Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sanoppa+nuudelipussimörri+mitä+lukee+uutisointikuvan+taustalla+olevan+rakennuksen+keltaisessa+kyltissä.
Aha.......ok...!!!
03.11.2019 17:04
Voi+rakas+sinua.
Kyllä+aiheesta+kirjoitella+voi,+vaan+minä+en+aiheesta+kirjoittele+uhrin+henkilökohtaisiin+asioihinliittyen+sinulle+irvailtavaksi,+joten+nauti+nyt+vain+tuosta+Dillen+tatuoinnista,+se+sopii+tasoosi.
03.11.2019 16:56
Hyvä+kommentti,+mutta+hieman+valaisen.
Sinun+olisi+jo+korkea+aika+havaita+erottamaan+eri+henkilöt,+kuten+minut,+Numban,+ja+tässä+tapauksessa+Kääläppi+Pakkin.
30.10.2019 10:59
Ilmoita+kun+olet+kerännyt+titteliotteluun+tarjoamasi+pääsymaksun,+niin+pääset+aihetta+lähemmäksi+kuin+internetuho.
26.10.2019 09:57
Kerää+tarjoamasi+rahat+niin+pääset+internettiä+todellisempaan+uhoamistilanteeseen.
26.10.2019 09:42
Kovasti+näyttää+sulle+menneen+perille+aivopesu+tai+mitä+sitten+liekin,+eipä+tuo+nyt+ainakaan+järjelliseltä+tunnu+bablas+tuolla+sinisellä,+jonka+olet+vaivautunut+rekisteröimään.
Mutta+jos+kerran+Pattayan+rakkauteen+kuuluu+tuon+kaltainen,+niin+ok+mulle,+tosin+osoitat+vain+että+sulla+ei+ole+kilikellos+viritetty+oikeaan+sointuun.
21.10.2019 08:19
No+ainakin+se+hyvä+puoli+asiassa+on+että+sinulla+on+joku+siellä+kotipuolessasi+joka+on+kiinnostunut+kielenkäytöstäsi+ja+aiheistasi,+ennenkaikkea+seurastasi+kunolet+tuo+oma+itsesi+jonka+tuot+selkeästi+ilmi+vollotuksissasi.
20.10.2019 17:30
Lue+aloitus+jos+ymmärrät.
En+ole+sanallakaan+maininnut+laillisuuksista+enkä+laittomuuksista.
On+8000+thaivaimoa+suomessa,+kyllä+joten+teeppä+laskelma+mitä+yhteiskunnallesi+/kelalle+maksanut,+koska+sun+murhees+tuo+aihe.
En+ole+lukenut+sitä+lähimmäistä+vaikka+sensisällönpääosin+tiedänkin.
Todellakin+thaimaa+on+täynnä+upeita+ja+uskollisia+naisia,+siksi+pidänkin+Pattayan+rakkaita+idiootteina+kun+eivät+hakeudu+heidän+seuraansa,+joista+yksi+muuten+on+minun+vaimoni.
Se+ettäsinä+teet+diilejä+suhteista+ja+niiden+pituuksista+on+toki+sinun+asiasi,+mutta+sellaisia+tekee+vain+ihmissuhdevammaiset,+jotka+ei+kykene+ihmissuhteisiinilman+diilejä.
20.10.2019 17:08
Neidin+sanoja+lainatakseni,+olen+aikaisemminkin+kertonut.
Mulla+on+tuttu+pariskunta+Patongissa+joiden+liiketoiminta+on+vaimojen+hankinta+ja+välitys,+asiakkaina+näitä+Cupid-+ja+Tindertyyppejä,+kuten+Neiti+ja+nro1.
Kirjoittelevat+faceissa+sun+muissa+hömpissä+likkojen+puolesta+ai+lav+juuta+ja+määrävälein+livekuvaa+tietsikoilla,+joita+rivissä+heillä+eri+taustamaisemin.
Siinä+sitten+ollaan+niin+rakastuneita+niin+rakastuneita+ja+toistetaan+aimiss+juu+lukemalla+thaikuille+varsin+tuttuja+fraaseja,+joista+jopa+lehtiset+tehty.
Sitten+alkaa+syntyä+kulua+passin+hankintaan+ja+lehmäaitaukseen+jotka+silmittömästi+rakastunut+maksaa.
Kun+puhelu+loppuu,+niin+kontakti+seuraavaan+ykköspoikakaveriin+ja+sama+juttu.
Aktiivisimmat+tienaa+moninkertaisesti+enemmän+kuin+Laiffi+tuotantolinjalla.+
Sitten+nämä+Neidin+kaltaiset+jotka+saaneet+näpeilleen+niin+että+on+pärähtänyt,+ryhtyvät+kuten+huomattu+......+sanonko+.......+en+viitsi.
20.10.2019 15:35
Olen+karaateista+itsekin+puhunut+ja+sormessani+on+thaisormus.
Rolssi+minun+kuvassani+onmuseossa+muiden+autojen+joukossa,+ei+kenenkään+tallissa.
Minä+olen+hippivolkkarista+puhunut+ja+sellainen+on+myös+täällä+Chiang+Maissa.
Gabareessa+kävimme+kerran+ja+mainitun+illan+jatkon+muuten+vietimme+tosi+mukavien+"heidän"+ravintolassaan+Pattayalla.
Muu+taas+tuota+muuta.
Voi+hyvänen+aika+ettäkö+oikein+huonokamera+ja+aurinkomatkat,+kauheeta+hirveetä.
20.10.2019 14:42
Savolaiseen+tapaan+kuuluuolennaisena+tarinan+luominen+ja+siihen+omaan+tarinaansa+irvailu.
Tapa+se+on+sekin+alkoholistille+selvitä+kaamoksen+yli+kateellisena+ja+katkerana.
20.10.2019 14:22
Saanen+piikittää.....
Neiti+Mikrominihulahula+kirjoitti+että+voisi+tarjota+jädet+peppuslaiffilleen+10+vuoden+yhteistyön+kunniaksi+Pattayalla,+mutta+kun+olikin+landella.
Sitten+lähti+toisen+profiilinsa+44:n+kanssa+viskille...........Pattayalla.
Omien+sanojensa+mukaan+siis............mitäs+mieltä+siitä+persekärpänen+???
20.10.2019 14:05
Morjens+kuules+sulle.
Katselin+hieman+eilen+yhtä+vaimoni+kuvantallennusboxia.
Kuvia+löytyi+hänen+ratsastaen+rannalla+ja+jne.
On+kuvaa+Pandasta+ja+lasikupolin+alta+rauskusta+sun+muista+fisuista.
Joulukuusi+Huan+marketin+edessäkin+kuvattu+kuten+myös+pääkaupungissa.
Saariltakin+yhtäsun+toista.
23/24+karaatisia+on+pimulla+monessa+kuvassa+monessa+sormessa,+kaulassa+ja+ranteessa.
Automuseossa+oli+yksi+Rolssi.
Drinkit+on+juotu+hippivolkkarin+edessä+ennen+hyvää+kapareeta+tai+gabareeta.
Yhdessä+uima-allaskuvassa+hänellä+suomenlippubikinit,+voi+hyvänen+aika+sentään.
Mutta+itse+asiaan..........
Pattayalla+on+Suomen+kerma+ja+aidot+rehdit+ja+reilut+suomalaiset.
Senhän+havaitsee+pelkästään+lukemalla+tätä+palstaa.......sanonko........no+sanon.........Pattayan+kerma+ei+tällä+palstalla+kirjoittele,+ei+edes+lue.
20.10.2019 13:54
Sunnuntaikatsauksen+aika.
Henkilö+jonka+isä+on+juonut+itsensä+hengiltä+ja+veli+alkaa+puhumaan+täydellistä+espanjaa+otettuaan+kuppia,+itse+ollen+alkoholisti+25+kiloa+sitten+sairastuen+aikuisiässä+murrosikäisille+tyypilliseen+paniikkihäiriöön,+on+oiva+esimerkki+aivonsa+viinalla+liottaneesta.
