Nakluan 2010 se siinä piipityspärränny.

Thaimaa ja väkivalta
Nakluan-VM
11.9.2017 22:07

Tämä tarina on tosi.
Pikku-ukkoja, homoja ja nyhveröitä se saattaa harmittaa, mutta miehiä viihdyttää.
Harrastin budolajeja jo ennen yläastetta.
Olin sitä ennen koulukiusattu, mutta se loppui siihen kun lopetin sen väkivallalla pistäen homman överiksi ja jouduin vaihtamaan koulua.
Pistin myös väkivaltaista 5 vuotta vanhempaa iskokokoista veljeäni turpaan 13 vuotiaana kun tämä kävi päälle.

Opin silloin jo että väkivalta lopettaa vittuilun.
Se jäi vähän päälle.
Maine kasvoi enkä voinut ottaa riskiä tappiosta vaan tein kaikkeni.
Siihen kuului se että löin ensin jos vaaran merkit oli ilmassa.
Makselin muutamat nenät ja leukaperät, sain 2 x reilun vuoden ehdonalaisen tuomion ja muhkeita sakkoja.
Olin siis väkivaltainen.
Ei sitä voi kieltää.

Budolajit vaihtui Muay Thaihin jo heti 90 luvun alussa.
Rauhotuin, perustin perheen enkä joutunut enää kovin usein tappeluihin kadulla tai baareissa, mutta silloin kun jouduin niin matsit päättyi aina yhteen lyöntiin.
Meikäläisen potku rikkoo edelleenkin harjaantumattomalta sisäelimet ja kylkiluut.
Treenaan noin 4 x viikossa edelleen vaikka ikää on jo yli puoli vuosisataa.

Niin... Thait kunnioittaa isokokoista thainekkari-farangia kummasti.
Varsinkin kun tietävät historian Bangkokista.
Monia typsykän kavereita on tullut opetettua opettajan asemassa.

Olen joutunut koko 12 vuoden aikana tappelemaan Suomessa kadulla vähintään 50 kertaa.

Kokoni ja kykyni vuoksi minua ei koskaan tosin juuri missään mestoissa edes koeteta kusettaa missään päin Thaimaata, mutta oravannahoille käy helposti toisin.
Pattayalla minut tietää kaikki.
Voin olla liikkeellä vaikka ilman rahaa ja silti kaikki toimii ja poliisitkin pokkaa.

2

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      63 vuotiaan perheenisän Sensukan lauantairieha Chiang Maissa on alkanut suomikaksnelosella. Tulossa kiva ilta itsensä kanssa.

      • Joo kaikki tietää, ainakin omat kloonit ja poliisitkin pokkaa .... dingdong ja tuut tuut.

        "Pattayalla minut tietää kaikki.
        Voin olla liikkeellä vaikka ilman rahaa ja silti kaikki toimii ja poliisitkin pokkaa".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe