Rukous sairaan puolesta

lugbjvg

En tiedä, auttaako rukoilu, mutta toivon jonkun voivan rukoilla, että tuttavani paranisi sairaudestaan, johon on kuolemassa.

15

3175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rukousonmahdollisuus

      Ei auta, ei todellakaan auta jos on sairauksia. Jumala on itse Saatana ja haluaa pahaa kaikille.

    • Jeesus on sama eilen tänään ja ainkaikkisesti. Rukoillaan, SIllä Hän toimii tänäänkin.
      Luuk. 6:19 Ja kaikki kansa tahtoi päästä koskettamaan häntä, koska hänestä lähti voima, joka paransi kaikki.

      Matt. 14:36 Ja he pyysivät häneltä, että vain saisivat koskea hänen vaippansa tupsuun; ja kaikki, jotka koskivat, paranivat.

      • liberopampers

        Käyttikö Jeesus Liberoa, vaiko Pamppersia vaippana? Ehkä kyseessä kuitenkin oli kestovaippa kun oli tupsu ja kaikki?


      • liberopampers kirjoitti:

        Käyttikö Jeesus Liberoa, vaiko Pamppersia vaippana? Ehkä kyseessä kuitenkin oli kestovaippa kun oli tupsu ja kaikki?

        Taisi olla Tena, iästä ja miespuolisista ystäväjoukostaan päätellen.


    • Näkiä

      Jeesuksen Kristuksen nimessä lähetän terveyden tälle sairaalle että hän nousisi kuolin vuoteltaan ja palvelisi Herraa. Hallelujaa, Ylistys ja kunnia Herralle

      • Näkiä

        Perun aiemman viestini. Herra :Alistus ja epäkunnia sinulle, terrorismä suojeleva Saatana.


    • Rehellinen.Mirka

      Aivan turhaa pyytelet täällä rukousapua. Yksikään rukous ei ole vielä KOSKAAN toiminut. Jumala on satua ja höpötystä.

      • Anonyymi

        Kyllä vaan on. Ihmeitä tapahtuu meidänkin aikanamme. Sellaisen kokeneena ja myös kuulleena lääkäreiden epäuskoisia kommentteja. "Miten tämä voi olla mahdollista" Rukousen voima on suuri kun vain uskomme Jumalaan ja Hän näkee parantumisen hyväksi.m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan on. Ihmeitä tapahtuu meidänkin aikanamme. Sellaisen kokeneena ja myös kuulleena lääkäreiden epäuskoisia kommentteja. "Miten tämä voi olla mahdollista" Rukousen voima on suuri kun vain uskomme Jumalaan ja Hän näkee parantumisen hyväksi.m

        Tiesithän että ihmeen todistamisesta on luvattu tuntuvia palkkioita. Puhutaan miljoonista € ja $.
        Todisteita yhdestäkään ihmeestä ei vielä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan on. Ihmeitä tapahtuu meidänkin aikanamme. Sellaisen kokeneena ja myös kuulleena lääkäreiden epäuskoisia kommentteja. "Miten tämä voi olla mahdollista" Rukousen voima on suuri kun vain uskomme Jumalaan ja Hän näkee parantumisen hyväksi.m

        Ihmeitä ja epätodennäköisyyksiä tapahtuu. Ei siihen jumalaa tarvita eikä loitsujen lukemista.


    • Jokumuutoinen

      Ite rukoilin et sun rakas paranisi. Ei oo iteltä pois vaikka ei toimiskaan.

      • Jokumuutoinen

        Ei toiminut rukoukseni edellä


      • Pervoa! Rukoilemalla saat itsellesi hyvän mielen tekemättä yhtään mitään.

        Mene ja luovuta munuainen, jos haluat hyvää tehdä.


    • Anonyymi

      Rukoilemin on turhaa ajan haaskausta. Ne ei toimi ja jumalakin on huuhaata, vaikka ette uskoisi.

    • Rukoilemme Rukoilen että hän parantuu
      Rukoilin että parantuu en tiedä miten paljon se auttaa
      En tiedä siitä tilanteesta mitään

      Hän öliikkuu näern näkynä
      Vuodetta ehkä näin vaaleaa

      ja näin että se paholainen paholaisnainen siveetön
      jota Meghanikinon
      (katselin Pukumies tv sarjan häne esiintymistä
      s epukeutuminen

      mikä hänellä on jaloissa? kädet toimii
      siinä ympärillä' on jotain parantaji a nyt, hännosta a kätensä että hän voitti..

      Niin se siveetön nainen olihankala ? ei sa akai ollaltuomitseva heille
      pitäis ollarakkautta

      Rukoilen ett he parantaa.. ei kai seole se eturauhas juttu
      Keho toimii... valkoinenon paita..
      Nyt hän lähtee kävelemään jonnekinkahvioon
      tai ulos, ulos Aloin itkeä... rukoilen että Jumala auttaa sitä miestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe