Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
385
Kommenttia
1722
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+että+ajattelet+minua+siellä+Junttilan+juhannuksena+myös+tänään.
Miten+pärjäisitkään+ilman+kyseisiä+julkaisujasi.
19.06.2020 11:05
Mielenkiintoinen+näkemys+Sinulta+Santtu.
Sinullahan+on+itsellä+viripyörä+ja+tiedät+varmaankin+moottoripyöristä+enemmän+kuin+nämä+Harrikkakateelliset,+joita+tässäkin+keskustelussa.
Näkökantasi+on+että+syheröiset+vuoristotiet+tarvitsevat+hieman+toisentyylisen+ajokin.
Olet+toki+oikeassa,+että+on+erilaisia+pyörämalleja+jotka+soveltuvat+paremmin+eri+olosuhteisiin.
Asia+kuitenkin+on+niin+että+ei+siellä+suomessa+kuten+ei+täällä+thaimaassakaan+motoristit+hanki+pyöriä+eri+olosuhteisiin,+vaan+kuten+Sinäkin+viripyörän+ja+skootterin,+mitä+ilmeisimmin+asfalttiraitille,+eikä+Sinulla+ole+Africa+Twiniä+erikseen+sorapätkille.
Kaikki+moottoripyörät+soveltuvat+lomamatkailuun+tänne+vuoristoon+vakuutan+ja+jopa+esitän+väitteen,+että+mikäli+pidettäisiin+moottoripyörän+taitokäsittelykoe+satunnaisella+otoksella,+en+siis+nyt+puhu+itsestäni"+niin+kakkoseksi+jäisi+ryhmä+30+senttissarviset+kyykkypyörät+vs.+kunnon+ohjaustangon+omaavat+moottoripyörät+niiden+merkistä+huolimatta+olivat+sitten+japanilaisia+tai+laatupyöriä.
Mainitset+pitkäkeulaiset+ja+samaa+mieltä+olen,+eihän+niitä+olekaan+rakennettu+ajomukavuuden+vuoksi,+enkä+kyllä+itsekään+ymmärrä+miksi+niin+moni+pilaa+hyvän+pyörän+vieden+nokkapyöräänsä++eteenpäin.
Autopuolelta+voisi+mainita+hieman+samaa,+olisi+mielenkiintoista+nähdä+kun+miljoonan+euron+madallettu+katuraaseri+vetää+etuspoilerinsa+säpäleiksi+ajaessaan+hidastenyppylöihin.
Mitä+tulee+näihin+suht.+runsaasti+näkyviin+liiviväkeen,+niin+aiheesta+kiinnostuneita+ovat+yleensä+he+joilla+ei+ole+aiheesta+omakohtaista+kokemusta,+vaan+ainoastaan+näkemyksiä.
Tämäkin+aloitus+ja+aloittajan+jälkikommentit+osoittavat+asenteen.
Aina+kun+on+kyse+jostain+"ryhmittymistä"+niin+asialla+on+monta+laitaa+riippuen+mitä+käsitellään+ja+mistä+näkökulmasta,+mutta+puheena+olevassa+asiassa+kommentaattoreina+on+tietämättömät+ilman+kattavaa+kokonaistietoa.
Palstalla+vaikuttaa+ystävykset+Nazi+ja+Neiti+Vasenrattinen+esimerkiksi+Neidin+ollen+moottoripyöräkiinnostunut+ja+Nazilla+kasien+kanssa+samat+aatteet,+mutta+eivät+kättä+keskenään+väännä,+eikä+kukaan+moralisoi+Nasun+narinoita.
Palstan+mobedikiinnostuneilla+kuitenkin+on+valtaisa+mielenkiinto+liiviaiheista+joten+voisi+kaikesta+historiasta+kiinnostuneina+selvittää+esimerkiksi+8+historiaa+ja+mitä+hyvää+8+on+suonut+ja+mille+ihmisryhmälle,+sekä+eritoten+8+säännöt+pitää+sisällään+naisten+kunnioittamisesta.
