Hei kaikki Suomi24Lieksa-keskustelupalstalle kirjoittavat!
On hyvä, että tällainen palsta on olemassa ja me itsekukin voimme tuulettaa tunteitamme ja ottaa kantaa ajankohtaisiin Lieksaa koskeviin asioihin. On kuitenkin murheellista todeta, että asiallisuus puuttuu kirjoituksista. Usein aloittajalla on ihan hyvä aloitus, mutta kummalla tavalla jatkokirjoitukset muuttuvat käsittämättömiksi vailla minkäänlaista asiayhteyttä aloitukseen. Olipa aloitus mitä tahansa niin kummasti se aina kiertyy pelkäksi haukkumiseksi ja nimittelyksi ja kohderyhmät ovat aina samoja. Haukuista saavat osansa mm. viherpipertäjät, maahanmuuttajat, foliohattutädit, kehäkolmosen sisäpuolella asuvat ja ruotsin kieli. Mikään edellä mainituista ei luulisi olevan niin suuri uhka lieksalaisille, että moista möykkää kannattaisi pitää yllä ja tehdä itseään naurunalaiseksi. Tämä möykkääjä- ja asiattomuuksia lateleva ryhmä on pieni, mutta sitä äänekkäämpi. Jos ei ole kykyä ja taitoa osallistua asialliseen keskusteluun on paras olla hiljaa ja opetella ihmisten tavoille. Aurinkoista juhannusta ja kirkkaita kesäajatuksia!
Lieksan keskustelupalstan tasosta
74
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samaa olen ajatellu et miten ihmeessä tilanne pyörähtää ympäri. Jos keskustelee jostain ja oikein fiksu kirjoitus onkin niin hetkessä onkin ihan aivan muuta ja epäsopivaa. Mielipiteitä saa ja pitääkin olla mutta kun menee ihan ympäri laidan.
Toki myönnän et mielipiteeni minullakin on mamuista,pakolaisista ja isis mammoista lapsineen joita tänne tuotiin ja monesta muusta. Ja ilmaisen mielipiteeni aivan reilusti mutta en kuitenkaan niin suorasanaisesti miten täällä
kirjoitellaan.
Liikaa kyllä rajoitetaan ihmisen sananvapautta mutta jossainhan se raja tulee vastaan.
Parempi jossain asioissa pitää ajatukset sisällään ettei ihan kaikkea aivan suoraan ilmaisen. Vaikka tekisikin mieli ilmaista mielipiteensä.
Joskus vaikeneminen on kuitenkin kultaa.- Anonyymi
Mielipiteitä saa ja pitääkin olla ja myös niitä ilmaista. Nyt kun taas katsoo tämän ketjun kirjoituksia niin ei voi sanoa muuta kuin hyvää päivää. Ketjun aloittaja kenties kokeili voisiko saada joitakin järkeviä ja rakentavia kommentteja, mutta muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta suurin osa kirjoituksista on pelkkää mölinää ja muiden näkemysten ja mielipiteiden panettelua. Uskomatonta, mutta totta.
- Anonyymi
Ensiksi ei valeita tai vääristelyt pois sekä Tämä älytön persujen haukkuminen eikä kaivetaan niitä joka paikasta. Kaipaan vanhaa,kamuttajaa,pientäpellaväätä ja muitakin aikaisempia. En kaipaa joka asiaan sekaantujaa.
- Anonyymi
Ne oli hienoja aikoja keskustella todellisista asioista vakkareiden ja rekattujen kanssa. Tietoa tuli vanhoista asioista valtavasti.
Anonyymi kirjoitti:
Ne oli hienoja aikoja keskustella todellisista asioista vakkareiden ja rekattujen kanssa. Tietoa tuli vanhoista asioista valtavasti.
Elekee luovuttako vaan ottakaa hyvät ajat takaisin. Tämä palsta on edelleen teidän siinä missä muidenkin.
Minä viihdyn palstalla ihan hyvin. Mitä nyt välillä nimitellään valehtelijaksi, foliohattuiseksi ropelipääksi, pöntöksi ym. mutta ihan mukavaahan täällä on. 😁 En ota itseeni. Mutta voisi silti taso vähän parempi olla.
- Anonyymi
Siinäpä kukaan ei valehtelekkaan pankkoa kohtaan.
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä kukaan ei valehtelekkaan pankkoa kohtaan.
Koko ajan täällä valehdellaan minun niskoilleni, mutta ei haittaa.😁
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Koko ajan täällä valehdellaan minun niskoilleni, mutta ei haittaa.😁
Nosta vaan sukkahousja ja hametta välillä.
Anonyymi kirjoitti:
Nosta vaan sukkahousja ja hametta välillä.
Tällä tavalla ne keskustelut juuri me nevät tappeluksi. Mutta en ota syytä niskoilleni, koska en ole ketään palstalla nimitellyt tai solvannut. Mieluiten yritän esiintyä sovinnollisesti.
- Anonyymi
Nimenomaan sinun pitää nostaa tasoasi. Se ei nouse, jos et lopeta persuista jauhamista. Työnnät sitä aina ja joka paikkaan. Voi olla peräkkäin kolmekin kirjoitustasi ja kaikki yhtä solvaamista ja haukkumista. Ei kukaan muu tee niin. Politiikkapalstat ovat erikseen. Kukaan ei halua lukea ivailujasi ja irvailujasi.
