Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tiedekritiikki
profiilit
tiedekritiikki
tiedekritiikki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
53
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirjautuminen+lähtee+vähän+väliiä+pois+päältä,+enka+viitsi+sitä+joka+välissä+tarkistaa.+Täytyisi+kysyä+käyttäjätuesta,+mitä+asialle+voi+tehdä+vai+voiko+mitään.
18.09.2019 13:19
Mene+jo+hoitoon,+kun+olet+aivan+tillintallin.+Jos+se+kallonkutistaja+keksisi+jonkin+keinon+tuon+persoonallisuushäirön+parantamiseksi.+Saattelin+minä+joskus+yhden+tuollaisen+hoitoon.+Kerskaili+koko+matkan,+että+eihän+ne+lääkärit+hänen+luonnevialleen+mitään+mahda.
17.09.2019 15:51
Miksi+sinä+jatkat+tuota+jankutusta,+että+en+tiedä+mikä+on+paine.+Käsitteet+paine+alipaine+ja+tyhjiö+tuli+tutuksi+jo+koulupoikana.+1970+luvun+alussa+olin+autohuoltokurssilla.+Siellä+tuli+tutuksi,+että+imusarjassa+on+alipaine.+
En+siis+ole+mikään+kerskuva+koulupoka+niinkuin+luulet.+Sinulle+vaan+tuntuu+olevan+ylivoimaista+tunnustaa,+että+joku+tietää+sellaista,+mitä+sinä+et+tiedä.+Se+vasta+onkin+sitä+ylivertaisuusvinoumaa.
17.09.2019 12:58
Eikö+te+sen+vartaa+tiedä+autotekniikasta,+että+autoissa+on+jarrutehostin,+joka+toimii+moottorin+tuottamalla+alipaineella.+Tuommoset+täällä+muka+tietää+jotakin.+Minulle+alipaineella+toimiva+jarrutehostin+on+ollut+tuttu+jo+48+vuotta.
Yksi+käytettynä+ostamani+auto+alkoi+käydä+huonosti.+Huolto+ei+saanut+sitä+kuntoon+kuin+hetkeksi.+Aloin+tutkimaan+asiaa,+ja+huomasin,+että+jarrutehostimeen+menevä+letku+oli+rikki.+
Pätkä+letkusta+pois+ja+uudelleen+paikalleen.+Vika+oli+sillä+korjattu+kun+tiesin+mikä+on+alipaine.+Letku+meni+jarrutehostimesta+moottorin+imusarjaan.+Moottori+sai+ylimääräistä+ilmaa+rikkinäisestä+letkusta.+Kumi+oli+murtunut,+mutta++päällä+oleva+kudos+ehjä.+Tämäkin+tieto+voi+pelastaa+jonku+pulasta.
17.09.2019 12:28
Kyllä+tuo+on+totta.+Tuossa+pitoisuudessa+tulee+pysyvää+vahinkoa,+jos+siinä+oleskelee.+Kuvitteletko,+että+joku+hullu+kokeilee.+Tuskinpa+ihmisillä+on+siihen+edes+mahdollisuutta.+Tuossa+pitoisuudessa+ihminen+kuitenkin+joutuu+hengenvaaraan.
Laitoin+noita+sen+takia+kun+nykyään+on+niin+paljon+valheellisia+väittämiä+liikkeellä.+Ihmiset+pelkää+aivan+tyhjän+takia+ja+ahdistuu.+Tuo+10+00+ppm+on+saatu+Helsingin+yliopiston+professorilta.+
Muut+tiedot+useista+eri+lähteistä.+Tärkein+niistä+on+paikallinen+tekniikan+tohtori.+Tekniikan+tohtorin+on+pakko+tietää+tuollaiset+työturvallisuuden+takia.+Täällä+nyt+ei+tunnu+tuolla+työturvallisuudella+olevan+mitään+merkitystä,+kun+työturvallisuusohjeet+kyseenalaistetaan+jatkuvasti.
