Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. tämä+on+unta?+++En+ole+avannut+tuota++vegefudge+pussia,++mutta+kun++aioin+nyt+avata,++näen+että+se+on+revitty+auki.+++Joku+siis++luuli+vain+++että+se+on+avattu??+++tuostahan+on+purtu+palakin.+++Se+marmelaadi+pallo+pussikin+oli+auki.+++++?+++Onko+jokin+selitys?++++joku+juuri+kuvittelee+että+vanhentuu+muka,tahtoisi+että+posket++,+kasvot+++putoaisi+vähentyisi..++mitättömät.++++voisi+olla+että++ostin+huomaamattani+avatun+pussin??++en+tiedä.+++yleensä+on++jokin+selitys.+mutta+silti+on+unta.++++++Kaikki+on+varmaan+unta.++(+uneksin+että+eletään+yli+900+vuotiaaksi++kuten+Adam+ja+Noa+ja+monet+muut.++)(+ajattelin+myös+että+jos++Jumala++tahtonut+ett++joskus+lähtee++kehosta++niin+pitäisi++ajatella+että+pääsisi+sieluna+++taivaaseen.+++++(+niin+perun+kiroukset..jos+kaikki+on+vain+unta..+++en+osaa+ajatella+sitä...Valoisaa+on....+++++(+tahtoisin+ihmissuhteen.+Voin+huomenna+mennä+tapaamaan++ihmisiä.++(+tänään+huomasin+että++oli+jokin++paha+henki+++tottunut+et+tä+minul+ei++ihmisuhdetta.++Kun+juttelin++orava+naiselle++meni+solmuun+pyörän++takkariin++tarttui+ja+osui++kärri.+++Mutta++on+hyvä+henki+matkustaa++minulla,++se+onnistuu+kyllä.eik+teil+varm+vastaan+sitä+ett+tutustuu+ihmisiin.++++tarvitsisi+yhden+ihmisenKenelle+kirjoitan.+Jos+laitan++keskustelusivulle+++(kun+en+tied+kelle+lähettää.+)++joo..+s+eon+kivempaa.
  2. (+hän+oli+minusta+ilkeä...)++Se+Krisna++hymyili++++ei+suorastaan+ilkeästi+mutta+++ivallisesti++ei+kuvasta+hymyä..näyssä..++joita+en+tahdo..+++++Ei+++ilkikurinen+ei..++(+ei+hyvä++)++++Orava+oli++erään+talon++++toisen+kerroksen++ei+liian+korkealla+mutta+korkeallaja+lapset+katseli+sitätai+nuoret+eikä+he+osanneet+sanoa+sanaakaan++kun+puhuin+heille.+++ja++pidin+sitä+pahaa+henkeä+todella+kuvottavana..+joka+yritt+tehdä+minusta+++tosi+älykästä..+++kun+minulla+ei+ole+älykkyysosamäärä++hirvittävän+korkea(+siis+ett+ihmiset++olisi+tyhmiä++j+aminä+älykäs++(+kun+ei+ole+niin+korkea+älykkyysosamääräihan+kusipäinen++nais+paha+henki.++En+tahdo+sellaista.+++heidän+äiti+tuli+siihen..++++jostain++ulkomaailmasta..++Häneltäkin+kysyin+ruokitteko+oravia?(+se+paha+henki+nainen+yrittää+tehdä+nälänhätää???++++He+sanoi+että+ei+he+ruoki,++Ne+nuoret.++Ja+heidän+äitikään+ei+sanonut+että+ruokkisi++oravia.+++Minun+piti+olla+sille++mikä+lie+läski+raihnainen+paha+henki+nainen+++superi+++niihin+tyhmiin+nähden++ja+pesin+pähkinöitä+ja+laitoin+puun+alle.++...............................................................................................................................................)+++ei+niitä+kannata+kuunnella++,+ne+vetää+kaiken+alas.++kun+tein+videota+ja++jokin+paha+henki++hyökkäsi++ja+sai++sivuun++siitä+mitä++aioin+sanoa...++se+että+reagoin+pahan+hengen++++johonkin++++veti++kaiken+alas..+++tajusin+ei+kannata+reagoida++pahaan+henkeen.++(+poistin+tuosta++kaksi+riviä++Missä+reagoin,+++(kuulin+mitä+se+paha+henki+sanoise+puhui+ihan+asiaankuulumattomasta+henkilöstä++joka+ei+tosiaankaan+ollut+mielessäni...