Pattayan rakas kylpee rakkaudessa, lempeydessä ja kauneudessa, niin söpöä kerrassaan.

Pattayan rakkaat sen lisäksi että rakastaa Pattayaa, rakastavat toisiaan.

Rakas joka on pyhittänyt elämänsä kaikkinaisen totuuden tarkkailuun, on tarkkaillut omaa haaveilluusioavioliittoaan ja päätynyt päätelmään että se on rakkausavioliitto.

Eräällä on kaunis perhe ja kaikki rakastavat häntä.

Aiheuttaa minulle pohdinnan mitä avioliittoja ne avioliitot exien kanssa on mahtanut olla?

21

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entäpä henkilö joka on pyhittänyt elämänsä suomi24 palstalle?

      • Anonyymi

        Vaikuttaa tämä senssu oleen tänään tavallistakin ahdistuneempi, miksiköhän?


    • Anonyymi

      Oletko milloin viimeksi pohtinut omaa elämääsi etkä toisten?

      • Voi hyvänen aika, sellainenhan olisi vastoin kaikkea tämän palstan periaatteita.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Voi hyvänen aika, sellainenhan olisi vastoin kaikkea tämän palstan periaatteita.

        Oman elämän pohdinta siis ahdistaa senssua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman elämän pohdinta siis ahdistaa senssua.

        Siksi pohtii elämäänsä välissä NumBallina, välissä senssuna ja, välissä Puppena.


    • Anonyymi

      Asui kerran Paraisilla
      Kirkkosalmen rannalla
      Outo poika torpassansa
      kaula jäljityspannalla

      Ei ollut puettu miehen tavoin
      kellohame takaa avoin
      Siinä oli leikkisensei
      näky kaunis ollut ei!

      Naapurinaan Kiljukeijo
      havumajassansa
      Sekä Keijon rouva
      tytär, ynnä kiljukansa.

      Keijoa sensei ihaili
      voi kun olla vois sen kaveri
      Keijo oli reilu jätkä
      ei häntäkään kiinnostanut se putkenpätkä

      Metsän peitossa panimo oli
      Aivan joen rannassa
      Usein nähtiin pultsareiden
      ja voudin jälkiä sannassa

      Metsään ei siis mennyt kukaan
      Ellei ottanut kuksaa mukaan
      rahaksi kelpasi painimatsi
      sensein poskeen Keijon satsi

      • Anonyymi

        Toivottavasti tämän ulostuksen kirjoittaja ei ole peukaloinen tai totuuspelle.


    • Anonyymi

      Aiheuttaa senssulle ahdistuneen pohdinnan mitä avioliittoja ne avioliitot exien kanssa on mahtanut olla?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pattayan rakas kylpee rakkaudessa, lempeydessä ja kauneudessa, niin söpöä kerrassaan... ja niin AHDISTAVAA!!!

    • Anonyymi

      Mä olen romanttinen luonne ollut kauan
      Pienempänä sen jo huomasin
      Kun joskus lämmitin mä meille kotisaunan
      MyrkkyKuksan seinään ripustin.
      Jos olis sauna sinut saunomaan nyt veisin
      MyrkkyKuksan esiin kaivaisin
      Se olis romanttisin hetki moniin vuosiin
      Kokea sen kanssas tahtoisin.

      • Anonyymi

        Toivottavasti tämän ulostuksen kirjoittaja ei ole peukaloinen tai totuuspelle?


    • Tuli aimon kanssa gränää tossa ku katottiin vain elämää ja mä oisin halunnut katsoa tohtori paisetta. Lauloin tahallaan kaikkien laulujen päälle vanhoja ralleja vaikken muistanut sanojakaan. Aimo sanoi että jos tuo lehmän kiusaamiselta kuulostava mölinä ei lopu, se tekee mun päästä pongo rummun.

      • Anonyymi

        55555


      • Anonyymi

        Nyt ahdistaa, soitan ystävälleni D modelle... vex vex vaan !!!


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus aktivoi rakkaan osoittamaan omaa fiksuuttaan kuin kissa villalangan ..........

      • Anonyymi

        Hyviä välikommentteja myös ollen, ketjusta on poistettu kohta 5 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi

        Ahdistaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä välikommentteja myös ollen, ketjusta on poistettu kohta 5 sääntöjenvastaista viestiä.

        Senssu ahdistui ja "soitti ystävälleen T modelle.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe