Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
354
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raja+lääketieteen+ja+uskomushoitojen+välillä+ei+ole+tarkka.+Eri+kulttuureissa+ja+eri+aikoina+on+paljon+vaihtelua+siinä,+mitkä+hoitomuodot+sijoitetaan+mihinkin+kategoriaan.+Myös+raja+uskomushoitojen+ja+hyvinvointipalveluiden+välillä+on+liukuva.
On+tärkeää,+että+potilaat+rohkenevat+kertoa+lääkärilleen+kaikista+käyttämistään+hoidoista.+Siksi+lääkärin+ei+pidä+suhtautua+kielteisesti+uskomushoitoja+käyttävään+potilaaseen,+vaan+on+pyrittävä+mahdollisimman+avoimeen+dialogiin.
SUOSITTELEN+ANOIDIOOTILLE+MAINITTUA+JA+KERRO+LÄÄKÄRILLE+ETTÄ+USKOT+VAKAASTI+EEDENIIN.
23.12.2021 12:05
Minä+olen+kirjoittanut+aloitustekstiin+kopioidun.
23.12.2021 11:47
Ja+taas+saman+jatkuu,+hauskaa.
Asia+on+simppelisti+selvitettävissä+Neidon+toimesta+joka+on+esittänyt+aiheesta+20+donan+vedonlyönnin.
Eedenistä+räps+ja+räps,+jolloin+käy+kutsu+tänne+Chiang+Maihin.
Mikä+on+ongelma,+eikö+olekaan+450+neliötä+tolppien+nokassa+ja+uima-altaan+reunoilla+oleva+kulkualue+uusittu.
23.12.2021 11:37
Hienoa,+siinäpä+voi+käydä+niin+että+Eedeni+autioituu,+kun+isukki+saatetaan+finskin+bisnekseen+viimeisen+kerran.
23.12.2021 03:45
Kiitän+toki+saamastani+kunnioituksesta,+eikä+tämän+palstan+anti+olisikaan+niin+hauska+mikäli+kaikki+olisivat+samaa+mieltä+keskenään+kuten+tämä+Pattayan+rakkaiden+kloonijoukkohan+on+kaikesta,+aivan+kaikesta+keskenään+samaa+mieltä.
Minä+annan+kunnioitustani+sinulle+mm.+siitä+että+toimit+kuten+toimit+vastapuolenasi+ollen+tämä+Neitonen+jolla+rohkeutta+anonyyminä+naamailla+alituiseen+keksien+nimeesi+viittaavia+hiekkalaatikkotason+nimittelyjä+tarinoineen.
Mitä+tulee+mielipiteisiini+ym.+niin+on+tullut+sanottua+että+korkoa+korolle+ja+se+korko+näyttänee+olevan+rakkaalle+elämän+tappiinsa+asti+minun+ajatteleminen+ja+minun+arvosteluni+hänen+huomaamatta,+että+toimii+juuri+tavalla+joka+etäaivopesuni+tarkoitus+onkin.
Kunhan+tästä+nämä+ajat+vähän+rauhoittuu+niin+syödään+kuules+vaikka+ranskalaiset+ketsupilla+sitten+siellä+Huassa+kun+piipahdamme+Amissa.
23.12.2021 02:58
Minulle+on+yhdentekevää+mitä+nimikettä+kukin+korteilleen+kokee,+onko+se+pankkikortti+tai+luottokortti.
Minulla+on+muutamia+kortteja+joita+pidän+pankkikortteina,+koska+niihin+ei+sisälly+luottoa,+tosin+niissä+lukee+Visa.
On+yksi+kortti+joka+mahdollistaa+luottoon+ja+sitä+nimitän+luotolliseksi+pankkikortiksi,+siinäkin+lukee+Visa.
En+osallistu+tähän+anonyymiriitaan+tämän+enempää+mutta+vastaan+jos+Neiti+tahtoo+asiallista+keskustelua+selvittääkseen+kirjoittamansa+syytökset+minua+kohtaan,+joille+hänellä+ei+ole+mitään+pohjatietoa+muuta+kuin+oma+idioottimaisuutensa.
22.12.2021 21:14
No+räps+sitten+vain+Neidiltä+joka+esittänyt+20.000+euron+vedon+ja+luikkinut,+sellainen+vetojen+esittäminen+mihin+ei+kykene+on+minun+mielestäni+säälittävää.
Tuskinpa+sinun+säälisi+ketään+kohtaan+kovasti+sydäntä+lämmittää.
22.12.2021 20:44
Sivuanonyymi+voisi+nyt+jättää+tähän+kommentointinsa+eli+vieraisiin+pöytiin+huutelun.
Tein+aloituksen+keskustellakseni+Neidon+kanssa+joka+selkeästi+kirjoituksensa+osoitti+Senseille,+eli+minulle.
En+ole+kirjoittanut+että+minulla+ei+ole+luottokorttia,+vaan+ihmetellyt+niiden+runsaslukuisuutta.
Kiitos.
22.12.2021 20:10
NEITI:
Tietenkään+numerosensei+ei+ymmärrä+luottokorttien+tarpeellisuutta,+koska+numerosenseillä+ei+ole+luottotiedot+kunnossa,+sensei+ei+käy+ikinä+missään+eikä+matkustele+laisinkaan.
SENSSU:
Sensei+ymmärtää,+vaan+ei+ymmärrä+kuten+kirjoitti,+miksi+täytyy+olla+monta+korttia.
Neiti+on+näemmä+ottanut+herneen+nenäänsä+voutikirjoitteluista,+jonka+joihdosta+on+nyt+päättänyt+olla+tietoinen+että+minun+luottotietoni+ei+ole+kunnossa.
Neiti+siis+tietää+että+minä+en+käy+koskaan+missään+enkä+matkustele,+vai+niin.
NEITI:
Numerosensei+ei+myöskään+ostele+mitään+ulkomailla+mistään+koskaan.+Siksipä+sensei+ei+tee+luottokortilla+mitään.
SENSSU:
Neiti+jopa+tietää+minun+ostokseni,+on+se+valtaisaa+tietämystä.
NEITI:
Kun+luotot+on+kunnossa,+liikut+paljon,+matkustelet+paljon+ja+shoppailet+paljon,+luottokortista+on+hyötyä.
SENSSU:
En+minä+luottoja+käytä+liikkumisiini,+enkä+todellakaan+ole+viimeaikoina+paljoa+matkustellut,+mutta+eipä+ole+Neiti+ja+moni+muukaan,+enkä+minä+luottoa+tarvitse+matkusteluihinkaan.
En+shoppaile+paljoa+ja+sen+minkä+shoppailen,+en+siihenkään+käytä+luottoa.
Mikä+mahtanee+olla+Neidin+väittämä+hyöty?
NEITI:
Lennot+kannattaa+aina+ostaa+luotolla,+koska+vain+silloin+luotonantaja+korvaa+suoraan+asiakkaalle+lentojen+hinnan,+jos+lentoyhtiö+menee+konkurssiin.
SENSSU:
Neiti+siis+pelkää+lentoyhtiöiden+konkurssia+kun+lentoliput+maksaa+muutaman+satasen,+en+minä+sen+takia+luottoa+tarvitse+kortteihin,+mutta+Neitohan+ei+huomannut+minun+kirjoittavan+missä+on+hyvä+olla+kortti.
NEITI:
Muutenkin+matkustaessa+luottokortti+on+tarpeen+monessa+yhteydessä.+Hotellin+varaukseen+ja+auton+vuokraukseen+tarvitsee+yleensä+aina+luottokorttia.+Thaimaassa+deposit+kyllä+hoituu+käteiselläkin.
SENSSU:
Mainitsin+kirjoituksessani+varauksista+ja+vuokrauksista,+mutta+Neidolla+on+valikoiva+ymmärrys.
NEITI:
Ei+tarvi+kantaa+käteistä+paljoa,+joustava+varakassa+kortissa.+Korotonta+maksuaikaa+ostosten+maksamiseen.
