Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
STMariaSalome
profiilit
STMariaSalome
STMariaSalome
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1484
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ollut+sellainen+ihminen+Oli+normaalisti+tunteet+päässäni+33+v+normaal+tunteet+ne+ovt+aivoissa+kehittyneellä+(minulla+ainakin+)1999+syksyllä+yhtenä+iltana+tunnetaso+laski+ja+kun+olin+vaan+hylätty+j+a+torjuttu++tunne+putosi+päästä+kaulasta+sydämestä+vatsasta+jalkoväliin+tasalle,+eikä+kukaan+ole+tahtonut+auttaa+että+voisin+kohdistaa+tunteeni+häneen🤔😍😍
24.03.2020 16:00
Niin+minun+päästä+tehty+niink+pahan+hengen+ihmisen+pää,+kutistunut+Kuulema+kissat+tuntee+enemmän+kuin+minä+päässään+.Kissoill+ei+ole+voimakas+tunne.+++Naisiakin+jotka+väh+si+eettömiä+eli+tunteettomia+sanotaan+kissoiksi+joskus+?+Ne+"pahat+henget+"sanoi+myös+voi+johtua+koska+Kiinassa+tahtoisivat+monta+lasta,+Että+he+kovassa+päässään+pystyvät+tuntemaan+pientä+vauvaa+kohtaan+rakkauden+tunnetta
En+tiedä+onko+hyv+sanoa+mitä+se+henki+sanoi+kun+en+tahdo+kuulla+sen+puheita+se+on+paha+henki.+Lorna+Nyt+ne+kuulee+jotain+henkiä..(+kirjat+Enkeleitä+hiuksissani+"+jne+
Arvelin+itse+ne+Australian+metsäpalot+vähentäneet+happea+(+ja+lämmittäneet+talven,+sään+)+Minul+on+väh+sellai+en+pää+kuin+kiinalaisil+ehkä+?olen+myös+kokenut+eteeni+tuotiin+vauva+jota+kohtaan+tunsi++rakkauden+tunnetta+heikkoa+päässäni
24.03.2020 15:55
Se+oli+kyl+ehkä+pah+henki+mikä+sanoi+ftg+fikzupäiset
24.03.2020 15:30
Toimii+lataus+taas+Tuol+luki+ei+ole+Afrikassa+Olen+käsittänyt+kuullut+se+olisi+fiksuille+ihmisille+jotka+ei+usko+Jumalaan+Afrikkalaiset+ovat+kehittymättömiä+Ei+se+paha+nainen+tahdo+heille+Ei+sitä+ole+edes+olemassa+sitä+He+vain+päättää+tahtoo+sen+jollekin+Mutta+se+joka+tahtoo+putoaa,+saa+sen+itselleen+koska+tahtoi+sen+Myös+jotka+uskovat+siihen,+parempi+on+tietää+se+ei+ole+mikään+kuten+mikroskooppikuvasts+näkee+se+on+ilmeetön+voimaton++henget+ovat+jotka+tekevät+sairauden+josta+O++n+"sovittu"+johon+uskotaan+joka+on+määritelty+Esim+ms+tautia+ei+ole+olemassakaan.
24.03.2020 15:02
En+saa+ladattua+tätä+kännykkää,+rikki+taitaa+olla+Hyvää+jatkoa+En+voi+kirjoittt+kun+10+%+latausta+loppu+Saan+uuden+kännykän
23.03.2020 19:03
Ketään+ei+saa+potkia+oikeasti+🐷🐜🍂🏵
23.03.2020 02:03
Ketään+ei+saa+potkia+oikeasti+🐷🐜🍂🏵
23.03.2020 02:03
🌷🌱🌼🌻🌹🌹📲☎️📞🎶🦁
23.03.2020 01:57
Ei+saa+tietenkään+potkia
23.03.2020 01:52
Mikä+lapsen+nimeksi+tuli?
