Palstan dynamiikka on muuttunut.

Anonyymi

Kun 2010 ja numball on poissa, palstan dynamiikka on muuttunut olennaisesti, palstalla on enää yksi häirikkö, kaivaten tietoa onko ilen baarissa vessa kunnossa, kuksalla ja valokuvalla todistettuna, lienee pojan elämä yksinäistä sillä selväähän on että kyseinen henkilö ei ole vuosiin ollut terveen kirjoissa, hullun paperit taskussa.

Aika menee mukavasti pohtisessa miksi numball on pattayalla vaikka hänellä on aviopuoliso, itsellään on tyytyminen netin kontaktipalstoihin, jossa on kertonut seuranneensa jopa kuukausia itselleen tuntemattomia ihmisiä, kun itsellä on saattettuna mahdollisuus läheiselle r-kioskille ostamaan rizla ja toppa aromaa, kauhea asia tämä katkeruus ja kateus, pattayan savosta raikaa.

44

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mikäs sun eläman tarina on?

• Anonyymi

varmaan joku muu kuin rizla ja aroma toppa.

• Anonyymi

Ahdistaako onko elämäsi elämisen arvoista, mutta jatka vaan jos helpottaa tämä elämääsi...

• Anonyymi

Yksikkökaksikko ei vieläkään ole sisäistänyt tai tajunnut sitä asiaa, että relevanttia ei ole se missä olet, vaan se miten olet, mitä teet ja nautitko siitä.
      Huoneessa voi olla yksin missä vaan, katsella telkkaria tai surffailla netissä.
      Elämä, tekemiset ja muut ihmiset on kuitenkin siellä huoneen ulkopuolella, jos ei huoneeseensa ole seuraa halunnut.

Kuopiossa voi tekevä ihminen tehdä vaikka mitä kivaa. Mennä vaikka vaimon kanssa veneilemään tai kaverin kanssa keilaamaan ja ottaa pari tuopposta olutta. Voi mennä potkimaan palloa lasten kanssa tai lähteä pyöräretkelle, mennä leffaan katsomaan Top Gunia niin ei tarvitse olla mielikuvituslentäjä.

Ei oikein vaikuta miltään toimintaelokuvien tähdeltä tämä yksikkökaksikko, vaan on vaan. Kovasti epäilen kykyään jutelle ventovieraiden kanssa englanninkielellä, kun suuria ongelmia on suomenkielenkin tuottamisessa. Mutta toivon kuitenkin että keksii mieleistään tekemistä ja palaa kotiinsa paria muistoa rikkaampana hyvällä mielellä.

Omat lomani koostuu aina monista asioista Pattayallakin. Joka päivälle jokin ohjelma, löhöpäiviä ei juurikaan ole. Mukana repussa on pyyhe, suolapähkinöitä tai vastaavaa, luettavaa jos innostuu rantautumaan, uikkarit jne. Jos matkan varrella sattuu vaikka olemaan joku tapahtuma, nähtävyys tms niin jään toviksi siihen. Jos suomibaarin terassilla on mukavaa hörinää, piipahdan kahvilla katsomassa tilanteen. Valmiiksi on katsottu retkikohteita ja ne valitaan sitten fiiliksen mukaan.

Pattaya on tekemistä ja kokemista varten. Hyvä yhdistelmä koska vaan on uinti altaalla, siitä hierontaan ja hieronnasta rannalle lukemaan rantatuoliin tuoreita hedelmiä popsien. Siitä hotellille, suihkuun ja pieni lepo ennen iltaelämää. Tekemisen ei tarvi olla mitään ihmeellistä ja kallista. Pääasia on että osaa relata, tehdä ja nauttia.

PM

• Anonyymi

Sinun juttusi on hieman ristiriitaista, luuletko ihan oikeasti että yli 60 vuotias ei tiedä miten elämänsä tai lomansa viettää, osa haluaa olla yksin toinen taas isossa ihmisvilinässä, hienoa että kerrot minulle miten lomasi vietät, siis todella hienoa, mutta luulen kuitenkin että minulla on hieman enemmän loman viettämisestä jo pelkästää senkin takia että olen sinua huomattavasti vanhempi, mutta silti en katso oikeudekseni neuvoa ketään miten aikansa viettää, väitän muuten että lääkityksesi ei ole oikein kondiksessa, voisit varata ajan hoitajalta ja näyttäisit tuon kirjoituksen hoitajalle niin hän tekee sinulle jatkosuunnitelman miten on viisasta edetä, mitä tulee englannin kieleen, se oli työpaikallani toinen virallinen kieli tai oikeastaan kolmas, ruotsi on toinen mutta sitä osaan heikosti, mutta englantia erinomaisesti, oletko kuullut koskaan yhdestäkään it-alan ammattilaisesta joka ei puhuisi sujuvasti ammatti kieltään, se on alan de facto, oletko muuten kiinnittänyt huolta tuohon sinun selvästi vaikuttavaan kateuteen ja katkeruuteen, siitäkin kannattaa mainita hoitokokouksessa.

• Anonyymi

Teenpä yhden kysymyksen, minä vuonna olit ensimmäisen kerran lomalla, ihan itse ansaitulla, minä olin vuonna 1976 ensimmäisen kerran lasteni kanssa vuonna 1993, kanarialla, kumpikin kerta. Poikani oli silloin kolme vuotias, ex-vaimoni odotti toista lastamme. oletko ollut noita aikoja sinä vielä edes syntynyt,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teenpä yhden kysymyksen, minä vuonna olit ensimmäisen kerran lomalla, ihan itse ansaitulla, minä olin vuonna 1976 ensimmäisen kerran lasteni kanssa vuonna 1993, kanarialla, kumpikin kerta. Poikani oli silloin kolme vuotias, ex-vaimoni odotti toista lastamme. oletko ollut noita aikoja sinä vielä edes syntynyt,

Olet minua puolisen vuotta nuorempi, mikäli täytät marraskuussa 62. Niinkuin sanoin, tärkeintä ei ole missä on, vaan mitä tekee ja onko tekemisiinsä tyytyväinen.
        Jokainen on tyylillään ja minun tyyli on se että tekemistä ja ohjelmaa pitää olla.

PM

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Numeromies jaksaa jauhaa iästään ikäänkuin se olisi saavutus. 61 vuotias ei ole mikään ikämies nykyään, ellei halua valehdella itselleen olevansa liian vanha liikkumaan ja perustella sillä laiskuuttaan ja sitä kautta surkeaa kuntoaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet minua puolisen vuotta nuorempi, mikäli täytät marraskuussa 62. Niinkuin sanoin, tärkeintä ei ole missä on, vaan mitä tekee ja onko tekemisiinsä tyytyväinen.
        Jokainen on tyylillään ja minun tyyli on se että tekemistä ja ohjelmaa pitää olla.

PM

Paskat olet, kirjoitat kuin kakara, juttusi on lapsellista skeidaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet lapsen asteelle jäänyt inva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikää tulee lisää mutta vanhaksi ei tarvitse tulla. Pojat on aina poikia. Iällä ei ole paljonkaan tekemistä kokemuksen kanssa. Sinusta näkee että elämänkokemuksesi on pitkälti jäänyt 80-90 luvulle ja sen jälkeen olet vain ollut netissä hankkien mutu-tuntumaa ja ymmärtänyt kateuksissasi kaiken väärin. Koko 2000-lukusi perustuu vihaan ja inhoon, pelkoihin ja katkeruuteen. Monella kaksvitosella on enemmän elämänkokemusta kuin sinulla numeromies, joten älä viitsi jauhaa tuosta iästä. Tunnen seiskavitosia miehiä jotka on täydessä terässä vieläkin, jaksavat pelata viisi tuntia Thaimaassa golfia 36 asteen lämmössä kävellen kierroksen aikana 10km. Et pääsisi puoleen väliinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikää tulee lisää mutta vanhaksi ei tarvitse tulla. Pojat on aina poikia. Iällä ei ole paljonkaan tekemistä kokemuksen kanssa. Sinusta näkee että elämänkokemuksesi on pitkälti jäänyt 80-90 luvulle ja sen jälkeen olet vain ollut netissä hankkien mutu-tuntumaa ja ymmärtänyt kateuksissasi kaiken väärin. Koko 2000-lukusi perustuu vihaan ja inhoon, pelkoihin ja katkeruuteen. Monella kaksvitosella on enemmän elämänkokemusta kuin sinulla numeromies, joten älä viitsi jauhaa tuosta iästä. Tunnen seiskavitosia miehiä jotka on täydessä terässä vieläkin, jaksavat pelata viisi tuntia Thaimaassa golfia 36 asteen lämmössä kävellen kierroksen aikana 10km. Et pääsisi puoleen väliinkään.

Tuota juuri tarkoitin kun sanoin mitä sanoin, tai kirjoitin, olen Pattayalla tavattavissa jos asiaa... Olen elänyt erittäin tyydyttävän ja täyteläisen elämän, ja elän edelleenkin... Olen erittäin tyytyväinen elämääni, hienoa että pelaat golfia minä en koskaan, eikä koe sitä tarvitsevani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota juuri tarkoitin kun sanoin mitä sanoin, tai kirjoitin, olen Pattayalla tavattavissa jos asiaa... Olen elänyt erittäin tyydyttävän ja täyteläisen elämän, ja elän edelleenkin... Olen erittäin tyytyväinen elämääni, hienoa että pelaat golfia minä en koskaan, eikä koe sitä tarvitsevani.

Koska tässä ei ole esittäydytty, niin minä olen täällä muutaman kirjoituksen kirjoittanut nimimerkillä GolfAri. Jokusen kuvankin olen laittanut golfin parista. Olen siis Ari K. ja Kokkolan poikia, joka kuitenkin on viimeiset 35 vuotta asustellut etelä-Suomessa alunperin työn perässä ja sittemmin perheen tänne perustaneena.
        Sen lisäksi että meillä on sama etunimi, minä olen syntynyt 25.06.1960 ja täytin pari viikkoa sitten 62 vuotta.

Edelleenkin kerron sinulle että iällä ei tässä maailmassa ratsasteta, vaan älyllä, ystävillä ja kokemuksella. Tietoisesti en ole mikään kokemuksien metsästäjä itsekään, mutta uteliaisuus ja rohkeus on vieneet monenlaisten asioiden pariin ja joskus seikkailuihinkin.
        Iällä siis ei voi kehuskella eikä edes kokemus tuo kaikille nokkeluutta eikä eväitä selvitä uusista haasteista. Tunnen nuorukaisia, joiden nokkeluutta ihailen ja tunnen eläkeläisiä, jotka eivät ole oppineet tästä maailmasta mitään. Juuttuneet arkeen ja rutiineihin.

Joku vanhus voi olla leikkisä ja hauska ja toinen ääripää voi olla kaavoihin kangistunut yksinkertainen nuorukainen joka ei koskaan hymyile eikä ymmärrä vitsiä.
        Siksipä totean vielä kerran, että ikä ei merkitse mitään eikä sillä voi kehuskella. Tiedolla ja logiikalla voi jonkin verran, jos sen osaa, mutta harvalla meistä on sellaiset rahkeet joilla voi pojitella ketään, varsinkaan tuntemattomia.

Tiedän erittäin hyvin kirjoitustesi perusteella ettet pelaa golfia. Sanon sinulle suoraan että hyvä niin, sillä golf vaatii kärsivällisyyttä, motoriikkaa, fysiikkaa, rahaa ja älyä ja sinulla ei ole noita vaadittavia ominaisuuksia. Minulta vei vuoden verran ja noin 1000 tuntia ja 10.000 euroa oppia pelaamaan sellaista peliä, ettei tarvinnut enää hävetä.

GolfAri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tässä ei ole esittäydytty, niin minä olen täällä muutaman kirjoituksen kirjoittanut nimimerkillä GolfAri. Jokusen kuvankin olen laittanut golfin parista. Olen siis Ari K. ja Kokkolan poikia, joka kuitenkin on viimeiset 35 vuotta asustellut etelä-Suomessa alunperin työn perässä ja sittemmin perheen tänne perustaneena.
        Sen lisäksi että meillä on sama etunimi, minä olen syntynyt 25.06.1960 ja täytin pari viikkoa sitten 62 vuotta.

Edelleenkin kerron sinulle että iällä ei tässä maailmassa ratsasteta, vaan älyllä, ystävillä ja kokemuksella. Tietoisesti en ole mikään kokemuksien metsästäjä itsekään, mutta uteliaisuus ja rohkeus on vieneet monenlaisten asioiden pariin ja joskus seikkailuihinkin.
        Iällä siis ei voi kehuskella eikä edes kokemus tuo kaikille nokkeluutta eikä eväitä selvitä uusista haasteista. Tunnen nuorukaisia, joiden nokkeluutta ihailen ja tunnen eläkeläisiä, jotka eivät ole oppineet tästä maailmasta mitään. Juuttuneet arkeen ja rutiineihin.

Joku vanhus voi olla leikkisä ja hauska ja toinen ääripää voi olla kaavoihin kangistunut yksinkertainen nuorukainen joka ei koskaan hymyile eikä ymmärrä vitsiä.
        Siksipä totean vielä kerran, että ikä ei merkitse mitään eikä sillä voi kehuskella. Tiedolla ja logiikalla voi jonkin verran, jos sen osaa, mutta harvalla meistä on sellaiset rahkeet joilla voi pojitella ketään, varsinkaan tuntemattomia.

Tiedän erittäin hyvin kirjoitustesi perusteella ettet pelaa golfia. Sanon sinulle suoraan että hyvä niin, sillä golf vaatii kärsivällisyyttä, motoriikkaa, fysiikkaa, rahaa ja älyä ja sinulla ei ole noita vaadittavia ominaisuuksia. Minulta vei vuoden verran ja noin 1000 tuntia ja 10.000 euroa oppia pelaamaan sellaista peliä, ettei tarvinnut enää hävetä.

GolfAri

Pojitella ei voi, mutta sanon sinulle suoraan että hyvä niin, sillä golf vaatii kärsivällisyyttä, motoriikkaa, fysiikkaa, rahaa ja älyä ja sinulla ei ole noita vaadittavia ominaisuuksia.
        Tämän sanon koska ratsastan kavereilla ja minä olen minä.

Golf on elämä ja kuolema, ilman golffia ei ole elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

GolfAri

Siis oletko sinä kirjoittanut 12.07.2022 08:57 olevan kommentin, jos olet en usko sanaakaan juttujasi, se ei ole aikuisen terveen miehen juttuja. samoin 12.07.2022 16:17 joten huuhaa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis oletko sinä kirjoittanut 12.07.2022 08:57 olevan kommentin, jos olet en usko sanaakaan juttujasi, se ei ole aikuisen terveen miehen juttuja. samoin 12.07.2022 16:17 joten huuhaa,

Onko terveen miehen juttuja kertoa lentokapteenista, majurin urasta, titaani amexista, nanan ja jompparin sijoituscondoista, useista moottoripyöristä ja ja autoista, omasta talosta thaimaassa jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kirjoittanut. Yhdyn kuitenkin käsityksiin että tällä matkailupalstalla kirjoittavista kukaan ei asu Chiang Maissa.

GolfAri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko terveen miehen juttuja kertoa lentokapteenista, majurin urasta, titaani amexista, nanan ja jompparin sijoituscondoista, useista moottoripyöristä ja ja autoista, omasta talosta thaimaassa jne.

Dejavuu .................... ja elämä jatkuu..................jatkuu ja JATKUU KUOPION KOKKOLAN PÄÄKAUPUNKISEUDUN PATTAYAN SAVOSSA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa, sorry vaan... kyllä on aivan tervettä.

• Anonyymi

Idioottirakas on aina samanmielinen itsensä kanssa, nimimerkki vain vaihtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idioottirakas on aina samanmielinen itsensä kanssa, nimimerkki vain vaihtuu.

Näinhän se on aina yksikkökaksikolla ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa, sorry vaan... kyllä on aivan tervettä.

Tuota...? Joku on siis "tilannut" lerpalta kasan paskaa eli vuosikausia kestäneitä valheita matkailupalstalle? Miten se tilaus käytännössä tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota...? Joku on siis "tilannut" lerpalta kasan paskaa eli vuosikausia kestäneitä valheita matkailupalstalle? Miten se tilaus käytännössä tapahtui?

Yksikkökaksikon logiikan mukaan muut ovat valehtelijoita, mutta hänen omat majurivalheet yms sadut eivät ole hänen omia valheitaan, vaan ne ovat jonkun ulkopuolisen henkilön tai ryhmittymän tilaamia valheita.

Ne siis eivät ole valheita, vaan "tilauksia".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksikkökaksikon logiikan mukaan muut ovat valehtelijoita, mutta hänen omat majurivalheet yms sadut eivät ole hänen omia valheitaan, vaan ne ovat jonkun ulkopuolisen henkilön tai ryhmittymän tilaamia valheita.

Ne siis eivät ole valheita, vaan "tilauksia".

Sinä olet tilannut itsellesi loppuelämäksesi ajattelunaiheeksesi yksikkökaksikkosi ja olet sen saanut.
        Funtsi mitä ajattelet huomenna ja loppuelämäsi idiootti "ulkopuolinen ryhmittymä" ... apina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun juttusi on hieman ristiriitaista, luuletko ihan oikeasti että yli 60 vuotias ei tiedä miten elämänsä tai lomansa viettää, osa haluaa olla yksin toinen taas isossa ihmisvilinässä, hienoa että kerrot minulle miten lomasi vietät, siis todella hienoa, mutta luulen kuitenkin että minulla on hieman enemmän loman viettämisestä jo pelkästää senkin takia että olen sinua huomattavasti vanhempi, mutta silti en katso oikeudekseni neuvoa ketään miten aikansa viettää, väitän muuten että lääkityksesi ei ole oikein kondiksessa, voisit varata ajan hoitajalta ja näyttäisit tuon kirjoituksen hoitajalle niin hän tekee sinulle jatkosuunnitelman miten on viisasta edetä, mitä tulee englannin kieleen, se oli työpaikallani toinen virallinen kieli tai oikeastaan kolmas, ruotsi on toinen mutta sitä osaan heikosti, mutta englantia erinomaisesti, oletko kuullut koskaan yhdestäkään it-alan ammattilaisesta joka ei puhuisi sujuvasti ammatti kieltään, se on alan de facto, oletko muuten kiinnittänyt huolta tuohon sinun selvästi vaikuttavaan kateuteen ja katkeruuteen, siitäkin kannattaa mainita hoitokokouksessa.

voi voi https://www.youtube.com/watch?v=KBdwFUDWtaE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet tilannut itsellesi loppuelämäksesi ajattelunaiheeksesi yksikkökaksikkosi ja olet sen saanut.
        Funtsi mitä ajattelet huomenna ja loppuelämäsi idiootti "ulkopuolinen ryhmittymä" ... apina.

Mitäpä kuuluu suomi24 Chiang Maihin kello 01.01 ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä kuuluu suomi24 Chiang Maihin kello 01.01 ?

Siis ketä olet ajatellut ajatella tänään, huomenna ja loppuelämäsi? ... Apinajuntti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vaan kovin vaikeaa uskoa että joku on oikeasti noin sekaisin, että elelee täydellistä mielikuvituselämää mielikuvituspaikkakunnalla mielikuvitusvaimon, mielikuvituskaverin ja mielikuvituspojan kanssa ja näillä kaikilla on sitten vielä pari mielikuvitussihteeriä ja mielikuvitusjahdit, mielikuvitushuvilat. mielikuvitusfirmat jalopuineen päivineen.

Välillä sitten luovut tuosta mielikuvituksesta hetkeksi ja toteat kaiken olevan jotakin "tilausta" tai "villalankaa", mutta jatkat heti perään samaan tahtiin. Asiasta tekee vielä hullumman se että pääpersoonasi ei huomaa sinun hulluuttasi laisinkaan, vaan epäilee kaikkia muita "kakaroiksi".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vaan kovin vaikeaa uskoa että joku on oikeasti noin sekaisin, että elelee täydellistä mielikuvituselämää mielikuvituspaikkakunnalla mielikuvitusvaimon, mielikuvituskaverin ja mielikuvituspojan kanssa ja näillä kaikilla on sitten vielä pari mielikuvitussihteeriä ja mielikuvitusjahdit, mielikuvitushuvilat. mielikuvitusfirmat jalopuineen päivineen.

Välillä sitten luovut tuosta mielikuvituksesta hetkeksi ja toteat kaiken olevan jotakin "tilausta" tai "villalankaa", mutta jatkat heti perään samaan tahtiin. Asiasta tekee vielä hullumman se että pääpersoonasi ei huomaa sinun hulluuttasi laisinkaan, vaan epäilee kaikkia muita "kakaroiksi".

