Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JokaAlanAsiantuntija
profiilit
JokaAlanAsiantuntija
JokaAlanAsiantuntija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
2810
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ole+pelkästään+muslimi+ongelma.+Muissakin+uskonnoissa+silvotaan.+
Miksei+saada+kuriin+tällaista+väkivaltaa?+Paras+keino+olisi+pistää+perheen+isä+linnaan+tuomittuna+tyttärensä+törkeästä+pahoinpitelystä.
22.06.2020 19:22
Varmaannii+pittää+kuattoo+Jätkänpatsas+jos+ei+jiätelön+nimi+vaihu.+Nyt+on+kova+kovvoo+vastassa.
22.06.2020 18:42
On+hyvinkin+mahdollista,+että+myös+Pingviini-jäätelön+nimi+pitää+vaihtaa,+koska+Pielisen+pingviini+saattaa+kokea+sen+loukkaavana.+😁
22.06.2020 18:07
Kenenkään+maailma+tuskin+tähän+kaatuu.+Jäätelö+on+edelleen+samaa,+vaikka+nimi+vaihtuukin.+😋
22.06.2020 18:05
Persujen+valehtelu+alkaa+saavuttaa+nyt+jo+uskomattomia+mittasuhteita.+Nyt+kun+poliisi+on+ilmoittanut,+että+Hietaniemen+tappelu+oli+pelkkää+humalaisten+nuorten+köhinää,+persut+syyttävät+nyt+poliisia+valehtelusta+ja+väittävät,+että+poliisi+tukee+salaa+BLM-liikettä.++Oikeesti,+miten+röyhkeäksi+tämä+valehtelu+voi+vielä+mennä?
22.06.2020 12:41
Olen+silti+kyllä+arvostellut+muitakin:+olen+arvostellut+demuja,+kokkeleita,+kepuleita,+vihreitä+ja+vassareita.+RKP:tä+en+ole+vielä+arvostellut.
21.06.2020 21:03
Mietinkin+jo+vastausta+tähän+kysymykseen.+Vastaus+on+se,+että+muista+puolueista+ei+vain+tule+samanlaisia+möläytyksiä.+Jos+muut+puolueet+ovatkin+epärehellisiä,+niin+he+vaivautuvat+edes+naamioimaan+epärehellisyytensä+vähän+paremmin+eivätkä+valehtele+niin+suoraan+kuin+persut.
21.06.2020 21:01
Oxfam+raportoi,+että+ilmastonmuutoksen+pahentamat+sateet+ovat+aiheuttaneet+tänä+vuonna+suuria+tulvia+Keski-+ja+Itä-Afrikassa,+myös+Somaliassa.+400+ihmistä+on+kuollut+tulvissa+ja+puoli+miljoonaa+ihmistä+joutunut+hylkäämään+kotinsa.+Viljasatoja+ja+elinkeinoja+on+tuhoutunut.
Poikkeuksellisen+runsaat+sateet+ovat+luoneet+myös+ihanteelliset+lisääntymisolosuhteet+kulkusirkoille,+ja+odotettavissa+on,+että+kulkusirkkakanta+alueella+kasvaa+tänä+vuonna+400+kertaa+normaalia+suuremmaksi.+Kulkusirkkavitsaus+tulee+verottamaan+tulvien+jo+entisestään+huonontamaan+satoa,+ja+Oxfam+varoittaa,+että+tulvista+ja+koronaviruksesta+kärsivät+afrikkalaiset+voivat+pian+kärsiä+myös+nälänhädästä.
21.06.2020 16:02
Poliisi+on+jo+äskettäin+tiedottanut,+että+kyse+oli+humalaisten+nuorten+kähinöistä+eikä+ole+syytä+epäillä+mitään+BLM-taustaista+rähinää.+Hienoa,+että+perussuomalaisten+levittämiltä+valheita+katkaistaan+siivet+alkuunsa.
