla kuolleena.

        Mikäli elämä on pelkkää fyysistä ja henkistä kitumista vuosikymennestä toiseen niin kuolema tarjoaa ihmiselle helpotuksen, miksi ihmeessä pitäisi "auttaa" ihmistä kärsimään enemmän? Mikäli elämä on olotila jossa on vain tuskaa ilman mitään iloa ja kuolema on olotila missä ei ole tuskaa eikä iloa, niin silloin kuolema on parempi olotila, ei siinä ole mitään epäselvää.

        Eläkää te jotka haluatte elää ja antakaa meidän kuolla jotka haluamme kuolla.


      • 6546757
        kevlarvest kirjoitti:

        Mitä jos te siellä kriisikeskuksessa avaisitte ja avartaisitte elämänkatsomustanne edes yhden kerran edes sen verran, että tajuaisitte, että on olemassa ihmisiä joilla on aivan kirjaimellisesti ja tosiasiallisesti parempi olla kuolleena.

        Mikäli elämä on pelkkää fyysistä ja henkistä kitumista vuosikymennestä toiseen niin kuolema tarjoaa ihmiselle helpotuksen, miksi ihmeessä pitäisi "auttaa" ihmistä kärsimään enemmän? Mikäli elämä on olotila jossa on vain tuskaa ilman mitään iloa ja kuolema on olotila missä ei ole tuskaa eikä iloa, niin silloin kuolema on parempi olotila, ei siinä ole mitään epäselvää.

        Eläkää te jotka haluatte elää ja antakaa meidän kuolla jotka haluamme kuolla.

        Laki määrää. (Joillakin halu tehdä itsemurha voi johtua hoidettavissa olevasta masennuksesta.)

        Jos täyspäiset ihmiset tuntevat myötätuntoa itsemurhaa suunnittelevaa kohtaan, niin vittuako JOPA SIITÄ ruikuttaa!! Ihan uskomatonta..


      • kevlarvest kirjoitti:

        Mitä jos te siellä kriisikeskuksessa avaisitte ja avartaisitte elämänkatsomustanne edes yhden kerran edes sen verran, että tajuaisitte, että on olemassa ihmisiä joilla on aivan kirjaimellisesti ja tosiasiallisesti parempi olla kuolleena.

        Mikäli elämä on pelkkää fyysistä ja henkistä kitumista vuosikymennestä toiseen niin kuolema tarjoaa ihmiselle helpotuksen, miksi ihmeessä pitäisi "auttaa" ihmistä kärsimään enemmän? Mikäli elämä on olotila jossa on vain tuskaa ilman mitään iloa ja kuolema on olotila missä ei ole tuskaa eikä iloa, niin silloin kuolema on parempi olotila, ei siinä ole mitään epäselvää.

        Eläkää te jotka haluatte elää ja antakaa meidän kuolla jotka haluamme kuolla.

        Jaa-a.. Itsemurha on synti ja siitä joutuu hiilipuolelle.. :D


      • kevlarvest
        6546757 kirjoitti:

        Laki määrää. (Joillakin halu tehdä itsemurha voi johtua hoidettavissa olevasta masennuksesta.)

        Jos täyspäiset ihmiset tuntevat myötätuntoa itsemurhaa suunnittelevaa kohtaan, niin vittuako JOPA SIITÄ ruikuttaa!! Ihan uskomatonta..

        Ei mikään laki, ei mikään oikeus ole ihmisen keskeisimmän perusoikeuden eli oman elämän päättämisen yläpuolella, ei mikään, ei ikinä, ei koskaan. Minä päätän itse onko elämäni elämisen arvoista ja päätänkö elämäni vai en, ei kukaan muu. Mikäli joku tosissaan kuvittelee päättävänsä minun omasta elämästäni minun ylitseni niin en tunnusta tätä oikeutta, en ikinä, en koskaan.


      • kjhkjhkjh
        kevlarvest kirjoitti:

        Ei mikään laki, ei mikään oikeus ole ihmisen keskeisimmän perusoikeuden eli oman elämän päättämisen yläpuolella, ei mikään, ei ikinä, ei koskaan. Minä päätän itse onko elämäni elämisen arvoista ja päätänkö elämäni vai en, ei kukaan muu. Mikäli joku tosissaan kuvittelee päättävänsä minun omasta elämästäni minun ylitseni niin en tunnusta tätä oikeutta, en ikinä, en koskaan.

        Koppihoitoa tulee, jos katsotaan riittävän vaaralliseksi itselleen. Tai muille. (Toki voit itsellesi tehdä mitä tahansa. Siinäpä lähdet, mutta ei sun nyt kriisikeskusta / muita auttajia pidä tuomita. Hyvä että apua on tarjolla niille, jotka sitä haluavat.)


      • kevlarvest
        kjhkjhkjh kirjoitti:

        Koppihoitoa tulee, jos katsotaan riittävän vaaralliseksi itselleen. Tai muille. (Toki voit itsellesi tehdä mitä tahansa. Siinäpä lähdet, mutta ei sun nyt kriisikeskusta / muita auttajia pidä tuomita. Hyvä että apua on tarjolla niille, jotka sitä haluavat.)

        En ole vaaraksi muille ihmisille millään lailla, mutta se että olen "vaaraksi itselleni" (kuten asian ilmaiset) ja haluan päättää vuosikymmeniä kestäneen 24/7 fyysisen ja henkisen kivun ei millään lailla voi olla mikään mielenterveydellinen oire, päinvastoin, se on tosiasioiden hyväksymistä ja sataprosenttisesti johdonmukainen ja ainoa järkevä teko.

        Te muut - mukaanlukien psykiatrit, kriisikeskusten työntekijät ynnä muut - ette vain ymmärrä sitä. Te olette tosiasiallisesti jonkinmoisia julmia sadisteja kuvitellessanne, että ihmiselle on aina parempi elää tilanteesta riippumatta, te ette vain ymmärrä sitä koska te ette pysty ettekä halua ajatella asiaa syvällisemmin.

        Te kaikki ajattelette vain, että toisen ihmisen itsemurha tuo jonkinlaisen särön omaan elämäänne ja elämänkatsomukseenne, teidän oma elämä kärsii silmissänne jonkinlaisen "inflaation" toisen päättäessä ennenaikaisesti elämänsä. Siksi teidän mielestä ihmisen pitää vaikka kärsiä koko elämänsä, eikä itsemurha saisi olla mikään vaihtoehto kärsimysten päättämisessä.

        Itse uskon vakaasti, että jo ihan lähitulevaisuudessa - viimeistään ensi vuosisadan alkupuolella - ihmiset katsovat historiassa taaksepäin ja pitävät meitä julmina ja barbaareina olentoina koska emme sallineet eutanasiaa kaikille kärsiville (ja nimenomaan omasta mielestään kärsiville) ihmisille. Belgiassa, Hollannissa ja Sveitsissä ollaan jo hyvää vauhtia menossa tähän humaaniin suuntaan, mutta Suomessa eletään edelleen takapajulassa fiksoituneena pakkoelämisasenteeseen kaikille ihmisille.

        Hyvää yötä, menen nyt nukkumaan...


      • Ne kirjoittelee sulle pakkohoito paperit jos olet vaaraksi ittelles...

        Sulla ei ole mitään sairautta/kipuja..

        Sulla on vaan kuuppa sekasin ja käytät itsemurhalla uhkailua viimisenä oljenkortena..


      • Naisasialooser1
        Eräkettu kirjoitti:

        Jaa-a.. Itsemurha on synti ja siitä joutuu hiilipuolelle.. :D

        Itsemurha oli synti joskus 1800-luvulla ja vaikka oletettaisiin, että hiilipuoli olisi olemassa, niin silloin jumalan olisi pitänyt luoda kaikille ihmisille samat ominaisuudet, jottei kenenkään elämä olisi esim. rumuuden takia kovempaa kärsimystä kuin muilla ja täten halu itsemurhaan kovempi.


      • Naisasialooser1
        6546757 kirjoitti:

        Laki määrää. (Joillakin halu tehdä itsemurha voi johtua hoidettavissa olevasta masennuksesta.)

        Jos täyspäiset ihmiset tuntevat myötätuntoa itsemurhaa suunnittelevaa kohtaan, niin vittuako JOPA SIITÄ ruikuttaa!! Ihan uskomatonta..

        Ja millä lähtisit hoitamaan ruman HC-AT-miehen masennusta, joka johtuu siitä, että yksikään nainen ei halua olla tekemisissä kyseisen miehen kanssa joka johtuu hänen rumasta naamastaan? Pöpipillereitä ja psykiatrin jaarituksiako tarjoat hoidoksi?

        Kerroppa minulle, että miten se HC-AT-miehen ongelmien alkulähdettä eli rumaa naamaa muuttaa komeammaksi vaikka hän söisi säkillisen pöpipillereitä ja istuisi kymmenen vuotta terapiassa?