Kyllä olet ihmeissäsi, kun sinua haukutaan , miksihän?
Kun viihdyt palstoilla ihan hyvin, ajatteleppas, viihtyvätkö toiset. Nosta tasoasi, että muutkin viihtyisivät. Eihän tässä vain sinun viihtymisestäsi ole kyse.
Itse kukinhan viihtyy omissa hajuissaan mutta miten on toisten laita. Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan sinun pitää nostaa tasoasi. Se ei nouse, jos et lopeta persuista jauhamista. Työnnät sitä aina ja joka paikkaan. Voi olla peräkkäin kolmekin kirjoitustasi ja kaikki yhtä solvaamista ja haukkumista. Ei kukaan muu tee niin. Politiikkapalstat ovat erikseen. Kukaan ei halua lukea ivailujasi ja irvailujasi.
Kyllä olet ihmeissäsi, kun sinua haukutaan , miksihän?
Kun viihdyt palstoilla ihan hyvin, ajatteleppas, viihtyvätkö toiset. Nosta tasoasi, että muutkin viihtyisivät. Eihän tässä vain sinun viihtymisestäsi ole kyse.
Itse kukinhan viihtyy omissa hajuissaan mutta miten on toisten laita.En jauha persuista vaan kirjoitan monesta muustakin aiheesta, silloin kun aiheita on. Esimerkiksi tämä aloitus oli virkistävää vaihtelua persu/mamu-jankutuksiin, ja siksi juuri sitä peukutinkin. Mutta kuinka kävi, kun aloittaja tämän ketjun teki? Tulit heti ketjuun vastustamaan minua ja kirjoittamaan, että minut pitäisi saada pois palstalta. Jos olisin kerinnyt kirjoittaa tähän ketjuun ennen sinua, olisit tullut haukkumaan minua pönttöpankoksi, ropelipääfoliohatuksi, kaivanut esille vuosia vanhoja kirjoituksiani jotka tulkitset edelleen tahallaan väärin vaikka olen ne monta kertaa selittänyt, ja keksinyt minulle menneisyyttä jonakin lasten pahoinpitelijänä? Etkö osaa todellakaan osaa itse miettiä omaa käytöstäsi palstalla?
- Anonyymi
En jauha persuista vaan kirjoitan monesta muustakin aiheesta, silloin kun aiheita on. Esimerkiksi tämä aloitus oli virkistävää vaihtelua persu/mamu-jankutuksiin, ja siksi juuri sitä peukutinkin. Mutta kuinka kävi, kun aloittaja tämän ketjun teki? Tulit heti ketjuun vastustamaan minua ja kirjoittamaan, että minut pitäisi saada pois palstalta. Jos olisin kerinnyt kirjoittaa tähän ketjuun ennen sinua, olisit tullut haukkumaan minua pönttöpankoksi, ropelipääfoliohatuksi, kaivanut esille vuosia vanhoja kirjoituksiani jotka tulkitset edelleen tahallaan väärin vaikka olen ne monta kertaa selittänyt, ja keksinyt minulle menneisyyttä jonakin lasten pahoinpitelijänä? Etkö osaa todellakaan osaa itse miettiä omaa käytöstäsi palstalla?
Ehdit kirjoittaa tähän ketjuun ennen minua peräti neljä kertaa!!
En ole haukkunut sinua, enkä ketään millään nimitellen, sellainen ei kuulu tapoihini. Vuosia vanhoja kirjoituksiasi en ole lukenut, enkä siten niihin vastannut. En todellakaan tiedä sinun lapsistasi enkä sinun tekemisistäsi heitä kohtaan yhtään mitään. En ole ikinä kirjoittanut asiasta mitään, miksi olisin? Kenenkään yksityiselämä ei kuulu minulle, eikä edes kiinnosta.
En ota syyttelyjäsi kontolleni. Olen yrittänyt kirjoitella niin, että asiat riitelevät, jos olen eri mieltä, vastapuolen nimittely ja lapsellinen haukkuminen ei ole minun juttuni, eikä tule olemaankaan. Anonyymi kirjoitti:
Ehdit kirjoittaa tähän ketjuun ennen minua peräti neljä kertaa!!
En ole haukkunut sinua, enkä ketään millään nimitellen, sellainen ei kuulu tapoihini. Vuosia vanhoja kirjoituksiasi en ole lukenut, enkä siten niihin vastannut. En todellakaan tiedä sinun lapsistasi enkä sinun tekemisistäsi heitä kohtaan yhtään mitään. En ole ikinä kirjoittanut asiasta mitään, miksi olisin? Kenenkään yksityiselämä ei kuulu minulle, eikä edes kiinnosta.
En ota syyttelyjäsi kontolleni. Olen yrittänyt kirjoitella niin, että asiat riitelevät, jos olen eri mieltä, vastapuolen nimittely ja lapsellinen haukkuminen ei ole minun juttuni, eikä tule olemaankaan.Vaikea luottaa siihen puhutko totta, mutta tällä kertaa päätän uskoa niin. Tällä palstalla on kiusanhenkiä jotka anonyymiteetin suojassa esittävät toisia kirjottajia ja yrittävät nostaa riitoja toisten välille. Nauttivat kiusanteosta. Hupinsa kullakin.