21.06.2020 13:48
Ei+tällä+ole+mitään+tekemistä+suvaitsevaisuuden+kanssa.+Minulla+on+oikeus+esittää+mielipiteeni+siinä+missä+muidenkin.+En+ole+väittänyt,+että+minun+mielipiteeni+olisi+totuus.+Päin+vastoin+olen+selvyyden+vuoksi+joskus+jopa+korostanut,+että+tämä+on+vain+minun+mielipiteeni.
En+ole+myöskään+arvostellut+persujen+elämänkatsomusta+sinänsä.+Olen+arvostellut+heidän+kyseenalaisia+ja+epärehellisiä+keinojansa+tehdä+politiikkaa.
21.06.2020 11:02
En+nyt+sentään+kiihottunut,+vaan+lähinnä+huvituin+siitä+kuinka+persut+lähtivät+taas+vääristelemään+tätäkin+asiaa.+Yritä+ymmärtää+se,+että+ketjussa+saa+keskustella+ketjun+aiheesta.+Ketjun+aiheena+ovat+BLM-mellakat,+ja+persut+puuttuivat+siihen+jolloin+heistäkin+tuli+osa+aihetta.
21.06.2020 08:59
Henkilökohtaisesti+en+minä+ainakaan+tuhahda+halveksivasti+sille+jos+ihmisellä+on+elämänkatsomus.+Tuhahdan+halveksivasti+vain+silloin,+jos+ihminen+pyrkii+epärehellisillä++keinoilla+osoittamaan+elämänkatsomuksensa+toisten+ihmisten+elämänkatsomusta+paremmaksi.
21.06.2020 08:55
Enkä+vängännyt+persuja+tähän+mukaan,+vaan+persut+vänkäsivät+itse+itsensä+tähän+mukaan.+Ketjun+aiheena+ovat+BLM-mellakat,+ja+persut+tunkevat+ymmärrettävistä+syistä+lusikkaansa+myös+tähänkin+soppaan+asiaansa+edistääkseen.+En+kirjoita+aiheen+vierestä+vaan+itse+aiheesta.
21.06.2020 08:52
Ei+ole+minun+mielikuvitustani.+Käy+katsomassa+persujen+Suomen+Uutiset.+Ykkösuutisena+on+se+kuinka+yritetään+syyttää+Sanna+Marinia+"luvan+antamisesta"+hyökkäykselle.+Ja+Tynkkynen+huitoo+taas+uudella+videolla+ja+yrittää+yhdistää+humalaisten+nuorten+juhannuksenviettoa+BLM-mellakoihin.
21.06.2020 08:48
Persut+yrittävät+siis+yhdistää+Hietaniemen+joukkotappelun+BLM-mielenosoituksiin.+Kun+joukko+nuoria+juhlii+juhannusta+ja+rupeaa+humalapäissään+tappelemaan+keskenään,+se+on+persujen+mielestä+BLM-mielenosoitus.+Tämänkaltaiset+yritykset+vääristellä+totuutta+muistuttavat+vähän+näitä+Venäjän+yrityksiä+muuttaa+historiaa+täysin+päinvastaiseksi+kuin+mitä+se+on.
21.06.2020 07:12
Ohisalohan+juuri+sisäministerinä+paheksui+tapahtunutta+ja+tuomitsi+sen.
20.06.2020 21:22
Sisäministeri+Ohisalo+tuomitsee+Hietaniemen+kähinät+selvästi,+mutta+se+ei+estä+persuja+syyttämästä+häntäkin+tappelun+hyväksymisestä.
20.06.2020 17:52
Persut+kiihottuivat+Hietaniemen+tappelusta.+Yksi+jos+toinenkin+persu+syyttää+nyt+Sanna+Marinia+joukkotappelun+hyväksymisestä,+vaikka+pääministeri+ei+ole+kommentoinut+koko+tappelua+mitenkään.+😂
20.06.2020 17:46
Onko+Pielisen+pingviini+jäätiellä?
20.06.2020 16:53
Huono+aloitus+josta+ei+irronnut+yhtään+mitään.+Jatketaan+keksustelua+muissa+ketjuissa.+Moikka!
20.06.2020 15:58
16 / 141