        Täällä eräskin HC-ATM kertoi lopettaneensa psyk.käynnit turhana 10v jälkeen ja myös pöpipillereitä oli tuona aikana syöty muutaman apteekin varaston verran. Niistä ei ollut pienintäkään apua, miksi ihmeessä olisikaan ollut? Näin ollen muiden HC-AT-miesten on turha sinne terapiaan mennä kun on ihan käytännön kokemusta siitä, että se on hyödytöntä. Tosin sen kyllä tietää jo ilmankin kokemuksia jos vähän päätään käyttää.

        Ja vaikka se lanttutohtori saisi sen masennuksen parannettua(mikä on reaalielämässä toki mahdotonta mutta leikitään niin) niin silloin HC-ATM on vain takaisin lähtöruudussa, ruma naama ei ole muuttunut mihinkään ja hän on samassa tilanteessa missä oli nuorena kun alkoi naisia lähestyä paitsi ettei ole enää nuori. Eli tilanne ei ole muuttunut mihinkään, vain huonompaan suuntaan ikääntymisen ja sen aiheuttaman kokemattomuuden muodossa. Ja jos HC-ATM jatkaisi siitä mihin on jäänyt niin tulos on aivan sama, yksikään nainen ei häntä kelpuuta.

        Joten pyörittelipä asiaa miten paljon vain päässään ja miettisi muita ratkaisuja niin viimein päätyy väkisinkin siihen lopputulokseen, että vaihtoehtoja on tasan kaksi, jotka ovat oman täysin turhan ja mihinkään johtamattoman 24/7 kestävän kiduttavan kärsimyksen jatkaminen tai kunniakas ja ihailtava tosimiehen ratkaisu eli itsemurha.

        Itsemurha ei ole osoitus pelkuruudesta yhtään sen enempää kuin sekään, että sinä kärvistelisit täysin turhan päiten alusvaatteisillasi 30 asteen pakkasessa pihalla tulematta sisälle lämpimään. Em. toiminta on yksinkertaisesti täysin turhaa ja typerää ja tiedät sen itsekin etkä noin siksi toimisi vaan tulisit välittömästi sisälle.

        Turha mihinkään johtamaton kärsimys(paitsi kärsimyksen jatkumiseen)on yksinkertaisesti erittäin typerää, ei rohkeaa, eikä jaloa millään tapaa.

        Itsemurha on kunniakas ja suurta arvokkuutta sekä rohkeutta osoittava tapa lopettaa miehekkäästi kärsimyksensä esim. räjäyttämällä itsensä dynamiitilla niin pieniksi palasiksi että niitä pitää etsiä mikroskoopilla puolen kilometrin säteeltä, j tai suorittamalla seppukun, joka sekin on vielä yli tuhat vuotta kestäneen perinteen jälkeen edelleen tänä päivänäkin yksi kunniakkaimmista ja ihailtavimmista tavoista päättää päivänsä ja olla edes kerran elämässään oikea mies.


      • Naisasialooser1

        P.S.

        HC-AT-miesten itsemurhan vastustajat eivät itsekkään kyseistä elämää sietäisi eivätkä varmasti pysty itse hyväosaisina edes kuvittelemaan niitä kärsimyksiä, joista HC-AT-miehen elämä koostuu 24/7.

        Itsemurhaa ja eutanasiaa kannattaa myös suuri osa maailman muistakin HC-AT-miehistä maailmanlaajuisesti mitä olen jenkkifoorumeita lueskellut, siellä on ihan omat isot foorumit HC-AT-miehille eli ei tarvitse tulla normaalien ihmisten foorumeille kuten täällä. Ja myös suuressa maailmassa HC-AT-miehen naisettomuuden syy on rumuus.


      • Naisasialooser1
        kevlarvest kirjoitti:

        En ole vaaraksi muille ihmisille millään lailla, mutta se että olen "vaaraksi itselleni" (kuten asian ilmaiset) ja haluan päättää vuosikymmeniä kestäneen 24/7 fyysisen ja henkisen kivun ei millään lailla voi olla mikään mielenterveydellinen oire, päinvastoin, se on tosiasioiden hyväksymistä ja sataprosenttisesti johdonmukainen ja ainoa järkevä teko.

        Te muut - mukaanlukien psykiatrit, kriisikeskusten työntekijät ynnä muut - ette vain ymmärrä sitä. Te olette tosiasiallisesti jonkinmoisia julmia sadisteja kuvitellessanne, että ihmiselle on aina parempi elää tilanteesta riippumatta, te ette vain ymmärrä sitä koska te ette pysty ettekä halua ajatella asiaa syvällisemmin.

        Te kaikki ajattelette vain, että toisen ihmisen itsemurha tuo jonkinlaisen särön omaan elämäänne ja elämänkatsomukseenne, teidän oma elämä kärsii silmissänne jonkinlaisen "inflaation" toisen päättäessä ennenaikaisesti elämänsä. Siksi teidän mielestä ihmisen pitää vaikka kärsiä koko elämänsä, eikä itsemurha saisi olla mikään vaihtoehto kärsimysten päättämisessä.

        Itse uskon vakaasti, että jo ihan lähitulevaisuudessa - viimeistään ensi vuosisadan alkupuolella - ihmiset katsovat historiassa taaksepäin ja pitävät meitä julmina ja barbaareina olentoina koska emme sallineet eutanasiaa kaikille kärsiville (ja nimenomaan omasta mielestään kärsiville) ihmisille. Belgiassa, Hollannissa ja Sveitsissä ollaan jo hyvää vauhtia menossa tähän humaaniin suuntaan, mutta Suomessa eletään edelleen takapajulassa fiksoituneena pakkoelämisasenteeseen kaikille ihmisille.

        Hyvää yötä, menen nyt nukkumaan...

        Todella hyviä pointteja.

        Jos katsomme historiallisesti ihmiskunnan suhtautumista itsemurhaan niin kehitystä on tapahtunut huomattavasti vaikkakin kuten sanoit niin barbaarista ja julmaa on meno vieläkin kun se ei ole täyttä hyväksyntää saanut.

        Keskiajalla ja vielä 1800-luvulla Euroopassa itsemurha oli synneistä suurin ja tuomioistuimen mielestä jopa pahempi kuin murha, koska syyllinen ei ollut enää edes katumassa tekoaan. Itsemurhan tehneen ruumista mm.häpäistiin raahaamalla pitkin katuja eikä päässyt lepoon pyhälle kirkon maalle.

        Jossakin vaiheessa myöhemmin tuomioistuin alkoi jo katsoa itsemurhia läpi sormien vaikka se lakikirjassa olikin vielä kriminalisoitu ja asenteen muuttuivat pikkuhiljaa positiiviseen suuntaan ja nykyäänhän se ei ole enää rikos jotenka myös itsemurhaan yllyttäminen on täysin laillista, ennen vanhaan siitä olisi varmaan joutunut itsekin hirteen.

        Nykyäänkin tosin vielä moni ihminen on itsemurha vastainen ja vaatii, että ihmisen on pitkitettävä kärsimyksiään kuten tämänkin palstan parempiosaiset sekä he myös haluaisivat kovasti hiljentää minut kun poliisille ja ylläpidolle on jo käyty useampaan kertaan kitisemässä.

        Jos kehityssuunta jatkuu samana kun mitä historia näyttää niin ehkäpä tulevaisuudessa asenteet ovat kuten sanoit muuttuneet täysin positiiviseksi itsemurhan suhteen ja myös eutanasia järjestetään jokaiselle sitä haluavalle.


      • Itselleenvastailija
        kevlarvest kirjoitti:

        Mitä jos te siellä kriisikeskuksessa avaisitte ja avartaisitte elämänkatsomustanne edes yhden kerran edes sen verran, että tajuaisitte, että on olemassa ihmisiä joilla on aivan kirjaimellisesti ja tosiasiallisesti parempi olla kuolleena.

        Mikäli elämä on pelkkää fyysistä ja henkistä kitumista vuosikymennestä toiseen niin kuolema tarjoaa ihmiselle helpotuksen, miksi ihmeessä pitäisi "auttaa" ihmistä kärsimään enemmän? Mikäli elämä on olotila jossa on vain tuskaa ilman mitään iloa ja kuolema on olotila missä ei ole tuskaa eikä iloa, niin silloin kuolema on parempi olotila, ei siinä ole mitään epäselvää.

        Eläkää te jotka haluatte elää ja antakaa meidän kuolla jotka haluamme kuolla.

        NALLI voisi taas kirjoittaa ihan omalla nikillään näitä iljetyksiään.


      • kevlarvest

        nim. "kjhkjhkjh" ja "Eräkettu": minä en ole ikinä käynyt psykiatrilla enkä tule ikinä käymäänkään koska ei ole mitään sellaista mitä joku psykiatri voisi sanoa tai tehdä joka muuttaisi elämäntilannettani niin paljon, että kokisin elämän jotenkin mielekkääksi.

