Vapaa kuvaus

Aloituksia

57

Kommenttia

8247

1. Ketoosi+on+elimistön+tapa+vahentää+hiilihydraattin+tarvetta.+VLCD-dieetillä+saadaan+hyvin+vähän+energiaa+ja+tuo+edistää+Ketoosia+mutta+ketoosin+asteessa+on+eroja+ja+erot+ihmisten+välilläkin+ovat+isoja.+Itse+kyllä+haistan+ketoosin+helposti+joten+ei+tarvitse+mitata.Ei+hiilihydraattia+voi+käyttää+paljoa+jos+haluaa+kestää+ketoosissä.+100g+hiilihydraattia+ja+100g+proteiinia+on+maksimi.+Tuolla+myös+laihtuu+tehokkaasti.Jouduin+karppaamaan+lauantaina+kun+kävin+syömässä+muikkuja.+Olivat+tietysti+ruisjauhotettuja+mutta+tuossa+paikassa+tekevät+muikut+oikein+eli+ei+liikaa+jauhoja+eikä+voita.+Perunamuusi+on+siellä+huonoa.+Minulla+ongelma+on+rintakehä+eikä+sitä+saa+pienemmäksi+millään.+Olen+vielä+suvun+miehistä+pienin.+Onneksi+kiinalainen+xxxxl-takki+sopii.+Jos+aloittaisi+punttisalilla+syksyllä+niin+on+tiedossa+enemmän+ongelmia+kun+meidän+äidin+suvussa+lihaksia+tulee+todella+helposti.+Minä+nukun+sen+verran+sikeästi+että+vessassa+ei+tarvitse+käydä.+Suolan+käytän+pääasiassa+aamulla+kun+se+on+helpointa.+Valitettavasti+en+pidä+lainkaan+Suolan+mausta+joten+täytynee+ostaa+natriumsitraattia+jos+se+menisi+vissyssä.