Siinäpä sulla onkin ajateltavaa loppuelämäksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muuta tänään ja joka päivä maailman tappiin asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muuta tänään ja joka päivä maailman tappiin asti.

Lohduttaako sinua ajatus siitä että joku ajattelee sinua, vai etkö vaan keksi muuta sanottavaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lohduttaako sinua ajatus siitä että joku ajattelee sinua, vai etkö vaan keksi muuta sanottavaa?

Lohduttaa ihan mukavasti. Mitä muuta sulla on pohdinnan aiheena tänään ja loppuelämäsi?
        Kerro sanottavasi, ne on niin vitun mielenkiintoisia noi sun pohdintasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun juttusi on hieman ristiriitaista, luuletko ihan oikeasti että kaksi yli 60 vuotiasta ei tiedä miten loppuelämänsä ajatteluaiheensa valitsee, osa minusta haluaa olla yksin toinen taas isossa ihmisvilinässä, hienoa että kerrot meille miten ajattelunaiheesi valitset, siis todella hienoa, mutta luulen kuitenkin että meillä on hieman enemmän ajattelemisen aiheita jo pelkästää senkin takia että olemme sinua huomattavasti vanhempia, mutta silti en katso oikeudekseni neuvoa ketään miten ajattelunaiheensa loppuelämäkseen valitsee, väitämme muuten että lääkityksesi ei ole oikein kondiksessa, koska me molemmat olemme mielialalääkkeiden kokemusasiatuntijoita todellakin, voisit varata ajan hoitajalta ja näyttäisit tuon kirjoituksen hoitajalle niin hän tekee sinulle jatkosuunnitelman miten on viisasta edetä ajattelussasi, mitä tulee englannin kieleen, se oli työpaikallani toinen virallinen kieli tai oikeastaan kolmas, ruotsi on toinen mutta sitä osaan heikosti, mutta englantia erinomaisesti, osaan ajatella myös ranskaksi, oletko kuullut koskaan yhdestäkään it-alan ammattilaisesta joka ei puhuisi sujuvasti ammatti kieltään, se on alan de facto, oletko muuten kiinnittänyt huolta tuohon sinun selvästi vaikuttavaan kateuteen ja katkeruuteen, siitäkin kannattaa mainita hoitokokouksessa, ja että satokausi on satokausi, ja että sitä nyt saat mitä olet tilannut ja, että apinatemppeli on apinatemppeli, apina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun juttusi on hieman ristiriitaista, luuletko ihan oikeasti että kaksi yli 60 vuotiasta ei tiedä miten loppuelämänsä ajatteluaiheensa valitsee, osa minusta haluaa olla yksin toinen taas isossa ihmisvilinässä, hienoa että kerrot meille miten ajattelunaiheesi valitset, siis todella hienoa, mutta luulen kuitenkin että meillä on hieman enemmän ajattelemisen aiheita jo pelkästää senkin takia että olemme sinua huomattavasti vanhempia, mutta silti en katso oikeudekseni neuvoa ketään miten ajattelunaiheensa loppuelämäkseen valitsee, väitämme muuten että lääkityksesi ei ole oikein kondiksessa, koska me molemmat olemme mielialalääkkeiden kokemusasiatuntijoita todellakin, voisit varata ajan hoitajalta ja näyttäisit tuon kirjoituksen hoitajalle niin hän tekee sinulle jatkosuunnitelman miten on viisasta edetä ajattelussasi, mitä tulee englannin kieleen, se oli työpaikallani toinen virallinen kieli tai oikeastaan kolmas, ruotsi on toinen mutta sitä osaan heikosti, mutta englantia erinomaisesti, osaan ajatella myös ranskaksi, oletko kuullut koskaan yhdestäkään it-alan ammattilaisesta joka ei puhuisi sujuvasti ammatti kieltään, se on alan de facto, oletko muuten kiinnittänyt huolta tuohon sinun selvästi vaikuttavaan kateuteen ja katkeruuteen, siitäkin kannattaa mainita hoitokokouksessa, ja että satokausi on satokausi, ja että sitä nyt saat mitä olet tilannut ja, että apinatemppeli on apinatemppeli, apina.

