Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän+se+tuossa+yllä+kävikin+ilmi,+että+joillekin+sellainen+asia+kuin+ystävyys+miehen+ja+naisen+välillä+on+aivan+käsittämätön+juttu.+
Itse+asiassa+voi+olla+vaikka+kovastikin+rakastunut+siihen+toiseen,+mutta+ei+senkään+aina+tarvitse+johtaa+muuhun+kuin+ystävyyteen.+Sehän+riippuu+ihan+tilanteesta+ja+pyrkimyksistä.+Hyvää+ystävyyttä+ei+kannata+aina+pilata+seksillä.
10.09.2019 22:50
No+joo...niinhän+se+varmasti+on...ei+ole+helppo+olla+katkera+mies..
10.09.2019 22:37
Yhdessä+nukkuminen+ilman+seksiä.
10.09.2019 22:35
Olen+yrittänyt+sanoa+sinulle,+että+on+ihan+luonnollista+tuntea+vetoa+"väärään"+suuntaan+ja+voimme+aivan+hyvin+pohtia+sinun+seksuaalisuuttasi,+ei+siinä+ole+mitään+hävettävää,+luonnollisia+asioita+nämä+ovat.+Kerro+vaan+rohkeasti,+jutellaan+kaikki+yhdessä+seksielämästäsi.
10.09.2019 22:33
Tämä+keskustelu+onkin+olla+todella+hupaisaa++:)
10.09.2019 22:31
Niinpä,+myötä-+ja+vastamäessä.
10.09.2019 22:28
Höpö+höpö...ihmiset+eivät+ole+kaneja...
10.09.2019 22:26
Kyllä+siinä+voi+olla+paljonkin+seksuaalista,+mutta+tiedäthän,+ettei+aina+tarvitse+olla+naimassa,+kun+tekee+mieli?+Jos+ollaan+sovittu+ettei+sellaista+ole,+sellaista+ei+sitten+ole,+riippumatta+siitä+onko+seksuaalisia+haluja+vai+ei.
Minua+jotenkin+hämmästyttää+tämä+kuva,+että+aina+pitää+olla+harrastamassa+seksiä,+kun+tekee+mieli...eihän+se+nyt+hyvänen+aika+niin+mene.
10.09.2019 22:25
Tiedätkö+Harmis...kun+sinä+et+tunne+näitä+ihmisiä,+joista+sinä+niin+paljon+"tiedät",+se+ei+ole+kovin+uskottavaa.+Se+on+kuitenkin+ymmärrettävää.+Varsinkin,+jos+oma+elämä+on+jotenkin+solmussa+tai+epätyydyttävää,+on+helppo+"tietää"+että+niin+se+on+muillakin.
Jos+haluat+vetää+herneet+nenään+,+ole+hyvä+vain...
10.09.2019 22:22
Ahaa...alankin+ymmärtää+vaikeuttasi.+Kerrot+omia+ongelmiasi+ja+kerrot+niitä+ikään+kuin+meidän+muiden+ongelmina.+No+nyt+minä+ymmärrän,+anteeksi,+että+olen+niin+hidas+tajuamaan.
Kyllä+sinä+voit+kikkeliä+suukotella+ihan+ilman+häpeää,+se+on+ihan+luonnollista.+Ei+sitäkään+tarvitse+pelätä,+että+laukeaa+suukotellessaan+kumppanin+kikkeliä.+Se+kuuluu+asiaan+ja+niin+käy,+kun+kiihottuu+tarpeeksi.+Jatka+ihmeessä+kumppanisi+kikkelin+suutelua...
10.09.2019 22:18
Ymmärrän+kyllä,+että+ihminen+,+joka+kulkee+"muna"+ojossa,+ei+voi+käsittää,+että+on+muunkinlaisia+tapoja+viettää+aikaa+ihmisten+kanssa.++Ja+ihan+terveellä+tavalla.+Eihän+hyvänen+aika+sentään+yhdessä+nukkumisen+halu+ole+mikään+peruste+parisuhteelle.+Luulin+olevani+kalkkis...en+taidakaan+olla+ihan+niin+kalkkis+kuin+luulin...