SENSSU:
Käteistä+saa+automaatista,+ei+tarvitse+kantaa+mukana,+enkä+minä+osteskele+niin+paljoa+korteilla,+että+niihin+ostoksiin+tarvitsisin+maksuaikaa.
NEITI:
Jos+menee+luoton+puolelle+niin+aina+halvempaa+kuin+pikavipit+tms.+Turvaa+verkko-ostokset,+jos+sinua+huijataan+tai+tuote+ei+saavu.
SENSSU:
Miksi+varakkaalla+Neidillä+menee+luoton+puolelle,+minulla+ei+mene.
En+harrasta+verkko-ostoksia+enkä+pelkää+huijauksia.
NEITI:
Automaattinen+ostoturvavakuutus+tuotteen+rikkoutumisen+varalle.
SENSSU:
Neiti+menee+pikkumaisuuksiin.
NEITI:
Matkamiehelle+ja+ulkomailla+luottokortti+on+lähes+pakollinen.+Luottokortit+sisältävät+myös+vakuutuksia,+monet+myös+matkavakuutuksia.
SENSSU:
Kirjoitinko+että+minulla+ei+ole?+Lue?+Kirjoitin+että+miksi+pitää+olla+monta+korttia.
NEITI:
"Tietyt+luottokortit+kerryttävät+Finnairin,+SASin+tai+Norwegianin+palkintopisteitä+kaikista+kortilla+tehdyistä+ostoksista,+yleensä+1+piste+per+kortilla+käytetty+euro.+Kertyneillä+pisteillä+voi+lunastaa+palkintomatkoja,+matkustusluokan+korotuksia,+muita+palkintoja+tai+vaikka+lahjoittaa+kertyneet+pisteet+hyväntekeväisyyteen.+Jotkut+luottokortit+sisältävät+myös+edun,+jolla+pääsee+ilmaiseksi+lentokenttien+lounge-tiloihin"
SENSSU:
No+montakos+lentoa+olet+lentänyt+keräten+pisteitäsi?+Me+emme+harrasta+tuota+pistelaskua.
NEITI:Luottokorttien+ansiosta+minäkin+lennän+aina+bisneksessä+Finnairilla.
SENSSU:
No+montakos+kertaa+olet+lentänyt+finnairilla+viimeaikoina?
NEITI:
Epäillyttävistä+nostoista+ja+ostoista+ilmoitetaan+aina+asiakkaalle+taikka+kortti+jäädytetään+automaattisesti.
SENSSU:
Niin+meillekin.
NEITI:
Huomaan+ettei+numerosensei+matkustele+laisinkaan,+eikä+shoppaile+laisinkaan.
SENSSU:
Mistä+sen+huomaat?
NEITI:
Minä+teen+aina+kaikki+yli+500+euron+ostokset+luottokortilla.
SENSSU:
Niin,+entä+sitten?+Minä+tapauskohtaisesti+kortilla,+mutta+en+luotolla.
NEITI:
Luotto+ei+tarkoita+velkaa,+vaan+luottoa+eli+sitä+että+luottokunta+takaa+ostoksesi+myyjälle,+sekä+sinulle.
SENSSU:
Jaahas,+siis+luotto+ei+ole+velkaa,+niinhän+se+on+kun+sanot.
NEITI:
Tulitko+viisaammaksi+vai+kutsutko+kaikkitietäväksi+narsistiksi?
SENSSU:
En+tullut+viisaammaksi+ja+pidän+sinua+hulluna+ja+myös+narsistina,+ei+mielipidettäni+sinusta+yksittäiset+kirjoitukset+muuta,+olet+riittävästi+osoittanut+mikä+vitunidiootti+sinä+olet.
JOS+SULLA+ROHKEUTTA+INTERNETKOVISTELUN+SIJAAN+ON+TULLA+OTTAMAAN+ELÄMÄSI+SELKÄSAUNA,+NIIN+RÄPS+JA+RÄPS,+TAI+VOIT+JATKAA+VAIKKA+SEN+HUOLTORAKENNUKSEN+RAKENTAMISTA+KELOHEINÄSEIPÄISTÄ.
