Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. todella+sairasta+on+vanhentuminentodell++uskomatonta++että+ihmiset++vaan+alistuu+siihen+!!nuoruudess+a+itsemurha+a+pidetään+kauhuna+mutta+vanhana+saa+kuolla++hitaasti+++hitaaseen+itsemurhaan+++kukaan+ei+välitä+++ei++voivottele++ei+++kauhistele+että+keho+tuhotaan++että+ei+anneta+kollageeniakilpaillaan+asunnoista?++nuoret++tahtoo++asunnontai+työpaikoista++ymson+selvää,+että+Sikke+Sumarilla+ON+kollageenia.joten+se+kollageeni+kaikillelopetetaan++ruma+ja+paha+vanhentuminen.++ilmeisesti+nuoret+pitää+Kokkisodsta+eikä+he+halua+katsella+jotain++ryppyistä+eukkoa+eikö+meill+voi+olla+rakkaus++että+ihminen+onkaunis++on+aina+pahan+näköistä+se+vanhentuminen.++ihan+saatanaa.++++Miksi+sille+paholaiselle+annetaan+valta?++että+elämä+niin+lyhyt.++nuoret+ei+tajua+miten+lyhyt.++jotkut+ei+ole+pahannäköisiä+esim++Presidentti+Trump+on+vain+viehättävän+näköinen+ja+sympaattisen.+++(+minä+en+suostu+siihen+itsemurhaan+)+++minkä+sa+a+tehdä++mihinpakotetaanet+nuorena+oli+kauhistus++ja+nyt+kukaan+ei+piittaa.++kaik+jotka+oli+nuoria++näyttääkin+kaameillta+lehtikuvissa..++niin+käy+sitten+nuorillekin++jotka+nyt+nuoria+++jos++ei+siihen+tule+loppu,+siihen+sairauteenmikä+koko+kehon+++vä'hinerinkiduttamalla++en+usko+siihen+kyllä+++ei+sen+tarvitse+se+++++tanssija+++…+Hyrsylänmutkkan..+++++missä+se+nimi+nyt+on....Aira+Samulin+on+hyvä+todisteja+monet+muutkin+++että+voiolla+90+vuotiaana+kuin+40+vuotias(hän+tanssii+ihan++yhtä+hyvin+(+liioittelematta++)++kuin+30+vuotiaat.++90+vuotiaana.
  2. Koira+oli+chesapeakelahden+noutaja++ja+se+oli+rotu+joak+harvinaine.n++Se+osasi+olla+aggressiivinenkin++jossainmäärin,+mitä+labradorit+tai+kultaiset++eivät+osaa.++(+se+osaa+esim+vartioida+autoa+,++se+ei+ole+vieraille+++ihmisille+++sellainen++hännänheiluttaja+kuin+labradorit.(+ihailen+sitä+yhä.Se+++alkoi+murista++minulel++luuta+syödessään+tai+ruokakupilla.+äiotipuolelleni+s+eoli+vain+laistuvainen+(+musitan+ja+näen+sen+silmissäni+yhä'+kuin+eilisen+päivän+sen+koiran+eleen++heilutta+ahäntää+hirveästi+ja++++painua+++niink+leikkivään+asentoon+alaspäinse+ei+kunnioittanut+minua+++ehkä+ksoka+en+tajunnut+tuulettaaen+teinnyt+et+tarvii+happea???++tai+++se+eisietänyt+että+ei+ollut+siveellisyydestä+täyttä+tajua.+Jos+se+ymmärsi+sellaisia+asioita.Tai++++en+vainosannut+kun+oli+ensimmäinenkoira+käsitellä+sitä.Se+oli+kyllä++hyvintottelevainen,+++olimme++tokoss+ajo+kunoli+4+kk,+ja+se+sai+ykkösen,+se+ei+karannut+,+pidin+sitä+vapaana+aina,++se+ei+mennyt+minnekäänei+ollut+kiinnostunut+muista+koirista+eikä+ihmisistä.++Se+oli+hyvin+rauhallinen.++kasvattaja++sanoi+sitten+että++jos+se+niinn+nuroena,+8+kk++on+sellaine+että+murisee,+ja+se+teki+niin+aina+uudestaan++ei+siitä+tule+mitään+ja+neuvoi+antamaan+sen+pois.+ja+niin+se+lähti++se+minun+unelmien+koira.++Kyyneleet+silmiin+nousee.++(+se+tiet+piti+itsetunnottomana+etätäitipuoleleni+se+oli+alistuvainen+niin+ett+en+ollut+sellaisen+a+nähnyt+sitäett+se+oikeinmielisteli+ja+riemastui++äitipuoleni+ottaessa+siltä+ruokakupin+poisJa+kun+kukljinloskassa++ilman+koiraa..ja+kun+se+voitti+Best+In+show+2.+++seuraavana+kesänä+chessietreffeillä(+ett+se+ei+olltu+enää+minun+koira+)Kuulema+s+ekunnioitti+vain+perheen+isää+seuraavass+a+perheessä.+?+Se+oli+Ella+nimeltään.
  3. vanhemmatkin+piti+itsetunnottomana,+isäni+huusi++heti+kun+en+osannutjotain+vaikka+kääntää+vesihanaa+saunassa+++(+nyt+ymmärrän+et+häntä+varmaan++tuskastutti+hermostutti+että+se+lapsi+oli+alasti+siinä,+itselläni+ei+ollut++häivänkään+tajua++alastomuudesta.++Onneksioli+terve+lapsuus++siten.++++Ymmärsin+vaan+et+hän+huutaa++heölpostijso+ei+osannut+mennä+autoonnopeasti+ymsMeillä+lapset+ei+hypi+silmille+sanoi+äitipuoli+he+ei+keskustelleet+lainkaan+lapsen+kanssa.+He+ei+kysynyeet+onko+tehnyt+läksyt+tai+missä+onollut+se+kaikki+oli+hyväminuakuvottaa+vahemmatjotka+höösää+ja+palvele+e+lapsiaan.++sain+olla++itsenäinen.++Muttaoli+vaihe++++6lk-+9lk+että+oli+hermoromahdus+kun+en+osannut+keskustella+ja++olinneuroottinen+ja+jännittäjä+++(+siis+vanhemat+ei+opettaneet+keskustelemaan+)Aloinkirjoit+päiväkirjaa++14+vuotiaanaensinnä+s+eoli+isoilla+lapsenkirjaimilla++(niink+2.+luokkalaisen+)++koirastani++pelkästään.+++sain+viimein+koiranpennun++ja+se+olikokomaailmani.Olinkiinnostunut+PELKÄStään++koirastani.++Sen+rokotusta+odotin,+ja+mitä+s+eoli+tänään+tehnyt+ja+oppinut,++vispasinsilel++kananmunankeltuaisesta+ja+Bona+vellistä'++ruokaa++kasvattajan+ohjeiden+mukaan+yms.++se+jaksoi+olla++pää+asia+elämässä+++puolivuotta++sitten+epäonnistuin+sen+koiran+kanssa..++niinkuin+muussakin(kouluss+aoli++5+keskiarvo+ja++kahdet+ehdot++9+lkalla+koska+lintsasinsuurim+osan++koska+en+jännittämisen+takia+voinut+olal+siellä.Olin+tuskainen+ymsmut+opin+ehk+eläm+epävarmuudessakin..++kun+mitään+ammattia+ei+voinut+ajatella+ymsen+kasvanut+tähän+yhteiskuntaanmut++++tuska+olitodellista+kyllää+++itsemurhaakinajattelin+ja+kerran+hain+unilääkkeitä++siksi+että+olisi+niitä+jos+en+jaksa+mutta+itsemurh+ajattelu+oli+hirvittävän+ahdistavaa+siksi+tahtoisin+auttaa+nuoria!
  4. Niin++olin+koko+aamun+vakavimmin++että++muutun++selllaiseksi+torvieläimeksi(+kuvassa+torvi+niillä+on,++ja+yksi+silmä+)+Olin++siis+masenetunut++toivoton+++ihan+vakavimmin.+++Mutat+keksin+sitten+että+nyt+laulan++sen+rakkaus+laulun++minkä+kuulin+wc++ssä,++ja++jonka+etsin+eilen,++että+kuka+sen+lauloi.+(+oli+kaunis+laulu,+soi+wcssä.++(+nauhoituinkinsitä+että+löytäisin+sen+snaojen+perusteella.+Rakas,++muistin+sitäh+siinä+toistettiinniin+s+eoli+Beh+min.+++Eilenlöysin,.++niin+yhtäkkiäsiitä+epätoiovosta+++vakavimmasta++siitä++tuskasta+++mikä+on+aino+mahdollinen+ja+oike+a+tunne++sen+raiskauksen+hetkellä++aloin+laulaa++sitä+Behmin+Rakas+laulua++(+ja+kuvasin+sen+videolle+)+++(+2+h+nukkuneena..+ja++toissayön++tytönluona+joak+ei+kuule+ilman+kuulolaitetta.++ja+lauloinniinhyvin!!+yhtä+hyvin+kuin+he+laulavat.++Lauloin+Haloo+helsinki+Ellin++Rakas+laulunmyös(+hyppäsinyli+sanoista++"rakastellaan+"+yökk+sanoinsillä+kohtaa.++"niinkuin+nuo+perhosetkin+"++ja+lauloin+Johanna+Kurkelan+Rakkauslaulun.++laulankaikki++todel+hyvin.++en+välittänyt+yhtään+että++minul+ei+voi+ollamit+rakkut.(+sillä'+siitä+selviiää+siit+raiskauksesta+et++ei+ole+koskaan+mit+intim+elämää+++ei+ole+olemassakaan.++++(+Jumala+ei+voi+luoda+sitä+tulevaisuuteeni+++koska+se+loukkaisisieluni+++++ei+koske+koskaan++++++ei+ksokaan+sitä+asia+a+mikä+ei+ollut+Jumaalalle+pyhä,.antoi++tehdä+minun+sisälle+++ulkopuolisen+sisälle+joidenkin+aktinsen+aikana+kun+heillä'+oli+se+ei+auttanut+mitkään+rujkoukset+raivo+totaalinen+++vastustsuse+vaan+tuntui+virtana+sukup+elimien+sisällä+alueella++ja+päättyio+sen+miehen++orasm+puhalluksenen+tiedä+mitä+se+onepäilen+ettäs+eoli+jonkun+parin+akti.++mut+Jumala+siis++ei+välitä++ihmisen+tunteista+sielusta+++en+nyt+jaks+akäsitellä+sitä++.+löin+kyynärpäänkin++tuolin++nojaan+just.+haen+lisää+kahvia.+++++regressio+hypnoosi+video..haettava+se+200+e+pankista.++miten+ostan+silläliikavarpaan+parantimen++mis+en+kestä+että+se+ihana++söötiiihmine+eisaisi+rajhaa+siitä+kun+lähetti+sen+postiin++++s+eonjot+70+e???++(+potkinsitä+raiskaajaa+niin+että+isovarvas+meni+sijoiltaan)+oikeas+jalassa.++hieman.++keräsin+aina+kaikki+voimani+hengen+ja++fyysisetkinnäköjään+++runnon+ja+murskasin+sitä+pois+++kaikesta+absoluttisesta++sielustani+++++++ja+ostaa+++makuupussi++++jso+pank+kortti+saapunut++sen+saisi?++enole+ksokana+ostanut+internetistäpank+kortilla+sa+a+ostettua???+++(+silloinpitäis+jättää+tilille++?+on+hankalaajos+se+on+150+internetissä+?voisinnosta+a+50Jos++se++puristinon+vielä+postissa+et+eiv+ole+lähet+takaisinse+70+++++++Silkkisisäpussi+olis+hyvä++50+huonompi++90?+parempi+(+väri+parempi++valitsisin+)++++50+on+sellainen++kuolleen+vihreä++++kalliimpi+oli++ultramariini(+jouduinostam+halvan+m+pussin+miss+on+mustaa+++kehon+pääl+päällimmäisenä..ja+oranssia++)+++(mink+ajattelinosata+aon+vihreä+mutta++pidin+siitäKoska+olen+valaistunut+ostaisin+kyllä++sinisen+tai+violetin.++koska+olen+valaistunut+valaisen+teitäkin.
  5. niin+illalla++kun+en+löytänyt+taskulamppua+ja++tuskaantunut+olin++ahtaudesta+ja+hankaluudestakaik+mit+löysin+katsosi+kohta,++(+sakset+jätinkadoksiin+)++Unilääke+tabletin+pistin++almanakan+päällesitten+aattelin+pitää+pissiä+rasiaan+(+korkea+pitää+s+en+olla+)+++pakasterasia++ett++syön+sitten+vasta+sen++unilääkkeen+ni+++pakkasin+sitten++kirjat+lAUKKUUN++J+ATAJUSIN++SITTEN+ETTÄ+SEHÄN+LENNÄHTI+JONNEKIN+SE++TABLETTI++KIRJAN+PÄÄLTÄtIESIN++TURHA+ETSIÄSe++on+sitä+mystiikaa++mistä+en+pidäettä'+tietää+sen+että+turha+etsiä.+++Silti+koetinkatsella+taskulampun+kanssa++viltiltä+lattialta++laukusta++mutta++oli+selvää+että+s+eunilääketabletti+ei+löydy.++(+Onneksi+oli+löytynyt+se+koko+pkkaus+)+sekään+ei+ensin+löytynyt.++otin++unilääkkeen+ja+nukuin++oli+ihanaa.niin+unohdan+sen++että+ensinnä++se+taskulampun+etsiskely+++hankaluus+ja+tukaluus+sai+aikaan+että++hyökättiin+++alkoi+s+evirta++sukup+elimien+alueelle.++(+en+tiedä+mistä+se+johtui.+++)saattoi+johtua+että+tapasin++eevan++jos+hänoli+Eeva+(+Elisabeth+hän+oli,+++Raamatun+Elisabeth.+++tiedän+vaan,+tunnistan.+(+hän+menee+lähihoitaja+koulutukseen!!+++Raamatun+Elisabeth.++++++++matkalla+eilen++olin+päättäväisesti+++koko+matkan+että++tahdon++et+Jumala+tekee+minusta+karhunkaisen.++muistin++jot+raiskauksen+hetkeä+++tiesin+että+se+on+sellainen+asia.++++ja+pidin+siitä+kiinni+++++monta+kilometriä+ja+loputtomasti.+aamulla.++2+tuntia+nukkuneena.+++(+jokin+yritti+saada+mi+nut+rakastamaan++sitä+ett+karhunkaisella+on+kynnet...(+ne+ehk++viimeiseksikin+raapivat?+koettivat+raapia?+++tai+ensimmäiseksi??+++++joki+koet+saad+tuntem+rakkaut+ett+karhunkaisel+kynnet..+++(+melkein+tunsinniin.+++Mut+en+tahtonut+tuntea.++++se+naurattaa+tässä.....+++mietine+tt++pitäisikö+rakasta+akarhunkaistaettä+muuttuisi+sellaiseksi.+++(+kerrooin+Elsiabethille+et++ajattelin+muut+karhunkaiseksi+ja+ihmetteline+t+miten+ne+hengittää+kiehuvassa+vedessä(+matkal+mietinsitä+että+eikö+ne+pehmene,+kypsy++(+hän+ymmärsi+että++se+on+niink+bakteeri+++niin+pieni+ja+pienempi+jos+onpienin+eliö++ja+että+se+ei+hengitäsiis+bakteerit+ei+hengitäMuistin+lukeneeni+et+niitä+oli+päässyt+kuuhun,+astronauteilta+++et+siel+ne+elää++(+ne+voi+elää+jäätyneinäkin+)++ja+kiehuvassa+vedessä.+++aattelin+et+Jumala+onhyväen+tahdo+mennä+kehityksessä+taaksepäin+vaan+eteenpäinja++ihan+humauksessa+++kärsimättä++tuskitart+karhunkaiseksi.++Siihen+asti++elää++eläm+lop+ja+seur+elämissä++tietysti+onnellisena++ymseteenpäin+kehittyen.
  6. joku+sanoi+että++Ida+ibi+Lovekin+++alka+a+olla+Jeesuksen+voittajia+Olenko+minä+Jeesusta+sitten+vai?++sainjust+sukat.+++(+pyöräilinilman+sukkia+tänne)+ni+ihana+kun+sai+nukkua!+normaal+yön++ens+kert+moneen+vuoteen.++ensinnä+en+löytänyt+taskulamppua++millään+++olinjät+sen+telttaan++koska+s+epainava+++(jouduinkävelem+sielt+++buskort+lataus+lakannut+ja+pyörä+ei+ollut+sielOlinpiilottanutniinhyvine+ttä+en+löytänytkatsoinjoak+kassin+ja+muovisäkin++muutamaan+kertaan++oli+todell+rasittavaa+ahtaassa+mis+ei+pystynyt+liikkum+++(+lämmin+onneksi+oli+)+olisintahtonut+vaan+nukaht+mut+taskulamp+piti+etsiä.Sakset+löysin++sitten+ne+taas+hukkui++++(+aattelne+jos+pitäis+puhkoa+seinä+jos++telt+romahtais+mutta+eiseromahda.++Veitsen+vei+++ostoskeskus++vartijat++mistä+olin+äärimmäisen+loukkaantunut(+eli+taas+yksi+veitsi+katosi.+++kaik+ostamani+veitset+on+jotenkinkadonneet.++(+oliko+s+ejouluyö++vai+uudenvuoden+yö++istuskelin+käytävällä+tyhjällä+kilometri+joka+suuntaan+täysin+tyhjää+ei+yhtään+ihmistä++ja+laitoin+avocadoa+veitsellä+voileipäkeksin+päälleniin+sinne+ryntäsi+ihankahjoja+vartijoita++15+min+päästäraivoamaan+että+veitsi+tänne++++ihan+kuinolisin+uhannut+sillä++ohikulklkijoita+joit+ei+ollut+yhtäkään+++++uus+vuos+taijouluaatto++ostoskeskus+oli+menossa+kiinni++Pitikin+katsoa++laista++lakipykälistä++että++onko+s+eoikeasti+kielletty+veistä+pitämästä+mukana.+?Miten+leikkaa+leipää+tms?++hedelmiä.+++Entä+jos+ostaa+veitsen+miten+sen+sa+a+kuljetettua+kotiin++?++jos+s+eon+lailla+kielletty++pitämästä+mukana+veistä.++eikö+he+voineet+tajuta+että+laitan+veitsellä+avocadoa+voileipäkeksilleja+että++(+oikeasti++en+liioittele++siel+ei+kulkenut+yhtäkäänihmistä+pitkällä+käytävällä+jonka+keskellä+istuskelinpenkillä.++he+oli+todella+asiattomia.he+oli+pahan+hengen+vallassa.++sen+naisen+hengen+joka+tahtoo+pahaatahtoo+loukata+satuttaa++En+kai+ollut+nukkunut+ed+yönä++se+oli+niin.+++en+toissayönäkään+nukkunut++kun+oli+myrskytuuli+++s+etoi+lämpimän+ilman+koska+ei+raha+aole++ei+ollut++teriä++teltasta+puuttui+niitä+naruja++jospa+nyt+ostan++++niin+pitelin+teltan+seiniä+kä'sin+yön(+Jeesuksesta+välittyi+ett+hänestä+s+eolisi+ollut+hauskaa++++minusta+se+ei+ollut+++++se+olioikein+kunnon+tuuli++ja+s+ekyllä'stytti+ja+tympi++++(+olenlaulanut+Ismo+Alangonlaulua++"+Onneks+tuo+tuuli+on+tuttu..