Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Neidillä+pakkomielle+senssutella+ja+Sbugelle+todellakin+aamujuomaksi+sopii+bisse,+kun+ehkä+muut+tarjoaisi+sen+sijaan+maukkaan+ja+runsaan+aamupalan.
Räps+mahdottomuus.
09.10.2021 14:58
Edelleen+.....+kun+muutakin+kuin+sinun+massiivinen+taistelusi.
Oliko+kirjainkyselyni+nimeeni+liittyen+liikaa+sinulle?
09.10.2021 14:16
Edelleenkin+rakennan+oman+mielipiteeni+numba-asiassa+kun+asiassa+ilmenee+muutakin+kuin+rakkaiden+näkemykset.
Nyt+siis+nimeni+on+Jorma+koska+niin+olet+päättänyt+etunimeni+kahdesta+ensimmäisestä+kirjaimesta.
Kerro+myös+sukunimeni,+niin+aijautan+hieman+toisin+kirjaimin+lisää.
Entä+mikä+on+sitten+ruyikutuksesi+mikäli+aijautan+etunimestäni+myös+hieman+muita+kirjaimia,+jotka+ei+ole+yhteneviä+jormaasi?
Räps+räps+.....+erittäin+vaikea+vaiettu+puheenaihe.
09.10.2021 14:06
Voi+voi+sentään+mitä+kauheuksia+aivan+hirveyksiä,+ettei+jopa+kummituksia.
Ensinnäkin+sinun+perusongelmasi+on+että+kaikki+on+sinulle+senssuja,+et+erota+henkilöitä+vaikka+kovin+tunnut+erottavan+anonona+eri+anot+ja+kloonit+eriksi.
Ai+että+kymppisi+jota+taasen+puolustat+henkeen+ja+vereen+on+ihan+ok+invahomopaskahousuttelija+kaikkine+pään+aukomisineen+ja+sinä+pidät+muita+tyhminä+ollen+itse+mielestäsi+jotain+muuta.
Pattayan+rakkaat+on+aivan+itse+kuules+tämän+palstan+pilannut+sika-amalioineen+jo+10+vuotta+ja+sama+tuuba+jatkuu,+etkä+sinä+pidä+sitä+idiooottimaisuutena.
Kirjoituksestasi+uskon+maininnan+loppuelämäsi,+koska+olet+aivopesty,+et+voi+sille+mitään.
Räps+räps,+simppeliä,+vaan+mahdotonta.
09.10.2021 13:05
Kuka+sitten+lienetkin+niin+asiaa+kirjoitat.
Aikamoista+luettavaa+saa+täältä+lukea+minun+ollen+aina+tähtäimessä+tavalla+tai+toisella.
Tämä+2010+voi+osoittaa+uskottavuutensa+räps+räps+yksi+ainoa+valokuva+Edeninsä+uima-altaan+takaa+kylän+komeimman+tolpilla+seisovan+450+neliöisen+suuntaan+kun+kaunis+perhe+poseeraa+altaan+reunalla.
Sivuauttajaprofiilinsa+44+mainitsi+2010:n+todistaneen+tuhat+kertaa+ja+kertoi+kaverinsa+intohimosta+thaimaata+kohtaan,+joo+intohimonsa+on+todistanu.
Ei+tapahdu,+mutta+sanoja+miljoona,+kerron+miksi.
No+siksi+koska+2010+elää+haaveilluusioelämää.
09.10.2021 12:36
Neitonen+kirjoittaa+hauskasti+veljesrakkaudesta+ollen+Pattayan+rakkaiden+veljeskaartin+rakkain.
Näin+ne+jutut+muuttuu+internetin+kovanaamaisimmalla+Neidillä.
Räps+räps+edelleen+ja+tervetuloa+tänne+Chiang+Maihin.
No+onhan+nyt+rakkaat+Neitoa+myöden+saanut+seuraavaksi+vuodeksi+Jorma-aihetta,+jopa+Jouko-aihetta,+ei+tule+aika+pitkäksi+junttilassa+odotellessa+ihokosketusaikoja.
07.10.2021 08:54
Ihan+kuules+Neitonen+yhdentekevää+missä+sinä+kuukautisesi+vietät,+sinä+olet+poju+internetimuroitujen+iskä+esittänyt+vakavan+uhkauksesi+mulle+ja+luikkinut+....+starttaan+auton.....+räps+räps+ja+tervetuloa.'+tänne+Chiang+Maihin+....+tapaamaan+yksikkökaksikkosi+numeroseinseitäsi+apina.
05.10.2021 20:27
Hauskaa+luettavaa+neiti-ihmiseltä+pettäjänaisista+ja+uhkailevasta+miehestä,+kun+neito+itse+on+nimenomaan+kuvaamansa+kaltainen+ja+nyt+niin+vitunonnellinen+poju-isukki+hutsulumppulaisen+haaveaviomiehenä+kasvattaen+internetimuroituja+lapsia+Eedenin+puutarhassaan+siinä+kylän+komeimmassa+ilmoitellen+starttaavansa+autoa+tullen+kaffille,+vaan+eipä+ole+näkynyt+räps+räps,+tervetuloa+tänne+Chiang+Maihin+räps+räps+internethistorian+ja+Lahden+hämärien+kujien+kovanaamaisin+pupujussi.
05.10.2021 18:42
Onko+Neiti+auton+starttausongelmaa,+ei+Meboissa+yleensä?
04.10.2021 02:30
Koulumaailmaan+kuuluva+ikävä+ilmiö+on+koulukiusaaminen.+
Kiusaamista+on+monenlaista.+
Se+voi+olla+henkistä+väkivaltaa,+jolloin+joku+suljetaan+tahallaan+porukan+ulkopuolelle,+haukkumista+tai+fyysistä+käsiksi+käymistä.+
Nykypäivänä+kiusaaminen+tapahtuu+usein+puhelimien+tai+muiden+viestivälineiden+avulla+MYÖS+AIKUISTEN+TOIMESTA+PATTAYAN+MATKAILUPALSTALLA.
hENKILÖN+kuvia+voidaan+levitellä+julkisuuteen+tai+lähetellä+haukkumaviestejä.+Erityisen+vahingollista+tämä+on+lapselle,+sillä+hänet+saatetaan+saattaa+nopeasti+naurunalaiseksi+tuhansien+ihmisten+edessä.+
Siksi+vanhempien+ei+pidä+vähätellä+kiusaamista+SOSIAALISESSA+mediassa.
Joskus+kiusaaminen+on+rikos+ja+siitä+pitää+tehdä+rikosilmoitus+poliisille.+Kiusaamiseen+liittyviä+rikosnimikkeitä+voivat+olla+pahoinpitely,+kunnianloukkaus,+yksityiselämää+loukkaava+tiedon+levittäminen+tai+laiton+uhkaus.
Kiusaajiksi+yleensä+aikuisiässä+ryhtyvät+henkilöt+joita+isobroidi+on+ensin+kotikiusannut+ja+sitten+koulutoverit+jatkavat+koulukiussamista.
Herkkähipiäisimmät+kiusaajat+varsinkin+kuumakalle+sellaiset+joilla+sanat+loppuessa+omassa+kiusaamisessaan,+turvautuvat+räpylöihinsä+joissa+asuu+nukkumatti.
Pohtikaapa+mainittua+hyvät+....+no+antaas+olla.
02.10.2021 14:10
Voihan+sen+toki+uhoamiseksi+ja+uhkaksi+kokea,+mutta+fisufotot+ja+eden+on+eri+asioita.
Kuten+lausuin+turhanpäiväistä,+mutta+jos+nautit,+niin+pidä+tähtäimesi+minuun,+ohi+ammut+ajan+jolloin+sinulla+neiti+on+vain+sanoja.
02.10.2021 11:33
Hei+Neito+2010.
Minun+osaltani+voinet+jo+rauhoittua.
Voit+toki+latailla+fisukuvias+sun+muuta+mitä+nyt+kulloinkin+tahdot,+mutta+jätäppä+nyt+tähtäimesi+tähän+suuntaan+vex+ajan+jolloin+fisusi+kuvien+takana+ei+ole+edeeniä.
Olisi+jo+syytä+palstasisällön+muuttua+mm.+lopettaen+nuo+typerät+puolimetristen+kopioinnit+esim.+joita+edes+kukaan+ei+lue.
Olen+sanonut+ja+sanoissani+pysyn,+osoita+uskottavuutesi+niin+olet+tervetullut+tänne+Chiang+Maihin.
251158+JO
02.10.2021 10:54
Heips.
Huomaan+bablaa+minua+kohtaan,+joten+vaikka+ei+menekään+jakeluun,+niin+muutama+sananen.
Minä+tiedän+tähtäimessä+olevan+miehen+vain+ja+ainoastaan+tämän+palstan+kirjoituksiin+perustuen,+en+muusta.
Minulla+ei+ole+facebookia,+eikä+tule.
Syntymäaikani+alla+ja+syntymäkaupunkini+Vaasa.
Olen+koulutukseltani+ensin+amiksen+timpuri+jos+15+vuotias+nyt+ylipäätään+voi+olla+kirvesmies+muuta+kuin+teoriassa+ja+sen+jälkeen+rakennusteknikon+opiskelut+joita+kansankielellä+pidetään+rakennusmestareina.
Armeijan+kävin+opiskelujen+jälkeen+Vaasassa.
Sieltä+monen+paikkakunnan+jälkeen+tänne+Chiang+Maihin.
Olen+ollut+yrittäjä+koko+elämäni+sisältäen+ohessa+kuitenkin+muutamia+palkkasuhteita+myös.
Täällä+Chiang+Maissa+ja+Phuketissakin+on+se+mitä+olen+kertonut,+sekä+tuossa+kukkatarhasta+jälleen+naamailua.
Täällä+on+kukkamarket-alue+jossa+elantonsa+hankkii+hyvin+runsas+joukko,+myös+vaimoni+suku.
On+ihmetelty+tuhansin+sanoin+miksi+ei+Kuksa+asetu+esim.+jonkun+kulkuneuvon+päälle,+joten+ymmärtänette+että+en+minä+itseäni+aseta+tietoisesti+tapahtuneen+kaltaiseen.
Ainoa+tapa+joka+myös+todellisuudessa+on+mahdollista+toteuttaa+on,+räps+räps+henkilöltä+jolla+on+internetissä+kyky+invahomotella,+niin+tapaaminen+järjestyy.
Minulla+on+selkärankaa+ja+ryhtiä+ladata+tälle+palstalle+pläsikuvani+ja+oikean+nimeni,+mutta+sen+teen+ainoastaan+tapauksessa,+että+lataan+saman+aikaisesti+Neidin+vastaavat+mahdollisen+tapaamisemme+jälkeen.
Olen+ohjeistanut+....+ajattele+ensin+....+toimi+vasta+sitten.
Uudistan+ohjeeni,+vakavaa+harkintaa+nyt,+en+tiedä+Numban+toimia+mutta+jos+itse+olisin+kyseisessä+tilanteessa,+niin+eedenin+Neidon+ja+TT:n+henkilöllisyyden+selvittäisin+satavarmaan+ja+arvelen+kuten+aiemminkin,+että+nimimerkkiarmeija+ei+ole+yhtä+runsaslukuinen+kuin+niiden+takana+olevat+henkilöt+/+henkilö.
Sen+verran+on+elämää+tullut+elettyä+ja+koettua+että+voin+ohjeistaa+ja+olen+oikeassa,+nyt+on+tapahtunut+erittäin+henkilökohtaisten+tietojen+julkaisu+asenteella+ja+asiasisällöillä,+joita+ei+voi+vähätellä.
Yhdentekevää+mistä+tiedot+on+imuroitu,+ne+on+julkaistu+tällä+palstalla+vastoin+kohdehenkilön+lupaa,+on+kyse+erittäin+törkeästä+kunnianloukkauksesta+muun+ohella.
Yhdentekevää+myös+on+nimimerkkien+naamailuilla+nimimerkeille,+se+on+eri+asia+kuin+nimimerkin+naamailu+tapahtuneen+tavoin+kohdehenkilön+nimellä.
Mikäli+rekistereistä+edellä+mainitun+lisäksi+löytyy+vielä+kirjautumiset+jonkun+toimesta,+niin+juttu+muuttuu+todella+vakavaksi,+silloin+on+jo+kiistatta+kyse+suunnitelmallisesta+toiminnasta,+eikä+Neidon+vetoaminen+paniikkihäiriöönsä+ja+tekohetken+syyntakeettomuuteen,+vaikka+se+hänen+normaaliin+arkeensa+kuuluukin.
Olen+lukuisia+kertoja+lausunut,+tällä+palstalla+oppii+aina+jotain+uutta,+joten+taasen+näin.
Aika+näyttänee+....+karmaa+....+ainakin+selväksi+kävi+miten+Buddhakaisuutta+noudattaen+toimii.
Siis+malttia+kirjoituksiin+vitunidiootit.
S+251158+JO
01.10.2021 21:16
Moikka+ja+moro.
Kopsaa+ja+tulosta+tämä+keskustelusarja+vastaisuuden+varalle,+minä+en+ota+kantaa+ainakaan+tilanteen+tässä+vaiheessa,+mutta+mielenkiinto+tavata+Neitimme+hieman+voimistui,+tosin+en+ehtojani+muuta,+eli+kaunista+perhettä+eedenin+perukoille+ja+räpsistä+altaan+yli+kylön+komeimman+suuntaan.
T:+Sinisen+lisäksi+251158+JO
01.10.2021 05:18
Huomenta+Numba,+katsos+kun+meillä+on+nyt+aamu+ja+kun+dille+herää+niin+taasen+jatkuu+yksikkö+kaksittelut+varmuudella.
28.09.2021 02:19
Oikein+hienoa+kiitos.
Nyt+vain+koska+et+kykene+osoittamaan+uskottavuuttasi+väittämistäsi+juhannus-+ja+jouluoiipahduksistasi+vaimosi+kanssa+muutoin+kuin+oman+juhannuspiipahduksesi+venymisestä+syksyyn,+niin+räps+ja+räps+sinne+altaasi+taakse+ja+valokuva+450+neliöisen+tolppatalon+suuntaan+otettuna+vaikka+yhden+työläisesi+toimesta,+jolloin+valokuvassa+myös+kaunis+perhe+kokonaisuudessaan.
Kiitos+oikein+paljon.
Olen+turvassa,+voi+että+rauhoittaa+mieltä,+tosin+sinä+saat+turpaasi+niin+että+pätäjää+ja+sääli+että+vaimosi+joutuu+näkemään+kohtalosi.
26.09.2021 11:03
Moniko+40.000+hengen+faceryhmästäsi+vaikuttaa+kanssasi+tällä+palstalla?
24.09.2021 18:03
Jaahas+että+semmoista+tällä+kertaa,+no+mitäs+muuta+on+odotettavissa.
Voisitko+luokitella+myös+minun+lapseni+ja+Neidin+internetimuroidut,+niin+sinulla+taasen+puuhaa+siihen+asti+ainakin+aiheessasi,+että+perjantaikossun+vuoro.
17.09.2021 04:38
Kerro+rakkaallesi+...+TÄYSNERILLE+....+että+todellisuuteen+pääsee+menemällä+altaan+taakse+ja+RÄPS.
17.09.2021 03:30
Moro.
Osuvasti+heitit,+en+viitsi+kommentoida+tämän+enempää.
17.09.2021 03:25
49 / 81