Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
354
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sulla+on+Santtu+rautainen+itsehillintätaito,+minä+uskon+100+%+että+sinä+tiedät+vain+tervepäisille+soveliaaksi+taidot,+jotka+mitä+ilmeisimmin+sinä+ammatissasi+tarvitset+ja+missä+seikassa+tämä+2010+voimapullistelija+edustaa+alimmaista+pohjasakkaa+katutappeluineen+ja+nykyisine+uhoineen+myös.
Tuskin+mainittu+henkilö+myöskään+kunnioittaa+2010:n+pullisteluja,+sekä+mikäli+lukee+2010:n+kirjoitteluita+tältä+palstalta,+niin+tuskinpa+hänen+silmissään+"Ystävänsä"+arvo+ainakaan+nousee.
10.02.2022 13:18
Äläs+mollaa+Numba+nyt+kun+on+alkanut+aikakausi+.....+"Poikani+tulee+....+saavat+Meban+alleen".
09.02.2022 12:28
Voi+kiitos+tiedustelustasi,+eli+siitä+mistä+voit+tietää+joudun+vastaamaan,+että+et+mistään+voi+tietää,+eikös+harmillista.
Kuksa+on+jo+tehnyt+tehtävänsä+sinun+aivopesusi+osalta+valokuvin+mutta+räps+ja+räps+niin+sitä+pääsee+kunnioittamaan+ihan+tänne+paikanpäälle+Chiang+Maihin.
09.02.2022 12:11
Voi+hyvät+Rakkaat,+katsokaas+juttu+on+silleen+että+Neiti+Urosnaaras+saa+minun+puolestani+kuten+muutkin+rakkaat+ruokailla+ravintoloissa+kaikilla+tähdillä,+sekä+mikäli+tahtoo+niin+flambeerata+lihapiirakoita,+ei+haittaa+minua.
Neiti+2010+kasvattaa+internetimuroitujaan+haavelumppunaan+entinen+ravintolatyöntekijä+joten+luulisi+pöperöä+syntyvän+kotosalla+ilman+alituista+ravintolabablaa,+mutta+eihän+sushiakaan+opi+tekemään+edes+kotitasoista+kun+työkalunaan+jalkoväli.
Ohessa+olkaa+hyvä+ja+siellä+junttilassa+on+saatavilla+kuten+neiti+tietää,+lidlistä+niin+hopihopi.
https://ibb.co/VmSdk8v
Ettäkö+mitä+mansikan+lajikkeita+olen+syönyt+......+en+todellakaan+tiedä+mitä+lajikkeita+on+edes+olemassa,+mutta+rakkaat+ne+tietää+kaiken,+joten+syökääpä+lajikkeitanne.
09.02.2022 11:55
Niin+ja+oikeestaan+sellaiset+terveiset+vielä,+että+tervetuloa+lämpimästi+syksyllä.
https://youtu.be/iNB9lox32L4
09.02.2022 02:37
Tuossa+vähän+lisää+ja+nyt+juntti+ostamaan+toho+sinne+pallogrillin+vierelle.
https://youtu.be/ZBKyj1frrAU
https://youtu.be/nXgri0gM1MI
Hauskaa+eikös+vain?
09.02.2022 02:09
Hauskaa,+nyt+on+pakko+osallistua.
Mansikoista+sen+verran,+että+...+no+antaas+olla+kyllähän+sen+tietää+tietäväiset,+mutta+tuo+sushijuttu.
Hyvä+rakas,+kyllä+sushit+tarjoillaan+kylmänä.
Toisinaan+todellakin+lohi+liekitetään+mutta+hyvin+nopeasti+ja+vain+tarkoituksella+sen+pinnan+polttaminen,+ei+ole+kyse+kypsennyksestä+eikä+lämmittämisestä.
Ei+nyt+tule+ainakaan+minun+mieleeni+ainuttakaan+raaka-ainetta+joka+keitettäisiin+muuta+kuin+riisi.
Jos+puhutaan+esim.+ravintoloista+tai+jopa+siellä+suomessa+pienistäkin+myymälöistä,+niin+niissä+on+nimenomaiset+laitteet+kyseisen+riisin+valmistamiseen.
Kokemuksesta+voin+kertoa,+että+kyseinen+riisi+kovenee+melko+nopeaan,+joten+missään+nimessä+eilinen+ei+ole+ok.
Ole+hyvä+.....+tosin+tyttö+innostui+vähän+liikaa.
https://youtu.be/cpd7KaJ0A8M
09.02.2022 01:55
Hei+Rakas,+no+se+on+Senssu+tässä+jota+minua+ei+ole+olemassakaan.
Katsos+kun+tuon+väitteen+olen+kuullut+vuosia+sitten+ja+väitteen+tueksi+vastaanottanut+Neiti+Urosnaaraalta+vedonlyönnin+arvoltaan+20.000+euroa.
Siis+minua+jota+ei+ole+olemassakaan+on+mahdollista+tavata+täällä+Chiang+Maissa,+kun+Neiti+Urosnaaras+räps+ja+räps+Eedenistä+jota+ei+ole+olemassakaan.
Eikös+olekin+ihmeellinen+juttunen+nämä+"Mitä+ei+ole+olemassakaan".
07.02.2022 08:18
Sinun+ja+minun+lautasella+on+välimatkaa+tuhansia+kilometrejä,+joten+koitappa+pärjätä+siellä+junttilassa+syöden+laaturuokaa+....+mitä+muuten+on+amupalanasi+tänään+ja+eväinä+lattialiippausmestalle?
03.02.2022 06:47
Sorry+Aasi+elä+sinä+toki+jos+tahdot+näkökannassasi+että+minä+olen+huhtasi.
Kuvan+ruoka+on+kotona+valmistettu+itselle+ja+kelpaa+erinomaisesti+minulle.
Onko+sushia+tai+ei+sinun+mielestäsi,+on+yhdentekevää.
En+hinnoittele+kotiruokaamme,+mutta+sinä+voit+toki+sen+tehdä.
On+muuten+ihan+mukava+kitaranmuotoisen+kanssa+harjoitella+kun+hän+opettaa+noita+valmistamaan.
Onko+sun+seuralainen+opettanut+sut+keittään+puuroo+vai+toisinpäin+ja+montako+paateroo+puurolautasenne+maksaa?
Mukavaa+päivänjatkoa,+voitkin+siirtyä+vaikka+tuohon+mielenkiintoiseen+ladakeskusteluun+ja+muista+pitää+hyvää+huolta+mobedistasi,+olet+varmaan+yhtä+onnellinen+kuin+15+vuotiaat+murkut+saadessaan+moppen.
03.02.2022 05:19
En+ole+kirjoittanut+misukoista+ja+anteeksi+että+syön+ruokaa+joka+ei+sinulle+kelpaa.
02.02.2022 19:57
Voi+hyvänen+aika+senttään,+käyttekö+te+rakkaat+pöpöttämässä+ravintolassa+myös+nakit+ja+muusi?
https://ibb.co/YRTRHLj
Onko+kaikki+normaali+kotiruoka+sisäfilepihveistä+lukien+tähditettävä+ja+syödä+saaden+palvelua+.....+apinat+......+elämänkokemukset+piruvie+ostamalla+kun+on+itse+uusavuton.
02.02.2022 18:25
En+viitsi+osallistua+kyseiseen+leikkiin,+sorry.
Saarelle+tälle+hetkellä+nousee+Hongan+mammuttihirsimökki.
02.02.2022 16:50
Kiitos+että+muistat+minua+myös+tänään,+joten+vastaan+sinulle+kohteliaisuuttani+seuraavasti:
En+ole+osallistunut+tähän+keskusteluun.
En+ole+koskaan+käynyt+joella,+joten+minulla+ei+ole+omakohtaista+kokemusta.
On+myös+lukuisia+muitakin+kohteita+joissa+en+ole+täällä+thaimaassa+käynyt.
Puhetta+on+ollut+matkusteluista+moneen+paikkaan,+mutta+tulevaisuus+näyttää+mitkä+toteutuu.
Kiitos+vielä+muistamisestasi+minua+kohtaan.
02.02.2022 16:47
Jep,+onhan+hänellä+450+neliöö+parasta+mitä+rahalla+saa+kuten+uima-allasveden+puhdistimetkin+ja+haaveilluuiomersu,+eikä+tuo+liene+niin+halpaa+kasvattaa+internetimuroituja+lapsiakaan.
01.02.2022 13:39
Hauskaa+luettavaa,+kiitos+rakkaat.
Hyvää+ruokaa+jopa+juhlallista+herkkua+ilman+tähtiä+saa+kun+käy+ostoksilla+pitkä+kauppalappu+mukanaan.
Thaikeittiö+ei+ole+maailmankuulu+misukkakokkien+takia+vaan+kansan.
Kun+porukassa+on+asiansa+osaavia+kokkaajia+johon+ryhmään+minä+olen+kelpuutettu+savustuksen+ja+grillauksen+osa-alueille,+niin+kyllä+sitä+kotioloissa+saa+ihan+ok+sapuskaa.
Lukekaa+te+arvosteluja+ja+väitelkää+niistä,+minä+en+viitsi+tuollaiseen+bablaan+osallistua,+mutta+tulipa+taasen+tietoon+että+Neito+Urosnaaras+syö+kalliimmin+kuin+muut.
Muistaakseni+kloonilaiffin+perhe+käy+viikottain+raxissa+ja+Neito+internetimuroitusna+kanssa+mäkkärissä,+sekä+paljon+on+aijattu+hampurilaisia+jopa+Seutulasta.
01.02.2022 13:24
Kuksakuva+ei+liity+esittämääsi+vetoon.
Voipi+olla+vuosi+2017+joten+siitähän+voit+laskea+minkä+ikäinen+internetimuroitu+haaveilluusiolapsesi+on+tänään.
Sinun+kotipihallasi+ei+ole+väittämääsi+uima-allasta+eikä+sen+taustalla+tolpppien+nokassa+450+neliöstä+mökkiä.
Kuten+sanottu,+sanoja+sulla+on+paljon.
Teeppä+nyt+niitä+remonttisuunnitelmia+internetin+välityksellä,+olet+ensimmäinen+"Rakennusmestari"+varmasti+ammattikunnassamme+joka+on+ostanut+kerrostalon,+suunnittelee+rempat+ja+mitä+ilmeisimmin+järjesteleemin+rempat+käymättä+pelipaikalla+hinnan+ollessa+piipahdukselle+karkkirahaa.
31.01.2022 14:14
Olet+esittänyt+vedonlyöntisi+arvoltaan+20.000+euroa+kolmen+kaverisi+kanssa+kloonisi+44:n+asiamiehenäsi+käyden+jopa+täällä+Chiang+Maissa+shekkisi+kanssa.
Hyväksyin+vetosi+ehdolla+että+esität+uskottavuutesi+haavenaisesi+kanssa+piiöahduksesta+vuonna+2018+junttilassa+juhannuksena.
Selittelysi+aiheesta+oli+naisen+passin+laitetun+roskiin+ja+esitit+oman+passisi+leiman+syksyltä+joka+oli+vuodelta+2019.
Tämän+jälkeen+olet+haaveilluusioinut+Eedenistäsi,+jolloin+sanoin+että+osoita+uskottavuutesi+Eedenistäsi,+johon+et+ole+kyennyt.
Muihin+kuviisi+en+ota+kantaa,+ne+eivät+liity+asiaan.
Vetosi+esitit+tarkoituksellasi+päästä+tapaamaan+minua+ja+tarkistaa+henkilöllisyyteni.
Tilanne+on+edelleen+sama,+et+kykene,+joten+jatka+sanailuasi+internetkovis.
31.01.2022 13:43
Mikä+säälittävää+ja+mikä+ei,+siitä+kukin+voi+tehdä+omat+päätelmänsä.
Minun+päätelmäni+sinusta+on+että+olet+idiootti+ja+perustelen+kantani+seuraavasti:
Sinä+koet+minun+olevan+"Edesmennyt"+ja+että+minua+ei+ole+olemassa,+mutta+kuitenkin+kirjoitat+minulle+ja+vaihdat+sanaa+minun+kanssani.
31.01.2022 10:06
Räps+ja+tervetuloa+tänne+Chiang+Maihin,+myös+anoidiootti+tervetullut.
31.01.2022 08:17
39 / 81