Vapaa kuvaus

Aloituksia

384

Kommenttia

1720

1. Hei.Ken+lienetkin,+niin+kuten+rosvopaistimies+kiittää+Kymppiään+taas+ja+taas+niin+kertakaikkisen+asianmukaisista+kirjoituksista,+niin+minä+totean+nyt,+että+todella+mielenkiintoista+luettavaa+itsestäni.Näyttää+siltä+kirjoituksien+paljoudesta,+että+sanasi+koskettaa+ja+aiheuttaa+voimakkaita+tunteita,+voisiko+jopa+sanoa,+että+aikuisiän+tunnehäiriötä+havaittavissa.Minä+en+ole+osallistunut,+enkä+tämän+enempää+osallistu,+koska+seuraava+aiheuttaa+viikonlopun+bablabablaa....https://ibb.co/kDHwxVQHeips.+Senssu.+Ei+duunissa.+Chiang+Mai.
  2. No+mutta+hyvää+huomenta+rakkaat+juntit,+siis+sitten+kun+heräätte+siellä+junttilassa.Minun+oma+henkilökohtainen+kokemukseen+perustuva+mielipiteeni,+johon+kukaan,+ei+edes+ammattikokit+ota+kantaa,+on+kyse+sitten+mistä+lihasta+tahansa+jo+härän+sisäfileepihvitä+lähtien,+että+lihan+omat+nesteet+on+tärkeämpi+kuin+vedestä+höyryllä+tuotettu+kosteus.Lihan+pinnan+voi+sulkea+jolloin+lihan+oma+kosteus+pysyy+lihassa+ja+keinoja+on+monia+simppelein+ollen+grilli+ja+myös+kokin+"toho"+eli+pieni+kaasukäyttöinen+"liekinheitin".Lämpötilan+suhteen+asetun+mainittujen+kokkien+mainitsemien+lämpötilojen+väliin,+ehkä+sellainen+80+astetta+on+hyvä.Kokeilla+muuten+on+veitset+joiden+teroituskulma+on+mikä,+jos+kyseessä+laatuveitset+kuten+minulla?Olen+saanut+palautetta+hunajan+käytöstä+mutta+samalla+massamanimies+bablaa,+että+täytyy+harjoitella,+että+osaa.Minä+olen+harjoitellut+ja+minä+osaan+mm.+käyttää+hunajaa,+sekä+ei+tule+pelätä+kokeilla+jotain+omaa.Olkaa+hyvä,+kyseisessä+linkissä+on+ohjeet+todella+moneen+ruokalajiin,+ei+ainoastaan+wokkiin.https://hunaja.fi/reseptit/liha/hunajainen-lihawokki/Kymppi+tehköön+kaslerinsa+miten+lystää+ja+missä+lämpötilassa+tahtoo,+ei+se+minua+häiritse,+mutta+jos+tahtoo+valmistaa+noin+alhaisessa+lämpötilassa,+höyryn+seassa+ja+grillata+pinta+vasta+jälkikäteen,+niin+ok+vaikka+voisi+sen+grillata+ennen+höyttämistäkin+samalla+vaivalla.Minä+en+tuossakaan+tilanteessa+käärisi+lihaa+folioon,+mikä+merkitys?Sen+sijaan+laittaisin+lihan+kannelliseen+vedessä+liottamaani+saviastiaan.Kukin+siis+taaplaa+tyylillään,+sorry+jos+minun+tapani+ei+sovi+junturalle,+minä+syön+omani+ja+sinä+omasi.