17.09.2019 11:26
Kyllä+sitä+hiilidioksidia+vieläkin+käytetään+pikkupajoissa+ja+maataloudessa.+Teollisuus+siitä+on+siitä+luopunut.+Siitä+hiilidioksidistahan+jankutetaan+paskaa+joka+päivä.+Sitähän+se+ilmastonmuutosjankutus+on.+
Nuo+minun+laittamat+on+todellisia+lukemia.+Ihmiset+ahdistuu+aivan+turhaan+pienestä+CO2+lisästä.+Ihmisellehin+hiilidioksidi+on+välttämätön.+Tuo+alipainejankutus+on+oikein+exratyperää.+Etkö+tunne+edes+moottoritekniikkaa.
17.09.2019 11:06
Et+siis+vieläkään+tajua+mistään+mitään,+vai+onko+tuo+vain+pelkkää+vittuilua.+Typerää+siinäkin+tapauldessa.+Kerroppa+miksi+autoissa+on+imusarja.+Siellä+se+alipaine+on.+Entisaikaan+imusarjassa+oli+kiinni+kaasutin.+Nykyään+polttoaine+ruiskutetaan.+Joko+sinä+olet+täysin+tietämätön+tollo+tai+sitten+nettikiusaaja.
17.09.2019 10:46
Kaikenlaisia+typeryyksiä+tänne+laitat,+kun+et+ilmeisesti+moottoritekniikastakaan+tiedä+yhtään+mitään.+Autonmoottorissa+esiintyy+sen+käydessä+sekä+ylipainetta+että+alipainetta.+Ilmeisesti+et+tiedä+yksinkertaisimpiakaan+faktoja.+Hyvää+antimainosta+alarmisteille+ja+vihreille.+Juuri+tuota+luokkaa+te+olette.+Miten+voi+totaalinen+tietämättömyys+olla+mahdollinen+2000+luvulla.
17.09.2019 09:33
Jotain+tuollaista+minä+aavistin,+että+olet+voinut+kerran+päästä+ambulanssin+rattiin,+ja+kuvittelet+tietäväsi+mitä+on+sairaankuljettajan+työ.+Tuo+nyt+oli+todella+extrarehvastelua,+kun+kyseessä+oli+vielä+mootoritie.
Olen+minäkin+päässyr+kaksi+kertaa+Potiac+trans+amin+rattiin.+mutta+en+kuvittele+olevani+ritari+ässä.+Ei+kuvitellut+auton+omistajakaan.+Oli+sillä+kaverilla+joskus+kaikista+kallein+bemarikin,+mutta+sitä+minä+en+nähnyt.+Ei+hän+sillä+Suomessa+edes+ajanut.+Myi+pois+kun+2+vuotta+tuli+täyteen.
17.09.2019 09:21
jälleen+oiva+pelottava+esimerkki+saiitä,kuinka+täysin+järjiltään+voi+olla+tutkija,+ja+tottakait+myös+suomalainen+toimittaja.+Tuo+nyt+oli+kaikista+hulluin+lausunto,+jonka+olen+lukenut.+Onko+kaikkien+valtioiden+päällä+muka+lasikatto.
Täytyisi+nyt+sen+verran+tutkijan+tajuta,+että+eihän+sitä+CO2+päästöä+voi+kahlita+sinne+kehitysmaahan,+Sehän+leviää+kaikkialle+muuallekin+välittömästi.+Tuo+juttu+todistaa+vaan+taas+kerran,+kuinka+totaalisesti+sekaisin+tämä+maailma+on+mennyt.
Ilmastohoureisiin+uskovat+hourii+kaikessa+muussakin.
17.09.2019 09:05
Joo+hyväksyn+kyllä+väittämän,+että+sinun+taidot+ei+ole+kohentuneet.+Sehän+on+yksilöllistä.+Ritari+ässä+autosta+olen+nähnyt+enemmänkin+kuin+unta.+Olen+jopa+päässyt+pari+kertaa+ajamaan,+kun+velipojalla+oli+sellainen.+
Minun+Hondani+oli+vaan+vielä+tehokkaampi.+Täkäläiset+on+erittäin+hitaita+reagoimaan.+joten+sillä+osittain+selittyy+100-200+m+kaula.+Jos+sinä+olet+muka+ajanut+pelkästään+suoralla+tiellä+anbulanssia.+niin+silloin+et+ole+ajanut+ainakaan+täällä.+Täällä+joutui+ajamaan+monenlaisissa+olosuhteissa.
