Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Asiallisesti+näin,+joten+muistele+iloiten+saamisiasi+ja+kaipaa+uusia+saamisia+,+se+kuuluu+elämään++:)
05.09.2019 15:30
Mitä+luulet,+jos+olisi+vaikka+nelikymppinen,+eikä+olisi+koskaan+"saanut",+olisiko+se+elämä+ollut+haluista+vapaata?
05.09.2019 15:24
Sekin+on+mahdollista,+että+päättyy.+Siksi+on+tärkeää+elää+hetkessä,+tehdä+siitä+paras+mahdollinen.
Mitä+sinulle+paras+mahdollinen+elämä+tarkoittaa,+jos+jätetään+siitä+se+pillu+pois?
05.09.2019 15:22
Olen+nähnyt,+olen+kuullut,+olen+lukenut.+Olen+tietysti+ollut+vaatimusten+kohteenakin.+Kyllä+se+on+ihan+elämää+se.
05.09.2019 15:05
Oletko+miettinyt+mistä+se+sinun+kohdallasi+on+johtunut,+kun+sanoit,+että+se+on+sinulle+tuttua?
En+usko,+että+ihmistä+on+tarkoitettu+pariutumaan+kenen+tahansa+kanssa+ja+siihen+mielestäni+perustuu+se,+ettei+aina+ole+kipinää,+vaikka+toinen+olisi+mukava.
05.09.2019 15:03
Sinulla+on+pitkä+tie+edessäsi,+ellet+sitten+löydä+muita+päämääriä.
05.09.2019 14:57
Kunhan+ei+juo+liikaa,+koska+luullakseni+naiset+eivät+halua+tanssia+känniörveltäjän+kanssa,+eikä+siitä+tanssimisesta+mitään+tulekaan,+jos+ei+pysy+tolpillaan.
05.09.2019 14:55
Jos+se+elämän+päämäärä+on+saada+pillua,+eikä+sitä+saa,+varmasti+on+paskaa+elämää.
05.09.2019 14:52
Eipä+se+minunkaan+maailmaani+hetkauta,+jos+sukupuoli-identitteettejä+olisi+5000.
Julkisten+varojen+käyttö+on+vaikea+kysymys,+arvokeskustelut+ovat+aina+vaikeita.
05.09.2019 14:49
Minähän+sanoinkin,+että+saatoin+ymmärtää+väärin.
Saan+aloituksesta+sen+käsityksen,+että+elokuvan+seriffi+on+ätmi,+sekö+on+siis+väärin+ymmärretty?
Muistan+huonosti+tuota+länkkäriä,+vaikka+se+olikin+suosikkilistallani,+kaikki+sen+ajan+länkkärit+olivat.+Pitää+katsoa+se+uudelleen+ja+tutkailla+sillä+silmällä,+että+avautuuko+se+toisin+kuin+silloin+kun+olin+teini.
Arvot+ovat+kaikilla.+Arvot+ovat+ne,+jotka+ohjaavat+toimintaa.
05.09.2019 14:34
Tuo+lähtökohta+transkeskusteluun+olisikin+mielestäni+oikea+tapa+lähestyä+sitä.
Kun+itselle+sukupuoli+ja+seksuaalisuus+on+kiveen+kirjoitettu,+on+helppo+kieltää+toislta+asioita,+joita+ei+ymmärrä+tai+joita+ei+halua+nähdä.
Kun+puhutaan+ihmisistä,+puhutaan+meistä+ja+ihmisen+tarpeet+ovat+hyvin+samanlaisia,+ne+perustarpeet+,+ne+vain+ilmenevät+joskus+eri+tavalla+kuin+joku+keskiverto,+jota+lopulta+ei+taida+olla+edes+olemassa.
Itse+en+oikeiastaa+ymmärrä+sitä,+mikä+ongelma+siinä+on,+jos+henkilötunnuksen+haluaa+vaihtaa,+jos+haluaa+vaihtaa+juridisen+sukupuolen,+mikä+siinä+on+se+ongelma?+En+ole+yhyttänyt+sellaista+keskustelua,+jossa+olisi+pohdittu+laajemmin+sitä,+mikä+todellinen+yhteiskunnallinen+merkitys+sillä+on,+jos+ihminen+haluaa+korjata+sukupuoltansa.
05.09.2019 14:29
En+käytä+niitä+lyömäaseena.
Kyllä+ne+perustuvat+ihan+ihmisen+käyttäytymiseen.+Ne+eivät+ole+mitenkään+minun+keksimiäni+asioita.
05.09.2019 14:20
Niin+minustakin.+Saatoinhan+hyvinkin+ymmärtää+aloittajan+aloituksen+väärin+:)
05.09.2019 14:17
Niinpä...
05.09.2019 14:16
Niinhän+se+juuri+on.+Kun+muut+määrittävät+ettet+voi+olla+sellainen+kuin+olet,+siinäpä+saa+olla+melkoinen+voimapesä,+että+sen+voi+ohittaa.
05.09.2019 14:15
Sinun+eettisiin+perusteisiinko?
Ihmisyyttä+kunnioittava...siis+sinun+käsityksesi+mukainen+kunnioittaminenko?
Verovarojen+käyttö...sinunko+mielestäsi+järjettömyyksiin?
Jos+kysyy+noilta+ihmisiltä+itseltään,+vastaukset+saattavat+erota+paljonkin+sinun+vastauksistasi.
05.09.2019 14:13
Mikä+on+MA-teoria?
Onko+siis+mies,+joka+puolustaa+arvojaan+,+eikä+pakene+isoiltakaan+tuntuvia+haasteita+sinun+mielestäsi+alemman+tason+mies?
05.09.2019 13:58
Työajalla+voikin+käydä+liikuntaharrastuksessa,+jos+on+työnantajan+kanssa+niin+sovittu.+Jos+ei+ole+sovittu,+silloin+toimintamalli+riippuu+omista++arvoista.+Jos+omat+arvot+mahdollistavat+sen+ajattelun,+että+kun+kaikki+muutkin,+niin+miksi+en+myös+minä,+silloin+siinä+ei+ole+ongelmaa.
05.09.2019 13:50
Voisin+mennä+katsomaan+jonkun+dokkarin,+ne+ovat+aina+mielenkiintoisia.+Voisin+mennä+katsomaan+myös+filmin,+joka+on+täynnä+feministivitsejä.+Voisin+mennä+katsomaan+oikeastaan+mitä+vaan,+jos+olen+siihen+varannut+ajan.+
Toinen+asia+on+sitten+se,+miten+filmin+sisältöä+käsitellään+filmin+jälkeen+ja+sekin+vaikuttaa,+jos+filmi+on+miehen+valitsema+ja+hän+on+tiennyt+sisällön+valitessaan.
Itse+olen+sellainen,+että+jos+mies+viljelee+paljon+"+vitsejä"+naisista,+tiedät+sellaiset+pikkutuhmat+ja+alentavat+ja+halventavat+"vitsit",+en+saata+haluta+jatkaa+toisille+treffeille.+
Toki+kaikki+on+kiinni+niin+paljon+siitä,+mitä+toinen+kertoo+ääneen+tietoisesti,+tiedostamatta+ja+mitä+hän+kertoo+kehollisesti.
05.09.2019 13:46
Millä+perusteella+se+pitäisi+kieltää?
05.09.2019 13:40
59 / 258