22.03.2020 23:34
En+varmaan+ollut+Eutropia++kun+en+ole+sen+tyyppinen+kuin+Theodora+joka+kuten+kaverini+vaaleakutrinen+näytti+olevan+Jos+olin+Minervina+n+tytär+jonka+nimeä+ei+mainittu.+Pidän+nimestä+Minervina.+Mutta+en+voinut+olla+Konstantinos+Suuren+lapsi,+hän+liian+suuren+näköinen+patsaassa.+En+varmaan+ollut+sukua+sillä+kertaa
Nimet+saattoi+kyllä+olla+tuttuja.+Nepotius+oli+poika+Eutropian++mitä+se+sana+,+nimi+Eutropia+tarkoittaa+++Opin+täs+näppäilyä+alkoi+sujua
Roomalaiset+kyllä+mainitsivat+nimet+tytärtenkin
Mutta+he+oli+niin+raakoja+julmia+että+olisi+ollut+varmaan+parempi+ettei+olisi+luotu+ihmiskuntaa+(Konstantinuksesta+luin+oli+julma+
Olisin+tahtonut+elää+rakkaudes+mut+ei+yhtäkään+ihmistä+ole+ollut+kenen+kanssa+olisi+voinut+käydä+kirkoissa+seurakunnissa+ja+estyä+se+raiskaus+ja+new+age+ja+missä+olen+yksin+kulkenut,+Ultrapäivillä+olin,+Minä+olen+messuilla+olin,+Eikä+ole+minulle+luotu+mitään+ihmistä?😔😞🤐😓⛅⛅en+löydä+sydäntä+?♥️♥️♥️
22.03.2020 20:45
En+varmaan+ollut+Eutropia++kun+en+ole+sen+tyyppinen+kuin+Theodora+joka+kuten+kaverini+vaaleakutrinen+näytti+olevan+Jos+olin+Minervina+n+tytär+jonka+nimeä+ei+mainittu.+Pidän+nimestä+Minervina.+Mutta+en+voinut+olla+Konstantinos+Suuren+lapsi,+hän+liian+suuren+näköinen+patsaassa.+En+varmaan+ollut+sukua+sillä+kertaa
Nimet+saattoi+kyllä+olla+tuttuja.+Nepotius+oli+poika+Eutropian++mitä+se+sana+,+nimi+Eutropia+tarkoittaa+++Opin+täs+näppäilyä+alkoi+sujua
Roomalaiset+kyllä+mainitsivat+nimet+tytärtenkin
Mutta+he+oli+niin+raakoja+julmia+että+olisi+ollut+varmaan+parempi+ettei+olisi+luotu+ihmiskuntaa+(Konstantinuksesta+luin+oli+julma+
Olisin+tahtonut+elää+rakkaudes+mut+ei+yhtäkään+ihmistä+ole+ollut+kenen+kanssa+olisi+voinut+käydä+kirkoissa+seurakunnissa+ja+estyä+se+raiskaus+ja+new+age+ja+missä+olen+yksin+kulkenut,+Ultrapäivillä+olin,+Minä+olen+messuilla+olin,+Eikä+ole+minulle+luotu+mitään+ihmistä?😔😞🤐😓⛅⛅en+löydä+sydäntä+?♥️♥️♥️
22.03.2020 20:45
Oli+kyllä+Sateenkaari+ihmisille+ohjelmaa+Kallion+Kirkossa+ainakin,+luin+Kirkon+ohjelmasta+,+suru+ett+ei+Jeesus+ollut+pelastaja+siinä+missä+ei+voi+uhrautua,+
Eikä+välittänyt+että+perustaja+jos+olin+kristinuskon+tarvitsin+enemmän+kuin+ihmiset+
Enem.än+kuin+alimman+avustuksen+ja+asunnottomuuden+
Ja+kateellisten+vainon+kun+olin+sieluna+kunnossa+,+vähittäinen+kidutuksen+ja+tuhon+(sielun)+joka+korvaamaton+
tuho+Pidin+aina+kiinni+oikeista+tunteista+oli+aina+joku+johon+olin+rakadtunutkin+en+ymmärtänyt+ett+sieluni+ei+merkinnyt+mitään++vaikka+Tonille+ja+Sipelle+he+luulee+vaan+heill+ln+joku+elämä+Ukon+ja+Martan+ja+nussimiensa+naisten+joille+koti+ja+monta+kotia+kun+koriin+asunnottomana++en+saanut+nukkua++.
22.03.2020 20:14
Oli+kyllä+Sateenkaari+ihmisille+ohjelmaa+Kallion+Kirkossa+ainakin,+luin+Kirkon+ohjelmasta+,+suru+ett+ei+Jeesus+ollut+pelastaja+siinä+missä+ei+voi+uhrautua,+
Eikä+välittänyt+että+perustaja+jos+olin+kristinuskon+tarvitsin+enemmän+kuin+ihmiset+
Ja+kateellisten+vainon+kun+olin+sieluna+kunnossa+,+vähittäinen+kidutuksen+ja+tuhon+(sielun)+joka+korvaamaton+
tuho+Pidin+aina+kiinni+oikeista+tunteista+oli+aina+joku+johon+olin+rakadtunutkin+en+ymmärtänyt+ett+sieluni+ei+merkinnyt+mitään++vaikka+Tonille+ja+Sipelle+he+luulee+vaan+heill+ln+joku+elämä+Ukon+ja+Martan+ja+nussimiensa+naisten+joille+koti+ja+monta+kotia+kun+koriin+asunnottomana++en+saanut+nukkua++.
