Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1527

1. En+tiedä+tosiaan+siitä++onko+kuuma++koiralla+jolla+turkkia.se+pitäisi+ehkä+ajaa+pois+se+turkki+aina+keväällä+ja+koko+kesän.+olinhuolissani+saks+p+koirastani++kun+oli+hellettä.++Ajaisinkylläs+en+turkin+pois.+++sillä+olikuuma.+++++vein+sen+järveen++tai+suihkutin+kylmällä+vedellä++..-mietin+just+et+talvella++pitäisi+olla++niink+hienoilla+hevosilla+loimi?++jos+ei+anneta++hevosen+turkinkasvaa+paksuksi.++++jos+koira+joutuu+olemaan++asunnossa+jossa+on+lämmintä.+??talvella+ulkona+tarvitsisi+sitä+turkkia+ja++alusvillaa+ulkonamutta+sisällä+taas+on++kuuma.+??Koska+en+itsekään+kestä+jos+ei+takkia+saa++pois+päältä.kuka+ne+tietää?+koiran+olotilatonko+mitattu+ruumiinlämpötilaa?onko+se+korkeampi+paksu+turkkisilla?++Koiralla+pitäisi+olla+oma+huone+missä+viileämpää+tai+ihmisten+asua++viileämmässä.++Miten+sen+turkin+paksuutta+voi+säädellä..++++sen+pitäis+olla+pakkasella+paksuja++lämmitetyssä+asunnossa+ohuempi.+?+tai+lisätäkö+siihen+loimi+++ett+aluskarva+ei+kasvaisi+niin+paksuksi+++?+++en+lapsena+tiennyt+++et+ongelmaa+voisiolla+olin+varma+vaan+että++kiharakarvainenoutajani+tai+labradorinnoutaja++pärjäävät++isoille+koirille+ei+yleensä+ole+laitettu++loimea,+++mutolikoniilsitten+aluskarva+tiheä++oliko+niillä+liian+kuuma+sisätiloissa.++Luulin+et+mit+ongelmia+ei+ole+olemassa++et+Jumala+on+luonut++et+eläimillä+hyvä+ollamutta+ihminen+on+luonut+ne+koirarodut+,++ja+niiden+erilaiset+turkit.++on+luonut+rotuja++niink+mäyräkoira+jollaliian+lyhyet+jalat.++ja+corgikinnäyttää+vaivaiselta++liian+lyhyin+jaloin.
  2. elin+ihan+mielelläni+koirani+ehdoilla,en+koskaan+kärsinyt+siitä'++että+en+päässyt+minnekään++koska+se+oli+rakas+koira++++mutta+mietin+että+tuliko+elämästä+sellainen+että+ei+tarjoutunut++koskaan+mitään++++koska+se+koira+pitää+tosiaan+hoita+a+tärkeimpänä+asiana++++aamulla+ensimmäiseksi+ulkoiluttaa++++ja++jos+jättänyt+sen+joksikinaika+a+yksin++palatessa+kotiin+se+pitää+heti+ensimmäiseksi+ulkoiluttaa++siinä+pitää+palvella+koiraa+kokoajan.+Se+ei+saa+kärsiä++pis+hädästäitsekin+pääsee+vessaan+heti+ihminen.Olin+aina+valmis++sitä+koiraani+auttamaan+,++aina+tarkkailin+mitä+se+tarvitsi,++palvelin+sitä+tosiaankin.+siihen+kului++20-30+vuotiaana+++vuodet++++++Illalla++se+vietävä+ulos+taas.++Viimeiseksi+ennen+kuin+menee+nukkumaan.++++Ruokittava+ja+vesi+vaihdettava++ja+jos+tarvitsee+eläinlääkäriä+oltava+rahaa+siihen.++Koiralleni+tuli++kohtutulehdus++mikä+oli+tavallinen+tyttö+koirilla.+sen+leikkaus+kallis.+++Pitäisi+tehdä+jokin+eläinlääkäri+maksuja+varten+rahasto++en+teidä+miten+selvisinJumalan+avullaMiten+ihmiset+selviävät?koira+oli+kuin+lapsi,++sitä+EI+voi+lopettaa+jos+sille+jokin+vaiva++tulee.on+oltava+tarpeeksi+rikas.++++Ja+Jumalan+kanssa+elettävä+++(+minua+ahdisti+pahat+henget+niin+pahoin+nuorena++,+ne+ahdistelikoiraakin.++(+tekivät+sille+virtsatietulehduksen++kroonisen.++)Lopul+pääsi+siitä+(+saks+p+koira+)+kun+soitin+kaukoparantajalle,+Se+auttoi++se+vaiva+lakkasise"+krooninen"+.+++jota+ollut+muutaman+vuoden+,koira+oli+lopunelämän+terve.++monta+vuotta.
  3. Koraani.
  4. katsoin+äsken+uutisia+JanitastaSielläluki+Klo+21.+00+uutinen+tänään;;;"Hänen+voinnissaan+tapahtui+hiljattain+pienen+pieni+askel+parempaan.– Kyllä+mä+pyörätuolista+nyt+pois+pääsin,+nainen+iloitsi+varovaisesti.+"mutta++tuo+hnklö+joka+kirjoittanutjutun+onkirjoittanut+sen+hirvittävällä+tavallaTuo+on+siinä+oikea+asia++että+hän+eiole+pyörä+tuolissa.++Mutatsillä+toimtatjalla+ei+ole+ymmärrystä+eikä+tietoahän+luuli+että+se+on++pieni+askel+parempanaja+onkerännytkaikkia++menneisyyden+teitoja+tyyliin+että+on+pahasti+sairaslähetänsille+toimittajalle++vaikak+niti+oikeita+tietojka.miksi+hän+ei+kerroettä+lääkärit+nauroi+Janitalleei+noin+nuorella+ole+mitään+++pahasti+vialla.ja++kun+hänelle+++joku+outo+henki+teki+rintojen+suurennustane+olivat+++hyvälaatuisi+a+niin+et+lääkärit++ei+ede+s+poistaneet+niitä+möykkyjä.++(+hän+tahtoi+suurenta+arintansa+ja+niihin+oli+ilmestynyt+jotainmöykkyjä+jotka+suurensi.++mutta+Hyvälaatuisia.++se+on+tärkeää+että+ymmärretään+että+ei+hänel+ole+mit+vaarallistaHänon+noussut+pyör+tuolista!++++no+s+etoimittaja+ei+voi+tajuta+kun+hänon+yhä+siellä+terhossaPois+sieltä!+ihanhirveänjutun+kirjoittanut+klo+21.++Ja+sittenoli,+etä+lääkärillä+oli+uutisia+Janitalle+,+että+mitään+ei+näkynyt+kuvassahän+oli+tervemut+minul+ei+ole+kotona++läppäriä++,+konetta++menen+nukkumaan+et+jaksaisin+aamulla++Jos+ihmisille+kirjoittaa+tuollaista++heidän+energia+voi+heikentää+tilanne+tta+?+++se+toimmittaja+antoi+kaiken+vallan+pahoille+hengille!!+kuvan+kuin+olis+toivotontavaikka+hänjuuri+onkuullut+uutisen+toissapäivänä+että+kuviss+anäkyi+että+ei+ole+kasvanutmitään+++miksi+se+toimittaja+ei+sitä+kirjoittanut??+++viimeisintä+uutistaja+sitten+noussut+pyörätuolista+myös
  5. menin+katsomaan+Googlesta,++ei++Janita+ole+tehnyt+mitä'än+seks++kameroiden+nähden.+alla+olevat++luki+siellä.++++(+he+ei+tienneet+mitä+siellä+taphtui++kuin+kysymällä);;;”Janita+ja+Kimmo+harjoittelivat+yön+pimeydessä+ainakin+tekohengitystä,+eikä+Janita+kiistänyt+lemmenleikkejä+seuraavan+päivän+haastattelussa.”"Martina+ja+hengenpelastajat+–ohjelmassa+paljastuu+ensimmäinen+yöllinen+romanssi.-+Se+oli+aamulla+tosi+vaikeana+ja+oli,+että+Suvi,+mä+olin+Kimmon+kanssa.+Hän+oli+ilmeisesti+mennyt+toiseen+taloon.+Minusta+on+aika+säälittävää,+että+nainen+lähtee+miehen+perään,+Suvi+Pitkänen+kertoo+joukkuekavereilleen+erään+kaunottaren+bileillasta.Hunks-tanssija+Kimmo+Kempin+pauloihin+hurahtanut+kaunotar+myöntää+haastattelussa+yölliset+lemmenleikit.-+Eiköhän+täällä+jokainen+tee,+mitä+parhaiten+osaa.+Äiti+tappaa+mut+tän+jälkeen,+kaunotar+sanoo+naureskellen+haastattelussa."
  6. Siis+++ylläoleva+on+Lutherinkirjoittama.++Oletteko+täysinmielisairas++vai+mitä+jos+tuon+näitte++hämäränä+tekstinä.+++Laitoin+sen+koska+se+oli+hyvin+kirjoitettu.++Mutta+ajattelin+sitten+että+++pitäisi+lisätä+siihen++ettei+tulisi+noin+terveestäkirjoituksesta+väärinkäsitys++kuntuo+on+niin++hyvätutkielma+perinteisen+uskonnon++tasAPINOINEN+TERVE++ETTÄ++HÄN+EI+OLE+++TERVE+KÄYTÖKSELTÄÄNSIELUNELÄMÄLTÄÄN++ESIM+EILEN++++lähetti+minulel+viestinjoss+aväitti+että+olen+mustasukkainen.++heh+hehe++sanon+tässä.+++++sisi+häne+i+ymmärär+minusta+mitään.++ksäitin+yöl+sitten+et++asioita+on+että+hänestä+Jeesuksen+täytyy+olalmianua+suurempimutat++oli+niin+että+olin+Jeesusta++suurempi++tunen+elämäss+tms++puhtaudessa++hänoli+raaka+oltuaan+SalomoOlen+kristusk+perustajia.olin+ylhäienn+Jeesusken+aikaan++ja++kustansin+kai++,+maksoin+matkalla+Jerusalemiin++ett+ihmsiet+sai+ruokaa?+mahdollsiesti.+(+mietin+just,+että+mitä+he+söi?++missä+he+nukkui?72+opetuslasta+Jeesuksen++perässä,+kanssa+kun++Jerusalemiinkulkivat.Olinkai+yksi+jolla+oli+rahaa+ostaa++ruokaa.Niin+tuo+sovinisti+Luther++ei++ja+kunon+vammautunut+kuulovammainen++ilmhän+ei+osaa+tämän+terveen+kanssa+olla+++hän+pyrkii+kutenylläkinnäkyi++asettum+yläpuolellenija+yhä+5+v+jälkeen+päivästä+ja+kerrastatoiseen++pyrkiiopettamaan+kuinolisin+aloittelijamut+ajattelin+e+ttä+se+sopi+ehkä+teille+mitä+hän+tuolla+sanoi+että+millä+tavalla+Jumalalle+elää.++hän+ei+osaa++minun+kanss+++olla+kunhän+on+vammautunut++hänon+epäkohtelias++ja+arvostelukyvytön.Eilen+esim+illalal+hän+lähetti+viestinjossa+väitti+että+olen+mustasukkainen.++heh+hehe+äsken+nauroin.minä+olen+se+joka+annan+hänet+vaikakkaikille+naisille+rakkauden+kohteeksi.niinkuin+laitoin+hänen+kirjeenKoska+hänoli+edukseen+siinä.Oli+hetken+kivaaollaylpeä+Lutherista.++Niin+tuo+on+sitä+perinteistä+uskontoa++++tutkielma++ja+tulkinta.++Kaikiss+auskonnoiss+avoiolal+tervettä+tekstiä++hyv+asioitaMormoneilla+babtisteilla+++helluntailaisillaadvetisteillajehovan+todistajilla+lestadiolaisilla+++minunajatus+et+vois+teltoiss+a+ollahänenpelloillaolla+ekumeeninen+elämä+++(+hänen++parisieluontäällä+just++olemme+niin+erilaisia+et+en+voijutellakana+hänen+kanssa.+hän+ei+ole+tahtonutopsikella+mitäänhän++hämmentää+Lutheria++varmasti++ei+ole+uskonnolinen+ollut..?++Kysyn+häneltä