Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1517

1. Tääll+on+eräs+yksinkertainen+poik+joka+oli+poikamme.+Ny+t+näin+tänään+sanomalehtiä+kun++sivuja+polttavakseni,+ruokaa+laitoin,+Putinin+kuva,+hän+samannäköinen+kuin+se+Andy,Tajusin+,Putin+oli+poikamme+myös.+Toivon+että+saan+nukkua+kun+olin+Putinin+äiti+ja+osa+rauhaa+kymmenien+vuosien+2+h+onnistuin+nuk++Pelottaa+tämäett+ei+väsytä+Rukoilin+että+saan+nukkua+11-12++h+Univelan+pois.+Taiteilijana+tarvitsen+päätäJa+tehdä+hyvin+työni.Jeesus+oli+ehk+mieheni+1600+alussaKoska+minul+oli+se+suuri+rakkaus+1500+lopussa,?+Päättelin.+Louis+Charles+jos+hänen+inkarnaatioMutta+kuolin+29+vuotiaana,Koska+en+uskonut+Jeesukseen??Isorokkoon+kuolin.+Siskoni+myös,+18+vuotiaana,Abbesse+Notre+dame++joka+En+usko+et+olin+muotokuvan+lady+1600+l+lopun+eläm+++Olisinko+Cesilia+ollut+1700+Lady+Sarahin+tytär+joka+eli+n+15+vuotiaaksi+vai+18+?1500+l+Turkin+rakastettu+oli+isäni+George.Niin..en+voinut+olla+Lady+Sarah.+?+En+tiedä+enää+oliko+Ismo+1800+l+uudisraivaaja+mieheni,++hän+oli+1500+Turkissa+Oliko+toisen+kerran+en+vielä+tiedäOlinko+lady+SarahTai+oliko+cowboyna+mieheniSe+voi+olla..Että+olin+Sarahin+tytär+CesiliaJa+nyt+elämässä+Rose,+jonka+mies+saattoi+olla,Mutta+emme+olleet+ylhäisiä+enää..Vaan+köyhiä+ja+mies+juoppohullu++Taas+1900+oli+ylhäinen+mies,+LutherKun+Olin+raiskattu,1923++ei+tahtonut+miestä?+Pukeuduin+valkoiseen+?+Mut+hän+oli+tarpeeksi+kunnollinen,Syntyi+se+rakkaustarina+vielä,Luotettava+ylhäinen+oli+Alexander+Rybak+syntyi+siitäViolinpedagog+Jakubin+poikaKuba,+Luther.
  2. Koetin+soittaa++eräälle++joak++lupasi+että++lähtee+kanssani+katsomaan+++yhtä+paikkaa++maalla.+++Numero+ei+vastannut,++++turpa+kiinniitsekäs+++vainajahenki+hänessä!!menen+käymään+siellä...++++Toivottavasti++ehdin+mukaan..+miehet+on+sellaisia??+että+he+tekee+niin+kuin+sanoo+?että+jos+ovat+menossa+jonnekin+menevät+?että+jos+ei+ole++lähtenyt+jo++ja+ehdin+mukaan.+Pitäis+saad+maanantaina++raha+a+mukaanei+voi+olla+kenenkään+varassa.++++Kirosin+kerran+hä'nen+matkassa..++kun+ei++suostunut+ostamaan+ruoka+aminulle+++kaupasta...++ja+oli+menossa++hautausmaalle(hän+harrasta+ahautausmailla+käymistä.++Siis+kauniiden+++eri+väristen+kanervapensaiden+istuttamista++muinaisille+sukulaisilleen.++Ymmärsin+sitten,++että+koska+menimme+erämaa+mökille++yöksi++että+siksi+ei+saanut+olla+ruokaa?+mukana?+++++mutta+eihän+ne++karhut+yms++tiedä+onko++ihmisellä+ruokaa++mistä+ne+tietäisi.++++niitäkö+se+olisi+kiinnostanut.OLi+++minull+jotain+ruokaa..+++mutt+se+vaan+oli+loukkaavaa+että+hän+ei+ostanut+mitä+olisin+tahtonut.