        Toiseksi, heillä on mainitsemanne oikeus erittäin Erittäin ERITTÄIN törkeään vapaudenriistoon jos en tiedosta todellisuutta kuten he haluavat (= menen käskystä kiltisti terapiaan ja syön käskystä kaikenmaailman mömmöjä ihan vain sen takia että psyk. kokisivat että he tekevät työtään).

        Miksi menisin psykiatrille sanomaan, että haluan kuolla kun minua voidaan siitä hyvästä rangaista törkeällä vapaudenriistolla/pakkohoidolla? Ei siinä ole mitään järke jos vielä olen aivan ehdottoman varma että siitä ei ole minulle yhtään mitään hyötyä.

        Asian laita on itse asiassa vielä tätäkin pahempi: humaanissa ja oikeudenmukaisessa yhteiskunnassa pitäisi kaikille ihmisille sallia eutanasia tilanteesta riippumatta kohtullisen ajanjakson kuluessa viimeistään muutaman vuoden säännöllisen eutanasiapyynnön jälkeen.

        Eli ei pelkästään se, että psykiatri ei auta minua kärsimyksen päättämisessä eutanasiapillerin muodossa, psykiatri myös rankaisee minua törkeällä tavalla vapaudenriistolla "väärän mielipiteen takia" jos ilmaiset halustasi päättää kituvan elämän itsemurhaan, eli ei eutanasiaa ja sen päälle vielä pakkohoito.

        Julmaa ja sadistista touhua, ei voi mihinkään muuhun johtopäätökseen tulla jos asiaa vähänkin ajattelee. Minun pitäisi aivan minimissään pystyä juttelemaan psykiatrille mistä vain ilman vapaudenriistoseuraamuksia kunhan en ole vaaraksi MUILLE ihmisille. Itse päätän omasta elämästäni ja sen päättämisestä.


      • kevlarvest
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Ja millä lähtisit hoitamaan ruman HC-AT-miehen masennusta, joka johtuu siitä, että yksikään nainen ei halua olla tekemisissä kyseisen miehen kanssa joka johtuu hänen rumasta naamastaan? Pöpipillereitä ja psykiatrin jaarituksiako tarjoat hoidoksi?

        Kerroppa minulle, että miten se HC-AT-miehen ongelmien alkulähdettä eli rumaa naamaa muuttaa komeammaksi vaikka hän söisi säkillisen pöpipillereitä ja istuisi kymmenen vuotta terapiassa?

        Täällä eräskin HC-ATM kertoi lopettaneensa psyk.käynnit turhana 10v jälkeen ja myös pöpipillereitä oli tuona aikana syöty muutaman apteekin varaston verran. Niistä ei ollut pienintäkään apua, miksi ihmeessä olisikaan ollut? Näin ollen muiden HC-AT-miesten on turha sinne terapiaan mennä kun on ihan käytännön kokemusta siitä, että se on hyödytöntä. Tosin sen kyllä tietää jo ilmankin kokemuksia jos vähän päätään käyttää.

        Ja vaikka se lanttutohtori saisi sen masennuksen parannettua(mikä on reaalielämässä toki mahdotonta mutta leikitään niin) niin silloin HC-ATM on vain takaisin lähtöruudussa, ruma naama ei ole muuttunut mihinkään ja hän on samassa tilanteessa missä oli nuorena kun alkoi naisia lähestyä paitsi ettei ole enää nuori. Eli tilanne ei ole muuttunut mihinkään, vain huonompaan suuntaan ikääntymisen ja sen aiheuttaman kokemattomuuden muodossa. Ja jos HC-ATM jatkaisi siitä mihin on jäänyt niin tulos on aivan sama, yksikään nainen ei häntä kelpuuta.

        Joten pyörittelipä asiaa miten paljon vain päässään ja miettisi muita ratkaisuja niin viimein päätyy väkisinkin siihen lopputulokseen, että vaihtoehtoja on tasan kaksi, jotka ovat oman täysin turhan ja mihinkään johtamattoman 24/7 kestävän kiduttavan kärsimyksen jatkaminen tai kunniakas ja ihailtava tosimiehen ratkaisu eli itsemurha.

        Itsemurha ei ole osoitus pelkuruudesta yhtään sen enempää kuin sekään, että sinä kärvistelisit täysin turhan päiten alusvaatteisillasi 30 asteen pakkasessa pihalla tulematta sisälle lämpimään. Em. toiminta on yksinkertaisesti täysin turhaa ja typerää ja tiedät sen itsekin etkä noin siksi toimisi vaan tulisit välittömästi sisälle.

        Turha mihinkään johtamaton kärsimys(paitsi kärsimyksen jatkumiseen)on yksinkertaisesti erittäin typerää, ei rohkeaa, eikä jaloa millään tapaa.

        Itsemurha on kunniakas ja suurta arvokkuutta sekä rohkeutta osoittava tapa lopettaa miehekkäästi kärsimyksensä esim. räjäyttämällä itsensä dynamiitilla niin pieniksi palasiksi että niitä pitää etsiä mikroskoopilla puolen kilometrin säteeltä, j tai suorittamalla seppukun, joka sekin on vielä yli tuhat vuotta kestäneen perinteen jälkeen edelleen tänä päivänäkin yksi kunniakkaimmista ja ihailtavimmista tavoista päättää päivänsä ja olla edes kerran elämässään oikea mies.

        Naiasialooseri kiteytät asiat hyvin ja puet sanoiksi hyvin pitkälle HC-ätmin, myös minun, raadollisen elämäntilanteen. Ei ole mitään sellaista terapiaa tai mömmöä olemassakaan jotka auttaisi HC-ätmiä niin paljon että hän kokisi elämän elämänsä arvoiseksi.

        Samat ongelmat jatkuvat terapioidenkin jälkeen sillä erotuksella että hän (kuten sanoit) on nyt vanhempi ja on joutunut kenties nöyryyttämään (= itsetunto on entisestään vähentynyt) itseään lukuisia kertoja psykiatrin edessä. Fakta on, että psykiatri tosiasiallisesti parhaimmillaankin yrittää auttaa vain kärsimyksen kestämisessä, koska ne perusasiat jotka jäävät HC-ätmiltä kokonaan pois elämässä on geeneihin koodattu, näiden perusasioiden (perhe, tyttöystävä, lapset ja ystävät ylipäänsä) poisjäänti muistuttavat olemassaolostaan joka päivä, halusit tai ei, eli sama kidutus jatkuu riippumatta siitä mitä psyk. yritti tehdä auttaakseen.

        Tämän lisäksi on vielä vaara (kun mainitsin edellä), että HC-ätmi joutuu psyk. käskystä nöyryyttävään ja vastentahtoiseen vapaudenriistoon/pakkohoitoon vain siksi, että hän haluaa lopettaa jatkuvan kärsimyksen päättämällä elämänsä. Täysin absurdia toimintaa jossa ei ole järjen hiventäkään.


      • Naisasialooser1
        Itselleenvastailija kirjoitti:

        NALLI voisi taas kirjoittaa ihan omalla nikillään näitä iljetyksiään.

        Oletko oikeasti noin vainoharhainen vai vituttaako sinua, että moni HC-ATM on kanssani samaa mieltä?


      • Naisasialooser1
        kevlarvest kirjoitti:

        Naiasialooseri kiteytät asiat hyvin ja puet sanoiksi hyvin pitkälle HC-ätmin, myös minun, raadollisen elämäntilanteen. Ei ole mitään sellaista terapiaa tai mömmöä olemassakaan jotka auttaisi HC-ätmiä niin paljon että hän kokisi elämän elämänsä arvoiseksi.

        Samat ongelmat jatkuvat terapioidenkin jälkeen sillä erotuksella että hän (kuten sanoit) on nyt vanhempi ja on joutunut kenties nöyryyttämään (= itsetunto on entisestään vähentynyt) itseään lukuisia kertoja psykiatrin edessä. Fakta on, että psykiatri tosiasiallisesti parhaimmillaankin yrittää auttaa vain kärsimyksen kestämisessä, koska ne perusasiat jotka jäävät HC-ätmiltä kokonaan pois elämässä on geeneihin koodattu, näiden perusasioiden (perhe, tyttöystävä, lapset ja ystävät ylipäänsä) poisjäänti muistuttavat olemassaolostaan joka päivä, halusit tai ei, eli sama kidutus jatkuu riippumatta siitä mitä psyk. yritti tehdä auttaakseen.

        Tämän lisäksi on vielä vaara (kun mainitsin edellä), että HC-ätmi joutuu psyk. käskystä nöyryyttävään ja vastentahtoiseen vapaudenriistoon/pakkohoitoon vain siksi, että hän haluaa lopettaa jatkuvan kärsimyksen päättämällä elämänsä. Täysin absurdia toimintaa jossa ei ole järjen hiventäkään.

        Juuri noinhan se menee, pakkohoito on erittäin nöyryyttävää sekä myös hyödytöntä ja nyt näköjään myös hiljenivät itsemurhan vastustajat, koska eivät kuten odotin keksi enää mitään vastaansanottavaa kun psykiatrit ja pillerit on täydellisesti kumottu vaihtoehtona


      • kevlarvest kirjoitti:

        nim. "kjhkjhkjh" ja "Eräkettu": minä en ole ikinä käynyt psykiatrilla enkä tule ikinä käymäänkään koska ei ole mitään sellaista mitä joku psykiatri voisi sanoa tai tehdä joka muuttaisi elämäntilannettani niin paljon, että kokisin elämän jotenkin mielekkääksi.

        Toiseksi, heillä on mainitsemanne oikeus erittäin Erittäin ERITTÄIN törkeään vapaudenriistoon jos en tiedosta todellisuutta kuten he haluavat (= menen käskystä kiltisti terapiaan ja syön käskystä kaikenmaailman mömmöjä ihan vain sen takia että psyk. kokisivat että he tekevät työtään).

        Miksi menisin psykiatrille sanomaan, että haluan kuolla kun minua voidaan siitä hyvästä rangaista törkeällä vapaudenriistolla/pakkohoidolla? Ei siinä ole mitään järke jos vielä olen aivan ehdottoman varma että siitä ei ole minulle yhtään mitään hyötyä.

        Asian laita on itse asiassa vielä tätäkin pahempi: humaanissa ja oikeudenmukaisessa yhteiskunnassa pitäisi kaikille ihmisille sallia eutanasia tilanteesta riippumatta kohtullisen ajanjakson kuluessa viimeistään muutaman vuoden säännöllisen eutanasiapyynnön jälkeen.

        Eli ei pelkästään se, että psykiatri ei auta minua kärsimyksen päättämisessä eutanasiapillerin muodossa, psykiatri myös rankaisee minua törkeällä tavalla vapaudenriistolla "väärän mielipiteen takia" jos ilmaiset halustasi päättää kituvan elämän itsemurhaan, eli ei eutanasiaa ja sen päälle vielä pakkohoito.

        Julmaa ja sadistista touhua, ei voi mihinkään muuhun johtopäätökseen tulla jos asiaa vähänkin ajattelee. Minun pitäisi aivan minimissään pystyä juttelemaan psykiatrille mistä vain ilman vapaudenriistoseuraamuksia kunhan en ole vaaraksi MUILLE ihmisille. Itse päätän omasta elämästäni ja sen päättämisestä.

        Eihän tässä kellään ole elämä mitään ruusuilla tanssimista... Siltikkin porukka on suht iloisella tuulella..

        Sulla jostaki syystä itkettää.. :D Mistä moinen..

        Ei ihmisen kuulu ottaa iteltään nirriä pois..
        Ja oot ajatuksines vaaraksi muille.. Itsekeskeisillä marisijoilla on tapana aiheuttaa kuolonkolari tai tappaa porukkaa samalla kun tappavat itsensä..

        Ihan hyvä on että lukitsevat pöpilään.. Saattaa olo kohentua siellä. :D


      • kevlarvest

        "itkettää": Ei, ei enää moneen vuoteen, ei mitään itsesääliä tai katkeruutta enää, vain tosiasioiden tunnustamista

        "marisen": En ainakaan kovin paljon. Ilmaisen vain tietoisen haluni päättää elämäni josta minua jostain käsittämättömästä syystä voidaan jopa rangaista vapaudenriistolla, humaanista eutanasia-avusta nyt puhumattakaan

        "Ja oot ajatuksines vaaraksi muille..": en todellakaan ole, en vähimässäkään määrin, en ikinä sekoittaisi 3. osapuolta oman elämäni päättämiseen

        " Itsekeskeisillä marisijoilla on tapana aiheuttaa kuolonkolari tai tappaa porukkaa samalla kun tappavat itsensä..": ei minulla, en edes koe itseäni marisijaksi tai itsekeskeiseksi

        "Ihan hyvä on että lukitsevat pöpilään."

        Hmm joo, sä ilmaisit oman arvomaailmasi aika selkeästi tässä..nimittelyä, solvaamista ja läjäpäin virheellisiä olettamuksia vailla mitään todellisuuspohjaa. Se, että näin vihastut toisen halusta päättää omasta elämästään/kuolemastaan vain vahvistaa aikaisempia näkemyksiäni siitä, että toisen ihmisen itsemurha vain aiheuttaa särön sinun omaan elämääsi ja haluat siksi, että toinen kärsii vaikka koko elämänsä kunhan oma elämäsi ei siitä johtuen kärsi inflaatiota.


      • Naisasialooser1

        Totta. Jos mies suorittaa kunniakkaasti esim. seppukun niin miten se on vaaraksi muille?


      • 14plus10
        Eräkettu kirjoitti:

        Eihän tässä kellään ole elämä mitään ruusuilla tanssimista... Siltikkin porukka on suht iloisella tuulella..

        Sulla jostaki syystä itkettää.. :D Mistä moinen..

        Ei ihmisen kuulu ottaa iteltään nirriä pois..
        Ja oot ajatuksines vaaraksi muille.. Itsekeskeisillä marisijoilla on tapana aiheuttaa kuolonkolari tai tappaa porukkaa samalla kun tappavat itsensä..

        Ihan hyvä on että lukitsevat pöpilään.. Saattaa olo kohentua siellä. :D

        eräkettu jos pelkäät suisaidareitten tappavan samalla muita ihmisii niin sithän sunki pitäis tukee eutanasiaa, ei olisi enää sitä pelkoo jos jengi saisi valvotun itsarin koska tahansa


      • Naisasialooser1

        Ei hän oikeasti sitä pelkää, haluaa vain pitää HC-AT-miehet täällä kärsimässä, jotta saisi itse tuntea ylemmyyttä.


      • KadeZinkut

        toinen mahdollisuus on et eräkettu itsekin haluaisi tappaa itsensä mutta on siihen liian pelkuri ja haluaa siksi että muillekaan ei pidä hyväksyä itsemurhaa, muiden pitää kärsiä jos hänenkin pitää


      • 14plus10 kirjoitti:

        eräkettu jos pelkäät suisaidareitten tappavan samalla muita ihmisii niin sithän sunki pitäis tukee eutanasiaa, ei olisi enää sitä pelkoo jos jengi saisi valvotun itsarin koska tahansa

        Ei tuota terveydenhuoltoa voi muuttaa joidenki nistien itsemurhapalveluksi.


      • 14plus10
        Eräkettu kirjoitti:

        Ei tuota terveydenhuoltoa voi muuttaa joidenki nistien itsemurhapalveluksi.

        miksei voi? Yhteiskunta pääsee eroon näistä nisteistä ja muut ovat turvassa heiltä, win-win tilanne kaikille osapuolille


      • 14plus10 kirjoitti:

        miksei voi? Yhteiskunta pääsee eroon näistä nisteistä ja muut ovat turvassa heiltä, win-win tilanne kaikille osapuolille

        Se on ns. epä-eettistä listiä täysin terve ihminen.

        Toimii kuitenkin porttina kaikennäkösille hulluutuksille...
        Kuten amputaatio vaikka siihen ei ole mitään syytä.


    • tosirandom

      Asiat voi ottaa tunteella tai jarjellä swith off/on
      Hottis karhuntaljalla vs demons of hell
      Bring it on please
      my point is..

    • laifff

      JOS.. nyt itsesi hyvin rumaksi tunnet. Kysyn..ihsn vakavasti mutta vain jos tunnet itsesi rumaksi. Oletko töissä? Oletko suht hyvätuloinen? Jos olet..ala pistää itseäsi kuntoon. Ulkonäölisesti. ja mmuutenkin. Kunnolla. satsaa siihen. ihan tosi.

      • iuyiuiuiuyi

        Jos ulkonäköä aletaan tosissaan "rakentaa", niin siinä pitäis kai jonkun ulkopuolisen ihan kädestä pitäen valita vaatteet tms. Tuskin tuota tietotaitoa omasta takaa löytyy.. (Samaa olen itsekin miettinyt palstan miehille ratkaisuksi.) "Siistit ja fiksut" vaatteet ei käy, koska tarkoitus on löytää seuraa baarista. Ei ketään kaupan kassajonosta löydy! Sedulat myös ihan turhia tässä tapauksessa. Pitäis varmaan se ätmikoulu perustaa..

        Eipä taida olla ap enää vastaamassa. Tuo viime hetken seesteisyys enteilee niin pahaa.


      • Naisasialooser1

        Komea mies ei ole komea vaatteidensa takia eikä ruma mies ole ruma vaatteidensa takia.


