Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuule+aloittaja,+olisit+sinä+voinut+reilusti+sanoa,+että+olet+mustasukkainen.+
Minä+annan+sinulle+neuvon,+ettei+sinun+tarvitse+tehdä+tällaisia+aloituksia+ja+pohtia+minun+ja+jonkun+toisen+kirjoittajan+suhdetta.
Kun+huomaat+minut+jossakin+väittelemässä+tai+jankkaamassa+tai+tekemässä+jotain+muuta,+missä+haluaisit+olla+myös+mukana,+rohkaise+mielesi+ja+sano+sanasesi+sinne+väliin.+Jos+sinusta+tuntuu,+etten+ymmärrä+huomioida+sinua,+kun+teistä+anonyymeistä+on+vähän+vaikea+tietää,+kuka+oli+se,+joka+huomiota+tarvitsi,+voit+ihan+vaikka+sanoa,+että+Kaskis,+väittele+minun+kanssani,+haluan+myös+kokeilla+millaista+on+väitellä+kuin+vanha+aviopari.+Huomioin+mielelläni+sinua,+kun+vain+vinkaat+milloin+olet+lähellä.
02.09.2019 20:48
Olen+niin+samaa+mieltä+kanssasi.+Jos+olisi+edes+teoreettinen+mahdollisuus+oikeasti+tietää,+sitä+voisi+jollakin+tasolla+ymmärtää,+mutta+kun+nyt+on+vain+sadut+ja+tarinat,+kenellä+villeimmät.+Voi+se+tietenkin+nousta+jostain+sellaisesta+samasta+kuin+nuotiotarinat+,+kummitusjutut+ja+kansanperinne+ylipäätään.
02.09.2019 20:43
Juuri+niin+Dissa.+Kun+kirjoittaa+samalla+palstalla,+on+välittömästi+suhteessa+milloin+kenenkin+kanssa.+Elämä+on+täällä+ja+totuus+on+täällä...niin+ja+outo+"huumori"+kuten+tuolla+joku+sanoi,+sekin+on+täällä.
Sitten+on+niitä,+anonyymejä+useimmiten,+jotka+pohtivat+näitä+suhdekuvioita+ja+"tietävät"+tietenkin+kuinka+asiat+ovat.+
Elämä+on...+++:D
02.09.2019 20:40
No+älä+nyt+ole+vaatimaton,+onhan+meillä+suhde.+Palstasuhde,+edustamme+varmaankin+juuri+sitä+pitkään+yhdessä+ollutta+avioparia,+jossa+vaimo+jankuttaa+ja+jankuttaa+ja+mies+on+lakannut+kuuntelemasta+jo+vuonna+1970.
02.09.2019 20:38
Kultainen+leikkaus+kuulostaa+aika+hyvältä.+Minä+ja+Harmis...en+muuten+muista+miten+se+kultainen+leikkaus+meni....pitäs+tietää.
02.09.2019 20:34
Olen+rauhallisempi+kuin+viilipytty.....vaikkakin+aivot+jäivät+päälle.+Niin+käy+aina+,kun+pitää+olla+sosiaalinen+ja+"pätevä".+Siksi+iltamenot+ovat+vähän+ongelmallisia+nukkumista+ajatellen.
02.09.2019 20:33
No+voin+puhua+vain+omasta+puolestani,+jos+joku+muu+puhuu+ratsuista,+en+tiedä+hänen+motiivejaan.
Minä+luin+lapsena+ja+nuorena++lukuisia+satuja+prinseistä+ja+prinsessoista+ja+sikopaimenista+ja+vaikka+mistä+sellaisesta..tiedät+varmaan+Lumikin,+Tuhkimon,+Adalmiinan+helmi+oli+ihan+lemppareitani.
En+tykännyt+lainkaan+eläinsaduista.+
Ja+noissa+saduissahan+uljaat+prinssit+saapuivat+ratsuineen+ja+valloittivat+prinsessan+ja+niin+he+elivät+onnellisena+elämänsä+loppuun+asti.
Outo+huumori+on+vaikeampi+juttu.+Itse+olen+tällainen+samanlainen+livenäkin+ja+tietysti+jos+vastaan+tulee+samalla+tavalla+outo+humoristi,+syntyy+tietenkin+outoa+huumoria+tai+"huumoria"+kuten+sinä+asian+ilmaiset.+Jos+itse+on+toisella+tavalla+outo,+ei+ehkä+ymmärrä+meitä+tällä+tavalla+outoja.
Minä+haluan+kuulostaa+rempseältä+ja+hauskalta,+koska+äiti+opetti,+että+nauru+pidentää+ikää.+Minulla+on+noita+ikää+lyhentäviä+tekijöitä+sen+verran,+että+pitää+nauraa+paljon,+että+se+kompensoituu.
Tosi+kurjaa,+jos+et+pääse+mukaan+tähän+outoon+"huumoriin".+Miten+sitä+asiaa+voisi+ratkoa,+osaatko+sanoa?
02.09.2019 20:31
En+tiedä,+enkä+tunne.+En+tiedä,+enkä+tunne,+en+tiedä,+enkä+tunne...riittääkö?
Näyttää+olevan+taas+se+aika,+että+kierrokset+nousevat+ja+"tietäminen+"+alkaa.