Jos olet kuka sanot olevasi niin vastaan sitten näin: en jauha persuista paitsi niissä ketjuissa missä aiheena ovat persut. Jos olet perussuomalaisten kannattaja ja kirjoitukseni närkästyvät sinua, en mahda sille mitään. Tämän aiheen käsittely ei kaiketi ole kielletty palstalla, siihen varatuissa ketjuissa. En tule jauhamaan persu- tai mamujuttuja muita asioita käsitteleviin asiaketjuihin. Ne ovat muita, anonyymejä kirjoittajia jotka tekevät näin. Omatuntoni on tältä osin puhdas.- Anonyymi
Vaikea luottaa siihen puhutko totta, mutta tällä kertaa päätän uskoa niin. Tällä palstalla on kiusanhenkiä jotka anonyymiteetin suojassa esittävät toisia kirjottajia ja yrittävät nostaa riitoja toisten välille. Nauttivat kiusanteosta. Hupinsa kullakin.
Jos olet kuka sanot olevasi niin vastaan sitten näin: en jauha persuista paitsi niissä ketjuissa missä aiheena ovat persut. Jos olet perussuomalaisten kannattaja ja kirjoitukseni närkästyvät sinua, en mahda sille mitään. Tämän aiheen käsittely ei kaiketi ole kielletty palstalla, siihen varatuissa ketjuissa. En tule jauhamaan persu- tai mamujuttuja muita asioita käsitteleviin asiaketjuihin. Ne ovat muita, anonyymejä kirjoittajia jotka tekevät näin. Omatuntoni on tältä osin puhdas.Kiitti kommentistasi. En ole minkään kannattaja, viimeksi äänestin yli kaksikymmentä vuotta sitten.
Voit uskoa, että ei tulisi edes mieleenkään nimitellä ketään eikä levitellä kenestäkään juttuja mustamaalaamismielessä. Kai jotkut siitä nauttivat, kun viitsivät kirjoitella vaikka mitä. Meikä ei edes uskaltaisi.
Toivottavasti "yhteistyömme" sujuu ja kuumaa kesää ja kaikkea hyvää sinulle. - Anonyymi
Kuitenkin Tämä on totta sinusta. Valehtelit ja vääristelet. Jote Älä selitä ei mene läpi.
- Anonyymi
Tällä tavalla ne keskustelut juuri me nevät tappeluksi. Mutta en ota syytä niskoilleni, koska en ole ketään palstalla nimitellyt tai solvannut. Mieluiten yritän esiintyä sovinnollisesti.
Ja valehtelemma.
- Anonyymi
En jauha persuista vaan kirjoitan monesta muustakin aiheesta, silloin kun aiheita on. Esimerkiksi tämä aloitus oli virkistävää vaihtelua persu/mamu-jankutuksiin, ja siksi juuri sitä peukutinkin. Mutta kuinka kävi, kun aloittaja tämän ketjun teki? Tulit heti ketjuun vastustamaan minua ja kirjoittamaan, että minut pitäisi saada pois palstalta. Jos olisin kerinnyt kirjoittaa tähän ketjuun ennen sinua, olisit tullut haukkumaan minua pönttöpankoksi, ropelipääfoliohatuksi, kaivanut esille vuosia vanhoja kirjoituksiani jotka tulkitset edelleen tahallaan väärin vaikka olen ne monta kertaa selittänyt, ja keksinyt minulle menneisyyttä jonakin lasten pahoinpitelijänä? Etkö osaa todellakaan osaa itse miettiä omaa käytöstäsi palstalla?
Olisiko sinun mielestäsi aihetta arvostella sinua? Jos ei ole mene peilin eteen ja kerro sille. Ei sekään usko sinua. Eikö jokin aika sitten kerrottu miten kaivoit mopopoikien pakoputkista persuja? Joten Oletko tosissaan?
- Anonyymi
Vaikea luottaa siihen puhutko totta, mutta tällä kertaa päätän uskoa niin. Tällä palstalla on kiusanhenkiä jotka anonyymiteetin suojassa esittävät toisia kirjottajia ja yrittävät nostaa riitoja toisten välille. Nauttivat kiusanteosta. Hupinsa kullakin.
Jos olet kuka sanot olevasi niin vastaan sitten näin: en jauha persuista paitsi niissä ketjuissa missä aiheena ovat persut. Jos olet perussuomalaisten kannattaja ja kirjoitukseni närkästyvät sinua, en mahda sille mitään. Tämän aiheen käsittely ei kaiketi ole kielletty palstalla, siihen varatuissa ketjuissa. En tule jauhamaan persu- tai mamujuttuja muita asioita käsitteleviin asiaketjuihin. Ne ovat muita, anonyymejä kirjoittajia jotka tekevät näin. Omatuntoni on tältä osin puhdas.Jos kuka niin tämä sekaantuja on hyvin monesti sotkenut persuja sekä antanut jopa valheita ja väittänyt niitä tosiasiaksi.
- Anonyymi
Minäkin tahallani sotken jokaisen ketjun viisastelulla, ihme kyllä joka kerta jään viestiketjuun itseni kanssa.