En+puolustele+liivitoimintaa,+mutta+koska+tiedän+asiasta+enemmänkin+kuin+aloittaja+Mongokiinnostuksestaan+googlaamalla+ainoastaan+tietämättömänä+piruilumielessä,+niin+sen+johdosta+tämä+julkaisuni.
19.06.2020 11:03
Hyvää+Jussia+myös+Sinulle+"Ihan+sama"+Kläppi.
Mielenkiintoinen+tuo+Sinun+"nyt+en+saata+muistaa",+mitä+lie+tarkoittavan+kun+sillä+aina+aloitat+muistelosi.
Minulle+ei+oikein+auennut+lausahduksesi+tarkoitus:+
"Täällä+Suomessa+on+nyt+moneen+vuoteen+aistittavasissa+poikkeuksellisia+tunnelmia,+mitä+Juhannuksen+viettämiseen+tullee".
Mitä+olet+mahtanut+aistia?
Kovin+on+yleinen+käytäntö+kuten+Sinullakin,+että+juhannus+koetaan+vietettävän+ystävien,+vierailijoiden,+hyvien+ruokien+ja+juomien+merkeissä.
Se+on+hieno+asia+tietysti+ja+Sinähän+kirjoitat+juhlan+isäntänä,+et+siis+vierailijana+ja+ystävänä,+eli+edustat+juhlakansan+pientä+prosenttia+riippuen+ystävien+määrästä.
Katsotaanpa+asiaa+vierailijoiden+ja+ystävien+näkökulmasta+joita+ruunsaammin+kuin+juhannuksen+isäntiä,+tai+no+antaas+olla.
Juhannus+kuitenkin+kuuluu+sinne+suomeen,+eikä+se+nyt+niin+kovasti+vaikuta+tänä+viikonloppuna+tänne+thaimaahan.
Tietysti+aina+juhlille+löytyy+peruste,+joten+jos+joku+nyt+täällä+thaimaassa+on+juhannusfiiliksellä,+niin+mikäs+siinä,+juhannusjuhlat+pystyyn.
Vähän+sama+toisinpäin,+tuskin+Sinä+siellä+suomessa+vesipyssyäsi+kaivat+esiin+kun+täällä+vesi+lentää.
Mutta+aiheeseen+juhannus:
Juhannus+oli+Juhannus+aikana+kun+sitä+vietettiin+oikeaan+aikaan,+eikä+viikonloppuun+sidottuna.
Parhaat+juhannukset+tuli+silloin+vietettyä+saaristossa,+eikä+silloin+ollut+poliisit+puhalluttamassa+joka+karikon+kupeessa,+joten+tunnustan+...+kyllä.
Myöhemmin+on+tullut+vietettyä+kuten+Sinäkin+nyt,+isännän+roolissa,+mutta+sittemmin+mieluiten+vain+muutamien+ystävien+seurassa+tai+aivan+vaan+perheen+kesken.
Sinähän+vietät+arjet+ja+juhlat+siellä+savusaunasi+kupeessa,+joten+koska+harvakseltaan+maisemasi+muuttuu,+niin+mukava+että+saat+sinne+ystäviä+seuraasi.
Me+kyllä+hieman+juhannusverukkeella+täälläkin+kokoonnumme,+tosin+sitä+ei+koe+vieraat.
Istutaan+iltaa+ja+lapset+uiskentelee,+ei+sen+kummempaa.
Luin+harmikseni+uutisen,+että+Pikkukosken+uimarannalla+oli+hukkunut+6+vuotias+poika,+toivottavasti+niitä+soutupaatista+kännissä+kuseskelijoita+ei+siellä+kauniissa+järvisuomessa+tänä+vuonna+ole+taasen+mielin+määrin.
Nauttikaa+Suomen+suvesta+se+on+ainutlaatuinen+ja+harmillisen+lyhyt.
19.06.2020 10:18
Jaahas+neiti+vasenrattinen+yskäsi+aatelmansa,+joten+vastataan+kohteliaisuudesta.
Kyllä+minä+prosentit+tiedän+enkä+ole+yksilöinyt+asiakkaitamme+liivillisiin+ja+liivittömiin+joskin+molempia+oli.
Oma+kokemukseni+on+erittäin+laaja+aiheesta+moottoripyöräkerhot+aivan+Harjalvallasta+lähtien+Kallioon+kun+suomesta+puhutaan.
Harmittaa+Ulvilan+tuolloin+asiallisten+narahtaneen+Kuuliin,+mutta+siitä+voimme+keskustella+kun+ryhdyt+mieheksi+sanojesi+taakse.
En+nyt+oikein+ymmärrä+miksi+esität+samalla+asiantuntijaa+ja+kerrot+kuitenkin+että+itselläsi+ei+ole+kokemusta.
Mielipiteet+yleensä+on+hyvä+perustaa+kokemukseen+eikä+sinun+tavoin+asenteeseen.
Vietä+rattoisa+suomen+juhannus+siellä+paljussasi+....+varvasaltaassa.
18.06.2020 18:44
Tapasi+kysyä+on+väärä,+sekä+kyllä+sinä+poju+vielä+kuvia+saat+miljoonan+sanasi+vastineeksi,+muista+nyt+kuitenkin+ajatella+minua+siellä+Junttilan+juhannuksessa,+se+on+tärkeää.
18.06.2020 18:34
Aihe+on+esitetty+aikaisemminkin+dejavuu,+sekä+aloitusotsikko+sekä+kommentit+osoittaa+asenteen.
Olen+kertonut+että+aihetta+en+käsittele+internetissä,+mutta+voin+kasvotusten+keskustella+ja+muutakin+esitellä+vedonlyöntiseurueelle,+mutta+.....+aha+......+ok.
18.06.2020 14:32
Jaahas+joku+on+täällä+oivaltanut+Neidille+sopivan+näpäytyksen.
16.06.2020 02:54
Kiitos+rakas+fanini+ystävällisestä+palautteestasi.
Niin+mielenkiintoista+että+olen+päättänyt+tavata+tämän+mainitsemasi+veljeni+kun+seuraavan+kerran+seudulle+piipahdan.+Tarkoitus+onkin+koska+vaimollani+on+sopimukseensa+perustuen+mukava+potti+tiedossa+tuolla+suunnalla.
Noita+puukuulamattoja+tosiaan+joskus+oli+ja+kokeilinkin,+mutta+ei+miellyttänyt.
Xx:llä+lentokenttähuiput+275+ja+tosiaankin+lopetin+siihen+koska+tuli+pupu+housuun.
Pitää+paikkansa+sanontasi+Capricesta+mutta+mun+mielestä+mukavat+kyydit.
Ei+ole+poju+fantasiaa+enkä+ole+väittämäsi+tavoin+mitään+tunnustanut,+olen+sanonut+kiusaavani+sinua+ja+hyvinhän+olen+onnistunut+koska+et+voi+yhtä+päivää+elää+ajattelematta+minua.
Pidä+anonyymi+edelleen+tonnisi+ja+jos+tahdot+reaalitotuutta+niin+pidäppä+kokous+vedonlyöntipöytäseurueesi+kanssa.
Kyllä+sinä+vielä+poju+kuvia+ja+kuitteja,+päivän+lehtiä+ja+maisemia+saat+Kuksalla+monestakin+ajoneuvosta,+mutta+kuten+olen+sanonut,+ruokin+sinua+sitten+kun+a-pesun+tuloksissa+ilmenee+laantumista.
Ai+että+päivystäjä,+sinä+siis+olet+satunnainen+palstalainen,+lueppa+aloitussivujen+aloitukset+ja+ole+tyytyväinen,+olet+mestari.
14.06.2020 12:21
Fanini+kehoitti+minua+katsomaan+valokuviani+vuosituhannen+vaihteesta+ja+hieman+katsoinkin+paneutuen+kulkuneuvoihin,+no+mitä+muistui+mieleeni+joitakin.
Vastaohjauksen+aloitin+67+pappalla+ostaen+sitten+soliferin+joka+oli+susun+125+klooni+maksaen+tasan+1000+markkaa+muistan.
Ensiautokseni+ostin+Saab+96+jolla+oli+joku+vain+koeajanut.
Sitten+joku+toyota+mark+2,+saab+99,+volvoja+muutama,+mb+280+suomen+tupakan+vanha+edustusauto,+uusi+lavajenkki,+caprice+paku,+alfa+164,+mb+180+avo+mallia+56,+voi+niitä+niin+paljon+että+en+viitsi+enempää+noista+suomen+nelipyöräisistä+kuin+että+nyt+Paraisilla+mainitut.
Kuitenkin+mainituista+vaikka+tekniikka+edistynyt+paljon+niin+mielestäni+parhaat+kyydit+tarjosi+Caprice.
Kaksipyöräisistä+mopojen+lisäksi+muistaakseni+tenere,+jammu+kustom+joka+supistettiin+pojalle+kevariksi+ja+kurit+pois+katsastuksen+jälkeen,+useita+hondan+xx,+Road+King+ja+vaimolla+Spora.
Täällä+Chiang+Maissa+olevat+onkin+jo+talletettu+ihailijani+failiin+Senssun+elämä+ja+ajoneuvot.
14.06.2020 11:08
Tämä+joka+minut+on+valinnut+jokapäiväiseksi+mielitietykseen+on+ansainnut+minun+mielestäni+palautteen+minulta,+että+hän+voisi+uudistua+hieman,+jonka+johdosta+hieman+seuraavassa.
Karateharrastukseni+aloitin+Vaasassa+ja+tatami+oli+Onkilahden+silloisella+koululla,+jossa+myös+kävin+luokat+7+ja+8+ennen+siirtymistäni+ammattikouluun+josta+sainkin+kiitoksena+huvittavan+50+matkan+stibendin+ja+siitä+sitten+tekulle.
Hän+on+kiinnostunut+myös+kiinteistöistä+joten+kerrottakoon+eteerisen+vaimoni+nimissä+olevan+Suomessa+koti+ja+saari,+sekä+yksi+vene+ja+kaksi+autoa,+niin+ja+myös+yksi+japanilaisvalmisteinen+moottoripyörä.
Phuketissa+huvilakiinteistö,+auto+ja+kaksi+maxiskootteria.
Tuolla+myös+vene+ja+pari+jettiä,+sekä+sähköpaatti.
Täällä+Chiang+Maissa+kotikiinteistö+ja+kulkuneuvoja+joita+en+viitsi+luetella+tässä.
Tämä+riittänee+tällä+kertaa+mutta+vielä+kerran+lämmin+kiitos+kaikesta+ajatusajastasi+ja+ennenkaikkea+kirjoitusajastasi+minun+salainen+ihailija.
14.06.2020 10:43
Hän+on+ottanut+minut+elämänsä+ykköskohteekseen,+siitä+olen+otettu,+tosin+koska+hän+on+kateellinen+ja+katkera+kaikelle,+niin+pienoista+ihmetystä+aiheuttaa+hänen+oireilultaan+vapauttamansa+Neiti,+joka+elää+haaveilluusioelämää+hotellin+varvas-altaan+kupeessa+polskutellen+kauniissa+suomen+suvessa+keltaisia+ankkoja+täynnä+olevassa+paljussa+saapuen+paikalle+ohjaten+autoaan+vasemmalta+luonnollisesti+takakontissaan+vallan+tulivuorikiviä+grillin+muuraukseen.
14.06.2020 10:25
Tuo+hänen+internetkirjeensä+on+mielenkiintoinen+siltä+näkökannalta,+että+hän+todellakin+on+kiinnostunut+minusta,+se+lämmittää+sydäntä.
14.06.2020 10:16
Hyvä+puheenaiheen+muutos.
13.06.2020 12:29
Voivoi+sentään+kun+ottaa+kipeetä+Neidillä+omat+kuvansa,+joihin+ei+kykene+vastaamaan,+niin+täytyy+vollottaa+kärpäsenä.
Mielenkiinnon+kohde+ainoastaan+....+aha.
13.06.2020 12:22
Ahaaa+no+nyt+selvisi+siis+Neiti+Varvas-allas+on+kohteliaisuuden+perikuva+ja+sinä+olet+kiinnostunut+autoista+saamaasi+palautteeseen+perustuen,+hieno+näkökanta,+ja+elämäntehtävä.