10.09.2019 22:15
Kuule+ystäväni,+Asian+Vierestä+varmasti+seisoi+ennen+kuin+istui.+..
En+tiedä+miksi+olet+niin+kovin+kiinnostunut+muiden+seksielämästä,+mutta+omastasi+et+jaa+mitään,+Onko+kenties+niin,+ettei+sinulla+ole+seksielämää?+Oletko+niin+ahdistunut+seksuaalisista+haaveistasi,+suuntautuvatko+ne+mielestäsi+jotenkin+"väärään"+suuntaan?+Tiedäthän+että+on+ihan+luvallista+tulla+kaapista+ja+elää+täyttä+elämää.
10.09.2019 22:12
Minä+tiedän+kyllä,+että+sinä+"tiedät".
Olet+ehkä+jäänyt+vähän+sivuun+nykyisestä+elämän+menosta.+Tällainen+yhdessä+nukkuminen+ilman+seksiä,+kavereina,+ei+ole+mikään+outo+ilmiö.+Sinulle+se+saattaa+sitä+olla,+mutta+noin+yleisemmin+ei+ole.
Tietysti+jos+miehelläni+on+tarve+nukkua+toisen+naisen+vieressä,+kun+minunkin+vieressäni+on+tyhjää+tilaa,+ihmettelisin+sitä+kyllä.
Toisaalta+taas+,+jos+ei+ole+parisuhteessa,+voi+silti+haluta+nukkua+jonkun+kanssa,+ilman+sitä+seksiä+ja+parisuhdetta.+Ymmärrän,+jos+sinun+on+vaikea+käsittää+sitä.
10.09.2019 22:04
Ystäväni,+en+ilkeile+sinulle.+Olen+valmis+viettämään+aikaa+tässä+pohtien+kanssasi+seksielämäsi+vaikeuksia.+Ei+tarvitse+yhtään+hävetä,+nämä+ovat+ihan+joka+päiväisiä+asioita+ja+niistä+voidaan+kyllä+puhua+tässä.+Jos+sinulla+on+vaikka+homoseksuaalisia+tunteita+tai+haaveita,+kerro+rohkeasti,+pohditaan+yhdessä.
10.09.2019 21:59
Voi+sentään,+et+taida+tietää+elämästä+paljoakaan...
10.09.2019 21:48
No+niin+ystäväni,+kerro+siis+seksielämästäsi,+voimme+auttaa+sinua+hädässä.+Ehkä+sinulla+on+mielenterveysongelmia,+kirjoittelen+mielelläni+niistä+kanssasi.++Tai+ehkä+sinulla+on+sivusuhteita,+tai+kentien+kuulut+sateenkaariväkeen,+kerro+ihmeessä,+voimme+yhdessä+pohtia++asioitasi.
10.09.2019 21:47
Ei+tuo+yhdessä+nukkuminen+ilman+seksiä+taida+niin+harvinasta+olla+ja+ainakin+se+on+helppo+ymmärtää.+Ystävyys+on+mukava+asia.
10.09.2019 21:28
On+aika+helppo+ymmärtää,+että+nainen+näkee+rakennuksen+mielenkiintoisempana+seksikumppanina+kuin+miehen.
10.09.2019 21:23
Kyllä,+keskustelu+on+ihan+normaalia.+Se+mitä+paikoin+täällä+näkee,+ei+taas+ole+keskustelua.
10.09.2019 21:22
Minusta+olisi+kiva+tietää+mikä+on+saanut+pääsi+pehmenemään++niin,+että+kuvittelet+toisten+elämän+kuuluvan+jotenkin+sinulle.+
Voit+kertoa+omasta+seksielämästäsi,+voimme+pohtia+tässä+sitä.
10.09.2019 21:19
39 / 258