" markkinat"- Anonyymi
Pieni viisastelu on piristävää ja osoittaa myös älyä. Pahansuopainen ilkeily ja törkeydet ovat ihan eri juttu. Kiitos mukavasta kommentista. Viisastellaan viisaasti.
Anonyymi kirjoitti:
Pieni viisastelu on piristävää ja osoittaa myös älyä. Pahansuopainen ilkeily ja törkeydet ovat ihan eri juttu. Kiitos mukavasta kommentista. Viisastellaan viisaasti.
Tätä imitaattorin toimintaa palstalla pidempään seuranneena voin todeta, että kyseessä ei ole älykäs viisastelu, vaan henkilö tekee ilkeämielisesti pilkkaa Markkinat-nimimerkistä.
Aloittaja kirjoitti asiaa.
Sen verran täydennän, ettei aina ole syy sekoittamisessakaan, vaan älyttömissä poistoissa.
Joskus ihmettelen kuinka kukaan voisi valittaa niin nopeasti ja poisto heti pelata, jos ei "ylemmältä taholta" tulisi jotain junailua.
Syytä sellaiseen ihmettelen.
Talven aikaan tein aloituksia, jotka katosi kuin kärpänen lumimyrskyyn.- Anonyymi
MITÄ MAANVILJELIJÄ TIETÄÄ VAURASTUMISESTA JA RAHANKÄYTÖSTÄ? HÄN YMMÄRTÄÄ SADONKORJUUN LAIN. SITÄ NIITTÄÄ, MITÄ KYLVÄÄ. JOS KYLVÄÄ KEVÄÄLLÄ PORKKANOITA, ON TURHA KIROTA SYKSYLLÄ, MIKSEI MAASTA LÖYDY PERUNOITA.
Sama sääntö pätee ajatuksiin ja uskomuksiin sekä vaurastumiseen. Jos kylvää köyhyydensiemeniä, on luvassa köyhä sato. Jos ei kylvä mitään, on myöskin luvassa köyhä sato. Jos taas kylvää vaurauden siemeniä, on tulossa vauras tulevaisuus. Jos maanviljelijä sen osaa, mikset sinäkin!
Köyhyyden siemenet voivat olla tekoja. Esimerkiksi huonon lainan ottaminen. Kivaa on nyt, mutta laina pitää maksaa takaisin korkoineen. Jos haluat lisää kivaa nyt, sinun pitää ottaa lisää lainaa. Tämä kierre ei jatku pitkään, kunnes on maksukyvytön. Et voi syödä kylvämiseen tarkoitettuja siemeniä!
Köyhyyden siemen voi olla myös jokin tekemätön asia, mikä vaatisi niitä tekoja. Aina, kun lykkäät jonkun asian tekemistä huomiseen, annat aivoillesi käskyn “asioiden lykkääminen on ok”. Huominen ei taida ikinä tulla, vai mitä? Tarpeeksi kauan, kun mitä tahansa toistaa, tulee mestariksi. Myös lykkäämisessä voi tulla mestariksi. Tiedämme kaikki ihmisiä, jotka niin tekevät. He eivät ole niitä menestyneimpiä tuttujasi.
Köyhyyden siemenet ovat kuin rikkaruohoja. Ne kasvavat vaikkei niitä hoitaisikaan ja ennen pitkää ne valtaavat puutarhasi. Vaikka ajattelisit kuinka positiivisesti ja hoitaisit kuinka hyvin tahansa kaikkia muita kasveja, ne kasvavat silti. Siksi rikkaruohojakin pitää välillä kitkeä. Samoin huonoja tapoja ja uskomuksia pitää välillä uusia ja korjata. Siksi suosittelemme kertaamaan valmennuksia ja kirjoja useampaan kertaan.
MITES SITTEN VAURAUDEN SIEMENET?
Vaurauden siemeniä ovat kaikki hyvät teot, mitä teet päivän aikana. Hyvä teko ei välttämättä tarvitse tuottaa muille mielihyvää. Hyvä teko on se asia, joka on moraalisesti oikein ja linjassa tavoitteittesi kanssa. (Tavoitteiden asettamiseen on tulossa erillinen artikkeli) Välttämättä hyvän teon tekeminen ei sillä hetkellä tunnu hyvältä, mutta ainakin sen jälkeen seuraa hyvä mieli.
Kun toistat ja kannustat itseäsi valitsemaan ja tekemään oikeita asioita riittävän pitkän aikaa toistuvasti, ennen pitkää saat tavoitteesi toteen. Oli se sitten se kauan toivomasi palkankorotus tai läpimurto sijoittamisessa tai liiketoiminnassasi tai löydät sen oikean kaikkien muiden joukosta. Näin luonto toimii. Ei oravakaan käännä vatsaa kohti aurinkoa kesän ajaksi. Se lopettaa käpyjen keräämisen vasta, kun hyvä sää loppuu. Talvella voi sitten nauttia sijoitusten tuotosta.
Raamattu vaikuttaa edelleen arkikieleen
"Sehän on kuin heittäisi helmiä sioille!"
Näin usein puuskahdetaan närkästyneesti, kun joku saa jotain, jota pidetään hänelle liian hyvänä, koska tämä ei osaa sitä arvostaa.
Mutta kuinka moni tietää samalla siteeraavansa Raamattua?
Matteuksen 7. luvun 6. jakeessa todetaan näin:
"Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä."
KOSKAS LIEKSAS LOPETETAAN HELMIEN HEITTO - Anonyymi
Aloittaja jälleen kerran hyvällä asialla ja perustellen. Ja kuinkas sitten kävikään...
Olemmeko lieksalaiset tämän tasoisia ajattelussa ja tietämyksessä, niin kuin nyt? Hyviä ja rakentavia aloituksia tekisi mieli tehdä ihan oppimiseksi ja tiedon saamiseksi. Ei enää huvita, sillä olen täysin kyllästynyt pienen persuporukan, rasistien ja natsien älyttömyyksiin ja täysin argumentoimattomiin möläytyksiin. Se ei sananvapautta.- Anonyymi
Miksette tyytymättömät mene muitten kaupunkien palstoille jeesustelemaan? Lieksan palsta on mielestänne huono mutta pakko on kuitenkin palstalla roikkua ja närkästyä? En minäkään missään viherkommarianarkistien tai matuyhteisöjen sivulla ole valitttamassa, senkun mesoavat vain kun se ei minua haittaa. Ihmeellistä touhua, mutta millainen sen sivun pitäisi olla että miellyttää, varmaankin semmoinen ettei saisia mielipidettään sanoa kuin suvakkimieliset ja toiset olisi hiljaa. Mutta ettekös te voi tuota toteuttaa siellä närhi vai varisverkon sivuilla, vai mikä lintu se oli?
"markkinat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksette tyytymättömät mene muitten kaupunkien palstoille jeesustelemaan? Lieksan palsta on mielestänne huono mutta pakko on kuitenkin palstalla roikkua ja närkästyä? En minäkään missään viherkommarianarkistien tai matuyhteisöjen sivulla ole valitttamassa, senkun mesoavat vain kun se ei minua haittaa. Ihmeellistä touhua, mutta millainen sen sivun pitäisi olla että miellyttää, varmaankin semmoinen ettei saisia mielipidettään sanoa kuin suvakkimieliset ja toiset olisi hiljaa. Mutta ettekös te voi tuota toteuttaa siellä närhi vai varisverkon sivuilla, vai mikä lintu se oli?
"markkinat"Imitaattori laukoo....
"markkinat"
On totta, että on olemassa politiikka-palsta jossa voisi paremmin puhua persuista, ja maahanmuutto-palsta jossa voisi "paremmin" puhua maahanmuutosta, mutta minun mielestäni vilkas keskustelu kaikenlaisista aiheista hyödyttäisi Lieksan palstaa. Ongelmana on vain häiriköinti: se että siniset asiakirjoittajat eivät saa kirjoittaa rauhassa, vaan levottomat kiusantekijät tunkevat pitkästyneisyyttään häiriköimään toisinkin ketjuihin. Pitäisi tunnustaa asian ja roskan rajat ja antaa tilaa toisillensa.
- Anonyymi
Ei täällä ole sinisä asia kirjoittajia kuin Kamuttaja ja joku toinen. Sinä pankko et kuulu asiakirjoittajiin vaan suvakkivalittajiin.
"markkinat" Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä ole sinisä asia kirjoittajia kuin Kamuttaja ja joku toinen. Sinä pankko et kuulu asiakirjoittajiin vaan suvakkivalittajiin.
"markkinat"Imitaattorille tiedoksi: en itseäni asiakirjoittajiin laskekaan. Ehkä olen enemmän valittaja, mutta niin olet sinäkin, ja lisäksi olet vielä häirikkö kun kiusaat toisia.
- Anonyymi
Jospa arvoisa pankko lopettaisi valehtelunsa ja vääristelyn sekä jatkuvan persujen sitä tätä tekivät/ tekevät. Jopa kuten on mainittu mopopoikien pakoputkista persut esille. Oletko hän nytkään tosissaan vai jäivätkö sääliä ja irtopisteitä? Olet aivan uskomaton. Herää pahvi.
- Anonyymi
Imitaattorille tiedoksi: en itseäni asiakirjoittajiin laskekaan. Ehkä olen enemmän valittaja, mutta niin olet sinäkin, ja lisäksi olet vielä häirikkö kun kiusaat toisia.
Ja pankko sinä olet valehtelia. Jote ei kahta sanaa.
- Anonyymi
Imitaattorille tiedoksi: en itseäni asiakirjoittajiin laskekaan. Ehkä olen enemmän valittaja, mutta niin olet sinäkin, ja lisäksi olet vielä häirikkö kun kiusaat toisia.
Et todellakaan ole asiakirjoittaja vaan provosoiva ja vääristeliä.
- Anonyymi
Turha valittaa kirjoituksista, koska kyse on C-luokan foorumista, jota ei kannata ottaa vakavasti.
Eikä tänne ole pakko tulla, jos jutut vaivaa.Kirjoittajat tekevät foorumin. Kyseessä ei ole C-luokan foorumi vaan C-luokan kirjoittajat jos homma mättää ja A-luokan kirjoittajat eivät viihdy.
