Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrLimppu
profiilit
MrLimppu
MrLimppu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
65
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+taas+tykkään+pukeutua+naisten+vaateisiin+mutta+vieläpä+enemmän+kiihotun+jos+ne+ovat+tosi+tiukkat+ja+jopa+ehkä+lian+pienet+niin+et+joutuu+tekemään+töitä+että+saan+ne+puettu+päälle.
On+minulla+myös+pari+lasten+toppahaalarit+koko+140+jotka+joskus+puen+päälle+ja+ne+ovat+todella+tiukkat+mutta+menne+kyllä+minun+päälle+ja+jopa+niin+että+saan+vetoketjunkin+kiinni+ja+huppu+päähän,+vaikka+olenkin+n.+175cm.+Hihat+ja+lahkeet+vaan+on+hiukan+lian+lyhyet.+Nytkin+vaan+odotan+että+sää+vähän+viilenee+niin+voisin+taas+pukea+haalarit+päälle.+Olisihan+se+mukava+jos+joku+nainen+haluais+tulla+kokeilemaan+sitä+toista+haalaria+ja+voisimme+vaikka+lähteä+ulos+leikkimään.
07.09.2019 20:51
Itse+en+ollut+siellä+mutta+yksi+tyttö+sieltä+on+jäänyt+mieleen.+Joka+sunnuntai+hän+aina+matkusti+samalla+linja-autolla+kun+minä+Turusta+sinne+Yläneelle+ja+minä+jatkoin+matkani+Porin+kautta+Pohjanmaalle.+Aina+valitsin+18.00+lähtevän+pikavuoron+koska+hän+matkusti+sillä+vuorolla+eikä+se+nopeampi+express+vuoro+mikä+ajoi+Yläneen+ohi+pysähtymättä.+Aina+yritin+päästä+istumaan+hänen+lähelle+mutta+ujo+kun+olin+niin+en+koskaan+uskaltanut+puhua+hänen+kanssa.+Vuodet+1989-1991+Elokuu+-+Toukokuu+tämä+blondi+tyttö+sinisessä+takissa+matkusti+aina+samalla+bussilla+kun+minä,+ja+jälkeenpäin+olen+monta+kertaa+miettiny+mitä+hänelle+nykyään+kuulluu.
06.09.2019 03:01
Fantasiani+olisi+lähteä+mökille+jonkun+pieni+kokoisen+naisen+kanssa+viettämään+yön+ja+sen+takia+meillä+ei+ole+varavaatteita+mukanamme+ja+kävelesään+sinne+niin+alkais+satamaan+oikein+rajusti+ja+kaikki+vaatteet+kastuis+ihan+likimääräiseksi+ja+joutuisin+lainaamaan+hänen+lian+pienet+vaatteet+ja+hän+yrittäisi+auttaa+minua+pukemaan+ne+päälle+mutta+ei+millään+meinaa+onnistua.+Joten+hänen+olisi+pakko+antaa+mulle+ne+ainoat+suurimat+vaatteet+jotka+hädin+tuskin+mahtuu+hänen+päälle+ja+sitten+minä+taas+yrittäisin+auttaa+hänen+päälle+ne+todella+pienet+lasten+vaatteet,+mitkä+sieltä+mökiltä+löytyy.+Ja+lopuksi+vielä+meidän+pitäisi+saada+jotkut+pienet+kengät+myös+jalkoihin+niin+että+päästään+lähtemään+sieltä+mökiltä.+Tämä+nyt+vaan+on+fantasia+enkä+tiedä+toteutuuko+se+edes+koskaan+mutta+kiva+olisi+kokeilla.
04.09.2019 23:49
Tuo+olisikin+mukavaa+kokeilla+ja+luulen+kyllä+että+sinun+vaatteet+jopa+sopii+minulle,+itse+kun+olen+vaan+hiukan+sinua+pidempi.
01.09.2019 15:28
Tuo+olisi+kyllä+niin+mukavaa+kokea,+itsekin+unelmoin+että+minullekin+kävisi+noin.+Pakko+olisi+lainata+niiden+lian+pienet+vaatteet+ja+yrittää+saada+ne+ängetty+päälle+jotenkin+ja+samalla+myös+yrittää+että+ne+ei+repeä+ja+tytöt+yrittää+myös+parhansa+mukaan+auttaa+pukeutumisessa.
01.09.2019 15:07
4 / 4