Hyvää Pääsiäistä! Jeesus on ylösnoussut!
Hyvää Pääsiäistä!
24
152
Vastaukset
- Anonyymi
Tee sama itsellesi mitä jeesukselle tehtiin, kuole.
- Anonyymi
Jeesus kuoli pääsiäisenä, eikä ole sittemmin naamaansa näyttänyt.
Juhlitaan sitä.Aika tulee jolloin näkyy meille kristityille se on odotuksen täyttymys.Jumalattomille kauhun hetki. Tuomion on ovella.
- Anonyymi
Ei ole ylösnoussut.
- Anonyymi
Totisesti. Hän on ylösnoussut!
- Anonyymi
Totisesti ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totisesti ei ole.
Totisesti on, hiilidioksidina ja kärpäsinä.
Anonyymi kirjoitti:
Totisesti on, hiilidioksidina ja kärpäsinä.
on lentokoneitakin noussut ja raketteja,
Ja on kaikkea kristinuskon kirjavuutta värikkyyttä,
muslimi ,hindulais,budjalais maailmoissa ei olisi koskaan ollut
muuta kuin sitä samaa mitä oli vuosituhannet
Kristittyjen uskossa ollut vaiheet muodin
maalaustaiteen musiikin
koirarotujen lääketieteenkin yms
koneiden keksintöjen
minä olin kuulema liian suloinen
ett parisielu t miesten ei tahtoneet
minulle kunn olisin ollut kivempi kaveri kuin heidän
kaunottaret tai parisielu
Olisin kuulema ollut ihan kiva mut he oli kateellisia
ei ole asuntoa ei ole ihmissuhdetta
- Anonyymi
Mätänemistilassa oleva vainaja ei voi nousta kokonaisena taivaaseen. Hehk joku hellari siihen uskoo mutta kukaan järjissään oleva ei.
- Anonyymi
Luut on sulaneet pari tuhatta vuotta sitten turhaa höpötystä ei kävele ei
saa olla melkoinen taikuri HÄH Niin on ylösnoussut,AMEN
Korostaisin päsiäisaikaa, hienotunteisuutta ja tilanteen tajua.
Ei meidänkaan tehtävämme ole mennä buddhalaisille ilkkumaan, että Shakyamuni ei saavuttanut nirvanaa.- Anonyymi
Mutta kuitenkin ilkutte joka päivä TV7 ja Alfa TV:n välityksellä
totisesti ulösnoussut
EI kai viime yönä ollut se valvominen? kun ei saanut nukuttua
Olin Ort osiksi kirkossa vuosia sitten ,
Ja se oli kiva se , "totisesti ylösnoussut!"
Olen kokenut Joelin lähdettyä että nousin myös hyvin korkealle hänen myötä
koetin olla siel Mis hän oli
OLISIKO TEILLÄ VUODE, huone missä nukkua, ?- Anonyymi
Hyvää Pääsiäistä sinullekin! 🙂💐
En osaa muuta vastata, kuin että Kristus nousi kuolleista, kuolemallaan kuoleman voitti ja haudoissa oleville elämän antoi. Hyvää Pääsiäistä!
- Anonyymi
Jeesus on ylösnoussut! Aamen minultakin. Terv.serious
Ps. Dogma... Huomaan... laitoit sanan evankeliumia ja sait maistaa konservatiivien maljasta.- Anonyymi
Hetkonen... konservatiivien? Kyllä nuo evankeliumin pilkkaajat ovat ihan muuta joukkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetkonen... konservatiivien? Kyllä nuo evankeliumin pilkkaajat ovat ihan muuta joukkoa.
Tarkoitinkin sitä katkeraa kalkkia, jota konservatiivikristityt täällä saavat juoda tullessaan pilkatuksi evankeliumin tähden. Olin taas epäselvä... Terv:serious
Ei ollut tarkoitus herättää minkäänlaista väittelyä, vain toivottaa Hyvää pääsiäistä niille, jotka haluavat ottaa toivotuksen vastaan. Siis Hyvää Pääsiäistä!
- Anonyymi
Hyvää pääsiäistä kaikille.
Päästiinpähän viimein Jeesuksesta.
- Anonyymi
Haitte jeesuksen haudasta, totisesti haitte.
- Anonyymi
Jo oli aikakin. Jätkä on vain vetäny lonkkaa pari tuhatta vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