+enkä+pelkää+sadettakaan+"++++sellANEN+OLO+JUSTET+OLENYHTÄ+TUULEN++KANSSA++en+pelkää+yhtään+sitä++Nukuin+aamulal++sitten+2+h+siis+eilen+su+aamuna.+++Niin+koska+en+ollut+nukkunut+ja+olin+ollut+kuurojen+energioissa++Nukuin++luona+tytön+joka+kuulolaitteella+kuulee++ja++joka+on+liian+yksinkertainen+ja+tahtoo+olla++++(+s+evalinta.+++)++Hän+nuorempana+juoksi+joka+päivä+1,+5+h++mutta++ei+nyt+tahdo++juosta+ollenkaan.++(+tarvitsemme+esim+Ismon+apua++joka+oliisänsä+1800+luvulla.++++(+minä+kuolin+pian+tuontytön+syntymän+jälkeen++hän+oli+ehk+3+v.++(+synnytyksen+kuolin.+Olin+ylipainoinen.++)+Amerikassa+,+kaliforniassa.+)++1894+.1901/+1902/03+++kun+synnyin+++en+kai+ollut++tarpeeksi+hengellinen?+kun+niin+pian+syntyi+uudestaan?+++Tuo+kiva+taksikuski++höpöttää+tuolla!!+heillepääasia+onolla+HYVÄ++epäilen.++++"+se+on+ideologinenkusetus...++niin+kuinka+olla+kukkuluuruu..++"/nyt+hän+snaoi+v++ttu+++sanan.++++(+tämäon+minuongelma+miksi+he+käytt++s++ttu+sana+a+minun+lähettyvillä???????++olen+neitsyt++True+Love+Waits++periaatteella+elänyt++27+v+selibaatissa+elänyt.++menen+tervehtimäänhäntä+muttkun+hänon+aika+pöljä++aha+a+sähkö+autoista+he+puhuu.+++"..+jos+tule+emyrskyvahinkoja++24++tunnissa+he+sen++..Politikot+onjoutuneet+takaamana+sen+että+sähköverkko+toimii.."mutta,+hän+kiroilee+liikaa!+saa+++t++ana++sanakin+kuului.me+tarvitaan++jokin+hengellinenminne+voi+kutsuasuositella+tarvitsen+ensin+jonk+yksilön++++nyt+minä+menen+sanomaan+että+tuota++v++tu+sana+ei+käytetä.
  7. vaikutti+siltä+että+hän+ei+syönyt.++ei+käynyt+keittiössä+ei+laittanut+ruokaa.++Tuotiin+uusi+jääkaappi++(+keittiöön+)++isompi,+korkeampi,++Olisin+voinut+käyttää+sitä++eik+hän+varmaan+olisi++käyttänyt+sitä+ollenkaan++++(+keittiöstä+jääkaappi+vietiin+sinne+vessaanja+vessan+vanhan+jääkaapin+veivät+pois.++(+luulin+et+se+uus+jääkaap+tuotiin+minun+huoneen+jääkaapin+takia,+kun+pelkään+onko+siell'+uloste++pakaste+osassa+jonka+ovi+rikki+(+siellä+oli+virtsoja+joka+puolella+++purkeissa++ed+asukkaan+kun+hän+ei+voinut+pissiä+Earlin+päähän+kun+hänen+vuode+ja+tyyny++vessanpöntön+takana.++(jokin+sanoi+että+he++ei+laittaisi+ruokia+siihen+jääkaappiin..+joka+huoneessanimutta+laitoin+kyllä.++++mut+siihen+ei+mahtunut++++ja+kuntoin+roska+katokselta+vuoteen++ovea+ei+enää+saanut+auki.+++(+matalajääkaappi+onhuono+++joutua+kumartelemaansiel+onnyt+hyväkorkea+jääkaappi+ja+hänen+käytössäniin+poistui+se++++iham+mahdottomuus+että+minuntakia+joku+piti+vessassa+ruoki+a+eikä+syönyt+niitä++vaikkei+tiedostanut+että++ei+syö+vessasta++ei+hännähnyt+siin+mit+vikaaeik+käyttänyt+enää+keittiötäkään++++(+silti+hän+kuulema++näkimeidät++tiiminä+"++että+"me"+hän+oli+hyvin++ihanteellinen++nii+hä'n+snaoi+aina++"sinä+olet+ihana+ihminen!"+kun+hän+tuli+tai+lähti.++mut+enuskonut+siihen+vähääkään+niin+hän+lakkasi+sen.+++++Yritin+saada+olla+asiallisesti++vuokrannut+++huoneenja+kun+hän+on++se+John+Betrothed+?