Ovat+ottaneet+pois+muotokuvan+joka+oli+SannaMarinin+näköinen+Saint+Helenan+kuva.Ei+n+muissa+et+Helenan+kuvissa+ole+NÄKÖINEN++jos+olikin+Konstantinus+Suuren+ensimmäinen+vaimo+Minervina,+ei+hänen+äiti+ollut,+StHelena.+Mutta+kaverini+oli+ehkä+se+Theodora,+?+Konstantinus+Suuren+isän+toinen+vaimo+aivan+näköisensä+patsaassa++sitten+ajattelin+että+piti+olla+suuri+tuhoamaan+minulta+new+age+onnistuminen?oliko+todella+niin+vaik+me+oltiin+niin+pieniä+(+hän+oli+kyllä+Abitali+Davidin+yksi+kuudesta+vaimosta+)+nyt+hän+väitti+et+olisin+ollut+tyttärensä+Eutropia
22.03.2020 19:57
Lisääntymisen+rajoittaminen!!+EI+YHTÄKÄÄN+PENTUA+HENGITTÄmISESTÄ+ON+KYSE+NE+KUSIPÄÄT+NUSZII+SI+NNE+2+LASTA+ja+sitten+koetetaan+vähentää+väkilukua?+
Jokapaikassa+missä+odotetaan+että+nousivat+vuoteen+30+mennessä+väkiluvun+määrä+potkikaa++vittu+un+niitä+naisen+lihoja+
He+ei+käytä+Krist+uskon+keksintöjä+ja+maksavat+kalliisti+joka+hetkestä+jona+käyttivät+
He+luulee+et+he+nussii+vaikka+he+on+tuhonneet+minulta+rakkauden
Ei+ole+mitään+rakkautta+niille+lapsille
22.03.2020 18:41
Se+lääke!!ihmisille+joilla+oireita+Siitä+tilastot+esille+moni+kaikki+saaneet+sen+keksityn+lääkkeen+
JA+lisääntymisen+kajoaminen+
On+selvää+ett+kyse+on+hengitä.isestä
He+ei+pystyneet+hengittämään+Kiinassa+kun+he+hankki+kaksi+saatanan+++kakara+j+keuhkoja+lisää
Siellä+Kiinassa+Ei+mahdu+olemaan+kaksi+lasta+itzekkäillä+hirviö+akoilla+
Heillä+oli+lupa+tehdä+yksi+ja+sekin+O++liikaa
22.03.2020 18:32
Lopetetaan+se+ällökuume+ett+saa+rauhas+juoda+kahvia+ja+ehtii+tanssia+tanssikursseille
22.03.2020 18:26
Sann+Mari+on+ollut+PYHÄ,+Saint+Helena,+ja+on+lopettanut+Jumalanpalvelukset+??++
Sinä+nähdessä+kuvansa+lehdessä+olen+nähnyt+että+on+PYHÄ,+kasvot+ovat+pyhän+kasvot.(+Ei+tarkoita+että+pitäisin+hänestä+tms+Minut+on+raiskattua+tuhansia+kertoja+j+a+päätin+lakata+olemasta+sieluna,+en+voi+elää+rakkaudessa+enkä+kehittyä+(+uskon+siihen+tuhansien+vuosien+mit+ihminen+on+uskon+rakkauteen+niink+Ismoki++lauloi+"uskon+rakkauteen,+vuosisata+vuosisadan+jälkeen+tietää+sen"+siinä+oli+oikea+henki+oikea+tu+nne+hetkestä+hetkeen+elämän+hengen+näen+vaikka+laulusanoituksistaan+vuoteen+04+
En+voi+uudestaan+alkaa+kehittyä+,+ei+rakenna+niiden+vaiheiden+perustalle+Jumala+Ehkä+on+kuin+tietokone+peleissä+että+planeetta+voi+epäonnistua+jos+antaa+raiskata+tuhansia+vuosia+kehittyneen++(
22.03.2020 18:17
51 / 75