Chiang Main Senseiltä on mennyt ohi kulotukset, raekuurot, maanjäristykset, Songkran, satokauden juhla, valonjuhla ja kaikki muukin mitä milloinkin tapahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka olet saanut aikaiseksi jälkeenjääneen lapsen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lohduttaa ihan mukavasti. Mitä muuta sulla on pohdinnan aiheena tänään ja loppuelämäsi?
        Kerro sanottavasi, ne on niin vitun mielenkiintoisia noi sun pohdintasi.

Taitaa taas joku vetää välistä, luulisi että 62 vuotiailla olisi jo jonkin verran elämän viisautta, ilmeisesti elämä ollut tavanomaista vaikeampaa, by NumBall 61v. Pattaya.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa taas joku vetää välistä, luulisi että 62 vuotiailla olisi jo jonkin verran elämän viisautta, ilmeisesti elämä ollut tavanomaista vaikeampaa, by NumBall 61v. Pattaya.

Olet täysin uskomattoman käsittämättömän tyhmä mies Saarimaha. Ei tuollaisia ole kuin elokuvissa ja täysin häpeämättä puhut "elämän viisaudesta" kun halolla päähän hakatulla sonnin mullikalla on enemmän älliä kuin sinulla. Suomessa joutuisit takuuvarmasti pakkohoitoon ja kaikki sivupersoonasi asuisi kanssasi samassa huoneessa.
        Näyttää olevan todellista laatuaikaa istua kännissä yksin huoneessa Pattayalla, kun "vaimo" ei anna ryypätä kotona, koska olet pahasuinen kännissä hänelle?

• Anonyymi

Potato potato pötsss...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet täysin uskomattoman käsittämättömän tyhmä mies Saarimaha. Ei tuollaisia ole kuin elokuvissa ja täysin häpeämättä puhut "elämän viisaudesta" kun halolla päähän hakatulla sonnin mullikalla on enemmän älliä kuin sinulla. Suomessa joutuisit takuuvarmasti pakkohoitoon ja kaikki sivupersoonasi asuisi kanssasi samassa huoneessa.
        Näyttää olevan todellista laatuaikaa istua kännissä yksin huoneessa Pattayalla, kun "vaimo" ei anna ryypätä kotona, koska olet pahasuinen kännissä hänelle?

Nyt olet Petteri asian ytimessä en ole ottanut koko Pattayan matkalla kuin kaksi pientä Leo olutta, minut tapaa vieläkin Pattayalta jos haluat keskustella, sivupersoonista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt olet Petteri asian ytimessä en ole ottanut koko Pattayan matkalla kuin kaksi pientä Leo olutta, minut tapaa vieläkin Pattayalta jos haluat keskustella, sivupersoonista.

Se on siitä kätevää että tapaa 2-5 henkilöä kerralla kun tapaa sinut. Sensei on identtinen tyhmä kanssasi niin hän on joko sinä tai vajakkipoikasi jonka kanssa trollaatte kilpaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on siitä kätevää että tapaa 2-5 henkilöä kerralla kun tapaa sinut. Sensei on identtinen tyhmä kanssasi niin hän on joko sinä tai vajakkipoikasi jonka kanssa trollaatte kilpaa.

Hauskaa luettavaa, en vaivaudu kommentoimaan koska jatkat sinä ilman ruokkimistakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii sitä kuvitella, harhojaan.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Häiriköinti on lisääntynyt 100%.

• Anonyymi

Tässä on diagnoosisi.

Kaksisuuntainen mielialahäiriö on pitkäaikainen mielenterveyden häiriö. Siinä esiintyy vaihtelevasti erilaisia masennus-, hypomania-, mania- tai sekamuotoisia sairausjaksoja. Suurimmalla osalla sairastuneista oireilu on masennusvoittoista, mutta välissä voi olla vähäoireisia tai jopa oireettomiakin jaksoja. Sairaus on useimmiten krooninen ja uusiutuva, joten pitkäaikaisella hoidolla pyritäänkin nimenomaan ehkäisemään sairausjaksojen uusiutumista.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      120
      1691
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1447
    3. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      550
      1401
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1333
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1248
    6. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      42
      1201
    7. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      304
      1198
    8. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1125
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1122
    10. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      22
      1086
    Aihe