Vapaa kuvaus

Aloituksia

352

Kommenttia

1616

1. Edelleen+.....+kun+muutakin+kuin+sinun+massiivinen+taistelusi.Oliko+kirjainkyselyni+nimeeni+liittyen+liikaa+sinulle?
  2. Heips.Huomaan+bablaa+minua+kohtaan,+joten+vaikka+ei+menekään+jakeluun,+niin+muutama+sananen.Minä+tiedän+tähtäimessä+olevan+miehen+vain+ja+ainoastaan+tämän+palstan+kirjoituksiin+perustuen,+en+muusta.Minulla+ei+ole+facebookia,+eikä+tule.Syntymäaikani+alla+ja+syntymäkaupunkini+Vaasa.Olen+koulutukseltani+ensin+amiksen+timpuri+jos+15+vuotias+nyt+ylipäätään+voi+olla+kirvesmies+muuta+kuin+teoriassa+ja+sen+jälkeen+rakennusteknikon+opiskelut+joita+kansankielellä+pidetään+rakennusmestareina.Armeijan+kävin+opiskelujen+jälkeen+Vaasassa.Sieltä+monen+paikkakunnan+jälkeen+tänne+Chiang+Maihin.Olen+ollut+yrittäjä+koko+elämäni+sisältäen+ohessa+kuitenkin+muutamia+palkkasuhteita+myös.Täällä+Chiang+Maissa+ja+Phuketissakin+on+se+mitä+olen+kertonut,+sekä+tuossa+kukkatarhasta+jälleen+naamailua.Täällä+on+kukkamarket-alue+jossa+elantonsa+hankkii+hyvin+runsas+joukko,+myös+vaimoni+suku.On+ihmetelty+tuhansin+sanoin+miksi+ei+Kuksa+asetu+esim.+jonkun+kulkuneuvon+päälle,+joten+ymmärtänette+että+en+minä+itseäni+aseta+tietoisesti+tapahtuneen+kaltaiseen.Ainoa+tapa+joka+myös+todellisuudessa+on+mahdollista+toteuttaa+on,+räps+räps+henkilöltä+jolla+on+internetissä+kyky+invahomotella,+niin+tapaaminen+järjestyy.Minulla+on+selkärankaa+ja+ryhtiä+ladata+tälle+palstalle+pläsikuvani+ja+oikean+nimeni,+mutta+sen+teen+ainoastaan+tapauksessa,+että+lataan+saman+aikaisesti+Neidin+vastaavat+mahdollisen+tapaamisemme+jälkeen.Olen+ohjeistanut+....+ajattele+ensin+....+toimi+vasta+sitten.Uudistan+ohjeeni,+vakavaa+harkintaa+nyt,+en+tiedä+Numban+toimia+mutta+jos+itse+olisin+kyseisessä+tilanteessa,+niin+eedenin+Neidon+ja+TT:n+henkilöllisyyden+selvittäisin+satavarmaan+ja+arvelen+kuten+aiemminkin,+että+nimimerkkiarmeija+ei+ole+yhtä+runsaslukuinen+kuin+niiden+takana+olevat+henkilöt+/+henkilö.Sen+verran+on+elämää+tullut+elettyä+ja+koettua+että+voin+ohjeistaa+ja+olen+oikeassa,+nyt+on+tapahtunut+erittäin+henkilökohtaisten+tietojen+julkaisu+asenteella+ja+asiasisällöillä,+joita+ei+voi+vähätellä.Yhdentekevää+mistä+tiedot+on+imuroitu,+ne+on+julkaistu+tällä+palstalla+vastoin+kohdehenkilön+lupaa,+on+kyse+erittäin+törkeästä+kunnianloukkauksesta+muun+ohella.Yhdentekevää+myös+on+nimimerkkien+naamailuilla+nimimerkeille,+se+on+eri+asia+kuin+nimimerkin+naamailu+tapahtuneen+tavoin+kohdehenkilön+nimellä.Mikäli+rekistereistä+edellä+mainitun+lisäksi+löytyy+vielä+kirjautumiset+jonkun+toimesta,+niin+juttu+muuttuu+todella+vakavaksi,+silloin+on+jo+kiistatta+kyse+suunnitelmallisesta+toiminnasta,+eikä+Neidon+vetoaminen+paniikkihäiriöönsä+ja+tekohetken+syyntakeettomuuteen,+vaikka+se+hänen+normaaliin+arkeensa+kuuluukin.Olen+lukuisia+kertoja+lausunut,+tällä+palstalla+oppii+aina+jotain+uutta,+joten+taasen+näin.Aika+näyttänee+....+karmaa+....+ainakin+selväksi+kävi+miten+Buddhakaisuutta+noudattaen+toimii.Siis+malttia+kirjoituksiin+vitunidiootit.S+251158+JO
  3. Moniko+40.000+hengen+faceryhmästäsi+vaikuttaa+kanssasi+tällä+palstalla?