      • iuyiouiuyi
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Komea mies ei ole komea vaatteidensa takia eikä ruma mies ole ruma vaatteidensa takia.

        Marilyn Manson ja Lady Gaga olivat järkyttävän rumia nuorina. Se ei ollut este yhtään millekään.. Entä Adele..


      • uytiuytiut

      • ebnijenbm
        uytiuytiut kirjoitti:

        Ätmi, joka ei suostunut olemaan ätmi.. http://www.metalsucks.net/wp-content/uploads/2012/05/marilyn-manson-yearbook.jpg

        Se, että joku julkimo on pystynyt lahjakkuudellaan jossain kompensoimaan puutteitaan ei merkitse mitään. Jokaista Mansonia ja Gagaa vastaa vähintään tuhat tavista, joilla ei tällaisia kykyjä ja mahdollisuuksia ole.

        Jos ihmisellä on sisäsyntyinen paha olo, niin sitä ei mikään ulkoa tuleva muuta. Useimmiten se ei muutu ollenkaan ja siksi eutanasia tulisi tarjota kaikille halukkaille.


      • zzzxxxzxz
        ebnijenbm kirjoitti:

        Se, että joku julkimo on pystynyt lahjakkuudellaan jossain kompensoimaan puutteitaan ei merkitse mitään. Jokaista Mansonia ja Gagaa vastaa vähintään tuhat tavista, joilla ei tällaisia kykyjä ja mahdollisuuksia ole.

        Jos ihmisellä on sisäsyntyinen paha olo, niin sitä ei mikään ulkoa tuleva muuta. Useimmiten se ei muutu ollenkaan ja siksi eutanasia tulisi tarjota kaikille halukkaille.

        Jos palo puuttuu, ei halua tarpeeksi. Itse halusin. Sellaista asennetta muillekin toivon..

        ( Perkele -jonain päivänä kaikki on MUN!! No on ollut. Olen saanut vielä paljon enemmän kuin uskalsin toivoa. Onnea se ei tosin ole tuonut.)


      • iuiuhoiuhoi
        zzzxxxzxz kirjoitti:

        Jos palo puuttuu, ei halua tarpeeksi. Itse halusin. Sellaista asennetta muillekin toivon..

        ( Perkele -jonain päivänä kaikki on MUN!! No on ollut. Olen saanut vielä paljon enemmän kuin uskalsin toivoa. Onnea se ei tosin ole tuonut.)

        Ei Gagallakaan mitään resursseja ollut. Hän otti velkaa, ja rahoitti ensimmäisen kiertueen itse. Jos aina on paha olla, ei sitä olotilaa kukaan nainenkaan poista. Eutanasian saa kyllä rahalla ulkomailla, jopa nelikymppinen mies sai sen pelkästään alkoholismin takia. (Aina sitä yhteiskuntaa ollaan huutamassa apuun joka asiassa. Pullamössösukupolvi ei tee mitään itse.)


      • yvuhbuvyc
        iuiuhoiuhoi kirjoitti:

        Ei Gagallakaan mitään resursseja ollut. Hän otti velkaa, ja rahoitti ensimmäisen kiertueen itse. Jos aina on paha olla, ei sitä olotilaa kukaan nainenkaan poista. Eutanasian saa kyllä rahalla ulkomailla, jopa nelikymppinen mies sai sen pelkästään alkoholismin takia. (Aina sitä yhteiskuntaa ollaan huutamassa apuun joka asiassa. Pullamössösukupolvi ei tee mitään itse.)

        Gagalla oli lahjakkuutta ja se on jo aika paljon. Eihän tässä mitään naista halutakaan vaan turvallinen ja varma tapa kuolla. Onneksi tosiaan on sivistysmaitakin olemassa. Kaikilla vaan ei ole rahaa matkustaa. Mutta teidän pullamössöttelijöiden suurin huvihan on potkia heikompia vielä vähän syvemmälle. Aivan samalla periaatteella tulisi lopettaa esimerkiksi kaikki yritystuet, armeija ja poliisilaitos. Myös koulun voisi vähintään yksityistää kokonaan. Voima ja valta oikeuttakoon kaiken.


      • Naisasialooser1
        uytiuytiut kirjoitti:

        Ätmi, joka ei suostunut olemaan ätmi.. http://www.metalsucks.net/wp-content/uploads/2012/05/marilyn-manson-yearbook.jpg

        Ensinnäkään tuo Manson ei ole edes ollut ruma, vain tyypillinen ikäisensä finninaama tuossa kuvassa ja eikös hän ole aika pitkäkin. Hänellä on tuossa kuvassa korkeat poskipäät, symmetriset kasvot, hyvännäköinen nenä, voimakkaat kulmakarvat ja tumma tuuhea tukka sekä tummat silmät, leukakin löytyy. Tunnen HC-AT-miehiä, jotka ovat miljoonasti rumempia.

        Sitä paitsi Manson on rokkitähti, joten on superYTM ihan minkä tahansa näköisenä.


    • eihyvääpäiväätaas

      en ota kantaa itsemurhiin, se ei ole ajankohtaista itselläni ainakaan tällä hetkellä, mutta pöpilätohtoreista sanoisin että hehän ovat monelta osin enemmän tai vähemmän pelkkää potaskaa. Harhojen näkeminen on täysin hyväksyttävää psykkehörhöjen kannalta kunhan ne ovat tietynmallisia kuten enkeleitä ja muita eri uskontojen henkiolentoja joita monet tsykiatrit itsekin kertovat nähneensä, mutta sitten muut vääräntyyppiset harhat ja mielikuvitusolennot johtavat terapiaan ja nappilinjalle

      aikamoisia taidekriitikoita nämä psykkeveijarit, vain heidän valtuuttamat harhat ovat hyväksyttyjä, vääränlaisista lokeroidaan ja analysoidaan pilvin pimein ja voivat johtaa jopa pakkotoimiin. En nyt ihan rinnasta pipipäätohtoreita uskovaisiin hörhöihin, mutta kyllä ne aika lähellä hiihtää perässä hihhuliladulla

    • asiantuntija-

      et voi olla varma ennen kun teet sen

    • hävetkääpaskahousut

      Haha.. Yksikään "kiltti ja kunnollinen" ei tietenkään pienintäkään lohdun sanaa tälle kaverille suonut.. :) Tärkeintä on toki haukkua hypergamisia huoria.

      • yvbuhbin

        Ja mikä oli oma panoksesi kusipää?


      • 8768768768
        yvbuhbin kirjoitti:

        Ja mikä oli oma panoksesi kusipää?

        Noin 10 kannustavaa viestiä -täysin turha vässykkä..


      • ikisikis
        yvbuhbin kirjoitti:

        Ja mikä oli oma panoksesi kusipää?

        xxx nolo xxx


      • yvhbn
        8768768768 kirjoitti:

        Noin 10 kannustavaa viestiä -täysin turha vässykkä..

        Onko taivaspaikka nyt lunastettu? Vai vieläkö riittää vässyköitälteviä?


      • kjhkjhkjh
        yvhbn kirjoitti:

        Onko taivaspaikka nyt lunastettu? Vai vieläkö riittää vässyköitälteviä?

        (Tarkoitin täysin turhalla vässykällä Ikistä, jonka "kiltteys ja kunnollisuus" ulottuu vain noihin itselle hyödyllisin teinityttöihin -ei ihan oikeasti apua tarvitseviin ihmisiin.)


      • Ikis..M
        kjhkjhkjh kirjoitti:

        (Tarkoitin täysin turhalla vässykällä Ikistä, jonka "kiltteys ja kunnollisuus" ulottuu vain noihin itselle hyödyllisin teinityttöihin -ei ihan oikeasti apua tarvitseviin ihmisiin.)

        Et taida ymmärtää mitä vaaroja siihen sisältyy jos alan täällä ottamaan kantaa täysin tuntemattoman ihmisen kirjoituksen perusteella. Yhteen kaveriini toimii kannustaminen asiassa niin se ei sitten enää kiinnostakaan, toiseen taas toimi lääkäripalveluihin ohjaaminen mutta ne on semmoisia ihmisiä jotka tunnen, tuntemattomien itsetuhopuheisiin en halua hirveästi puuttua kun "neuvoni" voivat olla haitaksikin.


      • Naisasialooser1

        Minähän soin monta kappaletta lohtua kertoessani hänelle, että itsemurha on paitsi järkevä ja täysin hyväksyttävä päätös niin myös kunniakas, ihailtava ja rohkea tosimiehen teko.

        Naiset toki ovat syyllisiä siihen, että hän on tuon vaihtoehdon ottanut vakavasti harkintaan.