02.09.2019 20:22
Juu,+naisten+vikahan+se+on.+
Tosin+minun+tapauksessani+oli+kyse+vielä+suuremmasta+tyhmyydestä+tämän+viimeisen+kohdalla,+hetken+hurmio+(+no+ei+se+ollut+edes+sitä)+ja+vauveli+ilmoittelikin+tulostaan.++Isukki+ei+oikein+riemastunut...tein+kuitenkin+lujasti+töitä+isän+kannustamisessa+isyyteen,+eikä+lapsonen+tänäkään+päivänä+tiedä,+että+hänen+isänsä+olisi+halunnut+minun+tekevän+abortin.+Sovittelin+ja+selitin+tytölle,+kun+isä+ei+pitänyt+yhteyttä,+että+isä+rakastaa+kyllä.+Parhain+päin+yritin+asiaa+selittää,+vaikka+teki+mieli+sanoa+miten+asia+oikeasti+oli.+Sain+kuitenkin+nieltyä,+koska+isän+ja+tyttären+suhde+on+sen+verran+tärkeä,+etten+halua+sitä+sotkea.
Minun+vika,+myönnän.+Minun+yksin.....
Oikeasti+sinun+kommenttisi+ovat+aika+tyypillisiä+naisten+vihaajien+kommentteja.+Oletko+saanut+naiselta+turpaasi,+vai+mikä+on?
02.09.2019 20:18
No+jos+tunnustan,+että+tiedän+mitä+tarkoitat,+en+saa+miestä+ikinä,+joten+sanon,+ettei+minulla+itselläni+tietenkään+karvat+kasva+missä+sattuu.+Muutamassa+kohdassa+hallitusti+ja+hillitysti+kuten+naisilla+yleensäkin.++:)
Voin+nyt+sulle+sanoa,+kun+ei+tässä+muita+ole,+että+yksi+minua+suunnattomasti+kiehtova+asian+on+karvat+miehen+kämmenselässä+siinä+ranteen+ja+pikkusormen+välimaastossa.+Taidan+olla+outo....
02.09.2019 20:11
Tiedäthän+muuten,+että+aloituksesi+on+typerä?
02.09.2019 15:26
Voi+rakkaat...minulla+on+nyt+vähän+kiirus,+pitää+yrittää+välillä+tehdä+muutakin+kuin+päivystää+täällä.+Jaksatteko+odottaa+iltaan+asti,+kun+palaan+takaisin+tuolta+ulkomaailmasta?
Nyt+on+ihan+pakko+valjastaa+ratsu+ja+karauttaa+ihmisten+ilmoille...per....hana...sataa+vettä,+eikä+ratsussani+ole+kattoa!+No+nyt+alkoi+ottaa+päähän....tärkeyspaperit+kastuu!
02.09.2019 15:24
Toki,+toki+Tähtisilmä,+nyt+vaan+on+pikkuisen+kiirus,+kun+pitäs+alkaa+asennoitua+olemaan+varteenotettava+...no+en+sanokaan+mikä,+etten+anna+aihetta+uusiin+aloituksiin++:)
Minäpä+äkkiä+vilkaisen...
02.09.2019 15:20
Niillä+on+luonnetta.+
Karvat+kasvavat+missä+haluavat+ja+miten+haluavat+ja+mihin+suuntaan+haluavat,+niistä+ei+pääse+voitolle,+pitää+vaan+iloita+,+että+ne+sentään+ovat+kasvamatta+joissakin+kohdissa......kuten+silmämunissa+ja+jalkapohjissa....+++:D
02.09.2019 15:18
Suopursu+kukkii,+rahkasammal+aava+rannaton....yksi+lemppari+kukistani+:)
02.09.2019 15:13
Onko,+voihan+vinetto,+mitä+se+pitää+sisällään?+:)
02.09.2019 15:12
No+se+pikkuinen+kolmio+siinä+leualla.+Vaikka+en+kyllä+tykkää+siitäkään+vapaasti+kasvavasta,+joka+on+kivoilla+pikkuleteillä+tai+heiluu+iloisesti+tuulessa.+++Jokainen+tietenkin+toteuttaa+naamakarvoitustaan+kuten+itse+haluaa+ja+tyydyn+siihen.
Sellainen+muskettisoturilook+taas+on+aika+kiva++:)+siistittynä+siis,+muskettisoturit+luonnollisesti+ovat+aina+tyylikkäitä+ja+naamakarvat+ojennuksessa.+:)
02.09.2019 15:11
No+Tähtisilmä,+mitä+nyt?
02.09.2019 15:07
Kun+on+kolme+pientä+lasta,+elämä+onkin+yhtä+lepoa.+Voi+nostaa+jalat+pöydälle+ja+laskeskella+rahojaan+ja+nauttia+elämästään.+:)
Yksi+asia,+mikä+minua+sieppaa+näissä+yksinhuoltajajutuissa,+on+se,+että+osa+niistä+isistä+joko+häipyy+kokonaan+kuvioista+tai+sitten+heitä+saa+hohtimilla+vääntää+olemaan+isä+lapsilleen.+Kun+itse+ajattelet,+että+isä+on+varsinainen+p***läpi,+kuitenkin+yrität+parhaasi+mukaan+tukea+isyyttä,+pitää+omat+ajatuksesi+poissa+lasten+korvista+ja+järjestää+mahdollisuuksia+lapsen+ja+isä+tapaamisiin,+saat+kuitenkin+kurat+niskaasi.+
Kaikki+isät+eivät+ole+p***läpiä
02.09.2019 15:06
Minähän+olen+ihan+rauhallinen+:)
02.09.2019 14:59
71 / 258