- Anonyymi
Kirjoittajat tekevät foorumin. Kyseessä ei ole C-luokan foorumi vaan C-luokan kirjoittajat jos homma mättää ja A-luokan kirjoittajat eivät viihdy.
Nosta sukkahousujasi ja mene suvakkimarttojen sivulle parantamaan rasistista maailmaa.
Siellä on parasta A - ryhmää. - Anonyymi
Kirjoittajat tekevät foorumin. Kyseessä ei ole C-luokan foorumi vaan C-luokan kirjoittajat jos homma mättää ja A-luokan kirjoittajat eivät viihdy.
Snä ö luokan kirjoittaja viihdyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Snä ö luokan kirjoittaja viihdyttää.
En ymmärrä mitä tahdot sanoa.
- Anonyymi
En ymmärrä mitä tahdot sanoa.
Jotta olet pösilö. Ymmärrät varmasti. Joten jätä jokuviestiketju väliin ja tosiaan Älä valehtele äläkä vääristele. Eikä suvakki media juttuja.
- Anonyymi
Lieksa lemmitut
– Tämä on sakkopaikka. Tässä kävi eilen poliisi. Ne ajoivat kaikki pois ja antoi kahdeksankympin sakkoja. Miksi sä tulet tähän? konkarikuski kysyy kollegaltaan, Taksi Helsingin kuljettajalta.
Kantosen mukaan Taksi Helsinki on ollut yhteydessä kaupungin päättäjiin taksisodan tiimoilta. Kantonen toivoo, että ongelmaan saataisiin mahdollisimman pian jokin järkevä ratkaisu.
Taksi Helsingin kuljettaja kertoo, että nykymeininki on vienyt takseilta jo asiakkaitakin.
– Moni on sanonut, että menevät mieluummin julkisilla, kun ei asema-aukiolta enää uskalla ottaa taksia.
KYLLÄ NYT ASIAKAS JOUTUU VALKAAMAAN KYYTISÄ mihin uskaltaa rohkenee nousta- Anonyymi
Siinä se onkin miten tämä huluus tyssätään ja nämä yritävät sikiämällään suomen ottaa talatavakseen samaan räpäskään mistä ovat tänne juosseet
Näytelijät valehtelijat rivouksin - Anonyymi
Jos tarvitsisin helsingissä taksikyytiä niin kuljettajan olisi oltava aito suomalsinen kuski, muita en ottaisi koska ne ei tunne kaupunkia eikä osaa kunnolla suomenkieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarvitsisin helsingissä taksikyytiä niin kuljettajan olisi oltava aito suomalsinen kuski, muita en ottaisi koska ne ei tunne kaupunkia eikä osaa kunnolla suomenkieltä.
Hyvin on mennyt Helsingissä tummankin taksikyskin kyydissä. Puhuvat hyvää suomea eikä mitään ongelmia niin älä suotta ole huolissasi.
- Anonyymi
Hyvin on mennyt Helsingissä tummankin taksikyskin kyydissä. Puhuvat hyvää suomea eikä mitään ongelmia niin älä suotta ole huolissasi.
Tiedoksi pankolle jos olet yhden kerran kulkenut taxilla ei kannata enempää selittää. Olen useikin aikaisemmin kulkenut taxilla ja useinkin ollut erimieltä. Esim länsisatamasta Itäkeskuksen viereen,lähtiajamaan manskua kohti Hämeenlinnaa. Kysyin Tiedätkö itäväylän? Kyllä vastasi,kysyn mitävarten olemme menossa Hämeenlinnaan. Ja onpa lähtenyt jopa päin vastaiseen suuntaan ja aivan kaikkenmutkien kautta. Ja väittihän pönttö jotta ei Ruotsissa pauku pommit eikä aseet. Oli käynyt paikalla.
- Anonyymi
Kumma kyllä miten helsinkiläiset valittavat näistä mamutaxareista ja kielitaidosta. Ja hyvin paljon. Tietysti pankolla on pajon enemmän kokemusta kuin hesalaisilla ja asiantuntemusta
kuin paikallisilla. Joten kai hesalaiset ovat väärässä. Vaikka paikalliset lehdet ovat useasti kirjottaneet mm Hesari,Iltasanomat,iltalehti,helsingin uutiset,metrolehti , ja monimuu aviisi. Mutta pankko kertoo totuuden. Onhan ajanut taksilla itikseen. Miksiköhän ei mennyt metrolla? - Anonyymi
Onko niin jotta pankko pönttö tietää enemmän Helsingin takseista kun paikalliset? Vai valehteletko taas omiasi? Minua epäilyttää vahvasti tietämys Helsingistä sinun juttusi perusteella. Eikä yksi kyyti kerro mitään. Vai onko yksi useita?
- Anonyymi
Eikös jokin aika sitten tummatakskuski oli heittänyt rasistin ulos autosta tuusulantiellä? Tosin ei ollut sielläpäinkään . Oli samanlainen sepustus kuin pankon lasten takaa ajosta. Saattoi olla kaksi autoa.
