Täytyy näköjään alkaa panna muistiin tiedot aloituksesta, jotta voi pyytä laittamaan palstalle ja mahdollisesti kysyä, mikä aloituksessa on vikana. Nyt katosi aloitus, jossa oli faktaa hiilidioksidista. Epäiliköhän moderaattori, että tiedot oli vääriä, kun ne poikkesi niin paljon siitä, mitä yleisesti julistetaan
Hiilidioksidiin pätee aivan sama kuin lääkkeisiin. Sitä täytyy olla sopiva annos käytettävissä, mutta yliannostus on vaarallista. Kun nyt on julistettu, että pieni lisäys on vaarallinen, niin täytyy laittaa totuus.
Ihmisen kannalta vaarallinen raja on 40 000 ppm. Kasvien kannalta haitallinen raja on 10 000 ppm. Syanobakteerit eli sinilevät voi kestää jopa 965 000 ppm pitoisuuden. Kasvihuoneissa pitoisuus on 1200 ppm ja siellä työskennellään. Työturvallisuusraja on 5000 ppm ja siinä olosuhteessa työskennellään 8 tuntia.
Ilmastoinnissakin liioitellaan. Olisi parempi, ettei se olisi päällä jatkuvasti. Se vie ilmasta kosteuden, ja juuri kuulorajalla oleva humina häiritsee ihmisen alitajuntaa, ja aiheuttaa joillekin ahdistusta.
Tällaisen huomion teki yksi ihminen työpaikallaan. Alkoi yhdelle sun toiselle tulla ongelmia sen jälkeen, kun asennettiin koneellinen ilmastointi. Lisäksi se ilmastointi toi jatkuvasti pölyä.
Monissa rakennuksessa ongelmat on alkaneet ilmastonnin asentamisen jälkeen. Tuohon rakennuklseen tehtiin uusi remontti. Kun se ei auttanut, rakennus hylättiin ja rakennettiin uusi.
Kun sitä hiilidioksidia pelätään, sitä yritetään kauheasti torjua sisäilmasta, ja todellisuudessa aiheutetaan sisäilmaongelma. Entisaikaa sairaaloissakin oli 8 hengen huoneita, joissa ei edes ollut ilmastointia, eikä potilailla ollut mitään hätää.
Katoilevat aloitukset.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hllidioksidi ei ole mikään hyvä suojakaasu hitsaukseen.
Eikä ole hiilidioksidi mikään hyvä jaskanpankutusaihe. Paitsi tietysti alipainehitsarille. - Anonyymi
"Ihmisen kannalta vaarallinen raja on 40 000 ppm. " Ei ole fiksua valehdella tänne tuollaisia, joku voi vielä ottaa todesta.
Kyllä tuo on totta. Tuossa pitoisuudessa tulee pysyvää vahinkoa, jos siinä oleskelee. Kuvitteletko, että joku hullu kokeilee. Tuskinpa ihmisillä on siihen edes mahdollisuutta. Tuossa pitoisuudessa ihminen kuitenkin joutuu hengenvaaraan.
Laitoin noita sen takia kun nykyään on niin paljon valheellisia väittämiä liikkeellä. Ihmiset pelkää aivan tyhjän takia ja ahdistuu. Tuo 10 00 ppm on saatu Helsingin yliopiston professorilta.
Muut tiedot useista eri lähteistä. Tärkein niistä on paikallinen tekniikan tohtori. Tekniikan tohtorin on pakko tietää tuollaiset työturvallisuuden takia. Täällä nyt ei tunnu tuolla työturvallisuudella olevan mitään merkitystä, kun työturvallisuusohjeet kyseenalaistetaan jatkuvasti.
Kyllä sitä hiilidioksidia vieläkin käytetään pikkupajoissa ja maataloudessa. Teollisuus siitä on siitä luopunut. Siitä hiilidioksidistahan jankutetaan paskaa joka päivä. Sitähän se ilmastonmuutosjankutus on.
Nuo minun laittamat on todellisia lukemia. Ihmiset ahdistuu aivan turhaan pienestä CO2 lisästä. Ihmisellehin hiilidioksidi on välttämätön. Tuo alipainejankutus on oikein exratyperää. Etkö tunne edes moottoritekniikkaa.- Anonyymi
Joo, joo, mutta olet nyt unohtanut tärkeimmän, että typpi ja happi eivät absorboi lämpösäteilyä, eikä 5 bar alipainetta ole edes olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, joo, mutta olet nyt unohtanut tärkeimmän, että typpi ja happi eivät absorboi lämpösäteilyä, eikä 5 bar alipainetta ole edes olemassa.
Onko joku muka väittänyt, että on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko sinä, että nuo väittämät muuttuu totuudeksi, kun oikein monta kertaa niitä jankutat. Ei se 1800 luku tule takaisin, vaikka miljoona kertaa jankutat.
Minulla on valtava määrä käytännön kokemuksia kantani tueksi kaikissa noissa asioissa, Sinulta se käytännön kokemus aivan ilmeisesti puuttuu täysin ja niin sinulle voi syöttää mitä tahansa pötyä mistä tahansa asiasta.
Minun ei tarvitse muuta kuin kerrata niitä menneisyyden kokemuksia niin pystyn kumoamaan höpöjutut. Sula rauta säteilee lämpöä metrien päähän, mutta ei kuitenkaan kovin kauas. Minä tiedän, mitä siitä voi päätellä.
Pääsiäskokollakin on tullut oltua aika monta kertaa. Sekin säteilee lämpöä metrien päähän. Kokemuksista voi aina päätellä jotakin. Täytyy vaan olla päättelykykyä. Puuttuukohan sinulta sekin.
Sinä jankutat noita väittämiä joiden tueksi sinulla ei ole mitään todisteita. Kaikki todisteet on minulla. Et tunne edes auton moottorin toimintaa ollenkaan. Mitä järkeä tuossa jankutuksessa on. Et tunne myöskään komressorin toimintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862