Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. en+tarkoitt+sanoa+että+se+Kaarina+Kivilahti+olisi+alkeellinen+vana+kirjoitin+vaan+niin+nopeasti+ja++jo+väsyneenäettä++nyt+kuin+luin+tuon++ylläolevan++sii++tul+väär++milekuva+ehkHän+oli+sydämellisen+näköinen++(+eilen+iltalehden+kuvissa++tietysti+on+sivistynyt+(+olenliian+väsynyt,eilen+just++ajattelinsitä+että++sillä+Kaarina+Kivilahdella++sydämellinenjatunteva+rintakehävarm+totta+että++lämpö++++hänkoki+että+oli+lämpimät+välitHänel+oli+rakkaus!+Mutta+sillä+miehellä+ihan++rakkaudeton+rintakehä++näytti+kuvassa+olevan.++++++++Eilen+ajattelin+että+++tekeeköö+ihminen+aina+++++(+siis+ett+hän+ei+voi+antaa+enempääkuin+hänellä+ontai+ett++koetaako+tehdä+++toisista+mitä+itse+onett+kun+hänel+oli+niin+kylmä+ja+rakkaudettoman+näköinen+++rintakehä+että++tekikö+hän+siitä+itseään+ylhäisemmästä+vaimosta++samanlaisen+lopulta+tai++yritti+tehdä++N+elapset+ehkä+oli+hänbtä+pienenmpiä(++jos+se+on+tärkeää+miehille+joilollutvalta++tuhannet+vuodet+et+muut+olis+pienempiä+kuin+hän,+mies.++(+joku+henkisanoi+ett++silel+meihelel+oli+tärkeää+että+se+kakrina+olis+vähemmänkuin+Jeesuseli+hän+on+vahvempi+kuin+JeesusTuntevampi+kuin+Jeesus+?++(+Jeesuksella+on++historian+kuvissa+ihan+tunteetomn+rintakehä..++Musotokuvissa+maalauksissa.++++++(+olen+sitä++ajatellut,+havainnoinnut++surkeana+jos+vuosi+asitten.+++++esim+Aurinkokuninkaalla+oli++rakkaudellinen++sydämellinen+rintakehä.(mutta+se+oli+sen+elämän+?++ei+ehkä+myöhemmin.Jos+hänestä+tuli+Hitler++hän+oli+ehkä+Hoitlker,+Aurinkokuningas.++niin+kyl+hän+varmaan+menetti+sen.++mut+minä+en+kannata+Jeesusta++jos+hän+++liittyi++siihen+raiskaukseenkoin+++että+ei+ole+atomin+murto+osa+sieluani+se+joakliittyi++edes+siihen+jotenkin.ja+muistaisin+Jeesuskesta+että+hän+saattoi+olla+++pilkallinenvirnuileva++jopa+että+hän+kannattaa+vain+Eevaa..+muistan+++Hänoli+Evan+poika+Kain..(minä+olin+hawai+ilainen+paratiisisaarellaavustaja++Eevan
  2. Se+on+ehkä+niin.++++?+++++++Niin+miehet++joskus+liuuli+että++seksuaalisuut+een+kykenevä+nainen+on+huora,+++++ymmärsinniin,++että++he+halusi+sellaisen+kylmän++blondin+++++joka+ei+ymmärräedes+mitä+se+intim+elämä+on++(muttamies+ei+tajua+sitä++koska+hänkin+on++raaka++ja+tunteeton.+++++++(nythän!+jätti+kalsan+näköinen++miljonääri+perinnöttömäksi++tumman+ja+tuntevan+++Joku+sanoo+että+hän+luuli+että+se+on+huora.siis+he+näki+vain+jonkun+sellaisen+naisen+joka+alkeellinen+++ja+tulinen++niink++++villi..++alkuvoimainen++?+++himokas?(blondit+ei+ole+++kuten+paperi+teen+videoll+Chisulla+todel++kymä+energia+päänympärillä++juuri+sellainen+mikä+on+torjunut+kokonaansen+tummatukkaisen+++tulisen+tuntevan+alkeellisen(joka++oli++paha+?jos++nais+ihminen+jäi+vaille+suojelijaa,+niin+mies+ei++tahdo+nähdä+että++sivistynyt+herrkkä+tummatukkainen+++on+++++++koska+hän+on+raaempi+++++hän+luulee+että+on+tekemisissä+jonk+villi+iohmisen+kanssa+?