++ainakinensinnä+arvelinniin,++ett+hänelle+rakkaus+tärkleäet++olin+hirvein+ihminen+koska++elän+selivbaatsi+ei+voi+koskana+olla+mti++rakaksu+elämja+kuulem++hän+oli+aiheuttanut+sitä+raiskausta++(niiden+20+v+aikana+)++Hänhän++naitti+minun+Duke+Glocesterinminun+lasten+isän+hänen+tytärelle++Anne+Nevillellemuistan+haarniskoita..+++Ens+hän+pyrki+huolehtim+minusta++soittiettä++mis+olen+että+tule+ehakemaanhaki+ja+tullessaan+hänellä+oli++hirvittävän+painava+reppu,++siinä+oli+teltta+ja+kaikkii+varusteet+oli+litran+painoinen+vesipullo+ja+litrnan+painoinen++jokin+nuotion+stytysnestetms++turhia+painoja++ei+tajunnut+miten+paljonkantaa!++koska+tottunut+haarniskaa+kantamaan++ymmärsin++.++kaikenlaisi+a+litran+painoja+++hakeakseen+bussilla++leppävaarasta+ja+kuulema+sen+teltan++olis+voinut+laitta+aminne+vaan(+eli+hän+ymmärsi++että+en+voi+nukkua+siell'+h'nenluona...++en+pystynyt+nukkumaan++kunhän++li+lniinkauan+ollut+niin+yksinkertaisel+tasolla++ja+alhaalla+++++hänolilaittanut+teltan+johonk+nurmikolle+matkan+varrella.+eli+hänellä+olikin+ymmärrys.++minä+en+ymmärär+tuollaisia.+++jotka+tekee+omituisia+asioita(+koiralle+kun+etsin+hoitopaikkaa20+v+sitten++oli+pakko+löytää+silel+paikka,+niin+matkalla+kun+vein+sitä+sinen+se++alkoi+kaivaa+maata,+hiekkaa,++sekin+tajusi+että++sille+pitää+löytää+pesä.++en+ymmärtänyt+silloin+että+se+ymmärtää.
  8. toivon+että+voin+tehdä++jotain+auttaakseni,+että+voin+tehdä+paljon.esim+heidän+kanssa++Jeanne+de+Arc++joka+siunausta+toivottaa.++(+se+anta+a+paljon+voimia.++Se+riittää+teillekin+varmasti+hänen+siunaus.++Hä'n+on+niin+kiltti,+hän+varmasti+siunaa++.++Mutta+ei+hännyt+ole++valinnut+vielä+kuin+asua+yksiössä+ja++mies+ystävähänellä+kuulema+on.++se+antaa+voimia!++jos+on+rakkaus++nyt+näkyy+nälkyä+Earlista++että+hän+huutaa++äänettömällä+suullahänon+pieni.++!?++hän+näyttää+suutaan..+että+hän+tarvitzee+ruokaa.++Tänen+tullessap+näin+hänen+ystävättären+++teologianopiskelija+++vihkimystä+vailel+pappi,++että+hän+sanoi++"oma".++Nyt+se+on+"oma".++++se+asunto+hänellä.++sinne+tuli+uusi+jääkaappi,++just+päivänä+jon+lähdin+sieltä,++on+nii+hyväen+kestänyt+ett++jääkaappi+oli+käytössäni++ja+hän+laittoi+vessan+jääkaappiin+ruuanjaosta+tuomansa+ruuat.+++sitten+ei+syönyt+niitä.++Ei+hän+ymmärtänyt+sitä++että+ei+syö++vessasta+ruokaaeikä+hän++enää+tahtonut+minun+jääkaapista++ei+toiminut+se+et+minul+ei+rahaatahdoin+osta+a+hänelle+pienen+jääkaapinmut+ei+ollut+rahaa++Minijääkaapin+mihin+laittais++aina++päivän+ruuan+++Meidän+kannattaisi+löytää+avustusta,++olemme+kilttejä+ylhäisiä+ihmisiä+++jotk+voimem+pitää+terveenä+ihmisiä.++++Hän+oli+Guru+Yukteswar+Girin+isä!+ed+elämässä!+Intiassa.++Seurakunnassa+kun++oli+käynyt+hän++ihmetteli+että+siellä+oli+vain+lihaa,++ei+kasviskeittoa+tarjolla.hänol+tottunt+yhdist+hengellisyyden+kasvisruokaan.++Minusta+hieno+et+hän+hieno+(+hän+hirvittävän+kiltti+ihminen++)(+hän+pysyi+ensim+puoli+vuotta+poissa+kokonaan+asunnosta++että+sain+olla+yksin,+kun+en+kestänyt+häntä+(+luulin+ett+hän+elää+siten+että+ei+koskan+ole+asunnollaanraha+tilanteeni+++oli+ett+en+pystynyt+mihinkäänNyt+pitäis+ostaa+makuupusi+190+e.+++mut+te+olette+niit+köyhiä?+ni+ei+teille+viitsi+valittaa
