Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuksaa+kaipaa+anonyymi+24/7.+Kovin+on+onnistuneesti+Kuksa+tehnyt+vaikutuksen.
Tervetuloa+valokuvaamaan+Kuksaa+kun+Neito+neitimäinen+on+antanut+lopputilin+sihteerilleen+ja+ryhtynyt+mieheksi.
28.03.2021 13:06
Palaa+astialle+sitten+kun+sinäkin+"mies"+kykenet+ajamaan+maailman+raskaimmalla+moottoripyörällä+ilman+pohkeittesi+polttamista.
https://youtu.be/i_asuMfktcc
28.03.2021 12:58
Jep+Numba,+hauskaa+luettavaa+Neidiltä+joka+ei+pidä+katkerista+naismaisista,+ja+joka+ei+pröystäile+alati+muuttuvilla+elämänkerroilaan+aijaten+tiliotteitaan+ja+varallisuuttaan+kylän+komeimman+talon+olohuoneesta,+jonne+mahtuu+talo+ja+jonka+pihalla+on+hotellin+haaveilluusiouima-allas.
Olen+näemmä+tehnyt+suuren+vaikutuksen+tuohon+naismaiseen+vedonlyöjään.
Ai+että+miten+täällä+Chiang+Maissa+menee......
Emme+olleet+salaisella+sbugen+pelastusretkellä+eilen+kuten+Neito,+mutta+edelleenkin+kannamme+vastuun+työntekijöistämme+ja+läheisistämme,+joka+todellakin+näkyy+tiliotteella.
28.03.2021 11:57
Höpöhöpö+poju+valokuvamuisti.
Miten+ollakaan+päivystät+samaan+aikaan+sihteerisi+ja+internetpuolustajiesi+kanssa.
Ps.+Terveisiä+asiamiehellesi+44:lle,+muista+pyytää+20+donan+shekkisi+takaisin.
23.03.2021 11:46
Pointti+onkin+pääasiassa+se+että+sinä+senssuttelet+24/7+ja+muistat+elämäsi+tappiin+asti+Kuksan.
Kuksaa+pääsee+hypistelemään+tänne+Chiang+Maihin+Neiti+2010+mikäli+ryhtyy+mieheksi+sanojensa+taakse,+mutta+se+on+hänelle+mahdottomuus,+joten+jatkakaa.
Ps.+Miten+sbugen+auttaminen+Burin+Facessa+etenee?
23.03.2021 11:35
Hauskaa+Numba+....+Missä+Kuksa+luuraa?
Muista+Kuksa+kirjoitetaan+isolla+Koolla.
En+viitsi+osallistua+tämän+enempää+muuta+kuin+todeten,+että+Kuksani+on+tehnyt+valtaisan+vaikutuksen+pikkusielun+elämään+24/7.
23.03.2021 11:14
Hyvää+huomenta.
Todella+viisasta,ai+että+ja+jassoo,+siis+Senssuttelu+on+Senssuttelua,+aina+tältä+uunojen+sananvaihtopalstalta+jotain+oppii.
Kyseinen+auto+on+edelleenkin+kukkamarketin+omistuksessa+ja+jopa+päivittäin+parkissa+myymälän+edessä,+siis+katsahtamaan+tyhjänpuhujan+"suhteet".
Ässä+on+kotitallissa,+kaasut+purettu+ja+odottaa+entisöintiä,+jolla+ei+ole+kiire.
Maailmaan+mahtuu+tyhjänpuhujien+sanoja,+vaan+ei+sanoihin+sisälly+"suhteilla"+selvitettynä+omistajaa.
Mukavaa+viikonloppua.
Ai+että+miten+muuten+menee,+no+ei+ole+pomppulinnaa,+mutta+sellainen+dramboliini.
20.03.2021 01:52
Jep,+kuten+kirjoitin,+samalle+asialle+voi+olla+eri+sanoja,+eikä+pidä+olla+rakkaiden+tavoin+pilkunnus...
+"Songkran+on+kevätpuhdistuspäivä+sekä+fyysisesti+että+hengellisesti",+siis+kuten+Sinä+kirjoitat,+"Pestään+synnit"+......+"Hengellinen+kevätpuhdistuspäivä".
Asiasta+toiseen+....+Onko+sulla+tullu+mieleen+koskaan+ottaa+valokuvia+omista+varpaistasi?
17.03.2021 04:46
Ei+se+mikään+satutunti+ole,+enkä+väittänyt+kuvaa+omakseni.
Tarkoitukseni+oli+aktivoida+sinut+ja+antaasinullelauntain+tarkoituksen+...+minun+ajattelemisesi+ja+onnistuin.
Kirjoita+vaikka+seuraavaksi+että+tunnet+kolme+hullua.
13.03.2021 13:14
No+vastataanpa+Feikille.
Ensinnäkään+minulla+ei+ole+mitään+muuta+tekemistä+kyseisen+Hiekkaharjun+kanssa+kuin+työni+paikallisen+peruskoulun+peruskorjauksessa+aikanaa,+enkä+ole+numeromiehesi,+mutta+eläthän+sinä+muutenkin+pitäen+kaikkea+omaa+ainoana+totuutena.
Minä+en+kuittijutuistasi+välitä+pätkän+vertaa,+vaan+pidän+sinua+feikkinä+talo-+ja+avioliittojutuistasi.
Altaastasi+et+kykene+mitään+muuta+laittamaan+kuin+sanoja+ja+puolittaisia+sinnepäin+valokuvia+ja+veden+putsauslaitteistosi+on+esittelystä+hanat+kiinni,+ei+sinun+kotoasi.
Sinä+ns.+kaukaa+otetusta+kuvasta+rajaat+ritiläristeyksen,+vaan+et+aijaa+ns.+kaukaa+ottamaasi+kuvaa.
Rikollinen+teko+.....+olet+lapsellinen.
Näkisinkö+vaivaa+....+kyllä+olet+nähnyt+vaivaa+Neiti+tällä+palstalla+erittäin+paljon,+nytkin+piipität+sanojasi+kykenemättä+mihinkään+todelliseen.
Ei+sinun+vetosi+salaisia+ole,+itse+ne+latasit+heikkona+hetkenäsi.
Tervetuloa+edelleen+katselemaan+kuksaani+ihan+livenä+kun+olet+varttunut+mieheksi.
Lupaa+Neiti+mitä+lupaat,+sun+sanas+on+nollanarvoisia.
Jatka+toki+haaveilluusioelämääs+kuten+olen+sanonut+ja+apunasihan+on+niin+viisaita+niin+viisaita+internetpuolustajia+että+joo.....+kyllä+kyllä.
13.03.2021 12:56
Moi+Feikki+2010.
Mua+naurattaa+sun+piipitykset.
Laput+lappuina+poju+enkä+minä,+kuten+kukaan+muukaan+ole+esittänyt+väitettä+erivärisestä+pinnoitteesta,+vaan+laatoista.
Pinnoitejuttus+hymyilyttää+meikä+rakennusmestaria,+kun+jokainen+huomaa+kuvasi+olevan+iäkkäämmältäaltaalta.
Ritiläväite+kumottu,+olet+hauska+kumoamaan+räpellyksiäsi+omistaen+thaimaan+parhaan+kameran+ja+aijaat+tollasen+imuroinnin.
Aika+laittaa+kuksa+näkyviin?+Entäpä+vedonlyönti?+Milloin+tapahtuu?
Tapahtuu+kun+ryhdyt+mieheksi+sanojesi+taakse,
Myös+hauska+se+vaimon+selfie+"huoltorakennuksesta",+niinhän+seon+että+kylänkomeimman+talon+emännät+ottaa+selfieitä+huoltorakennuksesta,+eikä+suinkaan+käsin+kaiverrettut+keittiönkaapit+tai+porraskaide+taustalla.
Sun+juttus+ja+jälkitodistelu+valokuvaräpellykses+saa+arvosanan+huuhaa.
Jos+kerran+olet+innoissasi+lappuinesi+autosta+jne.+niin+vieppä+poju+lappunen+siihen+ritilöiden+risteyskohtaan+ja+ota+selvä+kuva.+Et+sitä+tee+vaan+tilaat+joltain+facekaveriltas+kuitin+tai+jotain+muuta+lapsellista.
Hyvää+viikonloppua.
13.03.2021 12:06
Jos+sinulla+hyvä+anonyymi+on+jotain+asiaa+minulle,+niin+eikös+nyt+ole+vähän+kilahtaneen+oloista+tuollaiset+kyselysi.
Kyllä+olen+asunut+ja+asun+edelleenkin+ollen+aviossa+thain+kanssa+meillä+ollen+yhteinen+thailapsi.
Asun+täällä+Chiang+Maissa+osoitteessani+vaimoni+luvalla,+mutta+kyllä+virallisetkin+luvat+on+kunnossa.
Missä+sinä+asut?
Ps.+Koronan+jälkeen?+😎
06.03.2021 17:49
Moro,+en+minä+noista+kasteista+tiedä,+kunhan+nyt+olen+näpäyttänyt+vain+sanalla+joka+näyttänee+ottaneen+kipeetä+enemmältikin,+kuten+myös+juntti.
Minulle+tuo+on+täysi+nolla,+eikä+vaikuta+muuhun+kuin+hymyihin+kun+lukee+noita+dejavuita.
Kovin+on+tullut+tehtyä+vahva+vaikutus+tähän+henkilöön,+olisiko+kyse+a-pesusta.
Neito+aijasi+juomaveden+puhdistuslaitteista+imuroimansa+kuvan+jossa+hanat+kiinni+ja+paineet+nollilla+kertoen+täyttäneensä+haaveilluusioaltaansa+20+tunnissa.
Ei+ole+Neidolla+pienintäkään+käsitystä+uima-allaslaitteista,+todellakaan+ei+uima-altaan+vettä+suodatella+noilla+pöniköillä+ja+veden+toimitus+altaaseen+tapahtuu+hieman+toisen+kokoisilla+putkilla,+siis+ei+pilleillä.
Harrikkajengin+kumartaja+Aasikin+on+päässyt+tänne+Thaimaahan+ja+koko+hiippakunta+aivan+innoissaan.
Saas+nähdä+mitä+junttilan+päivä+tuo+tullessaan+kun+on+taas+perjantaikossun+aika.
Ai+että+mitenkö+täällä+sujuu?+No+tänään+tulee+jakaa+"toimeentulotuki"+kirjekuoret+duunareille.
Tässäpä+aihetta+kilahtaneelle,+moi.
26.02.2021 06:48
Väkivaltaan+....?
Eikös+Thaimaan+kuuluisin+Suomalainen+huumeviljelijä+ole+hankkinut+itselleen+kaksi+pahoinpitelytuomiota?
21.02.2021 13:44
Neiti+jokaisessa+oireilussaan+tahtoo+muistaa+minua,+joten+kohteiaisuudesta+seuraavaa.
En+viitsi+lähteä+lapselliselle+linjallesi+kertomaan+uutisointeja+täältä+Thaimaasta+palstallesi,+jonka+valloittanut+idioottiprofiilisi,+joten+voinet+jatkossakin+hankkia+itsellesi+internetoravia+lausahduksillasi,+että+en+tiennyt+tästäkään+asiasta+mitään+koska+en+siitä+palstallesi+kirjoittanut+ennen+sinua.
Sinun+uskottavuutesi+tähän+suuntaan+on+täysnolla+(+0+)+eikä+sitä+muuksi+muuta+päivittäiset+sihteerikommenttisi.
Hymyilyttää+kasvikasvatuksesi+ja+niiden+tuotoista+kirjoittaminen,+joka+tosin+Thaimaalaiselle+on+iso+juttu,+mutta+kun+tuollaisesta+jauhat+omaisuutesi++kanssa,+jolla+kykenee+päivässä+tekemään+vastaavan+tuoton+kaatelematta+lannoitetta+vuoden,+niin+onhan+sulla+siinä+nytte+puuhaa+puutarhasi+ja+kanojesi+kanssa.
En+viitsi+muuta,+moi.
21.02.2021 11:18
Tätäkö+tarkoitat?+Se+on+maila+jolla+lapset+aloittelevat+yleensä+ja+lapset+todellakin+on+pienempiä+kuin+aikuiset,+vaikka+sinä+koet+heidät+kääpiöiksi.
https://aijaa.com/sD4kHJ
26.01.2021 16:42
Joo+kyllä+nyt+alkaa+olla+meikäläisen+elämänkerran+tähän+mennessä+vakavimpia+lukuja+meneillään,+mutta+onneksi+kukaan+läheisistä+ei+ole+altistunut+eikä+muutenkaan+sairastunut.
Minä+olen+ollut+tervetullut+aikoinaan+tähän+yhteisöön+ja+meidän+perhe+on+elänyt+omalla+tavallamme+ja+on+ymmärrettävää+jopa+pelkästään+se,+että+junttilaa+myöden+on+ilmennyt+esimerkiksi+harrikkakateutta,+niin+kyllä+nämä+thait+ovat+omia+ajatuksiaan+rakennelleet.
Nyt+on+siis+vakava+näytön+paikka+kun+yhtiön+kassa+on+pian+myös+miinuksella+ja+lupaukseni+olen+antanut,+että+koska+työntekijät+ovat+antaneet+kaikkensa,+annan+minäkin+eikä+kukaan+jää+työttömäksi+ja+rahattomaksi.
Ainoa+tapa+hankkia+lisää+käteistä,+on+ryhtyä+realisoimaan+omaisuutta+ja+se+tarkoittaa+melko+varmaan+Suomessa+tehtäviä+kauppoja+ja+varmasti+tulee+takkiin.
Yhteistyö+kuitenkin+on+a+ja+o,+joten+on+hyvä+tehdä+yhteistyötä+henkilön+kanssa+joka+osti+ravintolat.
Joka+aamu,+päivä+ja+ilta,+ravintola+toimittaa+perheiden+ennalta+tilaamat+ruoka-annokset+pakulla.+
Myös+määrättyjä+ruokatarvikkeita+toimittaa+ja+hinta+toinen+kuin+marketeista.
Mainituista+lasku+meille.
24.01.2021 05:31
Moi.
Joo+täällä+Thaimaassa+tämä+Thaimaa+on+erilainen+kuin+Pattayan+Savossa,+josta+Loppuun+taputeltu+Neito+taputteli+itse+itsensä+elämänkerrallaan+täyspelleksi.
Meillä+on+käyty+vakavia+keskusteluja+pankin+ja+työntekijöiden+kanssa+ja+pankki+on+antanut+työntekijöille+lyhennysvapauden+lisäksi+koronmaksuvapauden+toistaiseksi.
Työntekijöiden+kanssa+on+sovittu+palkkojen+maksun+lopettaminen+ja+siirrytty+viikkopalavereihin.
Jokainen+tuo+meille+maksamattomat+laskunsa+ja+me+maksamme+ne.
Sitten+jokainen+toimittaa+tiedot+rahantarpeestaan+seuraavalle+viikolle.
Annamme+käteistä+tarvitseville+ja+sovimme+kaikkien+kanssa+summista+siten,+että+kukaan+ei+koe+saavansa+vähempää+kuin+toinen.
Kukkis+on+tyhjäkäynnillä+ilman+päivittäisiä+asiakkaita,+sekä+puupajassa+vain+vähän+toimintaa+ja+kylpylän+majoitustilat+on+annettu+veloituksetta+kylmien+säiden+johdosta+tarvitseville+lapsiperheille.
24.01.2021 04:45
Minun+ja+2010+välinen+juttu.+En+ole+poistaja.+Jos+olet+kiinnostunut+aiheesta+muuta+kuin+puskista+huutelevana+anona,+niin+esittele+itsesi+niin+voin+jopa+kutsua+sinut+tänne+Chiang+Maihin.
23.01.2021 12:42
Hauskaa+lauantailukemista+Neito+Valokuvamuistin+tarinaa,+jonka+muistista+deletoitu+vetonsa+minulle.
Esikoispoika+syntynyt+vuonna+1995+ja+toinen+poika+sen+jälkeen.
Toisen+exän+kanssa+saama+tyttö+täytti+jokin+aika+sitten+18+vuotta+isukin+ostaen+tytölle+johtotähden,+joten+tyttö+on+syntynyt+vuonna+2003.+toisen+exän+kanssa+vaikka+isukki+on+ollut+aviossa+ekan+exän+kanssa+vuoteen+2007.
Sitten+tämä+Neito+on+muuttanut+Pattayalle+vuonna+2010.
Muutamassa+tarinassa+on+ollut+myös+lapsia+4.
Tuolla+matematiikalla+varmasti,+aivan+varmasti+on+Neito+myös+liiketoimintansa+harjoittanut,+ei+muuten+olisi+mahdollista+hänen+internethaaveilluusioelämä+kotinsa+pihalla+hotellin+uima-altaan+reunalla+buudeliaitauksen+vierellä,+thaimaan+kauneimman+lumpun+ottaen+vierellään+aurinkoa+aivan+TOPLESS.
23.01.2021 12:17
54 / 81