Oletko+sinä+koskaan+ajanut+automaattivaihteista+autoa+jossa+on+todella+voimaa.Siellä+kun+on+takana+sellainen+joka+säälii+autoaan+ja+käyttää+kaikkia+vaihteita+liikkeelle+lähtiessä,+Automaatti+on+jo+kaukana+ennenkuin+sellainen+pääsee+60+km/h+vauhtiin.
16.09.2019 17:10
Onko+saastutus+ja+hiilidioksidi+sinulle+sama+asia.+Minulle+ne+on+eri+asia+ainakin+Suomessa+kehä+kolmosen+ulkopuolella.+Suurkaupungeissa+on+ilmansaasteita+vaihtelevassa+määrin,+Suurin+ongelma+on+kehittuvissä+maissa,+ei+Suomessa.
Luonnolle+hiilidioksidi+on+lannoite.+Niiden,+jotka+muuta+uskoo,+olisi+syytä+jo+uskoa+että+asia+on+globaali,+ja+suurimpiin+päästäjiin+me+emme+pysty+vaikuttamaan+yhtään+mitään.+OECD+maissa+öljynkulutus+on+laskenut,+mutta+kehittyvissä+maissa+lisääntyy+yhä+jyrkemmin.
Suomi+on+ollut+eturintamassa+jo+vuosikymmeniä,+joten+on+muiden+vuoro.+Suomen+osuus+päästöistä+on+0,113+%.+Turha+täällä+on+panikoida.+Muutokset+pitää+tehdä+rauhassa+ja+harkiten+niinkin+on+ennekin+tehy.
16.09.2019 16:42
Kun+on+seurannut+palstaa+pari+vuotta+niin+täällä+sitä+kriittistä+suhtautumista+kyllä+on,+Mediaan+se+ei+pääse+ollenkaan.+Minäkin+olen+tajunnut,+että+on+täysin+tolkutonta+käyttää+Venus+planeettaa+todisteena+hiilidioksidian+vaikutuksesta+maan+ilmakehässä.
Venuksessa+on+kysymys+aivan+eri+mittaluokan+asiasta+juuri+korkean+CO2+pitoisuuden+takia.+Venus+on+myös+paljon+lähempänä+aurinkoa.+Jos+lasketaan+mikä+olisi+100+ppm+lisäyksen+vaikutus+Venuksessa,+niin+ei+saada+likimainkaan+samaa+lukemaa+kuin+mitä+vaikutuklseksi+maassa+väitetään.
Nyt+on+pesiytynyt+länsimaihin+sellainen+kummallinen+näkemys,+että+tiedettä+ei+saa+lainkaan+kritisoida.+Tieteestä+on+tullut+ihmisille+uusi+jumala.+Suhtautuminen+tiedekritiikkiin+on+aivan+samanlaista+kuin+kiihkouskovaisten+suhtautuminen+uskontokritiikkiin.
Kritiikki+kuuluu+olennaisesti+tieteeseen.+Tieteen+kuuluu+olla+itsekriittinen,+ja+tieteen+täytyy+sietää+myös+ulkopuolista+ja+toisen+tieteenalan+kritiikkiä.+
Ilmastotiede+ei+ole+sietänyt,+ja+vielä+sietämättyömämpänä+sen+kokee+ilmastotiedettä+palvovat+maallikot,+jotka+eivät+ilmastotieteestä+edes+mitään+tiedä.
Nyt+on+sitten+markkinamiehetkin+alkaneen+käyttää+ilmastotiedettä+väärin.+Kaikki+sähköyhtiöt+kauppaa+vain+vihreää+sähköä.
Mitenkäs+sitten+kun+joudutaan+vidoin+tunnustamaan+että+ilmastotiede+ennusteineen+olikin+väärässä,+Kuka+korvaa+väärien+päätösten+aiheuttamat+vahingot.+Ei+teitenkään+kukaan.+Kyllä+köyhä+kansa+maksaa.
16.09.2019 14:02
3 / 3