- Tuolta hiukan asiantasaista sivistystä:
https://www.youtube.com/watch?v=UbXy3c2oAfA
Ei tuoankkateippi ilmeisesti ihan uusi tuote ole. - Todennäköisesti kaasuinsinöörillä on luetun ymmärtämisessä ongelmia. Alipaineet ovat hitsarin ongelmia. Fyysikot puhuvat paineista. Niillä saattaa olla jotain vaikutusta.
- Voihan kaasuinsinöörit uskoa tai olla uskomatta. Mitä väliä. Ei se ilmastomuutoksiin kumminkaan mitään vaikuta. Eikä se, onko joku joskus jostain jotain lukenut tai kuullut.
- Ensin sen rutistumisen aiheutti pöntön alipaine ja sitten sen aiheutti ulkoinen paine. Kaasuinsinööri ei oikein osaa päättää sitä, mikä fysiikan laki on olemassa ja mikä on olematta. Eipä ihme että jutut on hitsarin tasolla.
- Onko+tuo+varmasti+vertaisarvioitu+ja+vertaisarvioidussa+tiedelehdessä+julkaistu+vertaisarvioitu+ja+IPCC:n+97+%+konsensuksella+varustettu+vertaisarvioitu+oikean+tieteen+mukainen+oikea+tieteellinen+tutkimus?+Löytyykö+vertaisarvioitua+linkkiä??
- Tuossa hiukan helpompi koejärjestely:
https://www.youtube.com/watch?v=ba45dJ7trjQ
Tuomminen koe onnistuu ihan tuvassa tai kammarissakin. - Eipä ole minulla tyhjiä eikä täysiä kossupulloja joten jää koe tekemättä.
Sinä voisit sen sijaan ruveta opiskelemaan fysiikkaa.
Voisit aloittaa vaikkapa kokeilemalla yleisimmällä kasvihuonekaasulla tähän tapaan:
https://www.youtube.com/watch?v=Zz95_VvTxZM
Sitten voit yrittää selvittää sitä, mikä aiheutti pöntön lommahduksen. Tuskin ainakaan pöntössä olevat typpi ja happi jos pöntössä ei ole muuta kuin yleisintä kasvihuonekaasua. - Näyttää vahvasti siltä, että aiot todistaa olevasi ylivertainen runonsävellyskilpailussa. Saattaahan olla niinkin, että kaikki alarmistit eivät tuommoiseen runoiluun pystyy.
Harjoitus tekee mestarin, mutta voisit sekoiluasi harjoitella jossain muualla kuin tällä palstalla. Tule sitten näyttämään kun jotain sujuvaa riimittelyä alkaa löytyä. - Hörhöjuttujen satuilussa et ole tällä palstalla ainoa. Kuka tahansa alarmistikin pystyy samanlaisia tai vastaavia juttuja hatusta nykäisemään ja runoilemaan ja vertaisarvioimaan. Kai muistit suorittaa tuon äärimmäisen tärkeän tieteellisen vertaisarvioinnin ennenkuin runosi palstalle pulpautit.
- Onneksi asia on sentään esillä Ylen uutisissa, jotka kelpaavat tämänkin palstan alarmisteille vertaisarvioituna ja arvovaltaisena tiedejulkaisuna.
- Tuota viestiä kannattaa tarjoilla palstan alarmisteille.
- Kyllä uskovaiset alarmistit osaavat näyttää naurettavilta ihan itse. Ei siihen mitään kaasuinsinöörejä avuksi tarvita.
- Jos seminologi olisi toiminut asianmukaisesti, niin eipä olisi meillä hitsauskaasuinsinöörin juttuja narettavana.
- Tuo selittääkin ihan täydellisesti ihmisen tupruttelujen aiheuttaman ilmastokatastrofin.
- Varmaan on jossain koulussa ollut olemassa oikein hitsausluokka. Meilläkin oli erikseen kemian ja fysiikanluokka.
Tosin sillä ei ole hitsaajan pätevyyden kanssa paskankaan väliä. - Jaaha. Paskanjankutus jostain hitsausluokista näköjään jatkuu edelleen. Taitaa olla niin, että kasuinsinööri ei oikeasti tiedä hitsauksesta mitään.
- Meidän firmassa hitsaajalta vaaditaan hitsaajan pätevyys. Sen osoittamiseen tarvitaan pätevyystodistus, jonka saa suorittamalla hyväksytysti hitsauskokeen.
Paskanjankutus jostain hitsausluokista ei pätevöitä mihinkään muuhun kuin paskanjankutukseen. - Minulla on hitsaajan pätevyys useallekin menetelmälle. On minulla koneistajankin paperit. Luokista en mitään tiedä. Varmaan ne liittyvät johonkin peruskouluun tai kasvitieteeseen.
Se mikä minulta puuttuu on kaasunpaineinsiöörin tutkinto. Varmaan sellaisenkin saan kunhan löydän paikan josta sellaisien saan, eli löydän kynän ja ruutupaperia. - " Sauman täytyy olla virheetön. Se on kova paikka kokeneellekin miehelle. "
Höpöhöpö puskee jälleen palstalle. Virheetöntä saumaa ei osaa tehdä edes itse Ukkoylijumalakaan. Paitsi tietysti kaasuylimies. Sen vuoksi on standardissa määriteltynä toleranssit kaikille vaadittaville mitoille ja sauman ominaisuuksille. - Paskanjauhamista täällä harrastaa Mannin lätkäjoukkue. Minä en kuulu joukkoon.
Ei hiilidioksidin merkityksettömyydessä ole mitään salaista. Hiilidioksidin merkillisyyden varmaan vie itse Mann hautaan mukanaan. Toivottavasti hiilidioksidin merkillisyys katoaa Maan pinnalta samantien.