  9. Huomenta!!!
  10. "Muut+ehdotVuokralaisen+luottotiedot+oltava+moitteettomat.+Laaja+kotivakuutus+vastuuosineen+vaaditaan.+Vuokralainen+tekee+oman+sähkösopimuksen.+Lemmikit+sopimuksen+mukaan.+Tupakointi+ei+sallittu."Tuo+on+rikollista.Yhdenvertaisuuslain+mukaan+ei+saa+tehdä+eri+arvoiseksi++asunnonhaussa++esimrikasta+tai+köyhää+velallista+tai+velatonta.ei+he+voi+vaatia+että++luottotiedot+moitteettomat.++on+kerrottu+että+on+hirvit+määrä+suomalaisia+joilla+onulosotossa++velkoja+++oliko+se+joka+kolmas?++ei+vuokran+antajalle+kuulu+ihmisen+++velat+++jotka+on+muista+asioista+kuin+asumisestaeikä+sekään+kuulu+heillehe+voi+sitten+häätää+jos+ei+maksa+vuokraa++miten+he+voi+vaatia+että+moitteeton+oltava+jos++joka+kolmannel+ulosotoss+avelkojaMinulla+meni+sinne++kun+en+mennyt+hammaslääkäriin+varattuna+aikana.ja+meni+kuntosalimaksi+3+kk+dlta+ku+luulin+he+tajuaa+ett+lakkasinkäymästä.J+ameni+varmaan+hesarintilausmaksu.++vuokra+pitää+sopia+että+menee++automaattisesti+tililtäihminen+maksaa+vuokran+koska+on+pakko+saada+nukkua++joka+ilta.++niin,++ei+hammaslääkärille+ole+haittaa+että+saa+sen++maksun++vaikka+ulosotostahe+ottaa++joka+kk+70+e++++(+ulosoton+on+jätettävä+ihmisellle++750+++käyttöön+elämiseen+rahaa.++(+siitä+on+maksettava+vuokra,+jonnekin.++++Jossainon+saatav+asuaon+laissa+että+saatava+katto+pään+päälleja+jonkinmaksun+he+ottaa.++++ei+ole+haitta+akuntosalille+ett+saavat+sen+3+kk+maksu+sielt+ulosotostaettä+kenen+etuja+tai+asioita+se+++vuokraasunnonvuokraaja+ajaa++he+tahtoo++vuokranmutta+he+ei+voi+varmistaa+sitä++sillä+että+ihmisel+ei+ole+muista+asioista+jostsyntynyt+velkaa++++onhan+heillä+opintovelkaakin++tms+++nii+olsi+pitänyt+maksaa+lasku+++mutta++he+teke+etuola+leriarvoiseksi+sellaisen+jolal+ollut+vaikeuksiajolalollut++paljon+laksujahe+sa+atehdä+että++vuokra++automaattisesti+tililtä+otetaan++ihminen+tahtoo+maksaa+vuokram++ei+heidän+tehtävä+ole+valvoa++sitä+et+ihmiset+ei+tee+velkaa++että+he+ovat+rangaistus+siitä+jos++on+tehnyt+velkaase+pitää+järjestää+muulal+tavalla.++opetta+niitä+ihmisiä++++puuttua++++niink+he+puuttuvatkin+varmastiett+ei+voi+käytt+jot+luottokorttia++jos+on+ulosotossa+++maksettavaamiksi+asunnossa+vielä+rangaistaanse+voi+aja+a+ihmsen+mahdottomiin+vaikeuksiinvaik+alkoholismiin+itsemurhaan+?+++ties+mitä+tapahtunut++entä+jos+on+yrittäjä+joka+joutunut+konkurssiin??mistä+niit+ulosottoon+mennyt++++laksuja+jos+on+ollut+sairas+++miten+he+voi+vaatia+että+oltava+moitteeton+saadakseen+asunnonlaissa+on+että+saatava+katto+pään+päälle.++(+kyllä+ne++jotka+on+mahdottomia+karsiutuu+sitten+pois+++jos+he+ei+maksa+vuokraa+sitten+heidät++voi+häätää+++kirjoitintämänkyl++vain+2+h+nukkuneenakun+oli+myrsky++teltassa+pitelin+seiniämut+nyt+on+lämminolen+mielleläni+siellä++viikonpyydän+saada+olla+rauhassa.