13.06.2020 12:13
Miksi+sinua+ei+kiinnosta+varvas-allas+jonka+vieressä+auto+jossa+ratti+vasemmalla+puolen?
13.06.2020 11:56
Voi+sinua+taasen+rakas+en+ole+itseäni+vanhukseksi+kertonut+enkä+mylskään+jatkuvasti.
Kyvystäni+tekemään+jotain+en+ole+sanaakaan+lausunut.
Kaikkea+se+helmitaulusi+saakin+aikaiseksi+pienessä+sielussasi.
Ai+että+golffaamassa,+sehän+mukavaa,+kummalla+puolen+oli+tyyrinki+golfautossa?
13.06.2020 11:40
No+mutta+ettäkö+oikein+helmitaulua,+se+onkin+mielenkiintoinen+näkökanta.
Neidin+helmitaulu+kun+on+käynyt+koko+elämän+ylikierroksilla+niin+että+hyrrät+pyöriin+kuin+maapallo+(+litteä+maa+)+jonka+lapsikin+tietää+kun+etusormella+karttapallon+pysäyttää.
Kaikki+ihan+maksimitapissa+helmitaulun+vielä+laskien+oliko+lapsia+neljä+vai+viisi,+sekä+maatalouslomittajia+200+tai+400,+sekä+minne+miltsit+joita+ei+koskaan+ollutkaan+on+tullut+osakaslainattua+puhumattakaan,+että+helmitaulun+räpälääjällä+suuntavaisto+kateissa+kuin+vuoristossa+kykenemättä+selvittämään+millä+puolella+riisikipon+ratti+on.
Helmitaulusta+on+tipahtanut+kaikki+suomen+isännöinnit+ja+ison+päällikön+raha-avustukset,+haavevaimon+aktiiviosallisuus+lasten+auttamiseen+kun+koronan+aika+tuli,+hehän+linnoittautuivat+haavetaloonsa+karttaen+ovenkahvoja+koska+90+%+kyläläisistä+yli+80+vuotiaita,+mutta+pitivät+ryhmäjuhlat+seuraavana+päivänä.
Helmitaulun+historian+mahtavimpia+laskutoimituksia+oli+päällikön+tuparit+200+hengen+juhlavieraineen+juomien+loputtua+kesken+tämän+käyden+ostamassa+kolmen+marketin+juomavarastot+tyhjäksi.
Kertonut+sbuge-elämästään+heikkona+hetkenään,+että+aivonsa+ei+enään+ole+ihan+100%+joka+varmuudella+totta.
Mutta+hauskimmaksi+minä+rankkaan+tuon+Namin+taloprojektin+kaikkine+kuvineen,+joista+varvas-allaskuvalle+täydet+pisteet,+jonka+kupeeseen+hänen+tuli+parkkeerata+riisikipponsa+ja+lastenvaunut+seuraavana+päivänä+koska+kirjoituksensa+aikaan+oli+ilta+ja+liian+pimeää+suorittaa+parkkeeraaminen+ja+kuvan+räpsäytys.
Voi+olisihan+näitä+kirjan+verran+tuut+tuut+ja+rahtilaiva+peitti+auringon,+sekä+urheilu-ura+ja+ylivertaiset+lapset,+voimasuku+ja+että+vahingossa+hoksasi+miten+moottoripyörää+ohjataan.
13.06.2020 08:24
Jeps,+korkoa+korolle+on+tuottanut+pysyväiskorot.
10.06.2020 07:45
Tämäkin+ihan+hyvä+osoitus+a-pesun+pysyväistuloksesta.
Jaahas,+täytyypä+tästä+poistua+pesasemaan+pois+päivän+pölyt+laatupyöristä,+joiden+yhteisarvo+noin+100.000+euroa.
Minulla+,+palstan+arvostetuimmalla+LENTO+KAPTEENILLA+on+ko.+fillarit+mukana+lennoilla.+Välilaskun+aikana+poljeskelen+kentällä+keirroksen,+jotta+kunto+pysyy+korkealla.
10.06.2020 06:50
67 / 87