Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisit+jo+vaihtaa+vaihteeksi+aihetta+papukaija+2010.+Nuo+on+jo+ihan+kuivia,+osoitat+niillä+vain+olevasi+häiriintynyt.
Toisaalta+ei+haittaa+minua,+pidä+rakas+palstasi+sillä+tasolla+kuin+itse+tahdot.
Räps+räps+ja+tervetuloa.
31.10.2021 13:22
Ja+++pisteitähän+sai+tuplakuvasta.
https://ibb.co/LdB4KyF
Tumputtamisiin+rakkaat.
31.10.2021 03:05
Ai+niin+unohtui+se+harmiton+leikkimielinen+sgaba,+että+kellä+oikea+kellä+haave.
https://ibb.co/nDjjWwP
Eli+oliko+vaiko+eikö+ollut+Totisen+törpön+kihlatulla+ulkonevalla+timantilla+oleva+kihlasormus,+entä+miten+Neidon+rengastettu+Tinderi?
31.10.2021 03:03
No+mutta+tämähän+oli+hauska+kommentti,+ai+että+villikissaa,+kuules+tule+ihmeessä+tänne+täällä+on+sulle+villikissaa,+eikä+maksa+paljoo+ja+kun+vähän+enemmän+maksat+niin+saat+laittaa+villikissas+perseeseen+ihan+mitä+mielees+juolahtaa.
Neidillä+on+valokuvauslupa,+kun+hän+vain+ensin+räps+räps+lunastaa+itselleen+valokuvausluvan.
Helpompaa+tosin+on+olla+interenetfeikkikovis+kuin+tavata+kasvotusten,+joten+sinulta+jäänee+näkemättä+Neidin+julkaisemia+kuvia+esimerkiksi+kodistamme.
29.10.2021 14:25
Hei+Neiti+2010.
En+ole+valmistautunut,+mutta+jos+sinä+kaipaat+valmistautumista+johonkin+niin+valmistaudu+huolella.
Jos+tahdot+valmistautua+minun+tapaamiseeni,+niin+älä+jätä+viimetinkaan+räps+räps.
Tapaamisiin+mikäli+siis+räps+räps.
Ystävällisin+terveisin+Sensei.
29.10.2021 14:13
Kiitän+Neiti+2010+sinua+kannanotoistasi+minua+kohtaan.
Me+voimme+keskustella+kasvotusten+kaikesta+mikä+sinua+kiinnostaa+ja+ihmetyttää+minun+ja+perheeni+elämässä+kun+tapaamme+kauniin+perheesi+tullessa+tänne+Chiang+Maihin+retkelle.
Menet+vain+ensin+sinne+pihamaallesi+Eedenissäsi+uima-altaasi+taakse+ja+otat+sieltä+valokuvan+tolppien+päälle+rakentamasi+/+rakennuttamasi+450+neliön+talon+suuntaan,+jonka+vierellä+parkissa+se+sinun+hieno+avomersusi+ja+aijautat+kuvasi+kaikkien+katseltavaksi+tälle+palstalle.
Tuolloin+kutsun+sinut+nimimerkki+2010+tänne+Chiang+Maihin+tervetulleeksi+tällä+palstalla+omalla+nimelläni,+omalla+kasvokuvallani+ja+henkilökortillani+josta+ainoastaan+sensuroin+henkilötunnukseni+loppuosan.
Simppeliä+eikös+vain+ja+silloin+voit+jättää+kirjoituksistasi+pois+ihmettelysi+minua+ja+perhettäni+kohtaan.
Kohteliaimmin:+Sensei+Chiang+Mai
28.10.2021 12:20
Minulla+ei+ole+eikä+tule+facea+joten+en+siten+myöskään+vieraile+kenenkään+faceissa.
27.10.2021 18:07
Moi+totinen+torvelontti.
Kyllä+minä+näitä+teidän+juttuja+luen,+vaan+en+näe+aihetta+kommentoida.
Minulle+on+käynyt+selväksi+että+Eden+on+hullujenlinnan+raunio+ja+yhdelläkään+rakkaalla+ei+ole+rakasta+sormuksella.
Voit+toki+kuten+aiemminkin+toimia+"minuna"+ja+sitten+irvailla+minusta,+ei+haittaa,+minulle+on+selvinnyt+että+ei+yhdelläkään+rakkaalla+ole+montaa+muumia+kanootissaan.
27.10.2021 17:19
Kiitos+kysymästä+arvon+anoidiootti,+voitaneen+kyllä+kutsua+palvelukodiksi+kotiamme+täällä+Chiang+Maissa+vaikka+ei+olekaan+palvelijoita.
Katsos+kun+mikäli+tahdot+palvelijaksi+ja+omaishoitajaksi+jopa+kutsua+rakastani,+niin+voit+katsella+hänen+kuvaansa+toisen+alotuksen+linkeistä.
26.10.2021 12:11
No+jos+tavata+tahdot+niin+tietänet+osoitteen,+mene+puurokärrypaikkaasi.
26.10.2021 11:34
Mikäli+minua+anonyymi+tarkoittaa,+niin+tervetuloa+tänne+Chiang+Maihin+Neito+Kympin+kanssa+kun+räps+räps+Neiti+ensin.
Arvelen+kuitenkin+että+pahoillaan+on+popula+joka+uskoo+Neidon+haaveilluusioelämään.
26.10.2021 11:18
Selatessani+antia+huomaan+rakkaalla+olevan+tarve+kirjoituksiin,+jonka+alle+viimeiseksi+laittaa.
S
Luin+myös+seuraavan:+Numerosensein+logiikalla+tulkinta+tähän+on+että+"Joo+matkustetaan+maapallon+toiselle+puolelle+tumputtamaan".
Mainittuun+viitaten+minulle+ihan+sama+missä+Pattayan+rakkaat+ja+Neiti+2010+tumputtaa,+mutta+huomaan+että+2010+ei+kykene+edes+tähän+aloitukseen+osallistumaan.
Ei+ole+Edeniä,+ei+ole+vaimoa,+ei+ole+omia+lapsia,+ei+ole+naista+joka+kantaa+"Kympin"+antamaa+sormusta.
Ei+ole+TT:llä+joka+on+myös+2010,+ulkonevalla+timantilla+kihlasormusta.
26.10.2021 11:12
Miksei+Neiti+kaikkitietävä+kommentoi?
25.10.2021 17:24
Hyvä+kysymys.
Kuules+se+on+niin+täällä,+että+se+joka+kokee+tulevansa+päälleajetuksi+on+syytä+kiireenvilkkaa+väistää.+Jos+sinä+olet+päälleajettu+thain+toimesta,+niin+olet+syyllinen+koska+olit+hänen+edessään.
25.10.2021 17:21
Neitimme+tuolla+toisaalla+toistaa+kuin+papukaija,+että+minua+ei+ole+olemassa,+joten+totean+vastavuoroisesti,+että+Neidin+internethaavelumppu+ei+kykene+istahtamaan+avomeban+rattiin,+eikä+tiliottevarat+ole+riittänyt+thaimaan+kauneimmalle+isukin+ostaa+thaimaan+kauneinta+sormusta.
25.10.2021 17:17
Hyvä+Neiti.
Kuules+mua+ei+edes+sen+vertaa+kiinnosta+nuo+toisista+henkilöistä+kirjoitukset+jotka+nyt+pääasiana,+että+aikanaan+katsoin+niitä+Numbasta+julkaistuja+mutta+kun+niitä+alettiin+toistamaan,+niin+lopetin+siihen.
Mulla+ei+ole+hajuakaan+Hua+Hinin+asioista+eikä+ainoastakaan+henkilöstä,+joista+nyt+pääaiheet.
Olen+sanonut+koska+tiedän+sinun+olevan+häiriintynyt,+että+pääsylippusi+tapaamaan+minua+on+uskottavuutesi+osoitus,+mutta+siihen+et+ole+kyennyt.
Voit+hyökkäillä+tavallasi+minua+vastaan+vaikka+loppuelämäsi,+mutta+se+ei+tuota+mitään+muuta+tulosta+kuin+mielihyvää+sinulle.
Minä+en+internetfeikkiä+tapaa,+eli+jos+tahdot+tavata,+niin+käytä+kameraasi.
25.10.2021 17:09
Jatkan+siis+tuohon,+että+olen+nyt+asianosainen+ja+ei+ole+merkitystä+mikä+on+tutkinnan+tulos,+olen+oikeutettu+kaikkiin+asiakirjoihin+jo+poliisilta,+joten+...+no+antaas+olla+kun+tuo+pesäpallokausikin+on+jo+päättynyt.
25.10.2021 15:51
Olen+jo+saanut+kyselyn+ylläpidolta+saavatko+antaa+kaikki+tietoni+luvallani+tutkintaan+ja+olen+antanut+luvan.
25.10.2021 15:47
Ne+on+sama+tyyppi+kuten+on+myös+44.
25.10.2021 15:41
Niin+ja+juuri+tuota+tarkoitin,+joka+väliin+täytyy+heittää+tuollaista+idiotismia,+mutta+koska+Neiti+siitä+nauttii,+niin+internethän+tuon+mahdollistaa.
25.10.2021 15:34
47 / 81