Kun+vielä+elämäntehtäväkseen+on+ottanut+alhaisen+itsetuntonsa+pönkittämisen+internetissä+täysnollana+hermoheikkona+esiintyen+useana+eri+henkilönä,+hoksottimet+ei+aina+ole+kovin+terävät+varsinkaan+viskiä+lipittäessä.
Jatkuvalla+syötöllä+hakkaa+itseään+nilkoille,+joista+muutama+seuraavassa:
Tarjoaisi+perhepeppuselleen+Laiffille+jätskit+jos+olisi+Pattayalla,+mutta+kun+on+landella+ja+seuraavaan+sylkyyn+kirjoittaa,+että+lähtee+juhlimaan+työpäällikköpeppusensa+kanssa+Pattayalla,+koska+hänen+haavevalokuvavaimonsa+on+landella.
Mamutus+on+aiheensa,+vaan+siihen+ei+liity+veljensä+ja+siskonsa+aviopuolisot,+mamuja+kun+ovat.
20.10.2019 10:27
Vastataanpa+rouvittelijalle+hieman+asiaa.
Jokainen+valitkoon+oman+oikean+tapansa+lomailla,+se+ei+tarkoita+nyt+kuitenkaan+puheena+olevaa+matkailua+kokien+oikeaa+thaimaata.
Turha+väittää+asiaa+toiseksi,+että+Pattayan+rakkaiden+mielenkiinto+ei+olisi+juuri+se+mitä+aloituksessa+mainittu.
Kanariaan+ym.+enkä+exiisi+ota+kantaa.
Huumemielenkiintosi+ohella+aatujuttujesi+johdosta+pidän+sinua+nollana.
Mutta+tuohon+itse+aiheeseen.
Tälle+palstalle+kirjoittelee+Aasi+sun+muut+tallaajat,+sekä+itse+päälandeneiti,+mutta+.....
yksikään+koskaan+ei+ole+kirjoittanut+mitään+todellisesta+normaalielämästä+landella.
Riippukeinussa+kirjan+lukeminen+ja+kanamäärät+on+höpölöpöä+mukamas+maatilan+arjesta.
Suosittelen+todellakin+sulle+sfääriä,+niin+jaksat+taas+pelastaa+suomea........sanoin.
19.10.2019 20:50
Hyvä+kysymys+Kääläppi.
Minulla+on+valokuvatasoinen+tatska+jossa+vaimoni+ja+poikani+kasvot.
On+toinenkin,+vaan+ei+kolmatta.
19.10.2019 20:39
Kiitos,+johan+oli+taas+vuodatus.
Kuules+poju,+mun+matka+täältäChiang+Maista+Pattayalle+ei+montaa+satasta+maksa,+ja+mitä+ihmettä+tekisin+Pattayalla+yhden+kuukauden.
Olet+kuules+Neiti+Mikroyrittäjäminimani+Hulahulailluusiorakentaja+tuon+ylläpitolupauksesi+esittänyt+aiemminkin.
Koska+olet+PA-Neiti,+niin+et+kykene+vedonlyönnistäsi+keskustelemaan,+joten+esitteleppä+noita+tarjouksiasi+anonyyminä+tai+minä+tahansa+mustana+nimimerkkinä+jatkossakin,+se+on+halpaa.
19.10.2019 11:51
Kiitän+koko+lämpimän+sydämeni+läpällä+aktiivin+aktiviteetin+aikaansaannosta,+se+osoittaa+todellista+paneutumista+elämäntarkoitukseensa+vastapainonaan+matkailemattomuus.
Hymyilevät+terveiset+täältä+Chiang+Maista+kaikille+rakkaille+Pattayan+anonyymineideille,+sekä+kloonilleni+toivottaen+suotuisia+haveilluusiorakennuskelejä.
17.10.2019 06:59
67 / 67