        Naiset ovat syyllisiä siihen, että HC-ATM on itsemurha-altis


      • kjhjhkjhgkjhgk
        Ikis..M kirjoitti:

        Et taida ymmärtää mitä vaaroja siihen sisältyy jos alan täällä ottamaan kantaa täysin tuntemattoman ihmisen kirjoituksen perusteella. Yhteen kaveriini toimii kannustaminen asiassa niin se ei sitten enää kiinnostakaan, toiseen taas toimi lääkäripalveluihin ohjaaminen mutta ne on semmoisia ihmisiä jotka tunnen, tuntemattomien itsetuhopuheisiin en halua hirveästi puuttua kun "neuvoni" voivat olla haitaksikin.

        Ymmärrän toki sinua, mutta toivottavasti ymmärrät myös minun pointtini. Minulle tämä keskustelupalsta ei merkitse oikeastaan yhtään mitään -se on suurimmaksi osaksi vaan viihdettä, johon osallistun kieli poskella..

        Jos joku ihan oikeasti harkitsee ITSEMURHAA!!!! Silloin tärkeysjärjestys menee täysin uusiksi.. Kaikesta tulee vakavaa. Otan mielelläni vastaan ihan mitä tahansa paskaa, kunhan herätän myös muut auttamaan. Edes yrittämään.. Hyytää tämä ihmisten välinpitämättömyys.

        Mieti nyt vähän.. Tämä aihe vs. pertsan "naishuolet"..


      • Ikis..M
        kjhjhkjhgkjhgk kirjoitti:

        Ymmärrän toki sinua, mutta toivottavasti ymmärrät myös minun pointtini. Minulle tämä keskustelupalsta ei merkitse oikeastaan yhtään mitään -se on suurimmaksi osaksi vaan viihdettä, johon osallistun kieli poskella..

        Jos joku ihan oikeasti harkitsee ITSEMURHAA!!!! Silloin tärkeysjärjestys menee täysin uusiksi.. Kaikesta tulee vakavaa. Otan mielelläni vastaan ihan mitä tahansa paskaa, kunhan herätän myös muut auttamaan. Edes yrittämään.. Hyytää tämä ihmisten välinpitämättömyys.

        Mieti nyt vähän.. Tämä aihe vs. pertsan "naishuolet"..

        Niin, sinäpä sen sanoit, tämä palsta on viihdettä niin ei täällä pitäisi edes keskustella tämän avauksen kaltaisista asioista. Kyllä kai täällä jossain sopivampikin palsta tuommoiseen ja täytyy muistaa että kirjoitukset on vain kirjoituksia, tietämättä ihmistä tekstin takana emme tiedä onko kyseessä vain trollausta tai muuta huomionhakua niin kuin tällaisissa jutuissa usein on. Tuossa avauksen tekstissä sekin vähän pistää silmään että nähtiin uni ja siitä tuli varmuus mutta edes tekotapaa ei ole tarkemmin mietitty vaan on vielä ihan auki, en pitäisi vielä ihan potentiaalisena tapauksena. Sinuakin kehoittaisin ottamaan vähän vähemmän tosissaan, jos kaikki jutut alat ottamaan liian vakavasti teet itsellesi hallaa miettimällä niitä.


      • psykoloogi
        Ikis..M kirjoitti:

        Niin, sinäpä sen sanoit, tämä palsta on viihdettä niin ei täällä pitäisi edes keskustella tämän avauksen kaltaisista asioista. Kyllä kai täällä jossain sopivampikin palsta tuommoiseen ja täytyy muistaa että kirjoitukset on vain kirjoituksia, tietämättä ihmistä tekstin takana emme tiedä onko kyseessä vain trollausta tai muuta huomionhakua niin kuin tällaisissa jutuissa usein on. Tuossa avauksen tekstissä sekin vähän pistää silmään että nähtiin uni ja siitä tuli varmuus mutta edes tekotapaa ei ole tarkemmin mietitty vaan on vielä ihan auki, en pitäisi vielä ihan potentiaalisena tapauksena. Sinuakin kehoittaisin ottamaan vähän vähemmän tosissaan, jos kaikki jutut alat ottamaan liian vakavasti teet itsellesi hallaa miettimällä niitä.

        Älä vähättele, uhkaukset otettava aina vakavasti.


      • iuyiuyoiuyoiu
        Ikis..M kirjoitti:

        Niin, sinäpä sen sanoit, tämä palsta on viihdettä niin ei täällä pitäisi edes keskustella tämän avauksen kaltaisista asioista. Kyllä kai täällä jossain sopivampikin palsta tuommoiseen ja täytyy muistaa että kirjoitukset on vain kirjoituksia, tietämättä ihmistä tekstin takana emme tiedä onko kyseessä vain trollausta tai muuta huomionhakua niin kuin tällaisissa jutuissa usein on. Tuossa avauksen tekstissä sekin vähän pistää silmään että nähtiin uni ja siitä tuli varmuus mutta edes tekotapaa ei ole tarkemmin mietitty vaan on vielä ihan auki, en pitäisi vielä ihan potentiaalisena tapauksena. Sinuakin kehoittaisin ottamaan vähän vähemmän tosissaan, jos kaikki jutut alat ottamaan liian vakavasti teet itsellesi hallaa miettimällä niitä.

        En tosiaankaan ole ennen tätä ottanut täällä mitään vakavasti. Isäni vaan löysi rakkaan äitinsä 50v sitten itsemurhan tehneenä. Hän on miettinyt sitä siitä lähtien joka päivä. (Kaiken täällä olevan täysin turhan höpötyksen välissä TÄMÄ on ihan oikeasti tärkeä ketju.)


      • Ikis..M
        iuyiuyoiuyoiu kirjoitti:

        En tosiaankaan ole ennen tätä ottanut täällä mitään vakavasti. Isäni vaan löysi rakkaan äitinsä 50v sitten itsemurhan tehneenä. Hän on miettinyt sitä siitä lähtien joka päivä. (Kaiken täällä olevan täysin turhan höpötyksen välissä TÄMÄ on ihan oikeasti tärkeä ketju.)

        :( Ikävä kuulla mutta nyt alan ymmärtää suhtautumisesi asiaan, vähän ihmettelin kun jouduin syyllistetyksi vaikken ole keskusteluun edes osallistunut. Minusta sitten voisi ollakin ihan mielenkiintoinen jos olisikin semmoinen ketju jossa yleisellä tasolla keskusteltaisiin homman etiikasta mutta jonkun yksilön tilanteeseen en oikein osaa kantaa tuntematta ihmistä aika täysin kun tiedän että yleisellä tasolla "Älä tee sitä" ei varmaan heilauta vakavissaan olevaa suuntaan taikka toiseen. Ehkä syyllistäminen toimisi jos tuntisi, "teet sisaruksesi/vanhempasi/muut sukulaisesi onnettomiksi" tai sitten johonkin juttuun vetoaminen jossa tekoa suunnitteleva on tarpeellinen voisi toimia mutta kun ei voi tietää niin ei voi paljon auttaakaan, lekurille hakeutumisesta puhuminen kertasuorituksena tuskin myöskään toimii. Jos suunnittelijalla on kavereita niille jutteleminen varmasti toimii mutta anonyymeille juttelu tämän kaltaisella palstalla saattaa vain vahvistaa niitä omia visioita.


      • kjhkjhkj
        Ikis..M kirjoitti:

        :( Ikävä kuulla mutta nyt alan ymmärtää suhtautumisesi asiaan, vähän ihmettelin kun jouduin syyllistetyksi vaikken ole keskusteluun edes osallistunut. Minusta sitten voisi ollakin ihan mielenkiintoinen jos olisikin semmoinen ketju jossa yleisellä tasolla keskusteltaisiin homman etiikasta mutta jonkun yksilön tilanteeseen en oikein osaa kantaa tuntematta ihmistä aika täysin kun tiedän että yleisellä tasolla "Älä tee sitä" ei varmaan heilauta vakavissaan olevaa suuntaan taikka toiseen. Ehkä syyllistäminen toimisi jos tuntisi, "teet sisaruksesi/vanhempasi/muut sukulaisesi onnettomiksi" tai sitten johonkin juttuun vetoaminen jossa tekoa suunnitteleva on tarpeellinen voisi toimia mutta kun ei voi tietää niin ei voi paljon auttaakaan, lekurille hakeutumisesta puhuminen kertasuorituksena tuskin myöskään toimii. Jos suunnittelijalla on kavereita niille jutteleminen varmasti toimii mutta anonyymeille juttelu tämän kaltaisella palstalla saattaa vain vahvistaa niitä omia visioita.

        Anteeksi. Ymmärsin kyllä hyvinkin pian, että syytin väärää henkilöä. Otti vaan niin paljon hermon päälle tämä aihe, että tein hätäisiä johtopäätöksiä.

        Mitä tässä voi tehdä? Joku saattaa kuolla pian, ehkä on jo kuollut. Täytyy myöntää, että olen kyllä järkyttynyt ja kauhuissani. Minkä tyyppinen ihminen ei ole.. ????


      • Ikis..M
        kjhkjhkj kirjoitti:

        Anteeksi. Ymmärsin kyllä hyvinkin pian, että syytin väärää henkilöä. Otti vaan niin paljon hermon päälle tämä aihe, että tein hätäisiä johtopäätöksiä.

        Mitä tässä voi tehdä? Joku saattaa kuolla pian, ehkä on jo kuollut. Täytyy myöntää, että olen kyllä järkyttynyt ja kauhuissani. Minkä tyyppinen ihminen ei ole.. ????

        Juu ei mitään, semmoista voi sattua enkä tuosta suuttunut mitenkään.

        Minä luulen ettei voida tehdä mitään tässä ap:n tapauksessa ja semmoiset asiat joihin ei voi vaikuttaa ei minusta saisi alkaa painamaan mieltä kun siinä tulee vaan itse murheelliseksi. parhaiten kai meistä itsekukin voi vaikuttaa oman lähipiirin ihmisiin niin että jos tuntee/tietää jonkun jonka tietää yksinäiseksi ihan sillä tavalla että ollaan yhteyksissä, varmaan näin joulun aikaan saattaa tosiaan alkaa seinät kaatumaan päälle jos ei kukaan ole kiinnostunut kuulumisista.


      • iuyiuyiuyi
        Ikis..M kirjoitti:

        Juu ei mitään, semmoista voi sattua enkä tuosta suuttunut mitenkään.

        Minä luulen ettei voida tehdä mitään tässä ap:n tapauksessa ja semmoiset asiat joihin ei voi vaikuttaa ei minusta saisi alkaa painamaan mieltä kun siinä tulee vaan itse murheelliseksi. parhaiten kai meistä itsekukin voi vaikuttaa oman lähipiirin ihmisiin niin että jos tuntee/tietää jonkun jonka tietää yksinäiseksi ihan sillä tavalla että ollaan yhteyksissä, varmaan näin joulun aikaan saattaa tosiaan alkaa seinät kaatumaan päälle jos ei kukaan ole kiinnostunut kuulumisista.

        Niin. Tuskin tämä ihminen on enää edes elossa. Ei ole tullut lukemaan palstalle palatetta. Haluaisin silti miettiä, miten seuraavaan vastaavaan tapaukseen pitäisi suhtautua.


      • Ikis..M
        iuyiuyiuyi kirjoitti:

        Niin. Tuskin tämä ihminen on enää edes elossa. Ei ole tullut lukemaan palstalle palatetta. Haluaisin silti miettiä, miten seuraavaan vastaavaan tapaukseen pitäisi suhtautua.

        itse en olisi kovinkaan varma tuosta mutta tuohon sinun tilanteeseen sanoisin että älä mieti, se tuottaa vaan sulle turhaa murhetta niin parempi keskittyä semmoisiin asioihin joihin itse voit oikeasti vaikuttaa, siis ihan oman lähipiirin ihmisiin. Jos joku haluaa jutella niin juttelet ja ennenkkaikkea maltat kuunnella, se on usein se paras apu jos/kun ihminen saa purkaa tuntojaan silloin kun sitä stressaa.


      • BatmanForever

        Vittu toi valiopoika on niin turha.


    • pop98

      Monenlaista vastausta, mutta valitettavasti kukaan ei päässyt itse aloittajan ongelman ytimeen.

      Fakta on kuitenkin niin että miehiä on huomattavasti naisia enemmän kaikissa alle 54vuoden ikäluokissa Suomessa. Nuorissa ikäluokissa lukumäärä on erittäin vääristynyt, poikia syntyy selvästi tyttöjä enemmän ja maahanmuutto on pahentanut tilannetta osaltaan ratkaisevasti.

      20-35 ikäluokissa naisia on noin 20% vähemmän kuin miehiä, ja kun noin 80% naisista on jonkinlaisessa enemmän tai vähemmän virallisessa parisuhteessa, niin lopputuloksena jokaista sinkkunaista kohden on kaksi sinkkumiestä.
      Tästä syystä ylipaino on naisilla niin yleistä nykyään, ei tarvitse panostaa ulkonäköön koska miehen saa 100% varmasti silti.

      Merkkitävä osa miehistä, yli 100 000 ihmistä, ei voi koskaan elämänsä aikan edes olettaa löytävänsä rinnalleen sitä rakasta vaimoa/tyttöystävää. Heidän kohtalonsa on äärimmäisen surkea, alkaa homoksi tai jäädä suosiolla koko elämänsä ajaksi yksinäiseksi.

      Tämä on käytännössä pelkästään syynä nuorten miesten syrjäytymiseen ja ongelmiin. He ATM:t, he eivät ole komeita tai hauskannäköisiä, rikkaita tai erityisen supliikkeja, tietävät jäävänsä karusti rannalle elämän virrasta.

      Tämä on puhasta matematiikkaa suoraan väestötilastoista eikä faktaa mitkään "kaikille on se oikea" -valheelliset lässytykset muuta. Naisille on kaikille se oikea, osalle miehistä sitä ei ole koskaan syntynytkään ja heidän kohtalonaan on karu yksinäinen elämä, ei perhettä, ei lapsia, ei mitään todellista..koskaan..

      • oihoh

        Hyvä esimerkki siitä, miten 200kg läski lehmäkin on etuoikeutettu eli saa omaa tasoaan paremman, on nimimerkki Niiskutti youtubessa.

        Yhtä lailla se on esimerkki siitä, miten sopusuhtainen, töissä käyvä perusmies (Tapioviinaukko) joutuu tyytymään työttömään 200-kiloiseen lehmään päästäkseen edes kosketukseen naisen kanssa.


      • Naisasialooser1

        Heidän kohtalonsa on suorittaa kunniakkaasti itsemurha.


      • uhbdjn

        Käytännössä tuota suhdelukua huonontaa vielä se, että markkinat ovat lähes maailmanlaajuiset. Pariutuminen ja perhe on kuitenkin monelle ihmiselle elämän tarkoituksen luovia tekijöitä joten onko ihme, että niiden menettäminen aiheuttaa huonoa oloa. Eivätkä kaikki voi korvata yhtä asiaa jollain toisella.


      • ettänäintää
        uhbdjn kirjoitti:

        Käytännössä tuota suhdelukua huonontaa vielä se, että markkinat ovat lähes maailmanlaajuiset. Pariutuminen ja perhe on kuitenkin monelle ihmiselle elämän tarkoituksen luovia tekijöitä joten onko ihme, että niiden menettäminen aiheuttaa huonoa oloa. Eivätkä kaikki voi korvata yhtä asiaa jollain toisella.

        Mä luulen että ei näitä asioita voi juuri kukaan korvata joillain muilla asioilla, ne kun on niin perustavan laatuisesti elämään kuuluvia asioita. Toki siinä on varmasti eroja miten kukin tällaiseen asiaan suhtautuu. Ja onhan sitä tosiaankin aina jotain muitakin asioita joihin keskittymisellä saa aikansa kulumaan, mutta näistä asioista ei siis ole itse elämää korvaaviksi. Ja vaikka jotenkin aikansa niillä kulumaan saisikin, niin väistämättä ainakin vanhemmiten olet sen edessä että totaalinen syrjäytyneisyys alkaa tuntua jos ei näihin muihin juttuihinkaan enää niin paljon jaksa keskittyä.


    • AleaJactaEst___

      Itsemurhan vastustajilla ei löydy mitään kunnon vasta-argumentteja täälläkään. Arpa meidät on tänne tuonut, mutta kukaan ei ikinä kysynyt halutaanko me tällä arvalla elää, siksi katson että ihmisellä on täysi moraalinen oikeus hävittää oma arpa niin halutessaan

      • KadeZinkut

        palstan vastustajat taitavat olla kateellisii niille jotka pystyvät tekemään itsarin ku heissä itsessään ei löydy rohkeutta siihen vaikka haluaisivatkin kuolla, niin itse ainakin luulen


      • Naisasialooser1

        Voi olla erittäin paljon mahdollista tuokin. Siksi he myös yrittävät halventaa itsemurhaa väittämällä sitä pelkurimaiseksi ratkaisuksi, koska eivät kestä sitä, että itsemurhan tekijä ansaitsee suuremman kunnian kuin mitä vastustajat koskaan eläessään saavuttavat.


      • JumalaAuttaaIhmistä

        LOL mulla ainakin on kivaa, jou jou.


    • jouluyksintaas

      KAIKILLE TIEDOKSI että yksinäiselle joulu on kieltämättä kovaa tuskaa, tunnen sen itsekin, mutta pistäkää päämääräksi enimmäine arkipäivä eli tiistai silloin helpottaa taas vähäsen, menkää vaikka kahvipullalle tiistaiaamulla niin arki lievittää taas haavoja

      • Naisasialooser1

        Pistäkää mielummin päämääräksi päivämäärä, jolloin aiotte nukkua onnellisesti pois oman käden kautta.


