Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
372
Kommenttia
1696
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+on+Makro+ja+huomaan+taasen+kilahtaneen+kompastuneen+villalankaan.
Ohessa+maksaa.
https://youtu.be/eMaB1wzrgPM
27.06.2020 14:36
Hei.
Thairavintoloiden+kyky+kun+ammatikseen+tekevät+ja+jos+tekevät+ns.+falleruokaa,+niin+kyllä+se+varmaan+kelpaa+suomalaiselle,+ellei+olla+liikenteessä+ravintola-arvostelijan+roolissa.
Tottakai+arvostella+voi+mutta+täytyy+ymmärtää,+eihän+suomessakaan+suomiravintolan+thairuoka+ole+vertauskelvollinen+thaikokin+aikaansaannoksiin.
Kaiken+tarvitsemamme+saamme+ongelmitta+toreilta+ja+mistä+tahansa+marketista,+tosin+puutarhakaupan+sijainnin+johdosta+pääsääntöisesti+Lootaksesta.
Otetaan+vaikka+savusaunojan+juhannuskärryllinen+paikallisesta+ässästä,+mitä+mahtoi+sisältää+sellaista+äärimmäisen+tarpeellista,+jota+täältä+ei+saisi?
Peruselintarvikkeethan+on+liha,+kala+ja+kana,+sekä+äyriäiset+myös+suomessa,+nämä+löytyy+ja+jopa+äyriäiset+ei+ole+tuontitavaraa.
Sitten+on+kasvikset,+hedelmät,+ei+ongelmaa.
Onnistuu+niin+sopat+kuin+muutkin,+en+näe+mitään+ongelmaa+asiassa.
Voisi+määritellä+tarkemmin+mitä+se+falleruoka+todellisuudessa+on,+koska+minulle+se+ei+ole+jonkun+huippuravintolan+ruokalista,+vaan+sitä+samaa+yksikertaista+mitä+suomessa+syödään+arkipäivänä+ja+myös+vaikka+grillausiltoina.
Talo+jossa+on+useita+kerroksia+kuten+meilläkin,+on+toki+ok+mutta+rapuissa+kulkeminen+varsinkin+iäkkäämmille+on+usein+epämieluisaa,+se+kannattaa+huomioida+myös+omalla+kohdalla.
27.06.2020 13:37
Asumiseen+liittyvästä+aiheesta+vielä+jatkan+kun+huomaan+toisaalla+myös+mielipiteitä+länkkäriruosta.
Ensinnäkään+ei+meillä+ole+mitään+ongelmaa+ostaa+tarvitsemiamme+elintarvikkeita,+joista+valmistamme+ns.+länkkäriruokaa.
Tosin+jos+ruokailu+perustuu+pääsääntöisesti+ravintolaruokailuun,+niin+sehän+on+toinen+asia,+mutta+ei+este.
Olen+saanut+runsaasti+palautetta+myös+normaali+kodinhoitoon+liittyvisä+asioista,+kuten+oman+kodin+siivoamisesta+ja+jopa+pyykkien+pesemisestä.
Olisi+mukava+kuulla+onko+uusioperheen+kodissa+vieläkin+samat+äärimielipiteet,+eli+pyykit+kuskataan+pesulaan+eikä+ole+omaa+pesukonetta+kylän+komeimmassa+kodinhoitohuoneessa,+entä+vallanko+siivooja+siivoaa+kun+nuoripari+normaalia+perhe-elämää+viettää.
27.06.2020 10:56
......+jatkuu
Siis+Suomessahan+asuu+popula+mm.+Laiffi+perheineen+Vantaan+omakotitalolähiössä,+moni+kaupungissa+kuten+Jyväskylän+keskustassa+kerrostalossa,+maaseudulla+savisaunan+kupeessa,+pohjoissuomessa,+kukaan+ei+kuitenkaan+arvostele+oman+asuinseudun+ympäristöä+mitä+siellä+on+....+eipä+niin+koska+siellä+ei+ole+mitään+joka+kovin+tärkeää+heiile+mitä+täällä+Thaimaassa+on+kullakin+paikkakunnalla+ja+niiden+ympäristössä.
Toisin+sanoen+kukin+itse+valitsee+omat+asuinseutunsa+omien+henkilökohtaisten+elämäntilanteiden+mukaan.
Neiti+voisi+valaista+miksi+hänellä+on+täällä+Thaimaassa+autossaan+ratti+vasemmalla+puolen.
27.06.2020 10:34
Published: 22+kesäkuun+2020++Written+by A.+Juhana+Keronen.
Minua+ei+ongelmasi+kiinnosta+eikä+näkemyksesi+minusta,+mutta+kuten+sanottu,+ajattele+minua+ja+muista+kiukutella+joka+päivä,+se+on+kohtalosi.
Juttusi+on+kuivia+ja+osoittaa+tasosi+ja+kastisi.
22.06.2020 09:38
Hei.
Uskot+että+jokainen+on+itse+kykeneväinen+tekemään+päätöksen+onko+kykenevä.
Näitä+itse+oman+ajotaitonsa+kyenneitä+on+turhan+paljon+mullan+alla+ainakin+Suomessa.
Jos+ensikokemus+hankitaan+Thaimaan+liikenteessä,+niin+onhan+se+nyt+hieman+oudoksuttavaa,+kun+sen+voisi+tehdä+ihan+turvallisuussyistä+kotikonnuilla,+eikä+pahimmassa+mahdollisessa.
Mainitset+skootterin+käteväksi+kulkupeliksi,+mutta+kun+ne+on+niitä+vaarallisimpia+johtuen+kottikärryn+renkaineen.
Jokaisella+pelillä+täällä+oli+se+sitten+iso+moottoripyörä+tai+skootteri,+niin+molemmilla+voi+ajaa+liian+suurta+tilannenopeutta.+
Aloittaja+mainitsi:
"Toisinsanoen+myös+moottoripyörän+sarviin+ei+tule+tarttua+myöskään+henkilö,+joka+kaikissa+muissakin+elämänaiheissa+on+pullistelija+ja+pitää+itseään+kaikessa+ylivertaisena,+tällainen+henkilö+ja+moottoripyörä+on+täyspommi+niin+thaimaassa+kuin+suomessakin."
Esimerkki+mainitsemastaan+henkilöstä+on+Neiti+Vasenrattinen.
22.06.2020 09:32
Onhan+sulla+tosiaan+jotain+vinksallaan+kun+viitsit+julkaista+noita+aatoksias,+joten+tässä+hieman+sulle.
Elämme+ihan+omaa+perhe-elämäämme+se+sisältöisenä+kuin+se+on+ja+kyllä+jokaiseen+päiväämme+kuuluu+raha,+tosin+ei+samassa+mittasuhteessa+kuin+sinulla.
Hyvännäköinen?+
En+taida+kovin+hyvännäköinen+olla,+mutta+makuasia.
Ilmaiseksi?+
Joo+on+se+harmi+että+elämä+on,+niin+kaikkihan+maksaa+ja+kirjaa+tulee+pitää+saamisten+hinnastakin.
Vaimon+nimissä,+kyllä+ja+myös+pojan,+katsos+nimittäin+esimerkiksi+täällä+Thaimaassa+tonttia+et+voi+omistaa+ja+kun+tontilla+mökit,+niin+mikäs+että+ne+ei+voisi+olla+myös+tontin+omistajan+nimissä,+miksi+vuokrailla+perheen+sisällä+omaa+omaisuuttaan.
Myös+muu+omaisuus+kuten+ajoneuvot+on+ihan+selvyyden+vuoksi+thaikansalaisten+nimissä,+eikä+minulla+ole+tarvetta+saada+nimeäni+niiden+osalta+rekisteriotteisiin+ja+asiointiin+vakuutusyhtiöissä.
Ulosotossa?
Kyllä,+mikäli+en+olisi+aikanaan+toiminut+asiassa,+niin+olisin+joutunut+vakaviin+kanssakäymisiin+suomen+verottajan+kanssa.
Kirjani+on+Thaimaassa+ja+Suomessa,+selvitäppä+itsellesi+minkälaisia+kirjoja+on+mahdollisuus+saada+suomalaisella+joka+aviossa+thain+kanssa+ja+yhteinen+lapsi.
En+ole+minkäänlaisella+eläkkeellä.
Mutta+edelleen+mikä+tärkeintä,+ajattele+minua+ja+kirjoittele+monologejasi,+se+on+kohtalosi.
22.06.2020 09:20
No+hei+kuules+kiitos+ajatuksestasi+taasen+kokiessasi+minun+olevan+aina+kaikki.
Ei+kiinnosta+sun+matkailus,+mutta+jos+tahdot+oikeaa+tietoa+kuka+tänne+tulee+ja+koska+mahdollisesti,+niin+lue+Keronen+ja+riitele+siitä+vaikka+Numban+kanssa,
22.06.2020 09:02
Nyt+on+pakko+vastata,+vaikka+Harrikkakateelliset+väittääkin+minua+aloittajaksi.
Kiitos+Sinulle+aloittaja+kuka+lienetkin,+olet+ensimmäinen+joka+aiheesta+asianmukaisesti+kirjoittaa+koska+minä+aina+vähän+...+no+olkoon.
Muu+onkin+jo+moneen+kertaan+tällä+palstalla+käsitelty,+mutta+jarrutuksesta+hieman.
XX-aikana+harjoittelimme+suomalaisen+vaimoni+ja+poikien+kanssa+hätäjarrutuksia.
Tapana+oli+moneen+kertaan+uudistaa+tietoisesti,+että+jonkun+liikennemerkin+kohdassa+niittaan+jarrut+pohjaan+ja+kyytiläinen+harjoittelee+toimimaan+oikein.
Sama+tietysti+kertomatta+kyydissä+olevalle+koska+tapahtuu.
Harmillista+varsinkin+kyykkyöräilijöiden+perusvirhe,+että+kuski+kyykyssä+ja+typykkä+pystyssä+pitäen+takakahvasta+kiinni+luullen+voimien+riittävän+kun+tapahtuu.
Kun+takana+olija+tulee+vauhdilla+kuskin+selkään,+niin+se+on+siinä,+liikaa+kiloja+käsivarsilla.
Ainoa+oikea+tapa+kyykyssä+on+nojata+kuskiin+ja+pitää+vyötäröstä+kiinni,+sekä+jos+ehtii,+niin+tankista+tukea+jarrutustilanteessa.
Customeissa+tuo+toteutuukin+enemmän+luonnostaan,+koska+molemmat+samassa+asennossa.
XX:ssä+oli+tekniikkaselostuksen+mukaan+jarrut,+että+yhdentekevää+kumpaa+käyttää+jalkajarrua+tai+käsikähvaa,+pyörässä+automaattinen+jarrutehon+säätö+eteen+ja+taakse.
Ei+pidä+paikkaansa.
Hyrrävoimista+olen+lausunut+ja+tässä+välissä+taas.
Moottoripyörää+pitää+pystyssä+ainoastaan+pyörivät+pyörät+ja+kun+hätäinen+niittaa+etu-+ja+takarenkaan+pysähdyksiin,+niin+se+on+peli+menetetty.
Nokkapyörän+voi+hallitusti+jarruttaa+pysähdyksiin,+mutta+se+edellyttää+taitoa+vapauttaa+se+pyörimään+myös+murto-osa+sekunnissa.
Oikeaoppinen+jarrutus+on+aina+ensin+eturenkaalla+sen+hätätilanteessakin,+että+pyörän+painopiste+siirtyy+eteen+etupään+painuen+alaspäin+ja+sitten+vasta+enemmän+jarrutehoa.
Jos+heti+hätäjarruttaa,+niin+eturenkaan+ja+tien+välinen+kitka+on+niin+pieni,+että+tapahtuu+renkaan+lukkiutuminen+ja+taas+kyljellään.
Muistaa+pitää+että+kun+etupyöräjarrutus+on+tehokkaimmillaan+niin+takapää+on+kevyt,+eli+harkintaa+kannattaa+käyttää+jarruttaako+lainkaan+takapyörällä+koska+se+lukkiutuu+pienelläkin+jarrutuksella+tuolloin.
Nyt+en+siis+ottanut+kantaa+esim.+soratiehen.+märkään+asfalttiin,+enkä+lukkiutumattomiin+jarrujärjestelmiin.
Jokaisella+alustalla+on+tilanteesta+riippuen+luonnollisesti+on+ajettava+vauhtia,+jossa+kaikissa+tapauksissa+hallitsee+myös+ajokin+pysäyttämisen.
Vielä+mainitsen+vaikkakin+moni+on+erimieltä.
Aina,+siis+ihan+aina,+kaksi+sormea,+etusomi+jakeskisormi+jarrukahvalla+lepäämässä+valmiina+jarruttamaan,+kyllä+se+kaasukahva+kääntyy+jäljellä+olevilla+kolmella+sormella.
Tuo+tapa+jos+olisi+ollut+usealla+hätäjarruttajalla,+niin+voisivat+vielä+olla+elossa.
Itselläni+aina+ollut+pieni+parin+euron+muoviläpyskä+kaasukahvan+ympäri,+eli+käytännössä+kaasuttelen+kämmenellä.
Vastaohjauksesta+sen+verran,+että+se+täytyy+olla+selviö+ja+refleksinomainen+toiminta+ajattelematta+sitä+erikseen,+koska+tilanteet+on+liikenteessä+yllättäviä+ja+nopeita.
Autoilijoilla+jotka+ei+ole+samalla+motoristeja,+ei+ole+kyseistä+refleksiä+ja+sen+johdosta+esimerkiksi+kun+siellä+suomessa+hirvi+pomppaa+tielle,+niin+autoilijamotoristi+väistää+väärään+suuntaan+ja+soronoo.
21.06.2020 20:53
Neiti+Vasenratti+voi+sitten+palata+kanavalle+kun+on+päätellyt+näitä+bombertietämyksiään+ja+tehoja,+kun+on+käynyt+sutimisenestolaitteellaan+mutapolullaan.
https://youtu.be/xS8ITAQbDmQ
19.06.2020 13:44
Vasenratti+vaikeni+tapansa+mukaan.
Hieman+tuosta+että+täällä+Chiang+Maissa+tulisi+olla+sutimisen+esto+ja+kallistusvarat+maximissaan,+että+voisi+lähteä+nauttimaan+moottoripyörällä+vuoristoon.
No+tottakai+ensinnäkin+kun+kallistuksista+puhutaan,+niin+kallistuksilla+ei+ole+merkitystä+eikä+kallistella+tarvitsekaan+jos+ajaa+sellaista+vauhtia+mikä+olosuhteisiin+sopii.
Tietysti+jos+tarkoitus+on+kaahata+ja+vetää+polvi+maassa,+niin+ok,+mutta+onko+se+aina+moottoripyöräilyn+tarkoitus,+näemmä+Neidille+on.
Mutta+aiheeseen+mitä+milläkin+pyörällä+voi+tehdä+ja+mihin+ne+soveltuvat+onkin+sitten+toinen+juttu.
Neiti+pitää+omasta+pyörästään+ajellen+jotain+mutapolkuja,+no+hyvä+niin,+minä+pyörävalinnoissani+en+ole+huomioinut+mutapolkuja.
Ohessa+pieni+otos,+tosin+ammattilaisen+taidonnäytteenä+mutta+pointtini+onkin+pyörä+ja+miten+sitä+voi+käsitellä+kun+osaa.
+https://youtu.be/M9MVY8swO5M
19.06.2020 13:38
Eikös+olekin+Neiti+Vasenrattinen+käsittämättömän+helppoa+irvailla+vaan+täysi+mahdottomuus+keskustella+autostasi+jossa+vasemmalla+puolen+ratti.
Olet+toki+oikeassa,+jokainen+voi+ylistää+omaa+pyöräänsä+omiin+tarkoituksiinsa,+tuohan+se+hyvää+mieltä.
Minä+nyt+en+kuitenkaan+pidä+motoristina+henkilöä+joka+vahingossa+on+hoksannut+miten+moottoripyörää+ohjataan+ja+samaan+hengenvetoon+kertoo+olevansa+300+kerholainen.
Ole+nyt+niin+motoristia+kuin+tahdot+mutta+asenteesi+kaikessa+osoittaa,+että+kuulut+motoristikaartin+asennevammaisimpaan+osastoon+ja+tuollaiset+jutut+mitä+sinä+jatkumona+jauhat,+kuuluu+osastolle+Esson+baari.
19.06.2020 12:53
Harmi+vain+että+"Ducatisi"+ei+vuoriston+teitä+kallistele+vaikka+se+onkin+hyvä+pyörä,+minulle+kelpaa+omani+omiin+tarkoituksiin.
Olethan+sinäkin+hankkinut+vasenrattisen+auton+omiin+tarkoituksiisi,+eikä+sitä+voi+verrata+täällä+thaimaassa+oleviin.
19.06.2020 12:19
Kiitos+irvailustasi+Neiti+Vasenrattinen,+pep-pu-se-si+samaan+aikaan+kanavalla+kas+kummaa,+joten+kiitos+yhdistettynä+näin+molemmille+internetprofiileillesi+kun+ette+keskenään+kuitenkaan+sanaa+vaihda.
19.06.2020 11:18
Kiitos+että+ajattelet+minua+siellä+Junttilan+juhannuksena+myös+tänään.
Miten+pärjäisitkään+ilman+kyseisiä+julkaisujasi.
19.06.2020 11:05
Mielenkiintoinen+näkemys+Sinulta+Santtu.
Sinullahan+on+itsellä+viripyörä+ja+tiedät+varmaankin+moottoripyöristä+enemmän+kuin+nämä+Harrikkakateelliset,+joita+tässäkin+keskustelussa.
Näkökantasi+on+että+syheröiset+vuoristotiet+tarvitsevat+hieman+toisentyylisen+ajokin.
Olet+toki+oikeassa,+että+on+erilaisia+pyörämalleja+jotka+soveltuvat+paremmin+eri+olosuhteisiin.
Asia+kuitenkin+on+niin+että+ei+siellä+suomessa+kuten+ei+täällä+thaimaassakaan+motoristit+hanki+pyöriä+eri+olosuhteisiin,+vaan+kuten+Sinäkin+viripyörän+ja+skootterin,+mitä+ilmeisimmin+asfalttiraitille,+eikä+Sinulla+ole+Africa+Twiniä+erikseen+sorapätkille.
Kaikki+moottoripyörät+soveltuvat+lomamatkailuun+tänne+vuoristoon+vakuutan+ja+jopa+esitän+väitteen,+että+mikäli+pidettäisiin+moottoripyörän+taitokäsittelykoe+satunnaisella+otoksella,+en+siis+nyt+puhu+itsestäni"+niin+kakkoseksi+jäisi+ryhmä+30+senttissarviset+kyykkypyörät+vs.+kunnon+ohjaustangon+omaavat+moottoripyörät+niiden+merkistä+huolimatta+olivat+sitten+japanilaisia+tai+laatupyöriä.
Mainitset+pitkäkeulaiset+ja+samaa+mieltä+olen,+eihän+niitä+olekaan+rakennettu+ajomukavuuden+vuoksi,+enkä+kyllä+itsekään+ymmärrä+miksi+niin+moni+pilaa+hyvän+pyörän+vieden+nokkapyöräänsä++eteenpäin.
Autopuolelta+voisi+mainita+hieman+samaa,+olisi+mielenkiintoista+nähdä+kun+miljoonan+euron+madallettu+katuraaseri+vetää+etuspoilerinsa+säpäleiksi+ajaessaan+hidastenyppylöihin.
Mitä+tulee+näihin+suht.+runsaasti+näkyviin+liiviväkeen,+niin+aiheesta+kiinnostuneita+ovat+yleensä+he+joilla+ei+ole+aiheesta+omakohtaista+kokemusta,+vaan+ainoastaan+näkemyksiä.
Tämäkin+aloitus+ja+aloittajan+jälkikommentit+osoittavat+asenteen.
Aina+kun+on+kyse+jostain+"ryhmittymistä"+niin+asialla+on+monta+laitaa+riippuen+mitä+käsitellään+ja+mistä+näkökulmasta,+mutta+puheena+olevassa+asiassa+kommentaattoreina+on+tietämättömät+ilman+kattavaa+kokonaistietoa.
Palstalla+vaikuttaa+ystävykset+Nazi+ja+Neiti+Vasenrattinen+esimerkiksi+Neidin+ollen+moottoripyöräkiinnostunut+ja+Nazilla+kasien+kanssa+samat+aatteet,+mutta+eivät+kättä+keskenään+väännä,+eikä+kukaan+moralisoi+Nasun+narinoita.
Palstan+mobedikiinnostuneilla+kuitenkin+on+valtaisa+mielenkiinto+liiviaiheista+joten+voisi+kaikesta+historiasta+kiinnostuneina+selvittää+esimerkiksi+8+historiaa+ja+mitä+hyvää+8+on+suonut+ja+mille+ihmisryhmälle,+sekä+eritoten+8+säännöt+pitää+sisällään+naisten+kunnioittamisesta.
En+puolustele+liivitoimintaa,+mutta+koska+tiedän+asiasta+enemmänkin+kuin+aloittaja+Mongokiinnostuksestaan+googlaamalla+ainoastaan+tietämättömänä+piruilumielessä,+niin+sen+johdosta+tämä+julkaisuni.
19.06.2020 11:03
Hyvää+Jussia+myös+Sinulle+"Ihan+sama"+Kläppi.
Mielenkiintoinen+tuo+Sinun+"nyt+en+saata+muistaa",+mitä+lie+tarkoittavan+kun+sillä+aina+aloitat+muistelosi.
Minulle+ei+oikein+auennut+lausahduksesi+tarkoitus:+
"Täällä+Suomessa+on+nyt+moneen+vuoteen+aistittavasissa+poikkeuksellisia+tunnelmia,+mitä+Juhannuksen+viettämiseen+tullee".
Mitä+olet+mahtanut+aistia?
Kovin+on+yleinen+käytäntö+kuten+Sinullakin,+että+juhannus+koetaan+vietettävän+ystävien,+vierailijoiden,+hyvien+ruokien+ja+juomien+merkeissä.
Se+on+hieno+asia+tietysti+ja+Sinähän+kirjoitat+juhlan+isäntänä,+et+siis+vierailijana+ja+ystävänä,+eli+edustat+juhlakansan+pientä+prosenttia+riippuen+ystävien+määrästä.
Katsotaanpa+asiaa+vierailijoiden+ja+ystävien+näkökulmasta+joita+ruunsaammin+kuin+juhannuksen+isäntiä,+tai+no+antaas+olla.
Juhannus+kuitenkin+kuuluu+sinne+suomeen,+eikä+se+nyt+niin+kovasti+vaikuta+tänä+viikonloppuna+tänne+thaimaahan.
Tietysti+aina+juhlille+löytyy+peruste,+joten+jos+joku+nyt+täällä+thaimaassa+on+juhannusfiiliksellä,+niin+mikäs+siinä,+juhannusjuhlat+pystyyn.
Vähän+sama+toisinpäin,+tuskin+Sinä+siellä+suomessa+vesipyssyäsi+kaivat+esiin+kun+täällä+vesi+lentää.
Mutta+aiheeseen+juhannus:
Juhannus+oli+Juhannus+aikana+kun+sitä+vietettiin+oikeaan+aikaan,+eikä+viikonloppuun+sidottuna.
Parhaat+juhannukset+tuli+silloin+vietettyä+saaristossa,+eikä+silloin+ollut+poliisit+puhalluttamassa+joka+karikon+kupeessa,+joten+tunnustan+...+kyllä.
Myöhemmin+on+tullut+vietettyä+kuten+Sinäkin+nyt,+isännän+roolissa,+mutta+sittemmin+mieluiten+vain+muutamien+ystävien+seurassa+tai+aivan+vaan+perheen+kesken.
Sinähän+vietät+arjet+ja+juhlat+siellä+savusaunasi+kupeessa,+joten+koska+harvakseltaan+maisemasi+muuttuu,+niin+mukava+että+saat+sinne+ystäviä+seuraasi.
Me+kyllä+hieman+juhannusverukkeella+täälläkin+kokoonnumme,+tosin+sitä+ei+koe+vieraat.
Istutaan+iltaa+ja+lapset+uiskentelee,+ei+sen+kummempaa.
Luin+harmikseni+uutisen,+että+Pikkukosken+uimarannalla+oli+hukkunut+6+vuotias+poika,+toivottavasti+niitä+soutupaatista+kännissä+kuseskelijoita+ei+siellä+kauniissa+järvisuomessa+tänä+vuonna+ole+taasen+mielin+määrin.
Nauttikaa+Suomen+suvesta+se+on+ainutlaatuinen+ja+harmillisen+lyhyt.
19.06.2020 10:18
Jaahas+neiti+vasenrattinen+yskäsi+aatelmansa,+joten+vastataan+kohteliaisuudesta.
Kyllä+minä+prosentit+tiedän+enkä+ole+yksilöinyt+asiakkaitamme+liivillisiin+ja+liivittömiin+joskin+molempia+oli.
Oma+kokemukseni+on+erittäin+laaja+aiheesta+moottoripyöräkerhot+aivan+Harjalvallasta+lähtien+Kallioon+kun+suomesta+puhutaan.
Harmittaa+Ulvilan+tuolloin+asiallisten+narahtaneen+Kuuliin,+mutta+siitä+voimme+keskustella+kun+ryhdyt+mieheksi+sanojesi+taakse.
En+nyt+oikein+ymmärrä+miksi+esität+samalla+asiantuntijaa+ja+kerrot+kuitenkin+että+itselläsi+ei+ole+kokemusta.
Mielipiteet+yleensä+on+hyvä+perustaa+kokemukseen+eikä+sinun+tavoin+asenteeseen.
Vietä+rattoisa+suomen+juhannus+siellä+paljussasi+....+varvasaltaassa.
18.06.2020 18:44
Tapasi+kysyä+on+väärä,+sekä+kyllä+sinä+poju+vielä+kuvia+saat+miljoonan+sanasi+vastineeksi,+muista+nyt+kuitenkin+ajatella+minua+siellä+Junttilan+juhannuksessa,+se+on+tärkeää.
18.06.2020 18:34
Aihe+on+esitetty+aikaisemminkin+dejavuu,+sekä+aloitusotsikko+sekä+kommentit+osoittaa+asenteen.
Olen+kertonut+että+aihetta+en+käsittele+internetissä,+mutta+voin+kasvotusten+keskustella+ja+muutakin+esitellä+vedonlyöntiseurueelle,+mutta+.....+aha+......+ok.
18.06.2020 14:32
65 / 85