Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
57
Kommenttia
8247
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+tutkimusten+mukaan.+Eläintuotteisiin+perustuva+karppaus+on+todettu+erittäin+haitalliseksi+ja+painoa+voi+pudottaa+myäs+terveellisesti.+Ylipäätänsä+karppaus+on+todettu+erittäin+huonoksi+dieetiksi+eikä+sitä+suositella+missäåän.
08.06.2020 13:37
Ketoosi+on+elimistön+tapa+vahentää+hiilihydraattin+tarvetta.+VLCD-dieetillä+saadaan+hyvin+vähän+energiaa+ja+tuo+edistää+Ketoosia+mutta+ketoosin+asteessa+on+eroja+ja+erot+ihmisten+välilläkin+ovat+isoja.+Itse+kyllä+haistan+ketoosin+helposti+joten+ei+tarvitse+mitata.
Ei+hiilihydraattia+voi+käyttää+paljoa+jos+haluaa+kestää+ketoosissä.+100g+hiilihydraattia+ja+100g+proteiinia+on+maksimi.+Tuolla+myös+laihtuu+tehokkaasti.
Jouduin+karppaamaan+lauantaina+kun+kävin+syömässä+muikkuja.+Olivat+tietysti+ruisjauhotettuja+mutta+tuossa+paikassa+tekevät+muikut+oikein+eli+ei+liikaa+jauhoja+eikä+voita.+Perunamuusi+on+siellä+huonoa.+
Minulla+ongelma+on+rintakehä+eikä+sitä+saa+pienemmäksi+millään.+Olen+vielä+suvun+miehistä+pienin.+Onneksi+kiinalainen+xxxxl-takki+sopii.+Jos+aloittaisi+punttisalilla+syksyllä+niin+on+tiedossa+enemmän+ongelmia+kun+meidän+äidin+suvussa+lihaksia+tulee+todella+helposti.+
Minä+nukun+sen+verran+sikeästi+että+vessassa+ei+tarvitse+käydä.+Suolan+käytän+pääasiassa+aamulla+kun+se+on+helpointa.+Valitettavasti+en+pidä+lainkaan+Suolan+mausta+joten+täytynee+ostaa+natriumsitraattia+jos+se+menisi+vissyssä.
08.06.2020 09:47
Ei+nyt+sentään.+10+g+riittää+hyvin+jos+ei+syö+makkaraa.
08.06.2020 09:26
Dieettinä+myös+äärimmäisen+rajoittava+ja+eläintuotteisiin+pohjauruvana+lisää+kuolleisuutta+reilusti.
08.06.2020 08:27
Joudun+nukkumaan+pari+yötä+sohvalla+kun+sänky+meni+rikki+eli+sälepohja+kannattelevat+rimat+irtosivat.+Liiman+kuivumisaika+on+4+tuntia+ja+puristimia+vain+3+kpl+niin+teen+tuon+rauhassa.+
Söin+paikallisessa+ravintolassa+falafeliä+ja+olivat+kyllä+aivan+erinomaisia.+Liian+vähän+mausteita+mutta+rakenne+aivan+täydellinen.+Parempia+kuin+omat+ja+se+on+aika+paljon+sanottu+kun+falafelit+ovat+suosikkiruokiani.+Noita+ei+valitettavasti+saa+Espanjasta.+Onneksi+bulguuria+saa.
07.06.2020 11:50
Laatikaisen+blogi+on+kyllä+mainio.
Etelässä+on+paljon+hyviä+tapoja+mutta+riisi+ei+niihin+kuulu.+Pasta+on+huomattavasti+parempi+vaihtoehto.+Pastitiota+tekisikin+mieli.+Etelässä+hiilihydraattia+käytetään+muutenkin+vähemmän+kerralla+ja+nykyään+täysjyvän+saanti+on+ainakin+Espanjassa+ok.+
Reväytin+molemmat+reidet+yöllä+joten+liikkuminen+jää+vähäiseksi+ainakin+pariksi+päiväksi.
07.06.2020 10:47
Ihminen+laihtuu+kun+saa+vähemmän+energiaa+kuin+mitä+kuluttaa.+On+aivan+samantekevää+mistä+sen+energian+saa.
Minä+juon+noin+3+litraa+vissyä+päivässä.
07.06.2020 08:00
Ihminen+tarvitsee+päivässä+linolihappoa+ja+alfalinoleenihappo+kumpaakin+2+g+päivässä.+Kookosöljyssä+ei+ole+kumpaakaan+eikä+esimerkiksi+voissa+tai+laardissa+ole+kuin+hyvin+pieni+määrä.
07.06.2020 07:47
Berne+viittaa+Harvardissa+tehtyyn+pitkään+tutkimukseen+jossa+eniten+lihaa+ja+eläinrasvaa+käyttävien+ikävakioitu+kuolleisuus+oli+yli+20%+suurempaa+kuin+normaalisti+syövien.+Tarkoittaa+siis+sitä+että+laardaajat+kuolevat+huomattavasti+nuorempina.
07.06.2020 07:41
Juon+mieluiten+hyvää+olutta+mutta+sitä+ei+saa+kuin+joistakin+ravintoloista+ja+Alkosta.+Juon+yhden+lonkeron+viikossa.+En+muutenkaan+juo+kerralla+paljon+olutta+ja+aika+tyypillisesti+2+pulloa+kerralla.+GT+on+sitten+tyypillinen+blandattu+vaikka+hyvä+sellainen+pitääkin+tehdä+itse.
06.06.2020 09:51
Kookosöljyssä+ei+ole+laisinkaan+välttämättömiä+rasvahappoja.+Kolesterolin+kannalta+se+ei+ole+kovinkaan+paha+mutta+maultaan+kovin+olematon.
06.06.2020 08:43
On+niitä+haittoja+havaittu+Bernenkin+taholta+eli+toteaa+että+LCHF-dieetillä+kuollaan+yli+20%+todennäköisemmin+kuin+keskivertodieetillä.+Kaikenmaailman+vekut+vaan+kieltävät+uskontonsa+vastaiset+todisteet.
06.06.2020 08:30
Minulla+kun+on+rinna+ympärys+124+cm+ja+vyötärön+ympärys+104+cm+niin+vaatteiden+ostaminen+ei+ole+kauhean+helppoa.+Kun+vyötäröstä+lähtee+vielä+10+cm+niin+vaikeutuu+vielä+enemmän.
Lähikaupassa+oli+omenaviinipohjaista+lonkeroa+ja+halvalla.+Ostanen+sitä+kun+olutta+on+huonosti.
06.06.2020 08:14
Ei+ole+autoa+eli+julkisilla+menen.+Hyvänä+vuonna+menee+bussissa+yli+10+000+kilometriä+ja+tuon+päälle+muut.+Sähköpolkupyörää+olen+harkinnut+kun+3000+euroa+tulisi+takaisin+parissa+vuodessa+säästyneinä+taksimaksuina.
05.06.2020 10:07
Mulla+on+ongelmana+epäsuhtaisuus+kun+yläosa+on+3XL+ja+alaosa+XL.++Sukat+ostan+Ukrainasta,+kengät+Espanjasta,+alushousut+Kiinasta,+t-paidat+Marokosta+jne+ja+yleensä+isoja+määriä+kerralla.+Voisi+oikeastaan+tilata+Espanjasta+3+paria+kenkiä.
05.06.2020 10:02
Ohjelmassa+triplagintonic+tai+kaksi.+Tuossa+baarissa+ei+ole+juotavia+oluita+ja+3gt+maksaa+12+euroa.
05.06.2020 09:53
Miksi+käyttää+rasvaa+joka+on+epäterveellistä+eikä+maistu+edes+hyvälle?
Paistamisessa+ei+synny+käryä+kun+osaa+homman+eikä+rasva+elttaannu+paistettaessa.
05.06.2020 07:40
Kannattaa+miettiä+tulevaisuutta+hyvissä+ajoin.+Itse+olen+laittanut+herkut+paitsioon+niin+tuo+vähentää+oleellisesti+energian+saantia.+Tänään+käyn+kyllä+baarissa+ennen+mökille+lähtöä,+saas+nähdä+onko+asiakkaita.
05.06.2020 07:37
Täytyykin+käydä+prismassa+ensi+viikolla.+Täytyisi+oikeastaan+tehdä+ostoslista+kun+isossa+kaupassa+tulee+käytyä+harvoin.+Shirataki+nuudelia+voisi+tasapainottaa+juustolla.
05.06.2020 07:33
Ainakin+käyttämäni+Virgino+on+ok.+Oliiviöljyä+menee+lähinnä+salaatteihin+ja+voisin+käyttää+myös+ruuan+päällä+mutta+paistorasvana+en+oliiviöljystä+pidä.
04.06.2020 14:52
334 / 413