Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. no+entiedä+olenko+pettynyt....++että+Jeesus++"päästi"+++sinne+agricolankirkkoon(+että+miksi+kävin+siellä?Eikö+saanut+minulle+ajatusta+mennä+muualle.on+niin+monia+asioita.+!+++"kadun+aika+vähän+++"+lauloi++en+minäkäänoleajatellut++oikeasti.++Kivahan+siellä+oli+käydä.++++Tuskin+siitä+vahingoittui.Tuleehan+vesikin+maan+alta.++sitäjuoja+ihminenon+70+%+vettä?
  2. hei+sinä++minulle+oikea.+++Äsken+++tuo+täti+puhui+niin+luja+a+puhelimeeN+ett+piti+laittaa++ovi+kiinni.+++koin+että++miksi++epäsuhdanteinen+++elämäluodaan.+++++Jostain+syystä++++hänpuhui+niin+että+korvia+sattui.++sielua+sattui.sitten+sanoi+sielun+äänellä,että+mä+tahdon+vana+pahaa+sulle.sitten+tajusin++ajattelinettä+eikö++joku+joka++on+tavallisiss+ahommissakirjastotyöntekijä+esimhän+ei+pysty+tahtomaa+++hyvää++taiteilijalle++vapaalle+taiteilijalle+joka++korkeatasoinen++++tuli+mielene+olisiko+sielläkuten+Sofialla+on+Stefanjoku+ihminen+joka+auttaisi+minua.++siis+tuo+täti+henkii.....+++siis+he+ei+vaan+pysty?+jos+++he+ei+ole+taiteellisella+alalla+itsehe+ei+pysty++++olemaan+korkeatasoisen+taiteilijan++jutuiss+aelämässä?+++kaikilla+tähdillä+onihmiset+ympärillä+jotka+++on+hyviä+silel+että+he+menestyyettä+he+tekee+hyvin+mitä+tekee++tottakai+olen+paljon+onnellisempi+kuin+joku+toimistotyössä+olevaja+tottakai+olen++tajunnalta+laajempi+++tahtoisin+vaikak+auttaa++kuntik+tok+videoita+katsellutettä++ihmiset+voisi+olal+parthaimmillaantahdon+elää+sellaista+elämäänuo+ei+ole+samal+aaltopituudella+lainkaanen+voi+puhua+kanssaan++lainkaan+se+ei+siis++anna+mitäänei+ole+älyllisesti+eikä+tunne+tasolla++kontaktiajso+sanon++on+raiskattuvoi+voiuvoikauheaalohdutusta+yrittäisimutta+mitään+ko0ntaktia+ei+oleMinullelapu+on+sejioak+autta+aminut+++esim++sinen+++maatilalle++joka+on,++jonen+voirakenta+a+suanan+ymluther+näkyy+niintyhmänäniin+sika+mitättömänäpahana+otuksenaja+katsomitä+tiule+eulos++kirkostaimbesillejärillientakana+++rutistuneita+pikkutätejäJeesu+ei+tosiaan+puhunut+kirkostaei+maininnut+Kirkko+sanaa.++Lutherinkuvasta+näette++ilkeyden++hänen+silmissä.,myös+teeseistään+näette++rajoittuneisuuden
  3. Niin+kidutettiin+koko+yö+,+jos+muistan+oikein.2+h+nukuin.++Viime+yö+yllättäen+ei+saanutkaan+nukkua.+Katselin+Tik+Tokkiä+.+Oli+2+viehättäv+tyt+Joiden+laulu+loistava+Ja+viattomuus+lapsina++he+oli+ehk+gopejaAjattelin.+Ei+vaan+saanut+nukkuaSillä+vietiin+kokonainen+päiväPissrasia+kaatui+mak+psille+aamulla+,Potta+siisMut+eisiit+ole+ollut+haittaa+on+niin+lämmintä+ei+tarvi+makuupussia+Kolm+peittoa+silkkinen+vuode+Lähdin+ostan+vekehampurilaisen+koska+nukkuneena+2+h+ei+voitehd+mitään+Härkäon+ojassa++niin+saa+sen+nostaa+Ruokaa+ei+ollut+alkoi+sataa+kunkeräsin+tulentekoaineksiaTiesin+Hesburgerin+joka+on+auki2e+soijaveke,+1+e+juustovekeVessassa+huuhtelin+mak+pussinPikkulippulaivasta+löyty+pikkukirjastoMis+järkkyilin+kuolevia++ja+latasin+kännykän+ja+luin+jot+sen+ajan+Nuort+kirjoja+katsastinSeinän+ketun+tahdon+maalata+seinälleniJa+ruokaa+silleJätin+4+nakkia+metsään+aamullaJa+kävin+kaakao++l+en+olla+jaksanut+jos+ei+prismalleni+jolla+oli+1+e+kaakaoOlinhetk+kauhuissani++kahvi+1e+mut+kaakao+2.Vaan+pluskortilla+oli+1+Ei+olis+ollut+2+e+kortillaPääsisieltäSalmiakkiasöin+matkan+Kismetin+kahvin+kanssaOlin+2+h+nuk,+koko+yö+kidutettu+ja+päivä+sitä+samaa+++Bussissa+nukahtaminen+oli+ihanaa10+tai+15+min+Entiedmite+pysyi+istuallaan+mutta+hyvin+se+meniJa+heräsin+oikean+pysäkin+edessä+Tämän+sanoi+aurinkoKeskellä+sateita++nuku+nyt.K19+kun+se+hirviö+asunnonvuokralainen+ei+nyt+nuku,+että+ota+unilääke+sanoi+aurinko,Ja+se+onnistui!nukuin+k+19+-22+Otin+toisen+puolikkaan+nyt+Jatkan,+12+h+nukuin
  4. Kävin+aikuiskasteella
  5. Rakkaudettomuus+on
  6. Ruuanjaosta+saatuja