+++++ja+että+blondi+onhieno,++++blondi+joka+ei+ymmärrä+edes+mitään++intim+elämästä+rakkaus+elämästä+++ei+ole+älyllinen+eikä++voimakkaasti+tunteva+++Hitlerillä+oli+Eva+Brown++++joka+tanssi+hiekalla+uimapuvussa++(+hän+ei++tajunnut+että+se+on+raakaa,+siveetöntä+++++ja++kirjan++valk+ja+pun+ruusuista+kirjoitti+++blondi?+joka++ihan++tunnotta++kirjoittanut+hirvittävän+väkivaltaisesti(+en+voi+lukea+++valkoinen++kuningatar++tai+punainen+kuningatar+vaimitä+ne+kirjannimet+oli(+joiden+perustalta?+tehty+elokuva+tai+tv+sarja.++en+muista+nyt+nimeä.++++++White+Queen+????++(+ei+kai+ne+ihmset+selllaisia+olleet+kuinsiin+sarjassa+(+ei..muistan+ett+++katsoinkokoajan+ei++he+tehneet+tuollaisia+eleitä+ilmeitä+liikehdintää.++(+Tudor+sarjasta+++ainakinkatsoin+sitä..+++)+++ett+tuollaisis+ilmeitä+ei+kuninkaallislla++ollut.++tms
  3. en+tiedä++onko+s+e++eräs+vanha+mies++++ollut+Rikhard.++++Näinhäntä++aina++aika+huonos+kunnossa+++Olikohan+hän+juoppo.+++(+en+tiennyt+miksi++ilmestyi+eteeni++)++tajusin++siinävaiheessa+että++hän+oli++se+joka++oli+antanut+ruokaa+warsowassa+jotain++++intim+elämää+vastaan.++++++Kun+nälänhädässä+etsin+ruokaa,++korin+kanssa,+++++maaseudulla++Wolan+kylän,++++++hän+oli+ehkä+joku+++joka++antoi+ruokaa++jot++intim+eläm++jos++suostui+tekem+++++(++hän+oli++sadistinen+kai+en+muista+yhtään++++++++siis+hän+oli+joku+inhottava+mies.++(+huonokun+sanoin+alkuun+että++Rikhard,++ei++viehättänyt+minua+yhtään+++varmastikuten+ei+nytkäänmitenjust+Rikhardin+kuvaa+katsoessa+(+kun+pääkallosta+++tehty+(+en+tied+voikos+ellaista+tehdämut++vahakuva+kasvot+++luunmuotojen+mukaan+++kun+Rikhardista+(+Duke+Glocester++ei+ole+yhtään++muotokuvaa++säilynyttä+1400+luvulta+kuulema.++(+Köyryselkäinen+hän+oli...++)niinkun++tajusin+ettäse++juoppo++setä++oli+ehkä+joka+oli++++jotain++ällötystäs+ietämätöntä++sadistista++väkivaltaa++++++++++ei+ehkä+ollut+++etupäähän+sen+jälkeen+ei+varm+olis+ollut+mit++tunteitasillä+tuhoutunut+(+mutta+olin+raiskattu++normaal++raiskaus++1923ne+pahat+henget++teki+sen++mutta+nyt+on+siis+vuosi+1943+++joku+antoi+ruoka+a+jotain+kidutusta++vastaan(+oli+paha+)ja++sitten++aloin+vaan+miet+ett+jos+Hän+onkin+se+Rikhard+++++(+en+tosiaankaan+tiedä++)siis+juuri+katsoessa+sitä++nuoren+miehen+vahakuvaa+tummatukkaisen+ett+kun++voimuuttua+niin+pahasti+eri+näköiseksikeski+ik'äistyessä+++(+tai++eräs++laiha+poika++kitaristi+++joillaoli+Bacterois+++bändiett+miten+voinut+muuttua++mursunviiksiseksi+lihavaksi++++ihan+täysin+eri+näköinen.++Miten+kauniista+laihasta++pojasta++voi+++muuttua+++isoksi+paksuksi+mursunviiksiseksi.++(+että+mink+näköinen+Duke+Rikhard+olisi+ollut+vanhana.++++++no+en+tiedä+oliko+hän+Rikhard.+ei+ehkä+ollut.++Eilenhän+ajattelin++jotain+rock+ihmistä..+joka+kuollut+kai+jo,++joku+päätoimittaja+ett+olisiko++Rikahard++piirroksessa++vähän+hänen+näköinenmut+en+uskokaan+että+se+++nuoriso+pappi+olisikaan+Rikhard++vaan+ehkä+hänen+poika+William.+++?++Paperitee+oli+John++Glocester.+Minun+poika,+John+Pontefract.
  4. Olkaa++te+vaan+rauhassa.+Jos+ei+teillä+ole+tarvetta+kirjoitta+aminulle+ette+varmaan+ole+se+oikea.++jotkut+suuret+hoitaa+niit+saastumis+asioita+++++saa+aikaan+jotain+elämää.?ham+lääkär+tuolissa+++oli++se++ett+nyt++se+hoidetaan++minun+sielun+kehitystä+oli++tuo+hetki+oivallus++että+tahdon+olla+sellainenjoka+++voin+tehdä+t+uon+myös++++++(+niin+ajattelin+jopa+että+voisin+vaikka+olla+hamm+lääkäri+seur+elämässä.(+Muistin+sen+ajatuksen+että++ham+lääkärit+ovat++jotka+ovat+ollet+jossain+aiem+elämässä+huonohampaisia,+siksi+he++tahtovat+ja+pystyvät++++(+siis+minusta+oli+inhottavaa+että+joutui+katsomaan+inhottavaa+suun+sisältöä+)++koin+siinä+sen+hetken+että+olo+totaalinen++tajunta+että++tahdon+pystyä+tuohon,+että+se+on+Jumalastanythän+en+tajua+mitääntässä+tyhjyydessäpitää+etsiä+niitä++suunta+merkkejä+niistä+oivalluksistatääl+tahdotaan?pitää+osata+kulke+a+tyhjyydessä+kummastelin+bussejakin+lähtiessä++sieltä+ham+lääkäristäett+tääl+on+niin+hyv+palvelu+++busseissa...++++mut+kohta+tylsiinnyin+pitäm+sitä+itsest+selvyytenä...eikö+tääl+nyt+enempää+saa+aikaan.eikö+tule++sata+kirjettä++tapaamis+ehdotusta.Ja+se+++Tunne++On+Totuus..sen+tuntee+kun+tuntee.,++se+aina++tuli+hammaslääkärissä+että+tajusin+senJumala+toi+sen+nimenomaisen+++ajatuksen+ja+tunteen++miten+pahoja++ne+rock+tähdetkun+heihin+ei+sa+ayhteyttä,+kun+eivät+elä++kanssa++siis+olen+ylhäinen+sielu++jolle++tunteessa+eläminenollut++jo++Mooseksen+sisko+olin..Davidin+perhettä+olin++++++olen+kontaktikykyinen++++++Osaan+elää+vain+tunteessajos++on+elänyt++tuntevana+++eihän+voi++joku+lukiolainen+vaikak+mennä+ekalle+luokalle,tai++yliopisto+++lainen+mennä+yläasteelle+++etsin+vaan+sitä+tunen+tasoa+missä+olen+elänyt+aiemminkinjjahe+ovat+vastuuttomia+ja+pahoja+jos+eivät+auta.+en+oel+se+jonka++voi++tavata+klubilal+ja+jättää+vajaan+vkon+päästä++oven+ulkopuolelle+Cirkuksella,+++se+oli+todel+tappavaa+tunteilleettä+he+kohtasi+minut+(+onko+he+aspergeeneja??++ja+kun+tuliva+(+trel+tapasimme++olin+tyytyväinen+alle+vkon+päästä+tulivat+Hkiinminun+seuudlle++semyös+öloukkaavaaettä+minu+asuinseudulel+tullessahvaitsinolevani++oven++takana+lukitun,+jonkun+pienen++fani+tytön+kanssa+rinnakkain.Onko+he+aspergeeneja?haluaako+he+kaikki+tulvat++päälleen+ja+kuivuudet+ympärilleenriittääkö+Minanankyynelkanavat+siellämut+en+ehkä+pidä+Sipestäen+pidä+hänen+äänestäkään(hän+saa+olal+Minnan+kanssa+jane(muistan+kerran+kun+asuin+Lippajärvellä++ja+kävelin+lep+vaaraan++++kuulemaan+Apulantaa.Siel+festarit+oli++ja+Apulanta+kuulostikin+hirveältä+sieltä++parkkipaikalta,+tajusin+et+he+ei+ole+mitään.++Toni+on+lancaster++ja+ismo+A+myös,+ja+olin+York.+++(+mutta+Ismo+on+nyt+Yorkin++Anne+Nevillen+puoliso+,+että+ei+välttämättä+tarvitse++Yorkien+ja+Lancastereiden+++olla+vihamielisiä+toisilleen.++Knet+löydän??!!+IHANA+!!JOS+jonnekin+pääsisis+Jouluna!!+ylläyttäen+vaikkaPaperi+Teen+luo,(+jos+hän+ei+ole+niin+raaka+kuin+mus+videoissaan.
  5. vokotella+saa++sellaisia+miehet+on.minusta+miehet+ei++saaolla+sellaisia+että+löisi+veitsellä+reiteen++ihmistä+metrovaunussa.++(+siis+he+voi+olla+vokotta+yrittäviä++jso+ovat+sen+luontoisia,++heidän+ei+tarvitse+olla+isä.+++Mutta+heidän+pitää++uskoajos+se+nainen+ei+ole+kiinnostunut++intim+elämästä.++(+minul+ollut+käsitys+miehestäe+ttä+kaikki+miehet+yleensä+ovat+valmiita++intim+elämään.minul+ollut+käsitys+et+kaik+miehet+ovat+himokkaita.++jneMinul+ei+ole+käsitystä+että+he+olisi+isä+++kaikille+tytöille+tai+yhtään+kellekään.++https://fi.wikipedia.org/wiki/Sergei_DjagilevLöysin+heti!!+?++Baletti+impressario+joka++Sergei+Pavlovitš+Djagilev+(19.3.1872+–+19.8.1929)+oli+venäläinen+taidekriitikko,+baletti-impressaario,+lähinnä+Euroopassa+toimineen+Venäläisen+baletin,+Ballets+russes,+perustaja+ja+Mir+iskusstvan+johtohahmo.+Hänen+balettiryhmästään+nousi+useita+merkittäviä+tanssijoita+ja+koreografeja.+Vaikka+Djagilev+ei+ollut+balettitanssija+eikä+koreografi,+hänen+vaikutuksensa+baletin+1900-luvun+kehitykselle+on+merkittävä.Etsin+++Veija++nimeälaitoin+googleen++miten++Sergei+nimen+g++äänetään;;"g+(г)+on+selvästi+soinnillinen;+genetiivin+päätteissä+-ogo+ja+-ego+(ja+sanassa+segodnja+’tänään’)+se+ääntyy+v-äänteenä"Lausutaanko+Sergei++Servei?+++sitten+hänestä+tuli+Vei+ja!+Mutta,+häiritsi++kun+Sergei+sanottiin+Sergei+kun+katsoin++kuuntelin+fiolmistä.(+en+tiedä+miksi+minusta+tuntui+että+Veijo+ollut+Venäjällä+,+Bozhoi+tetaatteri+johtaja.mutta++päädyin,++löysin++(+ihmeeksi++jonka+joku+Jeesus+varmana+antoiettä+hänen+isä!!!+Pavel+++se+hän+oli!https://www.alamy.com/stock-photo-perm-sergei-diaghilevs-parents-pavel-diaghilev-and-yevgenia-diaghileva-80585261.htmlSergei+Pavlovitš+Djagilevin+(+venäläisen+baletin+perustaja!+)+isä!+++Pavel+Djagilev+,+Veija.
