Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. En+ollut+sellainen+ihminen+Oli+normaalisti+tunteet+päässäni+33+v+normaal+tunteet+ne+ovt+aivoissa+kehittyneellä+(minulla+ainakin+)1999+syksyllä+yhtenä+iltana+tunnetaso+laski+ja+kun+olin+vaan+hylätty+j+a+torjuttu++tunne+putosi+päästä+kaulasta+sydämestä+vatsasta+jalkoväliin+tasalle,+eikä+kukaan+ole+tahtonut+auttaa+että+voisin+kohdistaa+tunteeni+häneen🤔😍😍
  2. Sann+Mari+on+ollut+PYHÄ,+Saint+Helena,+ja+on+lopettanut+Jumalanpalvelukset+??++Sinä+nähdessä+kuvansa+lehdessä+olen+nähnyt+että+on+PYHÄ,+kasvot+ovat+pyhän+kasvot.(+Ei+tarkoita+että+pitäisin+hänestä+tms+Minut+on+raiskattua+tuhansia+kertoja+j+a+päätin+lakata+olemasta+sieluna,+en+voi+elää+rakkaudessa+enkä+kehittyä+(+uskon+siihen+tuhansien+vuosien+mit+ihminen+on+uskon+rakkauteen+niink+Ismoki++lauloi+"uskon+rakkauteen,+vuosisata+vuosisadan+jälkeen+tietää+sen"+siinä+oli+oikea+henki+oikea+tu+nne+hetkestä+hetkeen+elämän+hengen+näen+vaikka+laulusanoituksistaan+vuoteen+04+En+voi+uudestaan+alkaa+kehittyä+,+ei+rakenna+niiden+vaiheiden+perustalle+Jumala+Ehkä+on+kuin+tietokone+peleissä+että+planeetta+voi+epäonnistua+jos+antaa+raiskata+tuhansia+vuosia+kehittyneen++(