++en+muista+enää+tarkalleen..+++++J+a+olihan+siellä+ne+lehmät+laiduntamassa+++laitumil++ei+niitä+mitkään+eläimet+uhanneet.+eli+siitä+ei+johtunutkaan+ettei+ostanut+ruokaa.+++En+vain++lähde+kanssaan+ilman+rahaa.+Pitää+itse+voida+ostaa+mitä+tahtoo.+++Pelkäsin++hirveästi...+ja+oli+ihmeellisen+hyviä+henkiä+siinä+++asiassamuistan+ett+koin+jonkin+korkean+tajunnantilan..++missä+koki+että+++++mitään+hätää+ei+ollut..++++(++mutta++++++se+ei+ollut+kivaa...++se+että+valvoin+yön+autossa++jossain+oli++mainos+++makuu+patjasta++minkä+voi+autoon+laittaa+(+on+hirveänalkeellista+kun+ei+ole+rakkautta+ja+tukea++oikeanlaisen+ihmisen.Jumala+ei+voi+tahtoa+sitämietinjust+et+Kata+Kärkkäisellä+ja+Linda+Lampeniuksella+on+kaikkeavoivat+tavata+++keitä+vain+ihmisiäettä++++ei+ole+mitään+++mieltä+että+siksi+että++olin+ehkä++arcadekorttikuvassa++edel+elämässä++++että+ei+olisi+mitään+ihmisiä++++ei+ole+mitään+syytä+siihen++niin+++en+muistanut+sitä+++vaikeuksia+++siinä+matkassa+++olin+++positiivisemmassa+mielentilassa+selvänä+pidän+että+ei+ole+mitään+vaikeuksia+++Pitäisikö+meidän+yöpyä?Palautin+teltan++toisen+et+sainruoka+arahaa+25+epitää+ostaa+se+uudestaanTeltas+nukuin+kyllä+sillä+matkalla+++yhden+yön.+++++On+s+evähän+rasittava+a+mennä+++++hänen+kanssa++tuollaisiss+a+asioissa+että+ei+ole+rahaa+hotelliinlöytyykö+mesenaattia?
  3. Ne+++raivosi++,+s+enaisen+henki+raivosi++kun+menin+++ryhmäliikunat+tunnillel+Elixiaan,mutta+ei+voinut+estää,+menin+vaan.+++Siitä+on+varmaan+10+v(+harmittaa++että+meni+hukkaan+ja+menee+hukkaan+se++että+VOI+tehdä+mitä+vaan(+olen+mieluumin+sellaien+että++lavalla++todistetaan+että+Jumala+auttoi+pelasti+JOhanna+Tukiainen+voi++++auttaa?+No+niin++voidaan+käydä+siellä+kylässä,+Ismon+kanssa.+++sellainenvisioose+olis+kivaa!!!+pelätä+Loviisan+ydinvoimalaa..++++ja+juoda+jotain+teetä++ja+koke+a+ett+joku+onliian+vahva(+mutta+++siinä+ei+tiedä+johtuuko+neg+tunne++siitä+siveettömyydestä+mitä+hänellä+ollut.se+tekee+neg+tunteen.kun++Paula+otti+vieraskirjaan,+oli+minulla+neg+tunne+hänen+esiintymisen+ajan..++Kuopiossa..++++arvelen+se+johtui+siitä+(+he+olitodella+siveettömiä+esiintymisissä..++)J+aheillä+myös+++voi+olla+neg+tunne+++neitsyttä++kohtaan+++tai+hengellistä+yms.Koin+eräässä+tytössä++hän++sai+vaan+raivokohtauksianyt+on+helpompi+kun+en+ole+saanut+nukkua++pariin+vuoteen.Nyt+nukuin++6+h(+luulin+nukkuvani++paljon,+yöllä++nukkuessa+koine+ttä+nyt+nukuin++pitkän+yöunen..++(+heräilin+välillä+)++(+en+tiedä+++siitä+neg+tunteesta+hänenkohdalla.++Hänon+niinpaljonnuorempi+ja+oli++epä+älyllinen++ja+epä+kypsä.