  11. "Muut+ehdotVuokralaisen+luottotiedot+oltava+moitteettomat.+Laaja+kotivakuutus+vastuuosineen+vaaditaan.+Vuokralainen+tekee+oman+sähkösopimuksen.+Lemmikit+sopimuksen+mukaan.+Tupakointi+ei+sallittu."Tuo+on+rikollista.Yhdenvertaisuuslain+mukaan+ei+saa+tehdä+eri+arvoiseksi++asunnonhaussa++esimrikasta+tai+köyhää+velallista+tai+velatonta.ei+he+voi+vaatia+että++luottotiedot+moitteettomat.++on+kerrottu+että+on+hirvit+määrä+suomalaisia+joilla+onulosotossa++velkoja+++oliko+se+joka+kolmas?++ei+vuokran+antajalle+kuulu+ihmisen+++velat+++jotka+on+muista+asioista+kuin+asumisestaeikä+sekään+kuulu+heillehe+voi+sitten+häätää+jos+ei+maksa+vuokraa++miten+he+voi+vaatia+että+moitteeton+oltava+jos++joka+kolmannel+ulosotoss+avelkojaMinulla+meni+sinne++kun+en+mennyt+hammaslääkäriin+varattuna+aikana.ja+meni+kuntosalimaksi+3+kk+dlta+ku+luulin+he+tajuaa+ett+lakkasinkäymästä.J+ameni+varmaan+hesarintilausmaksu.++vuokra+pitää+sopia+että+menee++automaattisesti+tililtäihminen+maksaa+vuokran+koska+on+pakko+saada+nukkua++joka+ilta.++niin,++ei+hammaslääkärille+ole+haittaa+että+saa+sen++maksun++vaikka+ulosotostahe+ottaa++joka+kk+70+e++++(+ulosoton+on+jätettävä+ihmisellle++750+++käyttöön+elämiseen+rahaa.++(+siitä+on+maksettava+vuokra,+jonnekin.++++Jossainon+saatav+asuaon+laissa+että+saatava+katto+pään+päälleja+jonkinmaksun+he+ottaa.++++ei+ole+haitta+akuntosalille+ett+saavat+sen+3+kk+maksu+sielt+ulosotostaettä+kenen+etuja+tai+asioita+se+++vuokraasunnonvuokraaja+ajaa++he+tahtoo++vuokranmutta+he+ei+voi+varmistaa+sitä++sillä+että+ihmisel+ei+ole+muista+asioista+jostsyntynyt+velkaa++++onhan+heillä+opintovelkaakin++tms+++nii+olsi+pitänyt+maksaa+lasku+++mutta++he+teke+etuola+leriarvoiseksi+sellaisen+jolal+ollut+vaikeuksiajolalollut++paljon+laksujahe+sa+atehdä+että++vuokra++automaattisesti+tililtä+otetaan++ihminen+tahtoo+maksaa+vuokram++ei+heidän+tehtävä+ole+valvoa++sitä+et+ihmiset+ei+tee+velkaa++että+he+ovat+rangaistus+siitä+jos++on+tehnyt+velkaase+pitää+järjestää+muulal+tavalla.++opetta+niitä+ihmisiä++++puuttua++++niink+he+puuttuvatkin+varmastiett+ei+voi+käytt+jot+luottokorttia++jos+on+ulosotossa+++maksettavaamiksi+asunnossa+vielä+rangaistaanse+voi+aja+a+ihmsen+mahdottomiin+vaikeuksiinvaik+alkoholismiin+itsemurhaan+?+++ties+mitä+tapahtunut++entä+jos+on+yrittäjä+joka+joutunut+konkurssiin??mistä+niit+ulosottoon+mennyt++++laksuja+jos+on+ollut+sairas+++miten+he+voi+vaatia+että+oltava+moitteeton+saadakseen+asunnonlaissa+on+että+saatava+katto+pään+päälle.++(+kyllä+ne++jotka+on+mahdottomia+karsiutuu+sitten+pois+++jos+he+ei+maksa+vuokraa+sitten+heidät++voi+häätää+++kirjoitintämänkyl++vain+2+h+nukkuneenakun+oli+myrsky++teltassa+pitelin+seiniämut+nyt+on+lämminolen+mielleläni+siellä++viikonpyydän+saada+olla+rauhassa.