Anonyymi kirjoitti:
Kumma kyllä miten helsinkiläiset valittavat näistä mamutaxareista ja kielitaidosta. Ja hyvin paljon. Tietysti pankolla on pajon enemmän kokemusta kuin hesalaisilla ja asiantuntemusta
kuin paikallisilla. Joten kai hesalaiset ovat väärässä. Vaikka paikalliset lehdet ovat useasti kirjottaneet mm Hesari,Iltasanomat,iltalehti,helsingin uutiset,metrolehti , ja monimuu aviisi. Mutta pankko kertoo totuuden. Onhan ajanut taksilla itikseen. Miksiköhän ei mennyt metrolla?En minä ole ajanut taksilla Itikseen, vaan sinä kerroit ajaneesi taksilla Itikseen. Ja eikös osannut kuski ihan hyvin Suomea, kun kysyit tietääkö hän Itäväylän ja hän vastasi tietävänsä?
En minä ole ajanut taksilla Itikseen, vaan sinä kerroit ajaneesi taksilla Itikseen. Ja eikös osannut kuski ihan hyvin Suomea, kun kysyit tietääkö hän Itäväylän ja hän vastasi tietävänsä?
Suomea piti siis pienellä kirjoittaa, kun on kyse suomen kielestä.
- Anonyymi
Jos ovat niin hyviä ja osaavat hyvin suomea,miksiköhän sitten ollaan muutamassa taksilakia,määräyksiä. Tosiaan yksi valehtelia väitti yrittäneensä rasistinen ulos. Paikannus ei löytänyt läheltäkää tätä taksia tuusulantietä. Mamu valehteli. Ja joutui myöntämään sen.
- Anonyymi
Suomea piti siis pienellä kirjoittaa, kun on kyse suomen kielestä.
Kone tekee omia päätöksiä. Kuiten miten puolustaminen onnistuu sinulta vastaväitteisiin?
Anonyymi kirjoitti:
Kone tekee omia päätöksiä. Kuiten miten puolustaminen onnistuu sinulta vastaväitteisiin?
Oikein hyvin on tähän asti onnistunut. En ota tätä "väittelyä" muutenkaan niin vakavasti. Eihän täällä ole ryppyotsaisena tarkoitus vääntää ja väkisin yrittää voittajaksi päästä.
- Anonyymi
En minä ole ajanut taksilla Itikseen, vaan sinä kerroit ajaneesi taksilla Itikseen. Ja eikös osannut kuski ihan hyvin Suomea, kun kysyit tietääkö hän Itäväylän ja hän vastasi tietävänsä?
Minä kirjoitin omista kokemuksista ja on ollut ongelmia kielen ja suunnan kanssa. Ja varmasti enemmän kokemusta takseista kun sinulla. Ja väitätkö jotta hesalaiset on väärässä kun on ollut hyvin paljon valituksia mamutaxeista.
- Anonyymi
Jos ei folihattunenropellipää olekkaan huolissaan minä ainakin neuvon jottei muita kuin isojenfirmojen taxija ja suomalainen kuski. Tämä on neuvo ymmärtäville.
- Anonyymi
Nyt kyllä tuntuu tosiaan joita pankko on vika sivulla puolustamassa itseään. On täysin lytätty. Tosiaan pitäisi katsoa peiliin. Ja mietti onko itsessä vilka? Mutta hän ei myönnä vaan vika aina toissa. On narsisti.
Eipä tässä kukaan lytätty ole. Tämähän on keskustelupalsta missä on tarkoitus keskustella, eikä lytätä toisia. Hieno aamu taas tulossa. 🌞
- Anonyymi
Eipä tässä kukaan lytätty ole. Tämähän on keskustelupalsta missä on tarkoitus keskustella, eikä lytätä toisia. Hieno aamu taas tulossa. 🌞
Tyypillistä sinulle kun olet lytätty. Miksiköhän tosiaan ovat muuttamassa taksilalia?
- Anonyymi
Ja Tämä on pasta missä voit antaa väärää Infoa. Kuten ei Hulta mamutaxeista. Oletko aivan varma jotta näin on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Tämä on pasta missä voit antaa väärää Infoa. Kuten ei Hulta mamutaxeista. Oletko aivan varma jotta näin on?
Pönttö hameessa ja sukkahousuissa tietää enemmän Hesan takseista kuin hesalaiset. Tosi ei niistä ole kirjoitettu kuin pöntön viestissä. Ei puhettakaan jota oli ollut suurimmissa jukaisusussa. No jos yhdessä joka on useita kuten ystävämme on kertonut. Hesari, iltis,iltalehti. Ja joku pienempi julkaisu. Hänellähän on aina varmaa tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pönttö hameessa ja sukkahousuissa tietää enemmän Hesan takseista kuin hesalaiset. Tosi ei niistä ole kirjoitettu kuin pöntön viestissä. Ei puhettakaan jota oli ollut suurimmissa jukaisusussa. No jos yhdessä joka on useita kuten ystävämme on kertonut. Hesari, iltis,iltalehti. Ja joku pienempi julkaisu. Hänellähän on aina varmaa tietoa.
Nyt pitää kysyä pankolta onko hänellä varmaa tietoa vai mutu tietoa?
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää kysyä pankolta onko hänellä varmaa tietoa vai mutu tietoa?
Sen verran on varmaa tietoa, että tämä Husu on työnantajan mukaan pidetty taksikuski joka saa myönteistä palautetta, vaikka sitten kerran suutuspäissään valehtelikin jättäneensä rassen tien varteen. Jotta ei niissä Hesan tummissa taksikuskeissa oikeasti mitään vikaa ole. 🙂
- Anonyymi
Sen verran on varmaa tietoa, että tämä Husu on työnantajan mukaan pidetty taksikuski joka saa myönteistä palautetta, vaikka sitten kerran suutuspäissään valehtelikin jättäneensä rassen tien varteen. Jotta ei niissä Hesan tummissa taksikuskeissa oikeasti mitään vikaa ole. 🙂
Oliko vielä jotta vielä sai kenkää valehtelusta. Joten ei tosiaan suosittu. Mutta sinä ja kaverisi Husu olette molemmat väännättä totuutta. Onko näin?
- Anonyymi
Sen verran on tietoa jotta Husu sai kenkää. Joten olet jälkijunassa.
Lisää varmaa tietoa: Hesan tummat taksikuskit kertoivat haastattelussa, että suomalaisten asiakkaiden kanssa ei ole mitään ongelmia. Homma hoituu ja vain aniharvoin törmää mihinkään rasismin kaltaiseen. Joten tuskinpa Hesassa on mitään laajempaa tyytymättömyyttä tummiin taksikuskeihin. 🙂
- Anonyymi
Ihan vaan tiedoksesi. Asikkaat ovat erimieltä. Tämä tieto Hesasta. Ei sieltä satusedältä. Mutta varmasti tiedät enemmän kuin pääkaupunkiseudun taksin käyttäjät. Kuten sanottu taksilaki uudistuu huijareitten takia. Kuten ystäväsi Husu. Joten kysyn vielä tiedätkö sinä enemän kuin hesalaiset? Et voi vedota jotta mamut sanoo kaikki hyvin. On ollut raiskuksia, ryöstelyä,ahdistelua,huijauksia. Mutta sihän tiedät tämänkin. Eikö totta.
- Anonyymi
Eikös yksi tummakuski raiskannut naisen ja kertoi sen jälkeen jotta he ovat pari. Meni oikeuteen ja väitti edelleen jotta on hänen nainen. Tosin "oikeus" oli erimieltä. Joten Olikohan Husun kaveri ja pöntön ystävä joka tuomittiin syyttömänä. Joten ne sinun pönttö puolustelut on vain unelmia ja suvakkimediasta huuhaata.
Anonyymi kirjoitti:
Eikös yksi tummakuski raiskannut naisen ja kertoi sen jälkeen jotta he ovat pari. Meni oikeuteen ja väitti edelleen jotta on hänen nainen. Tosin "oikeus" oli erimieltä. Joten Olikohan Husun kaveri ja pöntön ystävä joka tuomittiin syyttömänä. Joten ne sinun pönttö puolustelut on vain unelmia ja suvakkimediasta huuhaata.
Mieluummin kaveriksi Husu kuin isänmaallinen joka nimittelee ja kiusaa toisia. Husu on OK mies. 🙂
- Anonyymi
Mieluummin kaveriksi Husu kuin isänmaallinen joka nimittelee ja kiusaa toisia. Husu on OK mies. 🙂
Jos valehtelee ja vääristelee on varmasti sinun kaveri. Olet löytänyt kaltaiseksi. Onnea teille. Milloin viralistatte suhteenne? Siinnä Oiva pari kumpikin väittää mustaa valkoiseksi. Onnea teille.
- Anonyymi
Nyt on rakkaasi Husu syytettynä ja joutui pyytämään anteeksi juttuansa. Mitä mieltä olet rakaasi kommenentista jonka julkaisi?
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on rakkaasi Husu syytettynä ja joutui pyytämään anteeksi juttuansa. Mitä mieltä olet rakaasi kommenentista jonka julkaisi?
Kato, jotkut osaa pyytää anteeksi. Toiset ei osaa hävetä huonoa käytöstä vaan ovat ennemmin ylpeitä ja nauttivat siitä. 🙂
- Anonyymi
Kato, jotkut osaa pyytää anteeksi. Toiset ei osaa hävetä huonoa käytöstä vaan ovat ennemmin ylpeitä ja nauttivat siitä. 🙂
Jos jatkuvasti valehtelee ja jää lopulta kiinni esim takseista on seuranta palvelu ( Tiedäthän sinä) jolla voitiin todeta jotta ystäsi Husu valehteli. Ei olisi muuten joutunut myöntämään valedelleensa. Nyt kuitenkin meni liian pitkälle. Kaikki muut tuomitsee paitsi sinä joka taputat ja huudat hurraata ihanteesi puolesta. Kertoo kaiken sinusta.
- Anonyymi
Jäihän tämä Husu kiinni pahoinpitelystä jonka oli muka unohtanut kuten sinäkin. Teitä on kaksi samanlaista. Onnea tosiaan vakka on kanteensa valinnut. Ps Husu on varmaan miehenroolissa ja sinä hameessa.
- Anonyymi
Ihan kysyn suvakki pankolta nimitteleekö ystäväsi Husu ja kiusaako kantaväestöä?
- Anonyymi
Onko Husu käyttänyt mielestäsi hyvin? Ainakin äkkiseltään luulisi jotta ei todellakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312268Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751184