+++Hänel+on++seurustelu+suhde+ja+kotiminulla+ei+ole+ollut+++(++ei+kai+se+oikein+ole?++++(++ei++huvita+häntä+mennä+tapaamaan++seuraavaksi..Kyllähän+sen+tuntee+?+Toivottavasti+Jumala+on+luonut++++minulle+sopivan++ihmisen.+NIin+s+epaha+naisen+henki+raivosi+myös+kun+menin+klassi9sen+musiikin+konserttia++kuulemaan.Ja+myös+kun+menin+yrittäjä+kurssille,++se+kidutti+sukupuolielimeen+kokoajan+siellä.++Nuoresta+asti+tuntemani+kaverini+++myös+meni+tietämättäni+samalle+yrittäjä+kurssille,++ja+perusti+poniratsastuskoulun.++++St+nimikkeellä...+++mikä+st+se+oli++??++++(+hänoli+Davidin++vaimo++Abitali..+ja+myös+++Maria+Antoinette.+++++Se+oli+ihan+kivaa,+kunoli+kaverini,+että+oli++ollut++Maria+Antoinette.
  4. yksi+idea+oli,+että+hän+voisi+soittaa++dj+nä+++meidän++henkisessä+kahvilassa+henk+paikass+a+niitä+levyjä..se+ol+asues+hänen+luon++(nii+ja+++++se++juuri++että+tutustua+niihin+gospel+esiintyjiin+ja+säveltäjiin.Miten+sen+saisi+aikaiseksi.nyt+olen+kadottanut+sen+hengenpitäis++kun+on+tunne,+tehdä+silloin,+++sen+tunteen+ja+inspiraation+hetkellä(minulla+OLI+yksi+tuollainen++inspiraation,+vision+hetki++ihan++tunti+sitten,++kun+kysyin+saanko++kumpa+nuo+mustat+ei+pitäisi+ääntäitsekkäitä+kehittymättömi’ä+?++Pitää+pyytää+hiljaisuutta?ja+tuo+vieraskielion+loukkaavaodotanko?++että+saa+rauhan+++??++Luther+voi+olla+yksi+joka+++ajaa+teitäsaa++pahuuteen++tätä+kohtaan..Ismo!??++mitä+kuuluu?+++(+menenvoikun+he+olis+hiljaaheiltä+puuttuuu++herkkyys++++vaistota+että+nyt+++++++voisko+tääl+olla+hiljaisuuttakinarmeijan+takki+oli++sillä+pojallameidänpitäis+oppia+elämään+++Niin,+++kysyin+että+++saisiko+vielä+kahvia,+++se+juuri+aiottiin+heittää+pois+++ja+piti+lähteä+sieltä,++++niin+se++että++sain+kahvia!!!+++siitä+sain+voimiatunteen+++että+tahdon+itse+perusta+a+paikan+missä+++saa++++(+++++ajattelin+että++kasvisruokaa,+keittoa++tekisis+mielellän+ja+helppo+tarjota(+mutta+s+e+oli+siis+tunne++missä+kivi+vedessä+missä+hypätä+kiveltä+toiselle.+Li+Andersonista++tuli+mieleen+tuoNäin+kuvan+että++vauvan+saa.++++++Kivi+tunne(+Ismo+kirjoitti+jotain++että+++”Kai+mieskin+joskus+antaa+jotain++kivi+sielustaan..++”+???++Se+oli+s+e++++veri..+++Hassisen+koneen+biisi+?+nuorena+oli+rakkaus+sellaisenaan+sille++hilja+avuota+averi+++oli++ihan+++ei+mitään+vikaanyt+vähänkammoaa+++sanoa,+kirjoittaa+tuollaista..++Pitäis+sen+rakkauden+kanssa+tehdä+kaikki???++(+jos+se+oli+vaikka+kuukautisverta+sitten.+)++aattelin+mennä+jonnekin??+++käymään++mutta+se+onkaukana+et+Ismon+tapaisi+vaikka+Hkissä+++asuisikin(+Jarkko+Aholan++manageri+tms++lupasi+hänelle+++välittää+viestin+mutta+ei+hän+vastannut.