  6. Baltzar+houkutteli+Roineen+peiton+alleMyöhemmin+Roine+päätyi+Baltzarin+asunnolle,+jossa+Baltzar+lopulta+pyysi+Roinetta+sänkyyn+hänen+kanssaan.–+Hän+houkutteli+minut+peiton+alle+kanssaan+ja+rupesi+kyselemään+tungettelevia+ja+seksuaalisia+kysymyksiä.Lue+myös:+Ex-ministeri+oli+90-luvulla+mukana+ihmiskaupasta+epäillyn+Veijo+Baltzarin+näytelmässä:+"En+huomannut+harjoituksissa+mitään+epäilyttävää"–+Lähdin+ja+juoksin+pois+koko+kartanosta+enkä+enää+koskaan+vastannut+hänen+soittoihinsa.MainosRoine+kertoo,+että+Baltzar+ja+tämän+avustajat+yrittivät+soitella+Roineelle+ja+hänen+äidilleen+useita+kertoja+päivässä+tapauksen+jälkeen.–+Se+tuli+kuin+salama+kirkkaalta+taivaalta.+Olin+niin+naiivi+ja+hyväuskoinen,+että+kuvittelin,+että+hän+olisi+ollut+joku+isähahmo."Monelle+on+käynyt+pahemmin"Teatteriprojekti+oli+yhä+kesken,+mutta+Roine+ei+enää+palannut+lavalle+eikä+vastannut+soittoihin.Roineen+mukaan+myös+kolme+hänen+ystäväänsä+lopetti+teatteriesityksen+kuullessaan,+mitä+kartanolla+oli+tapahtunut."Roine+on+kyllä+todel+omituinen+jos++hän+itse+meni+peiton+alle++Baltzarin+viereenja+järkyttyi+sitten+että+mies+alkoi++puhua+sekstä++kysellä++seksuaalisista+asioista+häneltä.+Ei+BaltzarionTARVITSE+olla+isä++Hänelle.Roine+on+elänyt+hirviönkanss+a+kirjansa+mukaan++mutta++syyttää+++Baltzaria+siitä+että+hän+ei+ole+isä!+hänelle.++(+Roineen+mies++kuulosti+hirviöltä+(+esim+löi+veitsellä+kolme+kertaa+joatkuta+reiteenmetrossa.+(++mietin+sitä+että+++selvitettiinkö+se+asia?+uhri+oli+päässyt+metrovaunusta?Oliko+se+murha?+++jos++Roineen+mies++huumeiden+käyttäjä+löi+kolme+kertaa+++reiteen.+niin,+miehet+ovat+sellaisia+että+he+++voi+koettaa+vokotelllase+llaista+on+pidetty++hyvänä+ett+onmieskuntoinen+++++on+seksikäs++seksikkyyttäjhänkokoajan+on+pidetty+jonain++ymsLyhyet+korkokengät,+ja+hame+polviin+asti+++++minäkään+en+suostuisisellaiseen+vaatetukseenmutta+hänellä+on+oikeus+olla+sellainen+teatteri++mies+kuin+on.jos+hänen+teatteris+ollaan+korkokengissä+ja+polvihameessa(+he+suostuivat+siihen.+)++++Roineen+kertomus+kertoi++että++hän+itse+meni+peiton+alleja++että+hän+pääsisieltä+pois.ja+että+hänelle+koetettiin+soitella+++koska++he+oli+huolissaan+siitä+että+hän+loukkaantui+siitä+millaienn+mies+onse+yrittää+saada++sänkyyn+mahdollisesti+sitten+siitä+pitää+kieltäytyä.++minusta+tuntuu+että++Baltzar+on+ollut+joku+baletti++johtaja,++ohjaaja,+ihminen,tanssija?+++Moni+asia+on+viitannut+siihen.+"–+Ryhmätilanteita+oli+paljon+ja+usein+harjoituksissa+hän+sanoi,+että+meidän+piti+sulattaa+hänet+tanssin+keinoin.+Aleksanterinteatterissa+oli+lavan+lähellä+katselupaikka,+jonne+hän+meni+ja+meidän+piti+yksitellen+tanssahdella+hänen+luokseen+lavan+läpi."+Hän+tottunut+olemaan++balet+tanssijpoiden+keskellä.++(+ehkä+korkokenkä+on+sitä..+että+olisi+varpaillaan..+tottunutsiihen!!!!!!!koetan+etsiä+hänen+kuvan+?++Roine+++Merzedes+Bentz+on+ollut+kuuluisa+++Suleiman+hovin+++Sultan+neito/+vaimo.++(++silloin+on+kiinnostunut+mies++kun+on+ylhäinen+sielu,+++Roine+kun+sanoo+että++tietää+että++muita+naisia+ollut++siellä+Baltzarillaei+hän+varm+ole+oll+kiinnostunut+kuin+ylhäisistäja+he+ovat+tarpeeksi+vahvoja+++lähteäkseen+pois.++se+ei+ole+rikollista+myös+kään+että+on+yhden+yönjuttuja++jos++jotkut+ovat+suostuneet+(+siis++jos+kaik+miehet+joill+ollut+tai+naiset+++jot+yhdenyönjuttujhajost+seks+suhdetta+++rikollistetaan+kuten+tuota+Baltzaria+yritetään.+++Roine+arveli+että+joku+ei+päässyt+pois+sieltä+että+oli+seks+väkivaltaa.Minä+arvelen+että+he+kaikki+pääsi+ihan+yhtä+hyvin+kuin+hän.Tai+jos+ei+sitten+he+kertovat++jos+on+raiskattu.