+++(+Pitäisi+kai+yrittäää+olla+hyvä++(+hengelliset+elämänohjeet++)he+on+niin+röyhkeitä+naisia+++(+ajattelin+todella+pahaa+tänään+siitä+naisesta++joka++henkimaailmasta++tunki++yritt+vaikuttaa+++(+se+on+paha..+että+ajattelee+niin+pahaa+väkivaltaa..+)+++Aattelin+jotenkin+tunkea++sakaraisen+keihään++hänen+selkärankaa+pitkin+ja++taivuttaa+sen+++(+eli+se+kuvastaa+++se+väkivalta+mitä+++voi+ajatella,++sitä+tilaa,++tai+kokemusta+mikä+itsellä+on..++++(++olotilani+++oli+mahdoton+++++(+jos+joku+tuhoaa+kaiken++mitä++sielu+tarvitsee,+mistä+elää++)+++Rukoilen+että+Jumala+ei+toteuta+sellaist+väkivaltaa++ei+hän+ollut+edes+ruumiillinen+varmaankaan+++.+++olen+aina+rukoillut+että++Jumala+tekee+tyhjäksi+kaikki+väkivallan+ajatukseni+seuraukset,+kuten++luki+Ihmeiden+oppikirjassa.++Course+of+Miraclesmikä+menee+ylitse++älyllisyyden+kykyni?+muttarillipäinen+se+kirjoittajatäti..+valokuvassa++ja+++intim+elämästä+rakkaus+elämästä+en++vaan+ole+samaa+mieltä+++ett+ihan+samantekevää+++kenen+kanssa+++(+sellainen+mielikuva+siitä+kirjasta+)(+tuli+tässä+mieleen+että++ai++se+oli+eeva+täti+jolla+ei+ollut+ketään+++++(+että++sen+pitää++tai+piti++++olla+pieni+joka++rakastaa,+näkee+jonkun+miehen+jonain.(+sitä+ajattelin+tänään..+)++++Ihmeiden+oppikirjassaoli+myös+mitä+muistan+usein;++"+Olen+liian+pieni+ymmärtääkseni+mistä+mikään+johtuu"++(+se+saa++kyyneleet+silmiin..+++Se++on+auttanut..+++siis+se+on+kelle+vain+ihmiselle,++++että+hän+on+liian+pieni.
  3. (+se+siitä..++)++ei+sitä+enempää+voi+ajatella.++++Ennen+sitä+oli++ylipainoinen+täti+joka+etsi+dekkareita+hyllyiltä.++En+tiennyt+tahdonko+pahaa+ihmisille+kun+en+osannut+suhtautua+siihen+että+hänestä+dekkarit+oli+hyviä+kirjoja.+++(+sanoin+että++jaksatte+lukea++kirjoja..?++että+niissä+ei+ole+hengellisyyttä+koskaan,+romaaneissa.+++Mutta+hän+luki+vieläpä+dekkareita.++Niissä+on+väkivaltaa++ja+kauhua,+sanoin.+++Jos+se+että+ei+"tahdo+hyvää"++??++johtuu++että+ei+ole+kommunikointia.+Ei+hän+tahtonut+keskustella,+ei+voinut+keskustella.+++Ei+hän+vilkaisutkaan+minua.++Tuota+on+edeltänyt+++että+olin+yksin+päivän.++Kävin+talolla+jossa++kerran+sain+asua+puoli+vuotta.+++Ovi+oli+auki...++Olin+epäileväinen+ehkä,+matkalla++,+menisinkö+käymään.++Olin+hakenut+varastolta++ruokaa.++Hän+tahtoisi+ruokiani??+se+tyttö.++Olin+ostanut++maustettuja+pähkinöitä+++ne+oli+kalliita..+mutta+huvitti++silloin+ostaa+niitä..++Muistan+hyvin.+Kun+saanut+rahaa++päätin+sitten+ostaa..+vaik+++liian+kalliita.(+ei+ne+ole+erityisiä+on+ehk+hyv+kokea.+Syön+leipää+meluummin.Mutt+leipää+just+ei+ole+ollut+tänään..kun+valitsin+ostaa+kahvin..+++2+e..+sain++pullonpalautuksesta++70+centtiä..ja++kultapenaalissa+oli+1.+30+e...++++++++Mietin+jäädäkö+siihen+kahvilaan..+++2+e+kahvi.+++Siel+saattoi++ladata+kännykän...++mutta..++laturijohto+oli+jäänyt+++++teltalle++ilmeisimminkin+.+++(+nyt+se+latautuu+tuossa,+tuo+kännykkä.++++)++Kysyin+naapuri+pöydästä++euroa++santsikuppiin,+++heillä+ei+ollut.Ovat+samanlaisia+kaikki++tädit,+naiset++pidättyväisiä,+++++sama+ilme++++ei+ole+antaa+++(+kolikkoakaan++kahviin.+++++Eilen+joku+nuori++mies+poika+ihminen++antoi++tölkin,+(+0.15+c+++tänään+sain+siitä+++(+ja+sain+sen+ansiosta+kahvin+)++(+kysyin+häneltä++kahviin++2+euroa..+hänell++oli+antaa+se+tölkki.
  4. Olen+käynyt+kasteella.+++Paavali+on+Jussi+Parviainen,++että+mitä+hän+nykyään+ajattelee.++Jeesus+puhui+jälleensyntymästä++++Sanoi+olleensa+olemassa++ennen+Aaronia.+Ja+"Sielu+on+kuin+tuuli,++se+ei+tiedä+mistä+se+tulee+ja+minne+se+menee,++teidän+on+synnyttävä+uudestaan+ylhäältä"se+on+kirjaimellisesti+siten.+++Revontulet+ovat+sieluja.++++Kun+sielu+lähtee+kehosta,+passed+away,++++se+++nousee+katonrajaan,,+näkee+kehonsa+ylhäältäpäin,+++ja++lähtee+++henkimaailmaan++(+usein+kerrotaan+pimeän+tunnelin+läpi++jonka+päästä+loistaa+valo.+)++Revontulet+ovat+sieluja+jotka+palaavat++auringosta,+taivaasta,++aurinkotuuli++...+++++Olen+nähnyt+revontulissa+++menneisyyden+energiaa,+jonkin+sodan..++kauhun+missä+sielut+olleet++ja+myös+näkyy+säteissä+usein++että+"olen+vanha.."+++vanhus++he+kokevat+olleensa,+tuntuu+että+se+näkyy+säteessä..+++mutta+he+ovat+kohta+lapsia+.+kun+sielu+++johdatetetaan++kehoon+joka+on+++kyseistä++sielua+varten+.
  5. se+oli+tammikuu...+++26.1+1619++++++On+26+January+1619,+Marie+de+Rohan+gave+birth+to+a+daughter,+Anne+Marie,+named+after+the+queen+and+her+mother.[5]+In+August+Marie+de+Rohan's+husband+Charles+was+made+governor+of+Picardy+and+Duke+of+Luynes+and+on+14+November+was+officially+received+as+a+duke+and+a+Peer+of+France+at+a+ceremony+in+the+great+hall+of+the+Parlement+of+Paris.[6]+With+their+elevated+status,+the+Duke+and+Duchess+of+Luynes+were+able+to+sign+a+contract+on+22+January+1620+arranging+a+marriage+between+their+one-year-old+daughter+and+the+one-year-old+Charles+Louis+de+Lorraine,+Duke+of+Joyeuse,+a+son+of+Charles,+Duke+of+Guise.+They+agreed+to+pay+a+dowry+of+60,000+livres,+to+which+the+king+added+100,000+livres.+Since+the+children+were+so+young,+the+marriage+was+to+take+place+after+they+became+adults.+Subsequent+events+made+this+impossible,+and+Anne+Marie+died+unmarried+in+1646.+A+second+daughter+was+born+early+in+1620,+but+she+died+about+ten+years+later.[7]On+Christmas+night+1620,+attended+by+the+queen,+Marie+de+Rohan+gave+birth+to+Luynes'+son+and+heir,+Louis+Charles,+named+after+the+king+and+his+father.+Paris+church+bells+were+rung+to+celebrate+the+event,+and+cannon+were+fired+at+the+medieval+Château+de+Caen,+where+the+king+and+the+duke+were+staying.+Their+son+was+baptised+in+Paris+with+Louis+XIII+as+godfather+and+the+king's+mother,+Marie+de+Médicis,+as+godmother.+The+entire+court+attended,+and+it+was+said+to+have+cost+the+king+80,000+livres.[8]+After+Luynes+died+of+scarlet+fever+in+1621,[9]+Louis+Charles+became+the+second+Duke+of+Luynes+and+married+his+mother's+sister,+Anne+de+Rohan.
  6. Tuossa+on+noita+kuutosia+paljon.......+++määrättyä+on+kaikki.Zippuraan++yhdistin+kuutoset..tai+++Mike+Krisnan++syntymäaika++kesäkuu,++6.++kuukausi.++Olen+hänen+isosisko++yhäkin,.nyt+on+antanut+kidutta+a+niin+pahoin+että+josko++hän+ois+++parempi+ja+vahvempiesitteli+komeita+kuvia..++Mike+Monroe+Krisna.+++++Pitelee+kuvassa++vyötäröltä++vaimoa++ja+kehuu++16++vuotta++seurustelleet.++samanaikaisesti+kun+minua+raiskattiin++++tyhjästä+ilmasta+++(+25+v+)++eikä+hän+auttanut.+++++++(+Olin++1500+luvulla+Jasmine+++jolla+oli+niin+autuas+rakkauden+kokemus+(+Turkin+muslimina)+++Mieheni+oli+ilmeisesti+Abdullah,+joka+oli+Adam.++++Luulin+että+hän+on+se+ainoa+ja+oikea.+?+++Minulla+oli+terveet+tunteet,+voimakkaat+tunteet.ehkä+se+johtui+toistuvuudesta..että+hän+oli+ollut+jo+aiemmin++aviomieheni+++sillonkin+Abdullah,+600+luvulla.++Amina+ja+Abdullah++olivat.++Olin+Amina,++Muhamedin+äiti.++(mutta+menehdyin++kun+Muhamed++6+vuotias(+taas+kuutonen....)Minull+ei+oikeastaan+ole+sitä+kuutosta++ei+astrologisella+artallaettä+anteeksi+vain.Ville+Valolla+on+6.+++Minä+en+ole+6.+++en+edes+7.Seitsemän+on+ehkä+ristiä+vastaava?++++näyttää+ristiltä+kirjoitettuna.++olen+8+++ja++kahdeksikkojen+kiusaama.+++Minun+pitäis+olla+ylempi.+++olen+myös++10,+11+ja+12.+++Astrologiset+huoneet.+++++(minul+ei+ole+loistvain++astr,+kartta.+)++mut+esim+Marilyn+Monroella+oli+ihan+jalokiven+näköinen+kartta,mutta+hän+menehtyi.+++nuorena++poistui.+++++(+ehkä+hän+teki+vähän+kehnon+jalokiven..........+)Niin+++minulla+siis++oli+korkea++rakkauden+kokemus+Jasminana+++1570+aikoihin.Seuraavassa+elämässä+synnyin+siksi++isosiskoksi+Krisnalle+Olin+tosiaan+Krisnaa+ylhäisempi.++++Hän+oli++pikkuveljeni+LouisCharles+Albert+de+Luynes,+++Pariisissa++++Duke+Louis+Charles++Albert+de+Luynes.++Minua+ei+aina++edes+mainittu..+++Mutta++lopulta+löytynyt++että++olin+tosiaan+olemassa....+Minut+naitettiin++yksi+vuotiaana+++Jeesukselle.+++Löytyi+se+tieto..että+vanhemmat,++herttuatar++Marie+Aimeeja+++Jesus+Louis+de+Lorrainen+(+Duke+Jouyese+)++vanhemmat+sopivatkun+olimme+1+vuotiaita+++(+ja+syntymäaikani+oli+muuten+26.++++++++oliko+11++++en+muista+nyt+kuukautta..+(+1600+luvulla+)+Se+on+sivuilla+++Marie+Aimee+++Ducches+Chevrouse++mainittu,Hänen++ensimm+tyttären+nimi+,+synt+aika(+Anne+Marie+++de+Albert+de+Luynes.+++++26+päivä+++++unohdin+kuukauden..++vuonna+1613+++Pitää+mennä+tarkistamaan.++++++(+pikkuveljeni++ymmärryksen+puute+rakkaus+asioissa+ja+raakuus++näkyikolmessa+avioliitossa..+++++voi+luke+a+historiastaja+++++tässä+elämässä++julisti+vastikään+että+kaipaaa+++tummatukkaista++ensimmäistä+tyttöystäväänsä+!!!!++hässittyään+vaaleatukkaista+vaimoaan+yli+16+vuotta.sellainen+uutinen+++että++"saisimpa+naida+molempia."++naisen+mieli+ei+ole+sellainen.++++Blondi+vitsit+kertovat+++mitä+blondit+ymmärtävätyleensäkään+++rakkaus++ja+++intim+elämän+++++asioista.
  7. Minusta+olisi+pääasia+että+on+risti+josta+pitää.+?++Kaunis++risti,+itselle+sopiva,++jos+on+jokin+risti.++++En+ole+varma+mitä+Jeesus+rististä+ajattelee.++++(+en+ollut+salome++vaan+st+Susannajoten++vein+Jeesuksen+haudalle+++myrttejä...Myrrhhbearer++Susanna..+++++Ainakin+itse+kammosin+nuorempana++ristejä+joilla+kituva+Jeesus.+++Niin+++sellaista+en+tahdo.++++Mutta+pelkkä+risti+on+kyllä+kaunis.+++(+en+miellä+++että+se+liittyisi+Jeesuksen+kitumiseen+++jnevaan+++se+vain++symboloi++++hengellisyyttä.Ehkä+siinä+++toimii+sitä...+++että+se+pyrkii+ulottumaan+joka++suuntaan...+(+mikä+muu+symboli++olisi++++++++++Piirrän+kyllä+paljon+ympyröitä.Nuormpana++piirsin+kolmioita.++Jossai+vaiheessa+en+ehk+++tai+pidin+kys+alaisena+++jos+tasoitetaan+++alaspäin....+++Että++++tänäänkin++näin++pyörätuolissa+istuvia..++++++++Jotkut+saa+olla+++ylhäisiä..+++en+nähnyt+nuorena++ehkä+koskaan+vammaisia.++Jeesus+ei+oikeasti+voinut+kohdata++vammaista+tai+sairasta,++vaan+paransi+jokaisen+kohtaamansa.+++++Hänell+ol+sellainen+elämä.++Opetuslapsille+annettiin+oikeus++parantaa+käytten+päälle+panemisellamuttahe+ovat+niin+epäkypsiä++tässä+elämässä++ne+opetuslapset..Tiedän+yhden+varmasti..++hän+on+95+maratonia+juossut..(+Hesarin+jakotyön+lisäksi.+Hän+oli+taidemaalari+Rembrandt+++aiemmassa+elämässä.++Oli+Taddeus+Juda.++Melko+tuntematon++opetuslapsi..Maria+Kleofasin+poika.+Äitini+oli+Maria+Kleofas...+++(+tämän+++elämäni+äitinioli+2000+v+sitten+Maria+Kleofas,+kuten+minä+olin++myrhhbearer+Susanna.(+äitini+nimesi+minut+++Satu+Minna+Susanne+)(+edell+elämässä+nimeni+oli+Julie.++++++ilmeisesti.++lausutaan+sulie?+++nimi+samantyyppinen+++kun+siirtyy+elämästä+toiseen.++useimmin+ainakin.+++(+mitä+olen+havainnut+)++Julie++oli+Wieniläinen,++lähti+Amerikkaan+++veljensä+perässä,+++muusikonja++(+voit+nähdä+Julien++Tiktokissani+viim+videolla++++satuliikanen++++nimellä++Tiktok.++On+siellä+kuva.+++ehk+ei+hyv+kuva,++Ja+Julie+päätyi+Puolaan,+ja+menehtyi+viiden+v++kärsimysten+jälkeen++44+++++Warsowassa.elämä+ennen+++1900-44oli+Amerikassa+++uudisraivaajina.+++tämä++Satu+Susanne+++Julie++oli+Rosanna,Rose+ann+++++++++Voisin+kirjoittaa+kirjan+?