  5. Sekin+on+henki,+joka+tekee+tuon+muistihäiriön.+++että+yht+äkkiä+ei+saa+päähänsä+jotain++nimeä..(+on+onneksi+normaali+muisti+++++++mutta+joskus+tapahtuu++tuollaista+ihmiselle+et+jotain++sanaa+ei+saa++mieleensä++?++++sellaisesta+voi+++syntyä+se++muistisairaus,+++s+eon+henkien+tekemä.Jos+ryhtyisin+nyt+++yrittämään++++jankata+sitä+nimeä++mielestäni+esille,(+olen+kokenut+sen+joskus+++että+yritin+vana+muistaa+jonkin+snanasiitä+tuli+niin+paha+olo,+että+siinä+se+paha+henki+++saa+otteen,++ja+se+voi+yritää+jatkaa+sitämuistihäiriötä+++Parempi+on+olla+piitaamatta++että+en+just+nyt+muista+sitä+nimeä(ja+etsin+sen++hetkessä+tuoltaJos+ei+hetkessä+++pääisisi+etsimään+niin+myöhemmin+sitten.ovat+pahoja+henkiä++jotka+kaikki+sairaudet+tekevät.++ihmisellä+ei+tarvits+e+olla+mtiään+sairauksia+koskaan.+++Opetuslapsetkin+oli+jotka+oikeutettiin++parantamaan+kätten+päälle+panemisella.++(+pitäisiolal+se+hengellisyys..he+oli++kaikki+hyviä,+jotka+puhui+seurakunnissa++tai+esiintyi,++gospelia+esittitms++mut+en+teidä+miksi++en++saanut+tutustua+++kehenkään.heillä+kai+olikaikki+hyvin,++että+he+jaksoi++uskao+ja+ajatella+++niin+kuin+gospel+lauluissa++(+tehdä+sanoitukset+)+++heilläoli+todella+hyvin+kaiikki?++mut+en+tutustunut+kehenkään+heistä.++aSUNNOTTOMANAOLIN++YHDEN+USKOV+POJAN+LUONA++JOAK++SOITTIKITARA+AJA+LAULOI++GOSPEL+LAULUJA+niin+ajattelin+silloin+(+hän+soitti+gospel+levyjä+siinä+kuulin+paljon+++niitä+gospel+esiintyjiä
  6. Hyi..+Te+pilaatte+jonkun+nuoren+elämän.+Hänestä+tulihuora.+++Huora+mies?+Vai+menittekö+te+naimisiin?++(+Ihmiset+ei+tiedä+mitä++saa+tai+voi+tehdä?minä+kään+en+tiennyt++niinkoetan+opettaajos+joku+nuori+lukeeettä++ei+voi+tehdä.++++++Luuli+että+on+yksityisyys..on++yksityisyys+++tai+Jumala+lakkautta+aitsensämutta++++(minunon+pakko+sanoa+jotain++jos+joudun+vastuuseen?++ett+joku+nuori+luulee+että+voiollaljoku+namu+++++(+(kunminua+on+rangaistu+siitä+että+++luuli+että+voi+tehdä+mitä+vain(+esim+äsken+katkesi+kynsi++++++ja+ajattelin+se++muistaa+aina+vaan27+vuotta+on+siitä++++ettäoli+intim+elämää+yksinse++aina+tahtoisi++++käyttää+sitä'+häväistäkseen+++niin+jos+teette+jotain++++ala+arvoista++se+muista+a+sitä+kokoelämän+ja+seuraavan+elämänkin.+++(++se++määrää+niitä+++++sitä+että++mitä+voi+tehdäon+ihanaa+että+on+yksityisyys+++olenrukoillut++useinett+Jumala+lakkautta+itsensä+++jos+ei+ole+yksityisyyttämutta++++++niin+ei+se+päässyt++tekemään+mitään+++tälle..++ne+henget+ei+päässeet+elämääni,mutta+++ne+asiat+loi++olosuhteet++joissa+++(+siis+he+tahtoo++iskeä+heikoimpaan+kohtaan+tms+(+kaikki+on+yhä+sellaisia..Ei+ole+Toni+w+stä+kuulunut++he+kaikki+pitää+siitä+että++joku+heikkeneevaurioituu++ei+he++anna+apua++yritin+kauan+oikeassa+tunteessa..+++mutta+ei+he+välittäneet+++tunteestasielustahe+välitit+vaan+omasta+menestyksestä.Nyt+teilläon+rikkaat+olot+Siuomessamutta+jos+joutuu+vaikak++eurooppaan+misäs+on++50+miljoonaa+ihmistä??+kaupungissa(+täälläon+vain++5+miljoonaa+akoko+maassa??+++tms.++++millaiset+ruuanjakojjonot+siellä+on???+(+niin,+++se+oli++vähäistä...kun++menin++sen++ensiihastuksen+luotyhjyydessäja++olin+siellä+oltua++ahdistunut,+luin+Raamattua+ja+olin+ahdistunutymmärsin+että+Jumala++kuulee++ja+otta+akaiken++sielunelämäntajusin+senvaikak+kaikki+se+oli+keskellä+tyhjyyttä..ei+ollut+mitään+seurausta++siitä+++paitsi+että+tiesin+että+++tein+oikein,+menin+oikeaan+suuntaan,++että+olin+herkkkä,(mutta++en+tajunnut+kyllä+++mitenkään+että+intim+elämää+yksin+ei+saisi+ollasiitä++syntyi+vasta++muutaman+vuoden+päästä++++helvettiä..koska+olin+henkisesti+korkealla++ja+tahdoin+ollaaloin+kuulla++radiotoimittajissa++joihin++rakastuin(+yhteen++siis+ihastuinrakastin+kyllä+heitä+kaikkia++he+oliniin+++herrkkiä+inhimillisiä++täydellisiä+kaikessa++ne+d+jt++radiossa.+++aloin++kuulla++++heidän++äänestä+reagointia+elämäänija+luulin+silloine+ttä+he++laittaneet+salakuuntelulaitteen+kotiinisiihen+loppui+s+eintim+elämä+yksin.Oikeat+tunteet+olivat++niin+hirveää+tuskaa+kauhua++että++ihan+sairas+on+se+Axl+Smith+juttu(+mutta++en+enää++koe+sitä++ne+pahat+henget+sai+vallan(+toni+ymsjätti+niiden+++kidutettavaksi+++tuhottavaksi++vahingoitettavaksi+.+++tunteet+++herkät++voimakkaat+++olivat+pelkkää+tuskaa++kun++ne+häiriköivätne+kaikki+pahat+ihmiset+++++(+sieluina++vainajasieluina++todella+pahoja++ja+pahoja+ihmiset+++jos+++heiltä++pyysi++apuahe+ilmeisesti+yleensä+antavat+kiduttaa++loppuun+astiniin+kauan+kuin+ne+henget+tahtovat+kiduttaa+++minulal+sattui+olemana+JeesusuMoosesyms+++ylhäisiä+sieluja++++ja+se,+että+olin+its+eolltu+väkivallaton++vuosisadat,+tuhannetne+on+todel+vaarallisia?+++ne+henget.++H+eei+ole+auttaneet+minua++tuntemana+rakkautta,(+ihmiset+)+he+on+niin+pahoja..1999+++aivojen+tunne+alueet+lamaantuivattunne+taso+putosi+++todella++rukoilin+apua,+++00,++01++03++jne++++06++++++Torjui+täysin++esim+marko++jota+menin+vastaan++keikakbussiaan(+etsin+älyllistä+ihmistä(+onhan+hän+haastatteluissa+älyllinen+)siis+sielulta++älyllinen+tunteva++kehittynyt+sielu+++(+laulusita+sai+kuvan+että++on++varmaanmutta++hän+torjui+todellla+++siis+ihan++ihmisen++joak+olisi++tahtonut+jutella+vain,++torjui+mystillisestiennek+ehti+sanoa+mitäänja+olin+myös+niin+herkkä+++että++++ja+olin+normaali++käytöksinen+siinä(++siis++sellainen+++vieno++neitojoak+ei+mene+itsevarmasti++sanomana+jotain++mutta+kehoni+oli+tehty+rumaksikoska+oli+jokin+siveettömyys++ed+elämässä+++se+vaikutti..++++heidänmielestä+esim+isot+rinnat++ilmeisesti++++hekö+määrää+s+enulkonäöntoivottavasti+Jumala+määrääkuinka+paljon+pitää+elää+Jumalalle+ja+miten?voisiko+Jumala+lakkautta+a+itsensä??++aika+monet++ihmis+energiattahtovat+esim+roikkuvia+rintojajos+katsoojot+kuvaa+++Suomestasuomen+lsäkeistä+ikääntyvistäminau+he+ehkä+sääliikun+on+raiskattu++20+vuottamutta++yleensä+ihmiset+he+tahtois+toisille+samaavanhentumista+lösähtäviä+poskiaheidän+energiat+on+sellaisiayritin+Tonia+saada++henkinen+keskus+olemaan+kanssanimuttahän+halusi+vainitsekkään+perhe+elämän(+en+oel+päässyt+YHtään++mihinkään+yhäkäänei+ole+yhtäkään+ihmistäihmisuhdetta++joka+olisi++yhtään++hyvä++tai+mitäänpitäisin+ehk+yhdestä+tädistä++jonk+luona+kävin++kyläsäs++tarjosi++kakkua+ja++kahvia++++ja+keittiössä+istuskelinmutt++mietn+ylevämielinen+sellainen++vanhentuva++lihava++ylipainoinen++köyhäjonak++kaik+raha+menee+vuokra+asunnon++vuokran+maksuun.+?pysyin+eross+asellaisesta.++vuokra+on+800+hänelläniin++hänelle+jää+300+kk
  7. olen+todella+pettynyt+että++ei+ole+saanut+nukkua.++Huomaan+sen+vaikka++kotisivuja+kun++teen.++++Miten+niin+pahoja+voi+olla+että++tahtovat++heikentää++vahingoittaa++(+pidänsitä+uskomattomana)vantaalla++vielä+oli++henkeäMuistankunensinnä+jouduin+asunnottomana+jonkun+luo++sitä'+epätoivoa++ku+elämä++pilaantui+kuin+auscwitsissaolin+valaistunut++hengellinen++.++ja+siitä+jatkunut++sekunnista+toiseenettä+väärän+ihmisen+luo+jouduin+menemään.++sellaisena+pitäis++rakastaa+Jumalaaja+nyt+hän+ei+anna+nukkuakaan?++Haen+kun+saa++7.+päivä+rahaa++yksityiseltä+lääkäriltä+kunnollisen+unilääkkeen.Imovane+on+vain+nukahtamislääke++rauhoittava.++Se+ei+aina+riitä++kaik+nukkuminen+ohjn+mennyt++valtaan++++jonkun+valtaantänäänselkeeästi+ilmaistiin+että+joku+eipäästänyt+minua+uneen++että+saisi++kokea+siellä+olevansa+parempikuin+minä++kun+en+nuku+++olen+pettynyt+että+Jumala++ei+auta..+vaikeampi+uskoa+Jumalaan++uni+on+ihana+ja+vä'symys+++miksi+Jumala+++anta+a+odottaa+unta+tunnista+toiseentuolloinkunlapsuudesta+kirjoitin+ja+hyväsäs+hengessä+olintoivoin+vain+että+nukahdan+++klo+23olen+kirjoittanut+++++++viihdyin+vielä++hengessä1.52++++++ei+vain+ollut+alkanutnukuttaa.++En+tahtonut+ott+unilääkettä.2.10++ai+olenkirjoitt+seur+sivulle++että++yöllä+kiduttaminen+oli+sietämätöns+eei+näy+tuoss+a+koska+en+sietänyt+kirjoittaa+siitä.++siinä+näkyi++näkyä+eevasta+++++hän+oli+todella+pienihahmo+kaiket+vuodetkunjouduin+näkem+jot+näkyjä++en+tahtonut+nähdä++kenestäkään+mitään+näkyä.++Olen+henkisesti+korkeampi++(+ei+hän+edes+ole+henkinen)nyttuona+yönä+++näytettiinnäkyä+hänetsä+ja+siitä+hänen+pojasta+++vuokraasunnon+++he+tahtoisi+nauttia+tästä+että++en+ole+saanut+untamikä+teke+eheikoksinäen+sellaisen+jokaolikaukainen+pienen+pieni++++hirveänä+isona+naamanajoka+ei+välitä+siitä++epäoik+mukaisuudesta++että+hän+nukkuuja+minä+++valvon+kidutettuna.++++(minä+en+tahdo+olla+missään+suhdanteessa+häneen.kun+oli+vuoden++siivoamassa+en+muistanut+häntä+enkä+odottanut+että+palaisi++takaisin+tuonne.++++enkä+++olisi+mennyt++sinne++mutta+raha+loppui+niin+sieltä+sai+kahvia.++++7.+päivä+lasken+kahvilassa++käyntiin+rahan++kuukaudeksien+mene++koskaan+enää++tuonne++minne++se+tätijosta+kerrotaan+vallanhalustaanjo+aiemmasta+++vuosien+aikana.+++2.103.073.40++nukahdinja+nukuin+++2+h+45+min+++klo+6.25+asti.6.45++tahdoin+jatkaa+nukk+++ei+onnistunut+++++yleensä+on+aamull+onnistunut+jatkaa++5.509.0+10.3511.50pysyin+teltassa+ja+koetin+nukkua.ei+voi+nukkua++2h++45+minja+se+täti++ja+se+vuokrahuone+mie+s+HE+siihen+tyytyvä'isiä+hyvin+tyytyväisiä.++(+en+voinut+kohdata+edes+sitä++henkilöä+kuin++2-4+h+nukkuneenna.++(+hän+sai+raivareita++jos++oli++n+henkisesti+vahva.+++Kunnossa.++meni+myös+sellaiseksi+et+isäni+luona+kävin+kun+olin+nukkunut+liian+vähän.Hänkin+olisi+vallanhaluinen+Mooseksena+jos+saisi.++pitää+siitä+että+olisin+nukk+vain+2+h-+4+h.+k+16+otin++nukaht+lääkeen+ja+onnistuin+nukkua+-17++1,+40ja++sitten+toisen+1.+40++eli+herätettiin+enneen+unen+syvää+vaihetta+eli+korkea+avaihettaja+heräsin+uneen+missä+Joel+jeesuss+anoi+että+Kyllä+sämuistit!!!+raamatunlauseita.++jo+aiem+ilmeni+unessa+väkivaltaa+++siinä+++missä+kristinuskosta+kysymys,oli+että+näytettiin+peiliäja+s+eoli+niink+selkounikorkeammassa+hengessäpeiliä+ja+luettiin+isä+meidän+rukousta..ja+++heräsin+siihentosiaankaan++en+ole+kristillinen+ja+tosiaankin+poltan+Raamatunvallanhaluisen+moosekseneevan+ja++eevan+poikien+sethinkainin++yms+++++++Pitää+olla+vapaus!
  8. Ne+ovat+Eevaa+alempiaHe+jotka+kirjottaa+missä+tunteet+repliikit+ovat+yhtä+psykopaattisia++tyhjiä+satunnaisia+tunteet+ihan+käsittämättömiä+++kuin+lukis+jotainkafkankauhutarinaaRatsukesä+oli+joka+oli+hyväOli+oikeat+tunteet+Tyttö+joka+odotti+suurtarakkautta+ym+kaikkea+ei+ollut+psykopaattiHevonen+on+puhdas++Hän+kaipasi+Karpalo+nimen+antaa+tahtoi+suomenhevoselle+josta+haaveiliMillan+hevonen+oli+Pujo,+liinakko+suomenhevonen+En+koskaan+sanonut+heppa...kuten+äitiniKunnioitin+rakastin+ylväyttä++Äitini+ei+Amadeus+Mozarttiakaan+tajunnut+elokuvassa+SuureksiKysyi+kuoleeko+tuo+poika+lopussa?Rakastin+sitä+Amadeus+elokuvaaRakastin+Olemisensietämätön+keveysTuotiin+sen+jälk+Orlando+eteenMissä+Eeva++ja+tyhjä+kalsa+rakkaus+tajuamaton+tyhjänpäiväinen+Se+elokuva+oli++kanssa+jolla+Eeva+halusi+voittaaEttä+olis+suurempi+kuin+tummatukkainen+tyttöJolla+rakkauden+kyky+ja+intin+elämän+ja+suurten+tunteiden+ja+miehen+kunnioituksen
  9. Hän+on+joka+ollut+kiltti+aina+ihmisille,Niille+joita+kohtaa,+hän+osaa+henkisesti+unessa+järkkäillä+niin+että+on+mukava+ihmisille+Mutta+he+ovat+todellaheikkoja+ihmisiä+pieniä+ihmisiäHän+ei+jaksa+sellaisia+jotka+ovat+henkisesti+korkealla+++hän+tahtoi+pahaa+kun+olin+vahvaHenkisesti+korkealla+En+ymmärrä+sekö+saa+aikaan+että+en+voi+nukkuaAijonk+mielestä+jolla+on+3000+vuokravelkaaOn+jokin+vähäNe+ovat+minun+perustaman+kristinuskon+asuntojaOlin+Jeesusta+vanhempi+sukulainenSanoivat+että+perustaperustaja+Tahdon+vaan+nukkua!+Hän+teki+ehkätahallisesti+ettei+katsonut+maksanko+tarpeeksi(+hän+oli+siinä+mukava..)+Ei+hän+välitä+että+se+on+hänen+ulosotossaHän+on+saamassa+jonkun+ison+perinnönSe+summa+ei+ole+ehkä+mitään.Tai+jos+maksan+täytyy+onnistua+töissäniOn+taidekoulutus+olen+10+kuvannut+Se+millimetriä+Näkyi+niin+pienenä+pääuutisenaNiin+paha+mikä+mielessä+näyttäytyyHarmiton+tavallinen+tätiJota+en+pelännyt++yksinkertainen+tätiOlinkiltti?+Et+kerroin+tuo+tupakal+käyvä+oli+Elisabeth+Ei+ole+hengellinen+ihminen+Tavis+vaan+vieras+on+jehovantodistajiensali+ei+tiedä+heistä+mitäänJa+Krisnaliikkeen+temppeli+ei+ole+käynyt+siel+koskaan+Siivoamassa+hän+oli+vuoden+verran.(Olen+minäkinsiivonnut+elämässäni+kesätöissä+nuorena+ja+myöhemminkinSiitä+on+15+e+työpalkkaHe+ei+saa+estää+untaniVälittääkö+Jumala?Kyse+oli+vain+asunnottomuudestaSain+hyvin+olla+mitä+olin++olen+hyvä+tietysti+tehdessäni+parhaaniEsim+ne+nuortenkirjat+ja+romaanit+kirjastossa+joissa+ei+otetta+elämästä,+ei+oik