Hyvää Pääsiäistä!

Hyvää Pääsiäistä! Jeesus on ylösnoussut!

24

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee sama itsellesi mitä jeesukselle tehtiin, kuole.

      • Synnin teot onkin kuoletettu,veren kautta,herää joka nukut kuolon unta.


    • Anonyymi

      Jeesus kuoli pääsiäisenä, eikä ole sittemmin naamaansa näyttänyt.
      Juhlitaan sitä.

      • Aika tulee jolloin näkyy meille kristityille se on odotuksen täyttymys.Jumalattomille kauhun hetki. Tuomion on ovella.


    • Anonyymi

      Ei ole ylösnoussut.

    • Anonyymi

      Totisesti. Hän on ylösnoussut!

      • Anonyymi

        Totisesti ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totisesti ei ole.

        Totisesti on, hiilidioksidina ja kärpäsinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totisesti on, hiilidioksidina ja kärpäsinä.

        on lentokoneitakin noussut ja raketteja,
        Ja on kaikkea kristinuskon kirjavuutta värikkyyttä,
        muslimi ,hindulais,budjalais maailmoissa ei olisi koskaan ollut
        muuta kuin sitä samaa mitä oli vuosituhannet
        Kristittyjen uskossa ollut vaiheet muodin
        maalaustaiteen musiikin
        koirarotujen lääketieteenkin yms
        koneiden keksintöjen

        minä olin kuulema liian suloinen
        ett parisielu t miesten ei tahtoneet
        minulle kunn olisin ollut kivempi kaveri kuin heidän
        kaunottaret tai parisielu
        Olisin kuulema ollut ihan kiva mut he oli kateellisia

        ei ole asuntoa ei ole ihmissuhdetta


    • Anonyymi

      Mätänemistilassa oleva vainaja ei voi nousta kokonaisena taivaaseen. Hehk joku hellari siihen uskoo mutta kukaan järjissään oleva ei.

    • Anonyymi

      Luut on sulaneet pari tuhatta vuotta sitten turhaa höpötystä ei kävele ei
      saa olla melkoinen taikuri HÄH

    • kotikuusi

      Niin on ylösnoussut,AMEN

    • Korostaisin päsiäisaikaa, hienotunteisuutta ja tilanteen tajua.

      Ei meidänkaan tehtävämme ole mennä buddhalaisille ilkkumaan, että Shakyamuni ei saavuttanut nirvanaa.

      • Anonyymi

        Mutta kuitenkin ilkutte joka päivä TV7 ja Alfa TV:n välityksellä


    • totisesti ulösnoussut
      EI kai viime yönä ollut se valvominen? kun ei saanut nukuttua
      Olin Ort osiksi kirkossa vuosia sitten ,
      Ja se oli kiva se , "totisesti ylösnoussut!"
      Olen kokenut Joelin lähdettyä että nousin myös hyvin korkealle hänen myötä
      koetin olla siel Mis hän oli

      OLISIKO TEILLÄ VUODE, huone missä nukkua, ?

      • Anonyymi

        Hyvää Pääsiäistä sinullekin! 🙂💐


      • En osaa muuta vastata, kuin että Kristus nousi kuolleista, kuolemallaan kuoleman voitti ja haudoissa oleville elämän antoi. Hyvää Pääsiäistä!


    • Anonyymi

      Jeesus on ylösnoussut! Aamen minultakin. Terv.serious

      Ps. Dogma... Huomaan... laitoit sanan evankeliumia ja sait maistaa konservatiivien maljasta.

      • Anonyymi

        Hetkonen... konservatiivien? Kyllä nuo evankeliumin pilkkaajat ovat ihan muuta joukkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkonen... konservatiivien? Kyllä nuo evankeliumin pilkkaajat ovat ihan muuta joukkoa.

        Tarkoitinkin sitä katkeraa kalkkia, jota konservatiivikristityt täällä saavat juoda tullessaan pilkatuksi evankeliumin tähden. Olin taas epäselvä... Terv:serious


    • Ei ollut tarkoitus herättää minkäänlaista väittelyä, vain toivottaa Hyvää pääsiäistä niille, jotka haluavat ottaa toivotuksen vastaan. Siis Hyvää Pääsiäistä!

      • Anonyymi

        Hyvää pääsiäistä kaikille.
        Päästiinpähän viimein Jeesuksesta.


    • Anonyymi

      Haitte jeesuksen haudasta, totisesti haitte.

    • Anonyymi

      Jo oli aikakin. Jätkä on vain vetäny lonkkaa pari tuhatta vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe