Vapaa kuvaus

Aloituksia

385

Kommenttia

1722

1. No+mutta+mitä+ihmettä+Junttilassa+tapahtuu,+Neiti+Loppuuntaputeltu+on+siirtynyt+omanapanarssuileen+Facen+puolelle+vallan.Tuosta+tulikin+mieleeni+kun+aikoinaan+rakensin+ja+rakennutin+ja+oli+tarve+pääurakoitsijoille+ja+aliurakoitsijoille+kohteesta+riippuen,+eli+Dillen+tapaisia+kaiken+taitavia+tai+hänen+toisen+Nasusprofiilin+kaltaisia+vessanlaatoittajia,+niin+oli+urakkatarjouspyynnöt+ja+niiden+aiheuttamat+urakkatarjoukset.No+heti+kun+lukaisi+tarjouksia,+niin+kaksi+pinoa+pöydällä,+jatkoon+ja+loppuun+taputellut.Sitten+jatkettiin+jatkopinon+edustajien+kanssa+nokatusten+kuten+sanonta+kuuluu+ja+tuolloin+tuli+puheeksi+tehtävästä+riippuen+rakennusaikainen+vakuus+ja+takuuaikainen+vakuus.Taas+syntyi+kaksi+pinoa,+jatkoon+ja+loppuun+taputeltu.Jatkoon+pääsi+sitten+jatkopinon+parhaimmisto+ja+vaikka+kaikki+ei+kyseistä+duunia+saanutkaan,+niin+mainittujen+neuvottelujen+tuloksena+yleensä+pienellä+viiveellä+nämäkin+saivat+duunin+toisesta+tai+jopa+samasta+kohteesta.Neiti+2010+Loppuuntaputellun+kaltaiset+eivät+päätyneet+edes+ensimmäiseen+pinoon+taputeltavaksi.Tällä+"Kympin"+omanapanarssutuspalstalla+tosin+kaikki+on+hänelle+mahdollista,+mutta+vaiheessa+kun+hän+esitti+minulle+4-5+eri+internetprofiilillaan+vetonsa+ja+sen+jälkeen+luikki,+niin+siinä+vaiheessa+hän+pääsi+loppuuntaputeltujen+pinoon+ja+pysyy+siellä.No+mutta+tuoltahan+eteerisen+kaunis+tyylikkäästi+ankkakävelee+nepparit+törröllä+tänne+aamu-uinnillensa,+täytyypä+mennä+vähän+taputteleen+hänen+fitnespeppuansa.Koittakaa+Rakkaat+kestää,+tuskin+kolmatta+aaltoa+tulevan+toisen+jälkeen+tulee,+joten+sen+ajan+voitte+vaikka+päivittää+marjanpoimija-aloitusta+ja+laatia+tarinoita+minusta.Muistakaa+olla+miehiä+hyvät+ykköspoikakaverit,+rakkaanne+täällä+thaimaassa+kaipaa+enemmän+elatustukeanne+kuin+lisääntymiselintänne.
  2. Toinen+Sensei+täältä+pienoisen+hyvä+Neiti.Olen+sanonut+enkä+kirjoitustesi+johdosta+mieltäni+muuta,+osoitat+edelleenkin+olevasi+arvostettujen+lajien+häpeäpilkku,+vaikka+yritätkin+pönkittää+noilla+pientä+egoasi.Olet+kertonut+sadat+katutappelusi+ym.+laakista+katuun+ohikulkijan+jne.Ymmärrettävää+mikäli+työn+johdosta+joutuu+käyttämään+taitojaan+tatamin+ulkopuolella,+mutta+sinä+koet+hienoksi+kaiken+väkivallan+kaikissa+tilanteissa+ja+olemuksesi+osoittaa,+että+hakeudutkin+sellaisiin+tilanteisiin.Normaali+ihmiset+ei+joudu+tilanteisiin+koko+elämänsä+aikana,+joita+sinulla+satoja.Sinulla+on+kaksi+pahoinpitelytuomiota+ja+olet+jopa+niistä+ylpeä.Mitä+tulee+sinun+Pandailuun+toimestani,+niin+tapaamisaloitteen+olet+tehnyt+sinä+tarjoten+rahaa+ja+minä+olen+sen+hyväksynyt+edellyttäen+sinulta+muutaman+valokuvan,+mutta+et+ole+kyennyt+mainittuun.Kyllä,+minä+tiedän+miten+kaltaisesi+kuumakallet+yli-itsevarmat+paniikkihäiriöiset+tipahtaa+laakista,+minun+ei+tarvitse+sinun+tavoin+pullistella+tuollaisilla+kirjoituksilla,+ne+vain+hymyilyttää.Mainitsin+kerran+ystäväni+Leinon+Ykän,+sinä+kirjoittelet+nimiä+joita+henkilöitä+kunnioitat,+Ykä+pistäisi+10+teikäläistä+polvilleen+sinun+ihmetellen+reaktioaikasi+viivettä+myöhemmin.Minä+häviäisin+myös+vyöni+väristä+huolimatta+Ykälle,+mutta+sinä+olisit+itkevä+ja+armoa+itkevä+Panda+todella+vilkkaasti.Tosin+pillityskokemuksesi+polvillasi+edessäni+jää+sulta+kokematta,++koska+sinussa+ei+ole+miestä+oman+ehdottamasi+vetosi+taakse.Olen+sanonut,+jatka+ihmeessä+haaveilluusiosatujasi+sieltä+varvas-altaasi+kupeesta+rikkinäisen+kamerasi+kanssa,+juttujasi+onkiva+lukea.
  3. No+kiitos+kommentista.Luin+tuossa+Neidin+näkemyksen+maailmalta+ja+hän+totesi+kutsuvansa+lapsensakin+mahdollisesti+tänne+Thaimaahan,+joten+emme+ole+kaikista+asioista+erimieltä.Tosin+minä+en+aikaani+viitsi+käyttää+maailman+asioiden+käsittelyyn+Neidin+tavoin,+joten+hän+sen+tehköön+koska+kiinnostunut+aiheestaan.Koronasta+ja+sen+vaikutuksista+täällä+Thaimaassa+sen+verran,+että+olemme+osallistuneet+varsin+suurella+panoksella+usean+ihmisen+ahdingon+auttamiseen,+että+en+viitsi+aiheesta+lähteä+keskustelemaan+henkilöiden+kanssa,+jotka+on+ostanut+Pleikan+ajankulukseen+ja+irtisanonut+työntekijänsä+itse+anoen+työttömyyskorvauksia+yrittäjänä+Suomessa.