Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Se+virus+just+valikoi+Lapsilla+se+voi+olla+oireita+aiheuttamatta+4+prosentilla+lapsista+se+ei+aiheuta+mitään+oirettaJa+oliko+39%+49%se+aiheutti+vaan+lievää+oiretta+Se+ei+ole+mikään+se+pallonen+vaan+henget+ja+uskomuksetVaikuttavat+siihen+Se+ett+Ensimm+avates+kännykän+tulee+eteen+lukujaKertoo+ett+ih+miset+ajattelee+asian+sellaiseksiEn+lue+niitäPitäis+olla+lääkkeistä+luvut+En+kyl+ole+nukkunut+kuin+5-6+h+🦄🐩🌿pitäiskö+pidättäytKirjoittamat+kunnes+nukkunut+Lepäsin+kyl+koko+eilisPäivän+en+jaksanut+pukea,liian+kylmä+pukeaNukahdin+iltapäivällä+heräsin+ennen+kuin+pimeniKoin+valon+ja+valon+pimenemisen🐖🐝🕸olin+hukannutKaikki+valot+ja+lamput+Löysin+katkenneen+johdon+suden-Korento+valot+Löysin+sitten+lamppuni+ja+kaivoinEsiin+valaisimetTe+olette+kuulema+liian+yksinkertainen+ihminen
  2. Nyt+olen+niin+vain+4+h+nukk😴😢koska+,oli++hirvittävän+väsynyt,yöllä,+mut+joku+otus+ravaski+teltan+ohi+ja(taskulampulla+häipyi)tahdoin+löytää+äänen+kännykkään+,oli++säätänyt+sen+jotenkin+pois,+ja+yhdistin+sen+Lutheriin+joka+kuuro+kuulovammainen+ollut(voi+olla+ett+se+oli+henkien+kiusaa,että+kykenee+kuulemaankin+)ett+hän+varmaan+ei+tahtonut+ääntä+kännykkään...Suden+jälkiä+tääl+on+ollut+,+kuukausi+sitten+tms+Jeesuksesta+näkyä+oli+että+piteli+sen+suden+päätä+vasten+itseään+Ymmmärsin+hän+vois+tehdä+niin+,se+on+niin+kiltti+susi,+rekikoira+ollut+Minä+ajoin+sen+ärähtäen+pensaasta+ja+kuulin+sen+surumielisen+ulvonnan+sitten+😢🐴🐺viikkoja+eteenpäin+näin+sen+taas,+ja+se+ilmensi+sellaist+kunnioittavuutta+sen+olemus+niin+perinpohjaista+kunnollisuutta+etten+pelännyt+sitä+ja+pieni+se+oli,sitten+keksin+ett+jos+Jeesus+siksi+piteli+sen+päätä+ja+olivat+toisilleen+läheiset+ett+hänenkin+oli+ollut+nälkä,ja+paistoin+tulella+muikkuja+ja+keitin+kanan+munia+ja+ke+on+lihapullia+laitoin+niitylle+,+mutta+ei+se+ollut+syönyt+Siitä+päättelin+sillä+on+ruokaa+Eilisen+epäluottamukseen+liittyi+Luther+kun+oli+paha+ihminen,huonoihin+kokemuksiin+muistoihin+että+asunnolla+jolla+en+voi+olla+siel+on+paha+mies(ajattelinkineilen+koin+että+ihmiset+ovat+paljon+pahempia+kuin+sudet+Niin+se+on+)pesin+hiukset+suihkua+kävin+mutta+koin+ett+Fazerin+Marja-piiras+ja+ruisjuustoleipäni,molemmissa+näkyi+suden+raakuus,+suden+henki+,+raaka+,+ymmärsin+ett+he+yhdistänet+minut+suteen+,+susi+ei+ole+paha+sudelle+eikä+ihmiselle++,Olin+vihainen+soit+koronasta++de+saa+olla+loppu+nyt+Älkää+AiHeUttTako+Aikuiselle+ENEMp+Oiretta+kui++lapselle++,+ei+se+korona+ole+mikään,+se+voi+olla+vain+lapsen+kehossa+veressä+ei+aiheuta+mitään👅🙏🙌👪💑🥇🎃
  3. Rouva+Ahtisaari+(E+n+tiennyt+ett+välitän+hänestä+ollut+varm+joku+aiem+elämän+sukulainen+En+tiedä+hänestä+mitään+Kyyneleitä+vaan+itkee+Minul+on+tunteet+päässä+mut+ei+ketään+ole+annettu++yksin+kulkenut+aamusta+iltaan+Ei+puh+nroa+Toni+w+lle+Sipelle+Ismo+Alangon+nron+kun+sain+,+AnjaSnelmanilta,+Ismo+sanoi+vain+mistä+sä+tän+nron+sait+et+saa+soittaa+tänne++,+ja+oli+vaihtanut+nron+kun+2+päiv+myöhemmin+kokeilin+soittaa+uudestaan+Ei+mitään+rakkauttaJumalan+rakkaus+on,+ne+flunssat+vähe+I+ei+ole+e+ää+ollut+vuosittain+kuin+1+päivän+pikku+flunssa+moniin+vuosiin+Kun+olen+valaistunut+opi++olemaan+sellainen+valaistunut