22.12.2021 20:01
Sulkutoimet?+En+olekaan+sellaisista+tietoinen+mutta+lienee+liittyvän+mainitsemaani+tsunamiin.+No+kumppanisi+varmaankin+olisi+mielissään+jos+olet+kotona+pyhät.+Mukavaa+jatkoa+toivotan+enkä+viitsi+tähän+enempää+kun+tuo+välihuutelijakin+jo+osallistui+omalla+tavallaan.
20.12.2021 18:28
Hei.
Odotinkin+mielenkiinnolla+koska+ja+miten+kommentoit.
Kuten+huomaat+ongelmaista+on+jopa+tällä+edellisellä+2010+vuosilukuhenkilöllä+sinunkin+osaltasi,+kuten+kaikelta+mitä+maa+päällään+kantaa.
Arvelen+sinulla+olevan+työkiireitä+pohjoisessa.
Mukavaa+jatkoa+sinulle+ja+kumppanillesi,+kyllä+tämä+tästä+ja+matkalle+pääsette+tänne+kun+tuo+viirustsunamiaalto+on+laantunut.
20.12.2021 18:16
Hei+rakas+sallinetko+yhden+simppelin+kysymyksen+minulta+sinulle.
Koska+olet+viimeksi+elänyt+päivän+kun+et+ajatellut+minua+lainkaan?
19.12.2021 16:38
En+lähde+kanssasi+riitelemään,+joka+sinun+ainut+tarkoituksesi+tällä+palstalla.
Voisit+tosin+aiheesi+tiimoilta+selvittää+mitä+mieltä+voimasuvun+ylivertaiset+lapset+ovat+isukistaan,+kun+ovat+lukeneet+hänen+invakirjoituksensa.
Sinähän+et+"yötä-päivää"+vaan+silloin+tällöin+satunnaisesti+kuten+nytkin.
19.12.2021 09:55
Lue+aloituksen+otsikko+aivoton+apina.
18.12.2021 17:35
Keräät+siis+toisten+vaimojen+kuvia+mainitussa+failissasi+ollen+tusina.
On+myös+huomattu+sinulla+olevan+facesta+imuroituja+naisten+kuvia.
Huippu+kuitenkin+että+olet+ryhtynyt+isukiksi+internetimuroiduille.
No+harrastuksensa+kullakin.
18.12.2021 17:05
En+katsele,+minä+arvostelen+oman+mieleni+mukaan+en+arvostele+toisten+arvosteluja+kuten+sinä.
Minun+vaimoani+on+arvosteltu+joten+....
Miten+sinun+vaimosi,+laitappa+kuvaa+arvosteltavaksi.
18.12.2021 17:02
Minun+mielestäni+TT:n+marssilaisen+näköinen+on+luihulumppu+mutta+sopii+toki+TT:lle+TT:n+ollen+myös+pelkkä+hukkapala.
Me+leikkaamme+nurmikkomme+itse+täällä+yhdessä+maailman+parhaassa+...+no+sinähän+luet+kaikkia+matkailuarvosteluja+niin+tiedät.
18.12.2021 16:55
Kyllä+ainakin+tämä+Sensei+kykenee+keskustelemaan+Neidin+kanssa+kun+vain+Neito+itse+kykenee+keskustelemaan+asiasta+vaihtamatta+puheenaihetta,+sekä+tämä+Sensei+neidon+tavoin+ei+tarvitse+sinun+kaltaista+apulaista+huutelemaan+anona+puskista.
18.12.2021 16:51
En+ole+osallinen+keskusteluun+ja+nuo+sun+tunnustukset+huvittaa.
Sinä+sen+sijaan+annat+ainakin+vinkkiä+olevasi+lappalainen,+no+ainakin+sulla+lienee+kuksa+siis+pienellä+koolla.
17.12.2021 11:17
En+ole+ottanut+kantaa+vaneriasiaan.
17.12.2021 11:09
43 / 81