    • jojoonjoutasin

      Olen käyttänyt monen monta vuotta tinder, hot or not ja ollut lukuisilla treffisivuilla ja en ole käynyt kun yksillä vitun treffeillä ja sekin oli semmoinen tonnikeijukainen! itse olen normaalipainoinen, ja olen töissä ja on siistit vaatteet yms.. naiset on hirveitä.

    • Misantrooppi

      Jokaisella on tietysti itsemääräämisoikeus omaan vartalonsa. Jokainen päättää omasta elämästään ja sen kulusta. Silti en näe itsemurhaa hyvänä vaihtoehtona. Se voi pilata monen muunkin elämän. Moni voi jäädä jälkeen vuosiksi miettimään ja kaipaamaan juuri sinua.
      Miksi vastakkainen sukupuoli ja sen hyväksyntä pitää sinua niin tiukasti vallassaan. Mietipä sitä hetki. Ei naiset ole sen kummempia loppujen lopuksikuin mieleltään. Sinun pitäisi olla elämäsi tärkein ihminen ei kenenkään muun. Älä anna muille valtaa omaan elämääsi.

      • Autocorrectpetti

        *miehetkään


    • äläteesitä

      Hei...Älä tapa itseäsi, vaan LUE TÄMÄ! Minä tiedän omasta kokemuksesta miltä tuo tyyni ja seesteinen ja jopa jollakin tavalla onnellinen ja rauhallinen olo ennen itsemurhaa tuntuu. Se on sitä, kun ajattelee, että enää ei ole mitään hätää, kun kohta pääsee pois, ja kohta kaikki on ohi. Mutta minä tiedän myös senkin, että tuo kyseinen seesteinen olo on masennuksen viimeinen, ja kaikista vaarallisin vaihe. Se on ikäänkuin jonkinlainen "psykoosi" , missä ihminen alkaa pitämään itsemurhaa hyvänä, luonnollisena ja pelastavana asiana. Joillekin se olo tulee pitkän surullisen ja itkuinen masennusajan jälkeen, ja joillekin se olo taas tulee, vaikka ei koskaan edes olisi tuntenut itseään yhtään tippaa surulliseksi tai masentuneeksi. Omasta henkilökohtaisesta kokemuksestani voin vakuuttaa sinulle, että kyseinen seesteinen olo on kuitenkin vain pelkkä HARHA, sillä itsemurhasta EI OLE oikeasti mitään hyvää, eikä mitään luonnollista, vaan se on oikeasti ihan h...vetin kamala ja hirveä asia. Olet nyt siinä tilassa, että olet hengenvaarassa! Ne ihmiset jotka itkevät, että voi kun on niin paha olla, eivät ole vielä hengenvaarassa! Mutta ihminen joka on jo tässä psykoottisessa harhatilassa on välittömässä hengenvaarassa! Suosittelen sinulle koko sydämestäni, että lähdet nyt VÄLITTÖMÄSTI hakemaan apua! Sillä masennus on vakava sairaus, joka ihan oikeasti johtaa kuolemaan, jos siihen ei hae apua. Minä olen itse aikoinaan "melkein kuollut" oman käden kautta ja tiedän mistä puhun. Minä hain aikoinaan apua juurikin tässä seesteisessä loppuvaiheessa, ja pelastuin! Siis oikeesti, on ihme että olen hengissä! Voin vakuuttaa sinulle, että itsemurha EI KANNATA! Kun haet apua, jäät henkiin ja huomaat, että kaikki kääntyy vielä parhain päin. Tulet olemaan vielä onnellinen! Vielä joku päivä voit lukea tätä kirjoitusta ja nauraa koko jutulle! Usko minua, minä tiedän mistä puhun, itsemurha ei kannata!

      • Naisasialooser1

        Tuo seesteinen ja rauhallinen hyvä olo on parasta mitä HC-ATM voi eläessään saavuttaa. Hänen elämänsä huippu ajoittuukin juuri itsemurhapäätöksen ja sen suorittamisen väliseen aikaan, siksi kehotinkin tuolla yhdessä viestissäni tekemään tuon päätöksen ja näin helpottamaan tuskaansa vielä kun elävien kirjoissa on.

        Eniten kärsivät juuri ne HC-AT-miehet, jotka eivät ole tuota suurta kunniakasta päätöstä vielä tehneet, ne jotka ovat, ovat seesteisiä ja onnellisia koska heidän kärsimykselleen on määrätty viimeinen päivä eli se ihan oikeasti loppuu eikä ole enää loputonta.

        Ja mikään"apu" ei HC-AT-miestä tilanteessaan auta, lanttutohtorit ja pöpipillerit eivät tee hänen naamastaan yhtään komeampaa mikä on hänen ongelmiensa alkulähde.

        Ja harha on se, että jos HC-ATM kuvittelee koskaan kelpaavansa yhdellekkään naiselle. Itsemurha on luonnollinen päätös kärsimyksille ja kunniakas teko.


    • Ujoatm27v

      Nytkin olis tehnyt mieli Uuden Vuoden aattona räjäyttää itsensä dynamiitillä palasiksi mutta en olisi saanut dynamiittia mistään.

    • Pattinen

      Iiisisti!
      Leffan kesken nukandit?
      Samapa tuo!
      Takapakkia luo, ote harja ja hyppää sateenkaarelle, se on helppoa, mutta tuskin kuolla tahdot kuin henkisesti, ota askel taaksepäin ja mieti asiaa uudestaan 30 vuotiaana tai ainakin 50 ja 75 vuotiaana, Että mitä!!!!
      Kannattiko murehtis, ja naurahda lopuksi, sieltä se tulee kuitenkin, päästä elämä irti ja tule ulos, näe meidät!
      Granaatti unessa tarkoittaa että tulet saavuttamaan tulevaisuudessa erittäin turvatun elämän.

    • rohtori

      syö sieniä 10g ja katso uudestaan sen jälkeen.

    • Anonyymi

      Hyvä ketju.

      Minä olen ollut viime viikkoina niin masentunut, että sängystä heräämisen jälkeen ylös pääsemiseen voi mennä 2-6 tuntia. En ole syönyt pitkään aikaan juuri mitään, en jaksa tehdä mitään, en ole käynyt suihkussa viikkoihin, en ole siivonnut tai tehnyt yhtään mitään kotitöitä. Kasvojen iho on niin epätasainen, punoittava, luominen, arpinen, mustapäinen, verisuoninen, kirsikkaluominen, että ei ole mitään mahdollisuuksia elämässä (saada naista ja lapsia, muuten pärjäisin kyllä halutessani hyvin, mutta millään muulla ei ole enää itselleni merkitystä). Ja kyllähän sen kertoo jo sekin, että olen kolmikymppinen, eikä ole mitään naiskokemusta. Joka paikka täynnä matuja, brittejä, turkkilaisia, mustia afrikkalaisia, jotka vievät naiset.

      • Jos sinua masentaa kasvojesi iho, on olemassa lääketieteellisiä meikkejä joilla voidaan peittää pahojakin jälkiä.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Jos sinua masentaa kasvojesi iho, on olemassa lääketieteellisiä meikkejä joilla voidaan peittää pahojakin jälkiä.

        Hyvä keino peittää ruma naama on kasvattaa ZZtop-parta. Huonot hampaat voi korvata tekareilla. Hörökorvat kannattaa liimata 2puoleisella teipillä kiinni päähän.

        Narumyyjä


      • Masennusta voi tietenkin myös hoitaa. Voi myös sisäistää sen, että masentunut ei näe mitään hyvää itsessään tai ympäristössään, eikä myöskään näe mitään toivoa. Se kuuluu sairauden kuvaan.
        Jos sokea sanoo, ettei näe maisemaa, onko se maisema kuitenkin vai eikö ole?

        Erilaisilla tavoilla voi peitellä itseään tai korjailla itseään, mutta poistaako se epävarmuuden ja huonon itsetunnon, masennuksen?

        Jos masentaa niin sitten masentaa. Jos ei pääse sängystä ylös niin sitten ei pääse, ei se siitä muuksi sillä hetkellä muutu. Voi vaikka hyväksyä, että tänään on tälläinen päivä ja huomenna yritän uudelleen. Ja voi sitä miettiä niitä keinojakin, millä asian tilaan saisi muutoksen aikaan.

        Nuo perusjutut, nukkuminen ja syöminen ovat tärkeitä ja jos ei pääse sinne ruuanhakuun, voi tehdä vaikka niin, että varaa siihen sängyn viereen vettä ja jotain syömistä ja yrittää sitten jossain kohtaa uudelleen sinne ruuanhakuun.

        Kuten sanoin, masennusta voi myös hoitaa, se kyllä kannatta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4886
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2711
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1955
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1648
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1503
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1357
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      61
      1351
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      50
      1337
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1304
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe